Eetcafe Pardoes in Apeldoorn

• do vanaf 16:30
  • vr vanaf 16:30
  • za vanaf 16:00
  • zo vanaf 16:30

Bij Eetcafé Pardoes wordt u uitgenodigd door de warme kleuren, een huiselijk sfeer en de persoonlijke bediening. Binnen is er ruimte voor 60 gasten, waarvan er 24 kunnen zitten in onze gezellige serre.

Leon en zijn dochter Nicole zijn de trotse eigenaren van dit restaurant. Leon heeft inmiddels ruime ervaring in de horeca opgedaan en zal u bedienen vanuit de keuken. Leon heeft de oorspronkelijke menukaart herzien en de unieke gerechten van toen behouden. Nicole zorgt voor de persoonlijke bediening in het restaurant.

"Met liefde en passie zorg ik ervoor dat mijn gasten iedere keer verrast zijn"
(Nicole - eigenaresse)

Restaurant Pardoes biedt u verschillende overheerlijke gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Sinds mei 2012 heeft Pardoes ook Mexicaanse gerechten op de kaart. Als u een voedingsallergie heeft is dat bij restaurant Pardoes geen probleem, er wordt gekeken naar een passend gerecht waarvan u kunt genieten. Komt u gezellig bij ons proeven?

"De service is super! Men neemt de tijd voor je. Nog echt een restaurant waar je geen nummer bent, maar gewaardeerde klant." (Bezoeker)

U kunt restaurant Pardoes bijvoorbeeld combineren met een bezoekje aan theater Orpheus, de bioscoop of een dagje winkelen in de Apeldoornse binnenstad. Eetcafé Pardoes is gevestigd vlakbij een parkeergarage Q-park, bioscoop Tivoli, en het theater Orpheus. Ook Koningin Juliana Toren, de Apenheul en het koninklijk paleis “het Loo” zijn in de buurt.

U bent van harte welkom bij Eetcafé Pardoes. Tot snel?

Diëten Vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in ApeldoornFoto van Eetcafe Pardoes in Apeldoorn

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Huiselijk, gezellig, nostalgisch en rustig
Voorzieningen
Afhalen, honden toegestaan, Wi-Fi en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
60 zitplaatsen
Betalen