Hier zie je hoe de meningen over de Catalunia verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. We hebben echt lekker gegeten, het eten was goed warm Producten vers, en ze hebben een kleine up date in de kaart gedaan. Bediening was vriendelijk en klantgericht. We werden snel geholpen.
    We zaten in het voorste gedeelte wat het voor ons wat sfeervoller maakte.

We komen zeker terug!

2. Het was top. Goede bediening, beleefd. Het eten was goed, lekker warm.

3. Eten was niet bijzonder. Guacamole was ronduit smerig. De dames van de bediening waren geweldig.

5,7
  4. Van den Akker

Prettig ontvangen door een behulpzame gastvrouw. Zij kwam geregeld langs om te zien of we nog iets nodig hadden. Restaurant was gezellig druk maar ruim opgezet zodat we toch in rust konden eten en kletsen.

All you can eat tapas was perfect we moeten zeker nog eens terugkomen om alle tapas te proberen. Kwaliteit was zeer goed.

Sangria is zeker een aanrader.

5. W.Hompert

Ons eerste bezoek aan Catalunia. Helaas zijn we niet verleid tot een volgend bezoek. Voor ons waren de meeste gerechten het net niet. Te grote stukken meloen met ham. Gefrituurde garnalen te hard gebakken. Garnalen in knoflookolie geen smaak. Eiersalade had niets met een salade te maken. Krabsalade niet onze smaak zijn anders gewend. Veel gerechten te zout. De paella leek niet op Spaanse paella. En zo kan ik nog wel verder gaan. De sfeer en bediening was prima. Dus jammer maar wij gaan hier niet meer naar toe.

6. STOLWIJK

Hele aardige bediening! Het eten was heerlijk.
    Gezellige avond gehad.

7. Familie van Triest

Prettige en aardige bediening, heerlijk eten, fijne plekken om te zitten, niet te duur.

8. We zaten lekker koel en een vriendelijke bediening 👍

9. Van holland

Eten was gewoon niet goed. Vlees was te lang doorbakken en wij hadden gekozen voor verrassingen van de chef, dat moet je dus nooit doen, van de 10 koude gerechten waren er 5 salade die niet lekker waren en van de andere 5 waren er 3 goed en van de 8 warme waren er twee goed. Dus al met al wij gaan nooit meer. Ps sangria was goed

10. Het eten was redelijk goed. Wel jammer dat er niet goed gelet werd op de garing van het vlees. Meerdere keren specifieke garing aangegeven, maar niet gekregen.
    Doordat het zo enorm warm was in het restaurant (airco werkte niet) was het er niet aangenaam vertoeven.
    Bediening was vriendelijk en netjes.

11. Chris

12. Erg lekker en een gemoedelijke sfeer, wel erg warm en donker. Maar zeker voor herhaling.

13. Lekker gegeten, maar wij vinden de kwaliteit wel naar beneden gaan. Dat de kwaliteit de laatste maanden wisselt is ons helaas vaker opgevallen.
    Het eten was erg zout en soms zitten er verbrande tapas tussen de gerechtjes. Dit zijn wij van eerder niet gewend.

14. Over het algemeen positief. Er zitten een paar geweldige gerechten tussen op de kaart. De carpaccio en Kangaroo was om te smullen. Ook de ossenhaas puntjes en knoflook garnalen waren erg lekker.
    Daarentegen waren er ook een aantal gerechten die minder waren omdat het vlees te droog werd, ook de patatas bravas waren niet heel bijzonder.
    Hier en daar dus een beetje een hit of miss.

Bediening was over het algemeen vriendelijk. Het was alleen wel fijn geweest als ons was uitgelegd dat je het kaartje in de standaard moest zetten en niet op de hoek van de tafel gelegd moest worden. En het kaartje tot 2 keer toe genegeerd werd in eerste instantie. Ook was men aan het eind van de avond minder aanwezig. Waardoor bestellen en ook afrekenen langer duurde.

15. Eliza schreuder

Het eten en drinken was lekker. Het minpunt waren de serveerders het duurde lang tot dat ze kwamen om ons briefje te pakken en het drinken te geven. Terwijl wij zagen dat ons drankje op de bar klaar stond.

16. Eten viel tegen moest soms 30 min wachten ondanks dat het niet druk was, tot 3 x niet het bestelde gekregen ondanks aangeven aan de bediening.

6,1
  17. H.Heuvink

Tapas eigen keus gegeten. Het was heerlijk en ook de bediening was goed. Vriendelijk en voldoende snel met ophalen briefjes en brengen van het gevraagde. Eén dames toilet is voor de grootte van dit restaurant wel te weinig.

18. Voor de eerste keer hier wezen eten.
    Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel en de sfeer was aangenaam.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

19. We hebben erg lekker gegeten! Het personeel is ook ontzettend vriendelijk! Leuke sfeer in het restaurant. Zeer de moeite waard!

20. Alles was goed, bediening was ook goed. Alleen jammer dat er 1 dame in een buik shirtje liep, oogde een beetje apart maar voor de rest was het perfect.

21. Linda

Bij Catalunia kun je voor een leuke prijs lekker uit eten gaan

22. Fijne bediening en eten was prima!
    Heerlijk avondje uit

23. DSHarte

Sfeer, eten en bediening is goed/ vriendelijk.

24. Roberto

lekker eten, goede snelle bediening .. aanrader !

25. Het eten en drinken was heerlijk, wel heel veel geluid door veel mensen in grote ruimte.

26. Wizzkids

Sfeer minimaal. Grote groep mannen had t hoogste woord. Eten vers? Nou denk t niet.

27. Vlees was erg koud, Zelfs nadat we dat aangaven wordt er niks mee gedaan, Zelf op het briefje gezet waar je je keuze maakt. Kregen nieuwe toen we het aangaven maar nog net zo koud.
    Kom hier altijd graag, Maar dit viel erg tegen.
    En net als de vorige keer, Weer erg lang wachten.

3,1
  28. Martijn

Prima eten, bediening was ook dik in orde.

29. G meijer

Eten was eerlijk lang moet wachten op het eten.

30. Top. Goede Tapas. Leuke sfeer al zou je dat niet zeggen aan de buitenkant. Kom zeker terug.

31. Wilma & Ed

Het ging niet helemaal soepel met de bestellingen maar het werd keurig hersteld. De keuze is prima en het voedsel is lekker.

32. Van Zeist

Normaliter zijn wij zeer tevreden met het eten bij Catalunia. Helaas viel ons etentje ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man op Koningsdag nu tegen (9 pers). Geen vrije keuze ( hier waren wij niet over geinformeerd) wat het voor mij lastig maakte omdat ik een GB operatie heb gehad en niet alles kan eten. Wij houden niet vd koude voorgerechten dus daar hadden wij normaliter ook niet voor gekozen. De kleinkids moesten lang wachten op hun frietjes en als je 3 en 5 jaar bent is dat toch wel heel lekker! Er werd ook niet voldoende afgeruimd. Bij het brengen van het dessert stond de tafel nog vol. Gelukkig zag een ervaren personeelslid dit en bood zijn excuses hiervoor aan. Wij zullen niet meer op een feestdag kiezen voor dit arrangement. Hoop dat het de volgende keer weer als vanouds is.

33. Het eten is altijd wel goed echter de bediening liet heel erg te wensen over. Om te beginnen kwam de medewerker aan onze tafel met de mededeling dat ze niet volgens de kaart konden werken omdat ze te weinig personeel hadden, een aantal van hen had zich ziek gemeld nadat ze de vorige avond op de Prinsenacht waren geweest. Tijdens ons aperitief werden de koude gerechten al op tafel gezet en we konden onbeperkt nabestellen, daar hebben we dus een uur op zitten te wachten (2 x besteld). De warme gerechten kwamen vervolgens niet. Gasten om ons heen die later waren binnengekomen zaten al aan het toetje of gingen betalen. Erg maar dan ook erg slecht. Gooi de helft van de tafels dan op slot als je het niet aan kan…

6,7
  34. Dinmohamed

Vanwege Koningsdag kreeg iedereen het verrassingsmenu. Dat hadden we niet verwacht. Zaten tapas tussen die we zelf niet zouden kiezen, maar waren wel lekker. Service was snel, personeel was heel vriendelijk.

35. Peter.koetsier

Het eten was goed. Vriendelijk personeel zeer vriendelijk.

36. Heerlijk gegeten en ontzettend lieve en behulpzame bediening.

37. Boekhoudt

Restaurant zat niet vol maar bediening was zeer traag/slecht.
    Verkeerde fles wijn, verkeerde gerechten, koude gerechten zelfs bevroren carpaccio. 45 minuten gewacht op voorgerecht. Nagerechten werden niet tegelijk geserveerd, dus mijn partner had het al op (omdat het ijs anders gesmolten was)en toen kreeg ik mijn nagerecht. Verkeerde koffie, na 15 minuten nog geen juiste koffie. Een latte die naar schoonmaakmiddel smaakt. Ze hadden ruzie met het apparaat benoemen ze dan.
    De ene sorry volgt de andere sorry op, maar het was een zeer slechte ervaring! Wij komen hier al jaren maar dit was echt de laatste keer. Het was ronduit SLECHT EN TELEURSTELLEND!!

1,2
  38. Lekker gegeten bij catalunia. We lazen niet zulke goede reviews maar hier konden we ons niet in vinden. Hebben alles netjes gekregen, was allemaal prima op tijd en lekker. We vonden de keus niet heel uitgebreid. En we vonden het wel jammer dat de prijs ex dessert was.
    Maar ondanks dat lekker gegeten en gezellig gehad.

39. Eten was goed, beter dan voorheen. Snelle service. Personeel ook een stuk beter dan voorheen. Achteraf werd ook netjes gevraagd of de service goed was. Echt een vooruitgang!

Aanrader: kangaroobiefstuk

40. We hebben heerlijk gegeten. De eerste ronde duurde even voordat het op tafel stond. Verder was het genieten. Vriendelijke bediening, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Voor herhaling vatbaar.

41. Sonja van Zeist

Gezellige sfeer, lekker gegeten, grotere porties dan wij hadden verwacht, bediening was super!
    Oftewel een heerlijk avondje uit.

42. Het eten was matig, drinken goed, bediening uitstekend.

43. Onze online reservering was niet schriftelijk geregistreerd door het restaurant. Maar gelukkig hadden ze nog wel een mooi plekje.
    Het eten was lekker en goed. Maar ik vond de uitstraling van de geserveerde tapas iets minder. Twee mozzarella sticks op een veel te groot bordje zonder garnering. Beetje kale bedoening. Sommige gerechtjes zaten wel in tapasschaaltjes omdat er saus bij zat, maar ook daarbij geen sla of zoiets. Ook kwam er tot 2× toe een verkeerde levering. Een keer een dessert terwijl we net 1 ronde hadden gehad. Ze hadden het tafeloverzicht niet goed in hun hoofd, de dames van de bediening. Tot slot zeker ruim een half uur moeten wachten na onze laatste bestelling, op iemand van de bediening die op ons roepen/zwaaien reageerde om nog ee koffie te mogen te bestellen. Uiteindelijk kwart voor 9 lukte het om de aandacht te trekken van iemand van de bediening. Terwijl onze film om 21 uur zou beginnen. Gauw de koffie naar binnen geslurpt, betaald en gegaan.
    Al met al, dankzij het gezelschap was het een leuke avond, we hebben nog lang zal ze leven gezongen voor een andere klant. Maar ik vond de bediening, uitstraling van het eten minder.
    Het eten was overigens goed van smaak en veel keus.

44. Heerlijk gegeten met mijn dochter. Gezellige sfeer, snelle bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

45. Peter Joëls

Eten was uitstekend en voldoende. Er werd rekening gehouden met bijzondere wensen. Prijs is top!

46. Rob Schot

Goed eten, ruim voldoende voor deze prijs! Grote ruimte, waardoor rumoerig en druk.

47. Wendy Bouter

Geboekt via eet.nu maar bij Catalunia stond ik niet op de lijst 🤔. Gelukkig was er nog plek.
    Hier kun je op je gemak eten, geen tijdslimiet. Veel keuze, gezellig, vriendelijk personeel, heerlijk eten. 1× verkeerd drankje gekregen, 1× extra tapas die we niet hadden besteld (maar lekker dus ik klaag niet), paar tapas besteld die niet kwamen en nog x om moesten vragen. Maar de minpuntjes smolten weg, door al dat lekkere eten.
    Kom zeker nog x terug!

48. Het was erg druk op 1e paasdag maar de bediening was top en het eten erg lekker.
    We komen zeker terug.

49. Groeneveld

Heerlijk gegeten met prima bediening.
    Kwamen met onze dochter in rolstoel aan, alles werd in werking gezet om haar een goede plek te geven 👌.
    Omdat zei alleen wat hapjes proeft voor de smaak mocht zei zelfs kostenloos van ons mee eten, wat een service. Dank jullie wel voor deze gezellige avond en fijne ervaring!

50. Eten was heerlijk. De bediening heel vriendelijk op opgewekt. Ondanks de drukte hadden ze alles zo goed onder controle. Zeker een aanraden!

51. A van Dijk

Het aantal gegeven sterren zegt genoeg. Waren met groepje van 11 personen. Voor iedereen de eerste keer Tapas, maar vonden het allemaal super.

52. Laat ik het allereerst benoemen dat wij al jaren te gast zijn bij dit restaurant. Het is naar onze mening als het op eten aankomt het beste tapas restaurant van Apeldoorn. Ik schrijf deze beoordeling puur naar aanleiding van ons laatste bezoek.

Onze ervaring is in een paar woorden samen te vatten: "wat een chaos!"
    Gedurende de avond hebben opstapelende frustraties ervaren beginnend bij de deur. Bij het tonen van mijn reservering stonden wij helaas niet in het boekje. "waarschijnlijk een fout in het systeem" zij de meneer bij de ingang. "Maar ik heb toevallig net een tafel voor twee vrij". In de toon begreep ik dat we daarmee wel geluk gehad hadden. Gevoelige snaar voor mij, want uiteindelijk is het restaurant gewoon verantwoordelijk dat het zijn reserveringen op orde heeft! Na het bestellen van onze drankjes ruim een kwartier gewacht alvorens we twee glazen wijn bezorgd kregen (terwijl we twee keer een vedett besteld hadden). Toen ik meneer vriendelijk aangaf dat wij deze niet besteld hadden kreeg ik in een koude toon als antwoord: "ja maar dit is toch gewoon tafel 17". Alsof hij toch nog graag van zijn wijn af wou. "Ja" antwoordde ik, "maar wij hebben twee vedett's besteld". Al mompelend liep hij toen terug naar de bar waar de glazen opzij gezet werden. Toen ik opnieuw om onze drankjes vroeg duurde het alsnog lang voordat we deze kregen. Laat me hier wel benoemen dat de zaak afgeladen was. Hier heb ik best wel begrip voor maar ik vind wel dat als je niet de capaciteit hebt voor een vol restaurant je je reserveringen moet beperken.
    Dit is een trend die de volledige avond heeft voortgeduurd. Het duurde een half uur tot we onze eerste gang kregen (die we meteen besteld hebben bij binnenkomen). En na 5 kwartier moesten we helaas weer vragen of het eten nog kwam. Op dit punt hadden we dus nog maar één gang gegeten. Dit terwijl de parkeerkosten gestaag bleven oplopen natuurlijk.
    We kregen gedurende de avond wel meerdere malen een excuus maar helaas veranderde het niets aan de realiteit. Iemand vertelde ons halverwege de avond nog dat er een probleem met het bon apparaat was maar dat dit nu verholpen zou zijn! Helaas ging het niet beter vanaf dat moment. Hoewel onze kaartjes snel opgehaald werden duurde het super lang voordat de gerechten kwamen, dit terwijl het restaurant intussen rustiger en rustiger werd. Alsof het wachten niet erg genoeg was kregen we op gegeven moment ook gerechtjes die we niet besteld hadden en moest ik drie gangen lang vragen om een mini burger die mijn broertje nog niet gehad had. Wat een gigantische puinhoop!! Aan het eind van de avond (door het steeds moeten wachten hadden we best nog wel trek) leek het alsof we in het praktisch lege restaurant niet meer bestonden. Personeel liep in een cirkel van 5 meter om ons heen en het opruimen was belangrijker. We hebben zelfs nog een vrouwelijk lid van het personeel (in de veronderstelling niet verstaanbaar te zijn) horen zeggen dat ze toch wel hoopte dat we nu intussen weg zouden gaan omdat er voor hun eten klaar stond. Geloof me, ik had toen ook allang weg willen zijn, maar als ik betaal voor onbeperkt tapas en vervolgens een half uur op elke gang wacht blijf ik zitten ook.

Zoals ik zei zijn we echt een andere bediening gewend in dit restaurant, en daarboven was het eten fantastisch bereid. Maar wat een ongelooflijke puinhoop was het hier. We hebben er helaas een wrange ervaring aan overgehouden!

53. Eten was droog en koud. Geen sfeer.

54. Het eten was super alleen mochten sommige warme gerechten wel iets warmer geserveerd worden verder is dit restaurant zeker een aanrader 👍

55. Steven en Marijke

Super gezellig en snelle service. Bediening blijft je goed in te gaten houden. Jonge mensen in de bediening wat een frisse en gezellige sfeer met zich meebracht. Bedankt voor de gezellige avond.

56. Leemkuil

Vriendelijk personeel, snelle service en gezellige sfeer. Aanrader!

57. Jannie Plakmeijer

De bediening was prima, het eten viel een beetje tegen, we hadden ons verheugd op de cheesecake, die vonden we altijd zo lekker, maar dat viel erg tegen.

58. Gezellig gezeten, goede en vriendelijke bediening en lekker eten.

59. Broekhuis

Was gezellig, goede sfeer, eten was goed, jammer dat op een bepaald moment er geen bediening meer was die de bestellingen kwam halen...

60. Het eten was helemaal prima. We waren alleen wel heel vroeg en we denken daardoor dat het nog heel koud binnen was. De bediening was ook nog heel erg bezig met opstarten.

De tweede helft van ons etentje was zoals het hoort hoor. Maar dus wel de kleine tip om direct vanaf opening de dienstverlening 100% te laten zijn.

61. Prima kwaliteit voor een goede prijs.

62. Er was even verwarring over de reservering maar gelukkig stond deze op de volgende bladzijde. We hadden een mooie tafel toebedeeld gekregen. De serveerster was aller hartelijkst en legde het principe uit. Tijd om te bestellen. Heerlijke gerechtjes en de mogelijkheid om ook nog wensen aan te geven. Helaas is de garing dan dit soort kleine hapjes erg moeilijk. Ze zalm heb ik terug gestuurd, deze was zo droog! En de helft van de ossenhaas puntjes was ook zo erg doorgebakken, het was zonde van het product. Daarbij was aangegeven op het lijstje om ze beiden niet te ver door te bakken. De lieve serveerster ging er melding van maken in de keuken en helaas kwam niet met een vervangende portie terug.
    Er loopt daar een leuk team en een aantal keren werd gevraagd of alles naar wens was.
    Kortom ga er beslist nog een keer eten en dan maar de proef op de som.

63. Het eten was heerlijk, ging ook redelijk snel. Het personeel daar in tegen was bizar slecht op twee lieve mensen na een jongen en een meisje die achter de bar stonden. De rest was arrogant, slecht op de hoogte en kwam er lui over. Dit zijn we niet gewend van Catalunia…

6,3
  64. Zevenes

Bij binnenkomst werd meteen verteld dat de keuken bijna dicht ging (waren er om 20 uur en 21.30 keuken dicht). Ze adviseerden het verrassingsmenu te doen, koude tapas bijna warm, warme tapas waren koud. Moesten ook nog eens lang wachten. Bediening stond meer te kletsen en tafels af te ruimen dan dat ze bezig waren met bedienen.
    Zal hier niet snel meer heen gaan, jammer dat deze zaak zo achteruit is gegaan.

3,2
  65. De rest perfect alleen de paella “”” het is geen paella als tapas ik kom uit spanje maar dit is 100% geen paella moeten jullie niet als paella verkopen.

66. Wij hebben goed en lekker gegeten. Alles was naar wens. Vriendelijke bediening.

67. Gezellig en ongedwongen sfeer. Leuke bediening, goed eten voor een lage prijs.

68. Ineke Groenberg

De muziek stond veel te hard, de medewerkers probeerde het concept uit te leggen maar was niet te verstaan.
    Veel gedoe om te betalen het pinapparaat deed het niet en er was slecht bereik van de wifi.

69. Goed eten, gezellig, leuke bediening, top avond gehad.

70. Heerlijk gegeten, fijne sfeer met allemaal hartjesballonnen (Valentijnsdag), een hele vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

71. Heel gezellig restaurant met erg aardig personeel, eten is ook nog eens erg lekker! Aanrader

72. Lekker gegeten en gedronken. Alles werd zeer vlot geserveerd en de smaak was goed. Bediening netjes en behulpzaam

73. Het was enorm druk, en het personeel kon het totaal niet aan. Als ik zeg dat we 4.5 uur hebben gedaan over 6 rondjes van 2 hapjes en een toetje dan snapt iedereen hoe druk het was. Eigenaar zou beter minder mensen toe laten zodat zijn personeel het ook allemaal aankan en verwerken kan en niet alleen aan geld denken.

74. Vergane glorie, te lang wachten op eten, bestellingen waren niet compleet, tussen 1900 en 2145 u 3 ronden geserveerd, de overige gangen zijn niet door gekomen…zeker niet voor herhaling vatbaar.

75. Wat een teleurstelling. Eten was echt middelmatig, vooral alles opgewarmd leek het wel. Daarbij kwam er de hele avond een rioollucht voorbij en het personeel stond soms met zn 6-en achter de balie, terwijl wij op ons eten zaten te wachten of een 2e drankje wilden bestellen. Ook zat er de hele avond iemand met een capuchon op bij de kassa ‘niks te doen’. Heel raar. Glazen wijn echt magertjes gevuld, biertjes slaan meteen dood… echt vergane glorie…

76. Over het algemeen goed eten. Soms wat lang wachten tussen de rondes. Brede keus uit vlees, vis en vegetarisch.

77. Eetclubje

Heerlijk gegeten.
    Paar keer verkeerd geleverd, maar kregen wel excuses en gelijk nieuwe.

Zeker voor herhaling vatbaar
    En geen tijdslimiet, ideaal als je ook nog wat wil (bij)kletsen.

78. Bediening was goed en vriendelijk, sommige tapas minder.

79. Het was erg druk. De tafel naast ons een grote groep, werd op hun wenken bediend. Wij, soms meer dan 20 min op een tapas gerecht, moeten wachten. Was wel jammer.
    Maar... toch erg lekker.

80. Heerlijk gegeten en personeel is top!
    Sommige gerechtjes zijn heerlijk en sommige iets minder maar dat is ook smaak. Zou hier zeker terug komen!

81. Lekker eten, goeie service en gezellige sfeer.

82. Irma schreurs

Het eten was heerlijk.
    Alleen jammer dat we soms erg lang moesten wachten. Dit zou volgens een medewerker komen doordat er grote groepen waren..
    Vind zelf dat de andere klanten daar geen last van mogen hebben..

83. Marcel van de Velde

Heerlijk eten in een zeer gezellige sfeer waar je vriendelijk wordt bediend. Misschien dat de muziek iets zachter kan.

84. Jelle Bauer

Het eten was erg lekker. Fijn formaat porties, niet te veel/weinig en ook niet te vullend. Vriendelijke en attente bediening, al werden er 1x gerechten gebracht die niet voor onze tafel bedoeld waren.

85. Eten is erg lekker, combinatie van wat Tapas met a la carte is altijd een fijne combinatie. Tapasmenu is prima en wat vriendelijker voor de portemonnee.

86. Vriendelijk personeel goed.
    Eten op zich ook goed, echter veel "warme" gerechten niet echt warm.

87. We hebben heerlijk gegeten en hadden een super leuke avond. Totdat mijn vriend mosselen had gegeten, daarover een klacht. Bij het afrekenen gemeld degene die afrekende vertelde dat de dag ervoor ook al een melding was gemaakt...

88. Ze hebben hele mooie kandelaren en kaars houders op elke hoek van de eetzaal. Maar zelfs met Kerst avond zat er geen kaars in.

De drumsticks waren duidelijk te droog en waren bevroren geweest, gambas zelfde. De kipfilet was ook aan de droge kant. De rest was wel in orde. Jammer want het kan dus wel.

Er waren helemaal geen typische Spaanse tapas meer waar bereiding voor nodig was zoals Patatas bravas of albondigas.

Personeel heel aardig en vriendelijk en doen goed hun best en zijn goedlachs.

89. Was helemaal top.
    Genoeg en lekker gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Dit alles voor een zeer betaalbaar prijs

90. 1ste Kerstdag vanaf 18.00 Uur voor 8 personen gereserveerd. Na de openings borrel, de koude gerechten. Die werden in een keer kompleet geserveerd. Oke, koude gerechten kunnen niet koud worden. Daarna de warme gerechten. Zoals wij gewend zijn bij Catalunia kun je per keer 2 gerechten bestellen, geen probleem! Kun je op tijd de warme gerechten opeten. Maar nu! Vanwege de kerstverrassing werden alle warme gerechten in één op tafel geserveerd. Met gevolg: Het 2e gedeelte, van het eten, was nagenoeg koud! Wij zijden nog onder elkaar, "Nou die hebben de gang er in" Ik vond het niet zo geslaagd zoals we bij Catalunia gewend zijn. Gr.

91. Erg goed in alle opzichten! Wij hadden een verjaardag te vieren en zonder dat we er om hadden gevraagd kwamen ze spontaan met gezang en vuurwerk het toetje brengen; heel attent en daardoor een echt leuke verrassing. Aanrader om hier heen te gaan.

92. Perfect, lekker en gezellig gegeten, goede, gezellige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

93. Tja.. met een groep vrienden gegeten hier. Drinkglazen waren smerig, bier was op een gegeven moment niet meer koud te serveren, soms meer saus dan vlees, eten redelijk smaakloos, leeghalen van de tafel pas om het moment dat we weg gingen, prijs-kwaliteit verhouding klopt niet. Geen aanrader!

94. Heerlijk gegeten.
    Gezellige avond gehad.

95. Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening maar het was wel erg rustig.

96. Zeer slecht! Weken geleden online gereserveerd, bij aankomst stonden we niet op de lijst. We werden vooraan in het restaurant geplaatst, waar het heel koud was, stonk naar riool en waar het heel ongezellig was met veelste fel licht. Na een uur gingen er veel klanten die uitgegeten waren naar huis, aan de bediening gevraagd of we in die andere ruimte mochten zitten omdat het koud was, dit was te moeilijk, kon dus niet. (Plekken genoeg vrij).
    Ondertussen werd het steeds kouder doordat gasten naar buiten gingen, toen besloten om met de jas aan te zitten in het restaurant, werd door personeel eerst niet op gereageerd. Uiteindelijk kon er nog net een warm drankje van het huis af. Eten smaakte prima maar daarbij is ook alles gezegt.

97. Leuke sfeer. We werden snel geholpen en eten arriveerde ook snel. Het eten zelf was prima voor de prijs, maar sommige gerechtjes zijn niet goed op smaak gebracht en sausjes ontbraken vaak. Ik kan alleen spreken over de vegatarische gerechtjes, maar dit kan wel echt beter naar mijn mening. Verder wel een leuke avond gehad, onbeperkt eten voor onbepaalde tijd, dat is wel echt een voordeel!

6,7
  98. Vriendelijk personeel.
    Tot nu toe de beste spareribs ooit :-)

99. Marnix en Imke

Heerlijk gegeten! Ook erg aardige bediening. Bedankt!

100. Jorein Versteege

Omdat wij de eerste waren in het restaurant duurde het 40 minuten voordat de eerste gang bereid was. De kwaliteit van het eten is echter geweldig. Een ander klein min puntje is de kou, men had de verwarming niet aangedaan. Dat is begrijpbaar met de huidige energieprijzen, Echter er was een openhaard en die bleef ook uit. Dus de sfeer was koel door de kou.

Vorige pagina

Volgende pagina