Claudio's ijssalon in Apeldoorn

1. Top, super gezellig, lekker eten super bediening. We kunnen het iedereen aanraden!!

2. Karin Teeuwen

Wij zijn er met regelmaat al geweest. Altijd gezellig en een ontspannen sfeertje (lekker laagdrempelig). Merkt dat ze het de klant helemaal naar de zin willen maken.

3. We waren 09 december bij jullie in de zaak met de vriendengroep (13 pers.) van ons, we hadden horen zeggen dat het heel goed eten was bij jullie. Nou het overtrof echt alles, van het eerste gerecht tot het dessert was het gewoon super smakelijk en de bediening was heel vriendelijk en netjes. Bedankt voor de fijne avond die wij bij jullie gehad hebben. Tot ziens

4. Ed en Denise

Wij hebben 2 x via de Jumbo avondje-uit-vouchers de reis geboekt. In een woord geweldig! Zeer verrassend, ook de tweede keer. Echt leuke gerechten, goed over nagedacht en met passie bereid! En de presentatie, super. Het is avondvullend, een aanrader!! En een leuk team van mensen.
    Ps. Dennis nog bedankt voor de overheerlijke alioli!

5. Een fantastische reis om de wereld, heerlijk, wat een smaakbeleving, een superavond. Ook nog live muziek.

Gewoon fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

6. marjon namens de oudcollega,s

Heerlijk gegeten en veel, een hele leuke ervaring, voor ieder wat wils, leuk geserveerd, En zeker voor herhaling vatbaar. En een erg leuk concept🌝.

7. Roel en angelique versteegen

Vandaag een verrassing gehad op de oosterse stijl... Het was voortreffelijk. Smaak goed, presentatie goed, we vonden het helemaal geweldig... Wij vinden het een super aanrader. Ga zo door...

Met de vriendelijke groetjes
    Roel & Angelique

8. Via de app eet.nu op tapas gezocht en goede recensies gelezen, waardoor de keuze snel gemaakt was om hier te reserveren. We hebben hier heerlijk onbeperkt tapas gegeten. De service was perfect. Prijs kwaliteits verhouding is prima. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

9. Nadat ik gehoord had dat er een tapas restaurant in Helden kwam was ik zeer benieuwd. Met vrienden daar geweest en het overtrof onze verwachtingen. Je kon kiezen uit veel soorten die telkens apart bereid werden, en met uitleg van hoe en wat keurig werden geserveerd. Een en ander was zeer smakelijk inclusief het dessert. Dus wij zullen hier zeker nog eens terug komen.

10. Bourgondiër

Via de media vernamen wij dat de Hoove nieuwe eigenaars had gekregen die een andere formule hanteren. Dus waren wij benieuwd. We hebben gekozen voor het 'onbeperkt tapas' concept. Alles was prima verzorgd, lekkere gerechten en in de juiste porties. Genoeg keuze op de kaart, maar niet dusdanig veel dat het voor de keuken onhandelbaar is. Ook een lekker en gevarieerd dessert is inbegrepen. Kortom: een aanwinst voor de regio!

11. monica weijenberg

Zondag 18 januari 2015 hier tapas gegeten met mijn man, we hebben gekozen voor 'de reis om de wereld', en dit was een ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is! Kwalitatief van zeer hoog niveau, alles vers en zeer smakelijk bereid, en niet te vergelijken met eerdere tapas-diners elders. Zeer divers aanbod uit diverse landen, geserveerd met leuke uitleg door bijzonder vriendelijk personeel. Sfeervolle ambiance! Wij komen zeker terug, ondanks de behoorlijke afstand, het is het zeker waard!