Brasserie Briljant in Apeldoorn

1419424478 91
1422319778 93
1512074069 81
1520759968 79

1. Een high tea gehad meet een waardebon van vakantieveiling.
    Geen vermindering van de hapjes, zoals vaak wel is.

Het lijkt weinig maar je zit daarna bomvol. Het was heerlijk en de volgende bon is al weer binnen.

Voor de reactie met maar 1 gang en dat was het, een etagiere met 3 verschillende hapjes, zoet hartig en warm. Dat is een high tea en zo hoort het ook!

Wij komen hier zeker weer terug vanuit Zwolle!

2. Ottolien Tamboer

Het was de eerste keer bij briljant, hightea gehad viel erg tegen! De zoetigheden waren erg droog het leek wel weken oud. Jammer, niet echt een restaurant om terug te komen en iemand aan te raden.

3. Wij hebben hier een high-tea genomen. De kwaliteit van de hapjes was heel goed, maar wij vonden het wat karig. Op zich was het genoeg, maar na 1 ronde was de high tea voorbij. Beetje jammer.

4. Ingrid Kiesenberg

Mooie brasserie, vriendelijk personeel, lekkere verse lekkernijen, keuze uit veel verschillende bijzondere en gewone theesoorten.
    En misschien wel het leukst: voor kinderen is er een high lemonade te bestellen: ze krijgen een eigen etagère met allemaal lekkertjes en een grote kan limonade.

5. High tea gedaan afgelopen zaterdag, vond de prijs kwaliteit verhouding niet overeenkomen, was een erg eenvoudig gebeuren, met zeer summiere keuze aan hapjes, voor mij geen tweede keer!

6. Suzy Cool

Een ontzettend geslaagde high tea gehad bij brasserie Briljant. De service was uitstekend, de producten allemaal zelf bereid en alle hapjes waren ontzettend lekker! Erg veel keuze ook aan thee en de sfeer in de brasserie zelf was ook gemoedelijk. Hapjes qua hoeveelheid precies genoeg, had echt niet meer hoeven zijn, want we zaten aardig vol na afloop! Wij hebben echt genoten en raden echt iedereen aan ook eens bij Briljant langs te gaan!

7. Wat een heerlijke high tea hebben we gehad vanmiddag! Helemaal geweldig. Alles huis gemaakt.

8. Vanmiddag lekker gezellig een high tea gehad bij Brasserie Briljant! Ik vind het een super leuk concept, volgens de website werken hier ook mensen met afstand tot de arbeidsmarkt die opgeleid worden binnen het vakgebied horeca. Dit is te zien, maar wat doen ze het goed hee! We werden geholpen door een jongen en een meisje die beide super enthusiast waren, echte toppers! De hapjes waren allemaal vers, en smaakten zeer goed. Ook de thee zelf was erg lekker. (En ouderwets met een zeefje ipv een theezakje, pluspuntje!)
    De brasserie zelf is modern maar huiselijk ingericht, erg sfeervol.
    Ook werd er vaak genoeg gevraagd voor extra theewater, erg goede service!
    Mochten we nog eens in de buurt zijn is dit zeker voor herhaling vatbaar.

9. Ramona van Strijdhoven

Wij zijn hier geweest voor de high tea. Het was heerlijk! Alles was zelf bereid en vers. Veel verschillende dingen waarvan we konden eten. Hierna zat onze buik echt vol! Hele lieve en goede bediening!

10. Ik heb hier vanmiddag een heerlijke glutenvrije geitenkaas salade gegeten. Er werd veel aandacht en moeite in gestoken om te kijken wat er glutenvrij mogelijk was.
    Deze salade was met zorg gemaakt en lekker vers.
    Tot een volgende keer 🌟

11. Edwin Otten

Diverse keren gegeten, fantastische prijs kwaliteit verhouding. Lekkere verse streekproducten. Wij komen hier regelmatig, de high wine en een feestje voor 50p met lekkere hapjes en goede wijn was een aangename verrassing.

12. Frans Bogman

Goed en lekker eten voor weinig geld. De mensen zijn Briljant
    De bediening = TOP

13. Gegeten met een groep van 9 personen. Gastvrij onthaal, Vriendelijk medewerkers. Gezellige sfeer. Lekkere gerechten en ruime porties. En een vriendelijke prijs.

We komen terug.

14. Na een mooie fietstocht in de omgeving terecht gekomen bij Brasserie Briljant. Wij kenden het niet, het was een aangename verassing. Flinke borden, waar voor je geld. De biefstuk was smakelijk en goed bereid. De kipsaté is ook aan te raden.

15. Joke Legemaat

Gewoon Uitstekend! Heerlijke verse producten, super lekker bereid!

16. Toen we aankwamen stond er netjes een tafel klaar. Vriendelijk en meedenkende personeel. De sfeer krijgt een dikke 10. Heel mooi en huiselijk. We hebben caesar salade en hamburgers besteld. Beide viel erg tegen. De hamburgers waren maar drie happen en het was erg gierig. Er zat meer brood op dan het vlees zelf. Echte koks zouden moeten weten dat de verhoudingen anders horen te zijn. Salade was ook niet wat het écht hoort. De ansjovis hoort door de saus verwerkt te worden en de kip smaakte nergens naar. Voor het geld dat we hebben betaald, was het gewoon niet waard. Ik kan het thuis nog makkelijk lekkerder en goedkoper krijgen.

17. Op een donderdag avond komen we binnen, er zitten 2 andere tafels. We worden niet gedag gezegd en kiezen zelf maar een tafel uit. Na 10 minuten nog steeds niet geholpen. Ondertussen staat het personeel met 5 man in de (open) keuken te hangen. Waarvan 2 man hangend over de balie met een gast te praten. Wanneer we uit eindelijk de brasserie uitlopen glimlacht de gastvrouw naar ons? Beetje gek en natuurlijk zonde. Wij zijn maar door gegaan naar een restaurant in de buurt.

18. Al twee keer met vriendinnen hier wezen high tea'en. Personeel is erg vriendelijk, en de bediening is prima. Alles is mogelijk.

We komen hier nog eens terug.

19. Samen met een collega lunch ik regelmatig bij Brasserie Briljant. De nieuwe kaart bied heerlijke keuzes. De briljant burger is een aanrader, smaakte goed en was leuk gepresenteerd. We komen er dan ook graag met regelmaat!

20. Met een bon van mijou een gratis high tea genuttigd bij Briljant. De service was prima en ook de thee was goed geregeld. Er werd regelmatig gevraagd of er nog nieuw warm water nodig was en de keuze voor de thee was zeer divers. Echter de verschillende hapjes vonden we matig. De kleine quiche en wraps waren lekker, maar aan de zoete hapjes zat weinig smaak. Nogmaals, service was wel prima!

21. Het was echt heel leuk. En maar voor weinig geld iets heerlijks.

22. loes.hupkens

Hallo. We zijn vandaag 21-1 geweest en was al een tafel gereserveerd. De kan met heet water hebben ze gebracht en heb een keuze uit 15 verschillende thee soorten kunnen maken. Etagere met lekkere hapjes en croissantjes, quiche en rolletjes met vis gebracht. Zag er heerlijk uit en het smaakte ook verrukkelijk. Heel vriendelijk personeel en ze krijgen een dikke tien. Was in een nieuwe wijk in Apeldoorn.
    Bedankt

23. Wij hebben met onze afdeling van 12 personen geluncht bij Brasserie Briljant. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed en heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

24. Het eten was matig, zelfs slecht te noemen. Ik kan niet voorstellen dat dit vers eten was, zat weinig smaak aan.

25. We hebben met de hele familie genoten van de high Tea. In overleg was van alles mogelijk, een goede service en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed

26. Marjanne nobel

Leuk restaurant, heerlijk gegeten, aardige bediening. De bospaddesoep was echt overheerlijk

27. Vandaag een high tea gehad bij deze Brasserie. Heel eerlijk gezegd vonden wij het een beetje matig. Dat heeft zeker te maken met de bedieningsmedewerker die werkelijk geen idee heeft waar hij het over heeft, bestellingen vergeet etcetera. De zoetigheden zijn mijns inziens niet vers in de keuken gemaakt maar kant en klaar ingekocht. Mis de verfijning.

28. Ik eet graag in de briljant! Wat ze aanbieden smaakt altijd heerlijk, de bediening is prima en het is er ook nog eens rolstoelvriendelijk. Ik kan er goed aan tafel zitten, ruimte genoeg!

29. Verse producten. Heerlijke soep en sandwiches. Ook de speciale theesoorten waren heerlijk. Is modern ingericht maar toch niet kil. Heerlijk gegeten!

30. Gisteren genoten van een heerlijke high tea bij Brasserie Briljant. Vriendelijk personeel, lekkere gerechtjes, voldoende keus!

31. Ria Mooiweer

Lekker gegeten gister avond bij "Briljant". Ik had er vaker geluncht, dat was al goed. Nu een keer diner en dus prima bevallen👍👍😃

32. Smaken zijn erg goed. Kwaliteit van de ingrediënten overtuigen door versheid en puurheid. Het menu zit zeker goed in elkaar. Service is super.

33. We hebben een leuke en ontspannen avond gehad. Het eten smaakt heerlijk, voor ons had iets meer keuze geweest mogen zijn. Leuk om de koks aan het werk te zien en voldoende speelruimte voor de kinderen. Mooie aankleding en een goede sfeer.

34. L. de Jong

Bedankt voor deze heerlijke avond! Lekker eten, voldoende tijd tussen de gangen en afgemaakt met prima service. Alerte bediening, de koks werken netjes in de open keuken. Kortom: professionele houding van alle medewerkers in een mooi en verzorgd restaurant.

35. Heerlijke lunch met lekker bruin brood, goed glaasje wijn. M'n broer komt in het kristal te wonen, dus in de toekomst zullen we nog wel eens aanwippen.

36. dhr en mw Uenk

We komen regelmatig eten en het is altijd heerlijk en goed verzorgd, we komen dus met plezier om er even gezellig uit te zijn. Ga zo door!

38. Dit restaurant doet zijn naam eer aan. Briljant! Het eten was heerlijk en de sfeer goed. Ga zo door!

39. Prettige tent. Goede bediening, maatschappelijk betrokken. Vers eten voor goede prijs.

40. H. Bouwhuis

Een goede service en lekkere bereiding van de gerechten. De juiste hoeveelheid aandacht wordt gegeven aan de gasten. Restaurant was wat donker in verband met licht problemen, wat overigens goed opgelost is met losse lampen.

41. Super leuke high tea gehad, zeer vriendelijke en goede bediening. Kortom hebben wij een super gezellige middag gehad met heerlijke versnaperingen dus voor iedereen een echte aanrader!

42. A.Zonneveld

Na het nuttigen van onze high tea was de prijs veel te hoog, vergeleken met vorig jaar is het 100% gestegen. Jammer was niet nodig, je krijgt niets meer of minder.

43. Mooie open keuken, lekker eten en vriendelijk personeel. Kom zeker nog een keer terug!

44. Een geweldige en aangename verrassing. Een menukaart met daarop een gevarieerde keuze. Voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden! Ook de prijzen zijn zeer betaalbaar. De prijs / prestatieverhouding is erg goed. De porties zijn ruim, je komt er niets te kort. Ook de drankjes zijn van een redelijk prijsniveau. De bediening is voorkomend en behulpzaam. De inrichting van het restaurant is sfeervol.
    Echt een restaurant waar wij weer terugkomen. Voor de hoogte van de rekening hoef je het echt niet te laten!

45. Marie-Therese

Eten: Goede presentatie op het bord en prima van smaak.
    Sfeer: Gezellig uit eten in een rustige en warme ambiance.
    Service: Bijzonder prettige wijze van bediening aan tafel.
    Prijs/kwaliteit: Uitermate goed in balans. Compliment ervoor.

46. In 1 woord top!! Heerlijk eten in een sfeervol restaurant tegen een prima prijs, waarbij de service optimaal was. Wij komen absoluut vaker.

47. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Lekker gegeten. Genoeg variatie oo de kaart. Bediening was super!!

48. Complimenten, heerlijke lunch gehad! Het zag er smaakvol en vers uit, lekker gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Vriendelijke vlotte bediening in een gezellig, eigentijds en sfeervol restaurant. Een aanrader!

49. Verrassend gezellig als je binnenkomt. Vriendelijke ontvangst. Onverwacht goed eten. Bediening is uitstekend!

50. Erg lekker en gezellig gegeten. Leuk menu en vriendelijk personeel. Een aanrader!

51. Net thuis van een heerlijke avond waarbij we zeer smakelijk hebben gegeten. Verschillende soorten gerechten, welke allemaal mooi zijn opgemaakt. Ze worden gebracht door de zeer vriendelijke bediening. Je wordt snel geholpen en hoeft niet lang te wachten. Een dikke pluim voor de prijs/kwaliteit verhouding!

52. Ik heb hier gister heerlijk gegeten. De sfeer was goed en het eten was heerlijk! De passie van de kok was in mijn ogen terug te zien in de opgemaakte borden. Uiteraard was dit te halen uit de smaak van het eten. Bedankt voor de fantastische bediening.

53. Langevoort

Heerlijk gegeten. De borden waren zeer smaakvol opgemaakt. Complimenten voor de kok. Service was uitstekend. Kortom, wij komen hier absoluut terug!

54. Ik kan alleen maar positief zijn over de briljant. Heerlijk eten, goede sfeer, fijne bedoening, prachtige open keuken voor een prima prijs. Knap werk! Kom zeker vaker bij jullie eten!

55. We hebben met familie en vrienden een verjaardag gevierd met een heerlijke lunch bij Briljant. Van te voren bij het overleg bleek er veel mogelijk. Het heeft ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan: het eten was heerlijk (hoorden we ook van onze gasten), de ruimte zag er gezellig uit en de service was prima! We komen zeker nog eens terug!

56. Vandaag heerlijk wezen eten. Het eten word mooi opgediend door de chef koks. Heel mooi die open keuken, je kan zien hoe je eten word bereid door de chef. Je krijgt ook voldoende eten op tafel, dus niet duur voor het eten al die menu's. Ze hebben ook heerlijke wijn. Dus wij hebben genoten. We komen zekker nog keer terug om weer heerlijk te eten :).