Op dit adres zit nu: Alexandros

Bezorgrestaurants in de buurt van Athene

1196403997 46
1203721666 46
1320804370 57
1328122039 56
1372028054 73
1445204744 56

1. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt, goede sfeer, zeer vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!

2. Johan en Karin

Als echte liefhebbers van de Griekse keuken, ligt bij ons de lat heel erg hoog.
    Afgelopen zondag, 1-7-2012, wederom bij Pallas Athene gegeten. Zoals iedere keer, gewoon heerlijk !
    Grote porties, zeer goede kwaliteit en super smaakvol !
    Echt een aanwinst voor Apeldoorn.
    Je merkt gewoon aan alles, dat men hier verstand van zaken heeft en het eten met veel zorg bereidt.
    Wellicht het beste Griekse restaurant uit de regio en super sfeervol aangekleed.
    Personeel zeer vriendelijk en uiterst attent.
    Wie hier nog niet is geweest, doet zichzelf tekort !

3. Giulio

Zaterdag 5 mei daar gegeten met mijn familie. Was echt super lekker en kwaliteit was uitstekend. Walli bedankt voor de gezelligheid en het goede eten. Klasse restaurant met vriendelijke en goede bediening.

Gewoon top klasse en vaker heen.

gr Giulio

4. Dinsdag gegeten, de zaak is net weer open met nieuwe eigenaars en fantastisch nieuw ingericht. Leuke sfeer en lekker eten. Zeker een aanrader.

5. Hallo allemaal, we hebben de zaak overgenomen. Er komen nieuwe eigenaars erin dus hopelijk zullen we uw graag van harte welkom mogen heten in het grieks Rest Pallas Athene. Begin oktober gaan we open. Groetjes en tot gauw.

6. Fraai en echt Grieks ingericht, met een goede indeling waardoor je niet veel last hebt van andere bezoekers. Zeer vriendelijke bediening (altijd al door de jaren heen; kom er al een jaar of twintig).

Vooral het lopend buffet is een groot succes (vinden vooral ook de kinderen).

7. Ik wil even reageren recensie van Irene.

De hele avond was inderdaad erg rustig, maar mijn collega heeft ook de tafel voor jullie nog geholpen. Als ik de drankjes vergeten had, hadden jullie het op zijn minst even aan kunnen geven in plaats van er nu over te zeuren. Een mens kan iets vergeten toch?

Nu via een recensie ga je dan commentaar leveren. Ook kwam je al niet heel vrolijk kijkend binnen. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
    We zijn meerdere keren langsgekomen om te vragen hoe het eten was en of alles naar wens was. Ik was dan ook verbaasd om te horen te krijgen dat er niemand langs was geweest!

8. Het eten was goed, alleen de bediening was erg slecht.

Als we hem erop aanspreken, schiet hij in de verdediging. Een sorry kon er niet vanaf! Het was erg rustig, eerst waren er drie tafels bezet en daarna twee. En nog krijg je het bestelde drinken niet en moet je zelf opstaan om te vragen of je mag afrekenen!

9. Laaste jaar erg achteruit gegaan, ik ga er nooit meer heen.

10. Marianne

Zeer vriendelijke en goede bediening!

Het eten werd mooi geserveerd op de borden en de smaak was ook goed.

Het vlees was jammer genoeg taai, vooral de giros.

Het eten was ook te koud.

11. Ik ben hier een aantal keer geweest en ik heb nooit echt problemen gehad. Het vlees goed, flinke porties. Met het personeel ook geen problemen, vriendelijke bediening. Echt Grieks sfeertje.

12. Het eten was heerlijk en goed warm.

Het drinken werd koel geserveerd en dat is toch belangrijk.

De bediening was ook goed en leuk.

En bij de betaling kregen we nog een klein gebakje van het huis.

13. piet 9 punten

Gezellig naar de Griek. Nou, dat kan je daar wel vergeten. Warm bier. Als je daar wat van zegt, zeggen ze; ja dat komt omdat het druk is. Het was nog niet half vol. Warm voorgerecht was koud. En duurde 2 uur. Daarna het hooftgerecht half gaar en slecht vlees. De bediening stond omdat ze het zo druk hadden voor het pand te roken. Toen we de chef erbij riepen lag het aan ons...

14. Met hemelvaart gegeten bij Athene, wij werden door leerlingen bediend. Klagen over wat wij geserveerd kregen durfden wij niet, op de standaard vraag of het goed was reageerden wij wederom niet! De reactie op een negatief antwoord zagen wij bij een andere groep...
    Het toilet was wel netjes en schoon en het Ouzo drankje kregen wij in tegenstelling tot de eerdere reacties wel. Waarom nu wel klagen dan? Om u te behoeden voor deze Griekse tragedie... Het geserveerde vlees was van een B kwaliteit met een kok die niets van bakken weet, een ramp. Over de gehele linie genomen was het echt slecht, het toetje gunden wij dit resaurant niet.

Zonde van het geld en calorieën.

15. Dit restaurant is tegenwoordig voorzien van buffet of tapas.

In onze onschuld gaven wij dit restaurant nog een kans.

Na een blik in het grauwe buffet kozen wij wijselijk voor de tapas.

Eerlijk is eerlijk, de prijs van €18.50 trok ons ook wel...

Vol verwachting klopt ons hart!

De juffrouw van de bediening was aardig en deed echt haar best, zij kon er ook niets aan doen dat er geen Grieks bier was of een malt biertje.

De rest van de frisdranken, op de colalight na, waren bijna zonder prik.

Toen kwamen de tapas, eerst de koude toen de warme.

De koude tapas vielen eigenlijk wel mee, de warme daarentegen... die sloegen nergens op!

Kipfilet met stukken vet in dito vette saus, ossehaaspuntjes grijs, en flauw de spareribs (arm varken), de pasta was een brok welke van de pastakoek was afgesneden, de gamba's kapot gefrituurd.

De souflaki... brrrrr en de Zweedse balletjes in een waterige tomatensaus waren ook niet sfeer verhogend.

De mosselen lieten wij maar voor wat het was...

Boontjes met een soort Smac(vlees) en patat met een vreemd smaakje.

De Griekse 'chili'saus welke door de keukenbrigade royaal werd gehanteerd maakte het geheel ook niet smakelijker.

Wij hoopten op tapas met een Griekse toets zoals giros, koolsalade en het vlees minimaal voorzien van enige kruiding.
    Hetgeen wat nu werd voorgeschoteld had meer weg van een maaltijd uit het voormalige Oostblok.

Jammer hoor want met tapas is het makkelijk scoren voor de horeca.

16. Gisteravond zijn we weer eens naar Athene geweest. Het was al een jaar of drie geleden dat we daar waren geweest. Het is meteen de laatste keer geweest, want wat is dat restaurant hard achteruit gegaan.

Geen welkomst-ouzo, geen rivella, geen malt bier (dit voor de liefhebber)!

Het eten was niet goed gaar, het vlees was lauw, de patat smaakte nergens naar en was lauw, net als de rijst. Men was de sla vergeten te brengen en ook de koolsalade was ondergedompeld in een vreemde dressing.

Het lauwe vlees (mixed grill) was onvoldoende gekruid en smaakte dus niet. Ook de tzaziki was erg vlak van smaak en kwam volgens mij direct kant en klaar uit een emmer.

De eigenaar bood wel zijn excuses aan en probeerde het goed te maken met een gratis kopje koffie!

Tot overmaat van ramp konden we daar ook nog niet eens pinnen.

Nooit weer naar Athene dus.

17. Martin Peters

Ik heb er met de kerst 2009 gegeten. Het buffet genomen.

Het was niet lekker. Het vlees was veel te droog en flauw van smaak. Te weinig keus voor een buffet.

Buffet was inclusief drinken. Dit was een huismerkfrisdrank!

18. Japie en Jannie

Wat gezellig een avondje uit moest worden werd in een paar happen teniet gedaan, vlees was bedorven :-( er zat een zure smaak en lucht aan, aardappels, rijst waren niet warm.
    De zin in lekker eten was ons allemaal vergaan, met de eigenaar viel helaas niet te praten, was voor commentaar niet bereikbaar. Dat zegt ons genoeg, jammer dat de klant geen "Koning" meer is bij Athene.

19. Een paar jaar geleden was dit de Griek van Apeldoorn, maar de kwaliteit van het eten is hard achteruit geholt. Ineens krijg je vooraf geen ouzo meer, terwijl dit toch juist de Griekse gastvrijheid symboliseert. Bovendien wekt het de eetlust op.

Het eten (mixed-grill) was royaal maar niet warm. Bediening wel goed en vriendelijk. Ook de prijs was in orde. Maar al met al kan je beter naar een van de andere Griekse restaurants in Apeldoorn.

20. Eten zag er verzorgd uit, maar was niet warm en ook niet alles gaar. Teleurstellende ervaring!

21. Paul weet zeker niet wat lekker eten is!!!
    Het eten is daar echt fantastisch!!!

22. Goed bedoeld, maar het restaurant heeft het niet.Net begonnen met een buffet, stelde niet echt iets voor. Vlees was redelijk, suvlaki niet lekker. Kortom, geen aanrader.