Eetcafe Pardoes in Apeldoorn

Lekker gezellig

Op ongeveer 500 meter vanaf Eetcafe Pardoes is een van de parkeerplaatsen van Q-park gevestigd.
    Het adres van deze parkeerplaats is:
    Roggestraat 133
    7311 CC Apeldoorn

Deze parkeerplaats is 24-7 open.

Ook met het OV prima bereikbaar.

di vanaf 16:30
wo vanaf 16:30
do vanaf 16:30
vr vanaf 16:30
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Bij Eetcafé Pardoes wordt u uitgenodigd door de warme kleuren, een huiselijk sfeer en de persoonlijke bediening. Binnen is er ruimte voor 60 gasten, waarvan er 24 kunnen zitten in onze gezellige serre.

Leon en zijn dochter Nicole zijn de trotse eigenaren van dit restaurant. Leon heeft inmiddels ruime ervaring in de horeca opgedaan en zal u bedienen vanuit de keuken. Leon heeft de oorspronkelijke menukaart herzien en de unieke gerechten van toen behouden. Nicole zorgt voor de persoonlijke bediening in het restaurant.

"Met liefde en passie zorg ik ervoor dat mijn gasten iedere keer verrast zijn"
(Nicole - eigenaresse)

Restaurant Pardoes biedt u verschillende overheerlijke gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Sinds mei 2012 heeft Pardoes ook Mexicaanse gerechten op de kaart. Als u een voedingsallergie heeft is dat bij restaurant Pardoes geen probleem, er wordt gekeken naar een passend gerecht waarvan u kunt genieten. Komt u gezellig bij ons proeven?

"De service is super! Men neemt de tijd voor je. Nog echt een restaurant waar je geen nummer bent, maar gewaardeerde klant." (Bezoeker)

U kunt restaurant Pardoes bijvoorbeeld combineren met een bezoekje aan theater Orpheus, de bioscoop of een dagje winkelen in de Apeldoornse binnenstad. Eetcafé Pardoes is gevestigd vlakbij een parkeergarage Q-park, bioscoop Tivoli, en het theater Orpheus. Ook Koningin Juliana Toren, de Apenheul en het koninklijk paleis “het Loo” zijn in de buurt.

U bent van harte welkom bij Eetcafé Pardoes. Tot snel?

di vanaf 16:30
wo vanaf 16:30
do vanaf 16:30
vr vanaf 16:30
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

1320283072 74
1420923818 87

1. Lekker gegeten. Alleen wel jammer dat wij een ongelukkig klein tafeltje hadden ondanks dat wij optijd gereserveerd hadden.

2. Geweldig lekker menu gegeten, super lekker en ga zo door

3. Gisteren eind van de middag super lekker gegeten met mijn vriendin. Complimenten voor kok en bediening. Geef dit zeker door als aanrader aan andere. Ga zo door groeten van Nel en Bep.

4. Priscilla

5. Lekker en goed eten voor een schappelijke prijs. Gezellige sfeer. Ongelooflijk hoeveel ze over hun gerechten weten te vertellen en hoe ze rekening houden met diëten. Super, een aanrader.

6. Voor het eerst hier gegeten. Wij waren verrast! Het eten smaakte erg lekker. Prijs/kwaliteit zeer goed. We komen zeker nog een keer terug!

7. Gisteravond onszelf heerlijk laten verrassen door de chef met de "vegetarische schotel". Omdat het niet precies omschreven stond op de kaart wat het gerecht precies inhield wisten we niet zo goed wat we ervan moesten verwachten. Dit viel alles behalve tegen. Wij eten thuis gewoon wel vlees en vis, maar vinden het leuk om buiten de deur net even anders te doen. We kregen allerlei verschillende hapjes die elk hun eigen smaak hadden, wat een verwennerij! Het was erg druk binnen waardoor het wel redelijk warm binnen was, maar een verkoelend biertje doet wonderen.

8. We zijn hier net met z'n tweeën wezen eten. Ruim van tevoren gereserveerd zodat we in ieder geval een tafel zouden hebben. Helaas kregen wij een tafel aangewezen met onze gezichten direct tegen het raam aan, en zaten wij met onze rug naar de rest van de gasten toe. Ook zaten wij direct naast de deur, wat behoorlijk koud was als deze open ging. De serveerster kwam al snel op een nogal ongeïnteresseerde manier onze bestelling voor het drinken opnemen. Nadat wij ons drinken hadden gekregen (cola zonder prik, die lauw was) werd onze bestelling opgenomen. We hadden vooraf stokbrood met kruidenboter besteld, deze werd door de serveerster zowat op onze tafel gegooid. Na het brood kregen wij al snel ons hoofdgerecht: een te kleine schnitzel met een schaaltje koud/warme friet, en mayonaise in een goedkoop eetbaar ijshoorntje. En kipsate, wat volgens de kaart voor echte saté liefhebbers was, maar wat in dit geval kipsate met een schijf blik ananas en satésaus uit pot bleek te zijn. Niet echt iets voor de echte sate liefhebber. Nadat wij ons eten en drinken op hadden zijn we opgestaan, we hadden het echt gehad. Er kwam meteen een serveerster naar ons toe die op nogal geïrriteerde toon vroeg of wij gingen roken of er vandoor gingen.

Al met al een slechte ervaring bij dit restaurant. Je verwacht bij je hoofdgerecht geen blikfruit, of zulk onvriendelijk personeel.

9. Corien van Vliet

Opzich ok eten, maar zeker niet speciaal. Alle smaken waren erg standaard. De huiswijn was prima en de koffie ook. Vond wel dat de gerechten erg snel na elkaar werden opgediend. Toen het dessert op was, had ik ook echt het gevoel een beetje naar buiten gekeken te worden. Snap wel dat men graag nog een keer de tafel wil gebruiken, maar dit was wel erg overduidelijk.

10. Heerlijk eten en een fantastische sfeer! Prijs/kwaliteit verhouding is top.

11. Marc een Annelies

Bij Eetcafé Pardoes terecht gekomen nav deze goede recensies. Ze maken het zeker waar!

De lekkerste saté in tijden gegeten. Mijn vriendin had chicken oriëntal en was hier zeer over te spreken. Met name over de knapperige roerbakgroenten.

Eetcafé Pardoes straalt een gezellige warme sfeer uit. Leuk ook om te zien dat de vriendelijke barman de dames in de bediening helpt in drukke tijden. Ze nemen nog de tijd voor je, ook in drukke tijden. Ze zijn duidelijk op elkaar ingespeeld.

Goede verhouding prijs-kwaliteit. We komen hier zeker nog eens terug!

12. Wij hadden hier nog nooit gegeten, maar het was echt onwijs lekker! Vriendelijk personeel, gezellig sfeertje en heerlijk eten; gewoon leuk dus. De paprikasoep is echt een aanrader!

13. Ik heb hier een heerlijke avond gehad. Echt een aanrader!

14. Fantastische locatie en heerlijk eten! Prijs/kwaliteit verhouding is top. Leuke en spontane bediening. Kortom hier moet je zijn voor een heerlijk avondje.

15. Vandaag bij Pardoes gegeten. Komen zelf uit Haarlem en waren na speuren op internet bij Pardoes gekomen. We hebben heerlijk gegeten en de service was ook super. Mijn moeder wilde een schnitzel delen met mijn dochter. Dit was geen enkel probleem. Beide kregen ze een keurig opgemaakt bord met beide een halve schnitzel, echt super! Volgende keer als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs.

16. Eerste keer gegeten bij Pardoes. Bij het krijgen van de bestelling leek het wat karig. Maar tegendeel is waar. Een goed bord eten voor een goede prijs. Zeer vriendelijk personeel. Misschien een iets groter tafeltje maar het is ook wel weer knus... een aanrader is het zeker.

17. Gisteren zijn wij een dagje met onze dochter naar de Julianatoren geweest en we wilden na afloop iets anders eten dan de standaard pannenkoek. De zoektocht in Apeldoorn op 'eetcafé' leverde onder andere Pardoes op. Leuk, ook Mexicaanse gerechten op de kaart. En lekkers voor kinderen. Prijzen prima. Dus besloten we onze navigatie in te stellen op de locatie van Pardoes.

Op het gezellige plein moesten we even zoeken maar Pardoes hadden we al snel gevonden. De bediening was gezellig en het was geen probleem voor onze dochter een andere pizza te maken dan de standaard pizza. We bestelden enchilladas en beef oriental en beide gerechten waren héérlijk. Zelfs de coleslaw-salade was lekker. En dat gebeurt niet vaak ;-)

De beef was heerlijk mals, de saus super. Ook de enchilladas waren prima. Normaalgesproken zijn die óf droog, óf ietwat verbrand, maar niets van dit alles.

Een superleuke tent, heerlijk gegeten voor een prima prijs en dik verrast!
    Wij komen hier zeker nog eens terug (en dat terwijl wij in Rotterdam wonen).

18. Heel fijn restaurantje waar we soms heen gaan. Ik neem meestal de Mexicaanse tortillas met avocado en creamfreche. Daar krijg je dan een loeiheet pannetje bij met sissende groente en rundvleejuls. Erg smakelijk hoor.

De bediening is vriendelijk en vraagt onderwijl je eet of het allemaal naar wens is. Dat vind ik erg prettig. Inrichting is volgens ons wel leuk en in de gang richting het toilet hangen allemaal LPs uit de jaren '70. Het is best wel kleine ruimte, daardoor staan sommige 2-persoontafels wel erg dicht bij elkaar. Te dicht als je het mij vraagt. Als er anderen aanschuiven dan lijkt het haast alsof je met 4 personen uit eten bent. Dat is niet helemaal 'mijn ding'. Maar het kan aan mij liggen, daarom geen 6 voor sfeer maar een 7.

19. Vanavond 7 mei met ons zessen een heerlijke en gezellige avond gehad. Super lekker gegeten, niet al te duur en fantastisch geholpen. Ongedwongen sfeer. We komen zeker terug.

20. Joop en Jolanda Rijkers

Heerlijke ongedwongen sfeer. Ruime keuze. Voor ieder wat wils. Uitstekende bediening.
    Echt een aanrader.

21. P. Brenkman

Uitstekend gegeten en ruime keuze voor een goede prijs.

Alleen in de serre niet altijd praktisch met de opengaande deur.

22. Hans.v.d.Berg

Altijd super gezellig en lekker eten. Nicole en haar brigade zijn stuk voor stuk toppers.

23. Tilly Buitenhuis

Gisteravond heerlijk gegeten in het gezellige eetcafé Pardoes. Zeker de moeite waard om ook eens naar toe te gaan. Ze hebben een leuke gevarieerde kaart. Wij werden bediend door Jaimy en ik wil haar complimenteren met de gezellige bediening. Ze heeft een vrolijke uitstraling en weet een extra sfeertje aan te brengen. De interactie met haar is een extra toevoeging tijdens een heerlijk etentje. We komen zeker nog eens een keer weer!!

24. In een woord: Voortreffelijk. Alles ging perfect, bestellen en binnen een mum geserveerd. Niets dan vele complimenten en we zullen dit zeker aanbevelen aan wie het maar horen wil.

25. Vooraf, uien ringen met dolle saus. Veel kwantiteit, weinig kwaliteit. Hoofdgerecht, gamba's... Veel gamba's maar nog veel meer knoflook en overige specerijen. Niet lekker. Sfeer prima.

26. Erik en hanny

Wij hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was vriendelijk.
    Er was keuze genoeg en betaalbaar.

27. Heerlijk gegeten en gedronken. Top bediening, echte vakmensen! Wij komen hier zeker binnenkort terug!

28. Echt heerlijk gegeten en top bediening. Prijs kwaliteit was ook uitstekend. Heerlijke spareribs gegeten.. Komen zeker terug!

29. Wij hebben echt fantastisch gegeten. Daarbij was de sfeer super. Goed gedaan want wij komen zeker terug als wij in Apeldoorn zijn.

Groet Inge & Michael

30. Prima gegeten. Bediening altijd even vriendelijk. Menukaart staat echt genoeg op, voor ieder wat wils. Ik zou zeggen niet twijfelen maar een tafel reserveren!

Ik kom zeker nog een keer terug.

31. Reinier en Nelleke

Super lekker gegeten. Fantastische bediening. Perfecte sfeer. Kleine prijzen voor een perfecte kwaliteit. Een echte aanrader

32. Lekker eten, vriendelijke, goede bediening en een sfeervol restaurant. Koppel dit nog met een prima prijs-kwaliteitverhouding en je komt uit op een restaurant waar ik zeker weer terug wil komen.

33. Hugo Brink

We hebben prima gegeten bij Pardoes, lekker eten, vriendelijk personeel, goede sfeer.

34. Een leuke avond gehad! Helaas waren de spareribs vrij droog en heb ik ze niet opgegeten. Nadat ik dit aan heb gegeven bij de bieding reageerde ze zeer vriendelijk. Het eten van mijn tafelgenoot was zeker wel geslaagd. Kortom: een leuke sfeer, begripvolle bediening en over het algemeen goed eten.

35. G Jungman

Gisteravond heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Beetje krap zitten in de serre. Maar verder top!

36. Prima gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel even reserveren. Hadden wij wel gedaan en dat was maar goed ook, zat helemaal vol.

38. Afgelopen zaterdag hier heel lekker gegeten, gezellige sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een ontdekking, waar ik zeker vaker ga eten.

39. gister hebben wij heerlijk gegeten bij pardoes. Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Op de kaart staat genoeg keuze. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, zeker de moeite waard om een x te eten!

40. Esther

41. Bij een 'Voordeelmenu' heb ik me wel eens afgevraagd voor wie dat voordeel nou daadwerkelijk was: voor de restaurateur of voor de klant. Desondanks gaan we - gelokt door de goede recensies alhier - toch voor dat voordeelmenu en ik kan verklappen, dat hier het voordeel puur voor de gast is!

In een warme ambiance worden we voorbeeldig geholpen door de meisjes van de bediening. Wijn wordt met aandacht gepresenteerd en als ik aangeef dat ik de fles wat aan de koude kant vind worden de prima Chileen prompt drie flessen uit de kast getrokken. Ze lijken allemaal wat aan de kille kant en dat is eigenlijk zonde voor zo'n prima huiswijntje!

De kaart vermeldt geen voordeelmenu, ik veronderstel ten onrechte dat we dan maar gewoon drie gerechten uit het menu moeten kiezen. Gelukkig vraag ik het nog even na en dan blijkt dat er wel degelijk een beperkte keuze aan gerechten is voor het voordeelmenu, ze staan op een krijtbordje dat op dat moment echter net even 'bezet' is. Jammer dat men dit niet even op het menu vermeldt.

We gaan voor de champignons vooraf. Een gouden keuze: heerlijk en bepaald geen zielige portie. Dan voor mijn tafeldame twee enchillada's. Niets mis mee, maar het ontbeert een beetje de specifieke Mexicaanse taste.

Ik kies de schnitzel. Dat blijkt een mega-schnitzel te zijn waar de restaurateur bepaald niet op het formaat bezuinigd heeft: het ding hangt zo ongeveer aan twee kanten over mijn toch zeker niet zielig bemeten bord! De mayo moet wel extra worden gevraagd, maar wordt prompt en netjes in een bakje geserveerd.

Het toetje bestaat voor ons uit 'Tricolores', drie smaken ijs met een toef slagroom. Ook hier geldt weer dat er bepaald niet op bezuinigd was. Een heerlijke Coffee Brasil en verse muntthee doen we nog extra na omdat we het zo ongelofelijk naar onze zin hebben hier.

Blijft een beetje de verwondering dat men zo 'geheimzinnig' doeet over dat voordeelmenu. Gaandeweg de avond merk ik wel op dat het krijtbordje met het volledige voordeelmenu tot twee keer wordt aangepast. Blijkbaar zijn het 'restanten' of beperkt ingekochte spullen die men als voordeelmenu aanbiedt. Helemaal niets mis mee, maar iets meer 'openheid' in deze op de menukaart zou niet verkeerd zijn.

Super gegeten dus bij Pardoes! Zeker een herhaling waard!

42. Heerlijk eten voor een leuke betaalbare prijs. Voor herhaling vatbaar. Service was ook perfect.

43. Even samen een paar dagen er tussenuit, dinsdagavond hier gegeten gewoon zoals je het normaliter zou verwachten. Leuke meiden, goede bediening en eten goed voor een zeer redelijke prijs. Betaalbaar, lekker eten in een gezellige omgeving.

44. Tom Beltman

Heerlijke spareribs in een gezellig restaurant. De bediening is uitstekend.

45. Kevin Berkhof

46. Gewoon goed eten voor een normale prijs ! Leuk eetcafé . Gister gegeten en ga vaker terug komen.

47. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn.

48. Pieter en Ariella

Nu voor de 3e keer wezen eten. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Wij hadden als hoofdgerecht de schnitzel Pardoes (gepaneerde slagers schnitzel met roerbakgroenten en overbakken met kaas) en de varkensstukjes Bonaparte (met gebakken spekjes, uien, champignons en knoflooksaus). De service is ook super! Men neemt de tijd voor je. Nog echt een restaurant waar je geen nummer bent, maar gewaardeerde klant. Vader staat in de keuken en dochter verzorgt de bediening. Wij rijden hier vanuit Deurne in Brabant graag 1,5 uur voor naar Apeldoorn! We maken er dan een leuk dagje winkelen van. We kunnen nu al niet wachten tot we er weer aan kunnen schuiven. Ga zo door!

49. Erg lekker gegeten. Niet lang hoeven wachten, maar was ook niet druk (op een dinsdagavond). Vriendelijke bediening en een leuk sfeertje. En niet duur. Zeker voor herhaling vatbaar!

50. Goede sfeer, Pardoes zat vol op vrijdagavond, bediening was vriendelijk, helaas moesten we lang wachten op het stokbroodje-kruidenboter en daarna ook op ons hoofdgerecht, pas na ruim 1 uur zitten en ernaar gevraagd stonden de borden te warmen voor het eten. Bediening heeft meerdere malen excuses aangeboden en boodt ons een drankje van het huis wat we enorm waardeerden, prijs/kwaliteit-verhouding was prima, we hebben heerlijk gegeten!

51. H. Kuiper

Goede sfeer, goede bediening, eten was prima, prijs in orde.

52. Hulleman

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Goede verhouding prijs-kwaliteit.

53. Joop en Annie

We hebben heerlijk gegeten bij Pardoes, de bediening zeer attent, vriendelijk en gastvrij. De prijs/kwaliteitverhouding prima: dankzij een actiekorting ging er zelfs nog geld vanaf en hebben we voor relatief weinig geld optimaal genoten. Kortom: een echte aanrader!!

54. Het is er erg gezellig, lekker gegeten en leuke en vriendelijke bediening.
    Alleen het tafeltje is een klein vierkant tafeltje, veel te klein voor 4 personen.

55. Heerlijk gegeten, goede sfeer en gezellige bediening.

56. Goed eten en drinken voor een schappelijke prijs met leuke bediening En mooi in het centrum.

57. janet Bottenberg

Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad.Goede bediening.

58. Wij hebben echt lekker gegeten en waren zeer te spreken over de uitermate vriendelijke bediening! Het feit dat Pardoes tegenover de bioscoop ligt is een enorm voordeel! Een leuk Pardoes-3-gangenmenu voor een leuke prijs zou het geheel nog aantrekkelijker hebben gemaakt!

59. Erg gezellig, leuke vriendelijke bediening, prijs en kwaliteit prima. Zeker voor herhaling vatbaar.....

60. We hebben hier gegeten nav een recensie van iemand anders. En het klopt. Erg gezellig vriendelijk en lekker. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. Een aanrader.

61. Erg gezellig gegeten met 8 personen. Leuke ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding prima.
    Zeker een aanrader!

62. Marlies Wagenmaker

Heerlijk en gezellig gegeten in ontspannen sfeer. Je voelt je echt welkom. Hele gastvrije eigenaresse en superbediening door hele vriendelijke keurige jongeman!

63. Mangala

Vanavond heb ik gegeten bij eetcafe Pardoes. Het was er erg rustig vandaar dat ik de sfeer heb beoordeeld met een 7. Als er meer klanten waren geweest was dat wellicht een hoger cijfer geworden. Ik heb de vegetarische Borito s genomen. Met kaas en verse groenten. echt een aanrader voor vegetariers. De wijn was lekker en ook de koffie en het likeurtje. Ook met de maat zijn ze niet kinderachtig. Kortom een zeer positieve ervaring. Een tip voor de bediening: kijk of vraag af en toe tijdens de maaltijd of er nog iets nodig is.

64. Prima gegeten alleen weinig drankjes gehad, daar waren ze erg traag mee.
    Jammer maar zou er wel nog een keer gaan eten, de sfeer was goed en de bediening was aardig en gezellig.

65. Gastvrije ontvangst, al meteen bij binnenkomst. Na het drankje wel een aardig tijdje moeten wachten voordat de bestelling werd opgenomen (ongeveer 35 minuten). Daarna ging het gelukkig sneller.
    Kwaliteit van het eten was uitstekend te noemen, zeker in combinatie met de prijs. Laat je niet misleiden door de, misschien eenvoudige entourage.

66. Voor de 1ste keer bij eetcafé Pardoes gegeten. Wij gaan hier zeker vaker eten. Lekker gegeten, vriendelijk personeel en de prijs van het eten en drinken was prima.

67. Wat een leuke tent! Echt een aanrader! Prijs is ook gewoon.

68. Ik was er laatst met een aantal vriendinnen en we hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening en prijs/kwaliteit verhouding ook niets op aan te merken!

69. Vorige week vrijdagavond hebben wij met 2 vrienden gezellig en lekker gegeten in Pardoes. Zelf kwam ik pas na 21:00 uur binnen maar dat was geen enkel bezwaar voor de keuken. De bediening is vriendelijk en het eten is lekker. Mijn vriendin drinkt normaal nooit wijn, maar deze wijn smaakte erg lekker. Dus smaken verschillen...
    De zaak ziet er netjes uit en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Succes en tot de volgende keer!

70. Hebben er gegeten op een woensdagavond 2 weken geleden. Het personeel was druk met kletsen met een andere tafel en had weinig oog voor de 2 andere tafeltjes. De wijn is ronduit slecht, zowel de zoete en droge witte wijn en ook de rode wijn, als ze een betere wijn serveren ipv de goedkoopste troep uit de supermarkt is dit een verbetering. De carpaccio was niet te eten, totaal geen smaak en ook heel vet van de saus die er overheen gedaan was. Was blij dat er nog een vriend binnen kwam lopen en die proefde de carpaccio ook en vond het ook slecht. De biefstuk en de schnitzel was ook niet echt denderend. Al met al, ronduit slecht en ga daar nooit meer eten.

71. Lekker eten vriendelijk personeel maar bediening matig.

Erg lang wachten.

Van kaart krijgen tot desert alleen de rekening die was er wel snel.

72. Het gaaaaat; vriendelijk personeel, maar ga om te beginnen gewone wijn schenken en niet van dit goedkope spul. Iedereen met een kleine beurs weet dat dit spul per fles in de groothandel supergoedkoop is...

Eten; niet echt super, maar best te doen.

73. Echt je kan hier geweldig eten, zo veel gezelligheid bieden ze je. De bediening is goed, muziek is goed, ze zijn aardig, spontaan en netjes. Echt een aanrader voor iedereen.

74. Een uit eten liefhebber

Een hele gezellige avond gehad met lekker eten. Ik had carpaccio, die was super en zeker niet kaal.

De bediening is erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

75. Gezellig gegeten met het hele gezin. Het restaurant ziet verzorgd en gezellig uit. Vriendelijke bediening en heel lekker eten.

Een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Dit restaurant is zeer aan te bevelen; wij komen in ieder geval vaker terug!

76. een tevreden klant

Wij hebben er heerlijk gegeten!

De carpaccio was zeker restaurant waardig! Puur van smaak en niet teveel dressing en/of kaas.

Hoofdgerecht was ook goed.

Personeel is vriendelijk dus zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

77. Heel vriendelijke bediening, maar voor het eten kom ik er niet weer. Carpaccio heb ik nog nooit zo slecht en zo kaal gegeten. De vegetarische verrassing was beslist niet verrassend. Het was te eten, maar daar is ook alles mee gezegd.

Twee mensen uit onze groep namen spareribs maar hebben deze niet opgegeten. Het leek in niets op hoe spareribs bereid moeten worden.

Het bedrag voor deze twee gerechten werd wel van de rekening afgehaald.

78. zeggelaar

Prima gelegenheid om lekker te zitten en te genieten van een hapje of drankje.

Vriendelijke service, echt een aanrader!