De Echoput in Apeldoorn

De Echoput, waar het om smaak gaat!

Eten & drinken 6,7

• 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant de Echoput op de Veluwe nabij Apeldoorn is gespecialiseerd in wild en wijn-spijs combinaties. De Echoput ligt in het grootste wildgebied van ons land. Er staat vrijwel het hele jaar vers Hollands wild op de menukaart.

Eigenaar Peter Klosse is de grondlegger van het moderne smaakdenken. Onlangs introduceerde hij het Multi-Sensorische Menu, waarbij alle zintuigen worden betrokken in het proces van proeven.

Restaurant De Echoput is bekend om zijn wildmenu's. Door onze ligging in het grootste wildgebied van ons land, is De Echoput gespecialiseerd in wildbereidingen. U kunt bij ons heerlijk vers wild eten, maar natuurlijk ook andere heerlijkheden.

Na al het heerlijks dat u kunt proeven, kunt u bij De Echoput ook overnachten.

Hotel de Echoput heeft 42 prachtige design hotelkamers en suites, allen met eigen balkon of loggia, luxe badkamer met bad, inloop duodouche, separaat toilet, airconditioning en gratis wifi. Het hotel beschikt over een fraai binnenzwembad van graniet en een sauna. Er zijn aantrekkelijke hotel-arrangementen op de website van De Echoput te vinden.

De Echoput is ook ideaal voor gezelschappen. De centrale ligging en grote eigen parkeerplaats maken het een uitstekende vergaderlocatie. Voor besloten lunches en diners, bruiloften en recepties, bruisende feesten zijn er mooie ruimtes: het Vinotorium, Wijnproeflokaal, Torensuite, Bibliotheek, Smaakkamer en de Salon.

De Echoput Kook- en Wijnschool is een unieke plek waar leuke kookclinics en wijnprogramma's draaien onder leiding van meesterkok Theus de Kok, Edwin Raben en Peter Klosse zelf.

Bekijk onze website www.echoput.nl en ontdek de wereld van De Echoput, waar het om smaak gaat!

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, suikervrij, biologisch, lactosevrij en koosjer
Bekijk onze menukaarten
Foto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in ApeldoornFoto van De Echoput in Apeldoorn

Overnachten
Hotels in de buurt »
Lekker
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Luxe, romantisch, rustig, zakelijk, gezellig, nostalgisch en klassiek
Voorzieningen
High-tea, EV-oplaadpunt, catering, terras en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
90 zitplaatsen en maximaal 32 personen in één groep
Personeel