Op dit adres zit nu: 't Cafeetje van Marja

Granny's in Apeldoorn

1. Gerard van Dalen

Absoluut een aanrader!
    Verser kan niet, cappuccino zéér mooi, met stevig schuim.
    De taart kwam net uit de oven en bij de bestelling kon ik kiezen uit taart van mijn smaak die net uit de oven kwam of die van de lichting er voor. Deze was nog lauwwarm en had mijn voorkeur.

Prettige bediening en vergeleken met andere adressen, zeker waar voor je geld.
    Waar ik niet op sta, maar wat ik wel waarderen kan: ze spreken hun gasten nog met "u" aan in plaats van je en jij.

2. marja van rossen

Op zaterdag 25 april 2008 koffie met appeltaart gehad bij Granny's in Apeldoorn. Viel ons erg tegen, de oma's appeltaart is niet van zandtaartdeeg zoals naar mijn idee een echte appeltaart behoort te zijn, maar van een soort cakedeeg wat erg naar ei smaakt. De amandelspijs die erin zou zitten was absoluut niet te proeven. Verder ook erg duur en voor normale portie slagroom betaal je 80 cent! verder wordt er dan voor toiletgebruik nog eens 25 cent gevraagd, absurd als je ergens koffie gaat drinken! Ambiance leuk en bediening vriendelijk al duurde het wel erg lang eer de bestelling kwam terwijl het niet super druk was en de appeltaarten klaar staan. Voor ons was deze ervaring niet voor herhaling vatbaar en gaan wij terug naar onze oude vertrouwde (en betere) adresjes in Apeldoorn.