Op dit adres zit nu: Eros

Alexandros in Apeldoorn

1494207226 52
1620566388 56
1650651902 54
1674720314 54

1. Vanwege een stroomstoring duurde het allemaal iets langer maar de service was prima, het eten heerlijk. Gezellige sfeer!

2. Afgelopen zaterdagavond 22 februari tapas gegeten bij Alexandros, erg lekker en ruim voldoende. Bediend door vriendelijk personeel en nieuwe eigenaar. We komen zeker terug!

3. H schouten

Rampzalig. Na 5 kwartier kregen de eerste 3 van 7 personen hun voorgerecht. 2 Voorgerechten klopten niet. Na nog een kwartier kwam de rest. Nog een uur later kwamen de eerste 2 hoofdgerechten. Nummer 7 kreeg zn hoofdgerecht toen de rest het al bijna op had. Inktvisringen Als hoofdgerecht besteld krijg je er 8 met een pot knoflooksaus en bergje rauwkost. 18 Euro. Scheldende keuken en super slechte bediening. Ga hier zeker nooit meer heen.

1,4
  4. Hier heerlijk gegeten.
    Zeer gastvrij.
    Eigenaar had net restaurant een week.
    Eten was goed verzorgd en borden netjes opgemaakt.
    Gaatheer kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Wij komen zeker weer!

5. Nu er een nieuwe eigenaar is gekomen sinds een paar weekjes weer heerlijk gegeten. De zaak zat bomvol. Er zijn nog wat aanloopproblemen o.a. een tekort aan personeel waardoor je soms wat lang op je eten moet wachten maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de kwaliteit ervan. Het was allemaal erg lekker. Absoluut voor herhaling vatbaar. Dank je wel Ioannis!

6. Wij zijn hier wezen eten, het eten was koud!
    Personeel weet niet meer hoeveel drank je hebt gehad. Je krijgt van te voren een broodje aangeboden die lijkt gratis maar achteraf moet je hem betalen! Het duurt veel en veel te lang voordat je wat krijgt. Iedereen was volgens mijn zeer ontevreden! Dus ik zeg No Go.

1,8
  7. Zondagavond 9 febr. hier gegeten.
    Jammer dat het erg rustig was dit mede door het slechte weer.
    Gastvrij ontvangen en het eten was goed.
    Grill gerechten prima bereid.

Wij wensen de nieuwe eigenaar succes.

8. Nieuwe vriendelijke eigenaar.
    Eten is goed. Jammer dat het rustig was.
    Hoop dat deze eigenaar de loop er weer in krijgt.

9. Ondanks dat er een fout was bij vakantie veilingen werd het prima opgelost door de eigenaar en hebben we zalig kunnen eten, zeker een aanrader voor iedereen.

10. We hebben gisteren lekker gegeten bij Alexandros.
    We hadden een 3-gangenmenu maar dat was teveel voor ons dus het toetje hebben we maar overgeslagen :).
    Van wat ik heb begrepen is dit restaurant pas overgenomen door een nieuwe eigenaar.en de bediening doet erg hun best om het de klanten naar de zin te maken.
    Verder ziet het restaurant er verzorgd uit en is sfeervol ingericht.

11. Wat zijn wij verwend vanavond! Heerlijk gegeten, goede service en sfeervolle achtergrond muziek. We komen zeker nog eens terug!
    2 weken geleden deze zaak overgenomen en nu al zoveel positieve veranderingen ingezet.... super!
    Tot snel!

12. Afgelopen vrijdag hadden wij via vakantieveiling gereserveerd bij dit restaurant, na tegen betaling te hebben geparkeerd en een wandeling in de kou kwamen we aan en vonden een donker en afgesloten restaurant… niks afbellen of iets dergelijks. Alleen een klein handgeschreven briefje aan de ruit dat ze gesloten waren wegens " naamdag " kansloos dit… krijgen het geld terug van vakantieveiling en gaan hier nooit meer naar toe.

13. Een groot drama. Bij binnenkomst wisten we al na 2 minuten dat dit niks was. We hebben geboekt via Social deal. Niemand die ons een tafel wees. Na 10 minuten werd gevraagd wat we wilden drinken. Op de tap was hertog Jan, weizen en leffe blond, mooi verlicht aangegeven. Helaas hadden ze alleen flesjes amstel. Was maar 1 serveerster, en opa was van stal gehaald om bij te springen. Hij liep in een oud trainingspak rond. Sprak geen Nederlands en werd steeds afgesnauwd, wat door de hele tent heen galmde. Hij heeft zeker 6 x met gerechten bij de verkeerde tafel gestaan Later ben ik op zoek gegaan naar de menukaart. Bij de meeste gelegenheden brengen ze die haha. Het bestelde eten was prima, maar zeer karig. 2 spiesjes en 12 patatjes was het hoofdgerecht. Pinnen kan er ook niet, en de kassa was stuk. Kan nog wel ff doorgaan, maar beter mijden deze tent. Of als je een avondje fawlty towers mee wil maken, is dit een aanrader.

14. Ambassador

Lekker en gezellig eten

15. Hier gegeten via vakantieveilingen. De serveerster was heel vriendelijk maar heel onzeker want werkte er net 2 weken. Het eten was lekker maar kleine porties. Ik had aan de mixed grill net genoeg maar mijn vriendin aan haar ossenhaas te weinig. Voor veel gerechten moet je bij betalen wat niet aangegeven staat op de site en ook niet bij vakantieveilingen. Erg slecht. De pinautomaat was stuk. Na blijkt nu al maanden. Ook dit staat nergens aangegeven. Er wordt door de eigenaar op zeer onvriendelijke wijze te kennen gegeven dat je maar moet gaan pinnen 150meter verderop. Waar mag je ook nog zelf uitzoeken. De fooi heb ik in mijn zak gehouden wat hij duidelijk ook niet kon waarderen. Eens maar nooit weer. Wat een slechte service van de eigenaar. Sterkte voor de serveerster.

16. Diane Borsine

17. Meer rekenen dan besteld, verbaal geweld, trage service, zeer klantonvriendelijk, matige porties, geen verse producten

Leugens en opgelicht met verbaal geweld!!! En geen verse producten en kleine porties voor griekse standaard!!

1. Bij binnenkomst kregen wij een broodmandje met tzakziki en werd expliciet gezegd dat dit als welkom was "van het huis". Wij vragen oh wat vriendelijk, maar mogen we de kaart dan kunnen we bestellen. Ok. Tijdens het eten 4x bediende die best irrant bleef vragen of we meer wilden drinken maar we hadden genoeg met onze cola. Het toetje (bol ijs) stond duidelijk minstens 2 dagen in de koelkast want we proefden ijskristallen in het ijs en de kiwi garnering was uitgedroogd en het plateau kon je niet aanraken, was zowat bevroren.
    2. Tijdens het eten hoorden wij een ruzie tussen een dikke man (scheen de eigenaar te zijn) en 2 meiden die klanten waren. Er was bij hen een dure fles wijn op de bon gezet terwijl zij ieder slechts 1 glas hadden besteld.
    3. Toen wij gingen afrekenen, werd een man voor ons naar een pinautomaat gestuurd iets van 150 meter lopen! Omdat hij contant moest betalen. Wij ook.
    4. Op onze bon stond een TOESLAG van 5 euro omdat wij niet genoeg drinken hadden besteld.. Wij vragen waarom is er dan niet vermeld dat wij toeslag krijgen als we niet meer namen? De eerst vriendelijk ogende man verhief meteen zijn stem "iedereen weet dat een restaurant moet rondkomen! overal moet je veel drinken bestellen!! ik kan niet overleven door jouw! wat denk je dat een kip bij de albert heijn kost?!" Wij: ja oke het zullen vast moeilijke tijden zijn, dit is geen aanval naar u.. maar we willen alleen weten waarom die toeslag niet op de menukaart staat vermeld of gezegd is.We hebben namelijk ook cola besteld. "IK HEB 4 KEER HAAR NAAR JULLIE TAFEL GESTUURD" Ja klopt maar meneer ze vroeg wat we wilden drinken, niks over toeslag. En toen kwam er een hele ruzie waarop hij zijn bediende uitschold.. het sloeg allemaal nergens op. En tegen ons tussendoor ook weer schreeuwen. De Tzakziki "van het huis" mochten we ook doodleuk betalen. En onze cola's stonden op het menu met een prijs vermeld maar bij het afrekenen kwam daar 40 cent per drankje bovenop!!
    Dat hebben we niet eens benoemd, we voelden ons geintimideerd en wilden snel weg. Al met al, de Social Deal was 28 euro. Maar we hebben uiteindelijk 52 EURO NEERGETELD.
    5. Ze verdienen zwart bij dmv zogenaamde "pinstoring" die al MAANDEN duurt kijk maar naar oudere reviews.
    Excuus voor de lange review maar ik voel mij genoodzaakt om anderen hiervoor te waarschuwen.

18. Wat een verschrikking, dit restaurant.
    Ontvangst matig.
    Veel lawaai door live muziek, Eten zeer matig porties klein, beetje giros, gehakt schijf met eetlepel smaakloze koolsalade en kwak koude waterige rijst en 10patatjes, niks geen liefde bij de kok. Vriendin had Dorade filet met hetzelfde garnituur toaal liefdeloos bereidt zonder smaak en dar betaal je dan 43Euro voorincl 2 drankjes in vette glazen geserveerd. Je meldt het bij de eigenaar en die haalt de schouders op, zo van dit hoor ik 4× op 1 avond, maar e poen is binnen.
    Economisch delict!

1,5
  19. We zijn via Groupon bij alexandros beland. De eigenaar is zo hondsbrutaal dat we ons kapot hebben gelachen. Uitspraken die we om de oren kregen waren:
    - ik bepaal wat jullie eten!
    - heb je het wel naar je zin. Het lijkt alsof je in slaap valt.

We hadden all You van eat. Eerst wordt je volgepropt met dikke soep en veel salades. Daarna komt er wat vlees maar dan zit je al bijna vol.

Service ging nergens over. We kregen rode ipv witte wijn. Bestellingen voor drankjes werden vergeten. Eten was op het randje gaar.

Anyway. Wij konden de lol er wel van inzien. We lachen er nog steeds om maar gaan hier niet nog een keer heen.

1,3
  20. Wil wouden

22-3-2919
    Met 6 personen heerlijk gegeten, bediening was goed.
    Personeel was vriendelijk.
    Gezellig ingericht.
    Groet Wil en tot ziens.

21. Zeer onvriendelijke en trage bediening. Eten onvoldoende bereid en ook weinig. Mijn voorgerecht bestond uit welgeteld 7 plakjes courgette. Mijn vriendin had zelfs plastic in de salade. Bij het aangeven hiervan kwam er geen enkele vorm van excuses. Hoofdgerecht lauw, patat slap en het vlees niet doorbakken. Bij het teruggeven hiervan reageert de eigenaar dat deze reactie aan mijn vriendin ligt, waarbij hij doelde op haar zwangerschap. Zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. Wij komen hier nooit meer.

22. Ton van der Linde

In een paar woorden ga hier niet heen, ballentent 1e klas.
    * Organisatie zeer slecht.
    * Bediening slecht.
    * Eigenaar, doet van alles en uiteindelijk laat die alles op zijn beloop, tegen het intimiderend aan.
    Na bijna 2 uurtjes te hebben gezeten kregen we opeens gebonden kippensoep, deze wilde ik helemaal niet want deze hadden we ook niet besteld, Antw. : Nee hoor dat moesten we maar eten, uiteindelijk heb ik mijn cadeaubon van 60 Euro terug geëist, deze werd naar me toegegooid. Er stapten tegelijkertijd meer mensen op die al langer dan ons zaten en ook nog niets hadden besteld, er is absoluut geen aandacht voor de gasten, de term "Gastvrij" hebben ze hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Ik zou Gordon R. er op afsturen.

23. We hebben 1.15 op ons voorgerecht gewacht. Onze bestelbon was kwijt!! De tafel naast ons kregen hun hoofdgerecht, maar hebben nooit een voorgerecht gezien. Organisatie slecht, mensen van andere tafels moesten zelf hun bestek pakken. Eten minimaal voor Griekse begrippen.
    Afwas bleef op de tafels en op de bar staan. Personeel was wel vriendelijk.

4,1
  24. Huis in het Veld

We waren 24 oktober 2018 in dit restaurant. Wat een bagger krijg je hier. Het eten is gewoon vies. Ouwe troep dat ze nog van afgelopen weekend overhadden en opgewarmd denk ik. Ook niet warm. In de cola zat zelfs geen prik. Ga hier niet naar toe mensen. Weggegooid geld. Zelden zo'n slecht restaurant gehad. Schande voor Apeldoorn.

25. Klarenbeek

Tapas menu via Groupon: Allereerst werden wij onvriendelijk benaderd met eerste vraag: of we via Social-deal hadden besteld?! We kregen cola zonder prik water achtig €2,70 een glas. Eten was ronduit slecht, deels koud, vreselijk zout, Mousaka met pasta penne? En het leek wel oud van de vorige dag. Ik heb nog nooit bij zo'n slechte Griek gegeten. Jammer gemiste kans Alexandros met een mooie ambiance. Verhoog de prijs en zorg voor kwaliteit.

26. Met mijn vrouw via social deal gereserveerd,
    Ontvangst was zeer flauwtjes.
    Bediening zeer apart moest vragen om de menukaart. Dit bleek een speciaal menu, als 2de rangs gast behandeld en bij de meeste gerechten moest een toeslag betaald worden.
    Vlees was best goed bereid maar garnituur zeer summier.
    Wijnkaart gevraagd was niet aanwezig,
    Litertje huiswijn besteld.
    Prijs op internet voor liter huiswijn 17,50Euro in werkelijkheid 24,50Euro.

5,3
  27. We hebben hier heerlijk gegeten. Niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Tapa's, met een bon. De ouzo werd helaas vergeten omdat er een nieuw personeelslid was. Opnieuw heerlijke gerechtjes gekregen. Alleen beetje jammer dat je niet zelf kunt kiezen uit een aantal hapjes. Want ik ben zooo dol op feta hapjes en die zaten er dit keer net niet tussen. Maar verder absoluut geen klachten.

28. Trees Broekers

Vorige week vrijdag zijn we hier wezen eten.
    De locatie is mooi.
    Mijn voorgerecht werd bezorgt, terwijl we al aan het hoofdgerecht zaten.
    De bediening was matig, begrepen ons vaak niet.
    Maar het hoofd gerecht gewoon slecht. Vlees erg droog.
    Pinnen kun je er nooit, is altijd kapot.
    Het enige wat lekker was, was de wijn.
    Wij gaan er nooit meer heen.

29. Het stokbrood was erg karig.
    Zes stukjes voor twee personen.

Hoofdgerecht: patat was lauw.
    Kip was de eerste keer niet gaar, rood van binnen.
    Na vijf minuten werden dezelfde gerechten weet geserveerd. Patat was goed.
    Echter was de kip nog steeds niet gaar, zie foto.

Nagerecht:
    Ijs had ijsklontjes.
    Ijs werd geserveerd op een bord, wat leek dat het zo uit de vriezer kwam.

Geen nieuw bestek tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
    De gangen werden zonder pauzes geserveerd.
    Ze konden niet aantonen dat het spa blauw is of water uit de kraan.

Kortom niet voor herhaling vatbaar.

30. Hele slechte service en heel veel betalen voor een klein beetje en ook nog arrogant geholpen sorry hier komen we dus nooit meer.

31. Zaterdag 15 mei daar gegeten via een bon van vakantieveilingen. Een drama! Het voorgerecht was een trio van de chef (koud). Die kan beter maar opnieuw zijn koksopleiding gaan doen. Het worstje was warm en verder een hoopje zeer grove aardappelsalade en superzout hoopje zalmsalade. Als hoofdgerecht had ik gyros speciaal. Volgens de kaart "dun gesneden reepjes varkensvlees", vergezeld van o.a. friet en rijst. De praktijk: blokjes gebakken (magere) speklap met een laagje kaas erop. Geen rijst en de friet bleken wedges. En het bestelde glas wijn was ongeveer voor 1/3 gevuld. Mijn vrouw bestelde een visschotel (toeslag € 2) en wel een trio met zalm, calamaris en scampi. Wat werd er geserveerd? Een kleine gebakken wijting en een scholletje. Met de mededeling dat e.e.a. afhing van het seizoen (????? daarvoor op de markt nog voldoende verse zalm zien liggen). Met nog geen hap van het hoofdgerecht gegeten kwam de baas vragen of alles naar wens was. Nou, ja, nou, tja. Ziet er wel goed uit. De gyros was eetbaar (en daar is alles mee gezegd), maar de vissen waren met graat. Eigenlijk hadden we toen alles terug moeten geven, maar we hebben toch maar doorgegeten. Einde maaltijd ben ik naar de baas gestapt en gezegd dat mijn vrouw toch eigenlijk niet had gekregen waar ze om had gevraagd. En dan komt de discussie: "hij was toch bij ons geweest om te vragen of alles naar wens was?". Ik heb toen geantwoord dat we eigenlijk pas met verkeerde vis waren geconfronteerd toen de borden voor ons werden neergezet en dat de serveerster ook vooraf had kunnen melden dat de bestelde vis niet voorradig was. Afijn, na een lange discussie bood meneer aan om alsnog de gevraagde vis te komen brengen (???). We vielen bijna van onze stoel en hebben bedankt. Bij Alexandros zien ze ons niet meer.

1,1
  32. van Hartskamp

Via vakantieveiling 2 x 3 gangen menu. Bediening kortaf. Voorgerecht mosselen in knoflooksaus. Waar de knoflooksaus was weet ik niet. Dunne waterige smakeloze saus met een minimum aan mosselen opgediend met oude sla/kool.
    Hoofdgerecht vlees was redelijk, koude rijst en enkele smakeloze frieten.
    Nagerecht griekse yoghurt met walnoot en honing: heel klein beetje yoghurt, waar de honing was is niet bekend. Al met al een smakeloos drie gangen menu wat echt niet meer waard is dan er voor betaald is via vakantieveiling!
    Belachelijk bovendien dat het bedrijf GEEN PIN AUTOMAAT heeft!! Anno 2018!!
    Slechte zaak gaan er niet weer heen

33. Ruim een jaar geleden al een slechte ervaring gehad, met name heeeeeel lang wachten, en deze keer met een kadobon van iemand er toch weer naar toe, voor een onbeperkte tapas ervaring. In eerste instantie werden we positief verrast. Vriendelijke bediening en we kregen heel snel een broodmandje en soep. Daarna volgden in rap tempo de koude en warme tapas gerechten. Kwaliteit was wisselend, maar nergens echte hoogvliegers. Nadat het vaste deel gegeven was, telden we blijkbaar niet meer mee. Het was heel lang wachten, maar wat wil je met 1dame die bedient en de eigenaar die het eten rondbrengt. Na lang wachten kregen we dan de bijbestelde extra tapasgerechten, uiteraard gratis, want het was onbeperkt tapas eten. De wijn die we dronken leek wel aangelengd. Wederom lang wachten om het dessert en koffie te bestellen. De dame blanche was matig 2 met bolletjes ijs, de chocolade was bijna niet te vinden en de slagroom kwam uit een goedkope spuitbus. Bij het afrekenen weer verassingen. Allereerst moest er, zonder aankondiging, een weekendtoeslag van 2,50 P.p. worden betaald en vervolgens werkte de pinautomaat niet. Al met al voor ruim 80 euro gegeten en gedronken. Gelukkig hadden we een kortingsbon, maar het was het totaal niet waard. Hier komen we nooit meer terug!

3,3
  34. Geen goede, vrees ik. Te weinig personeel om alle gasten snel te kunnen bedienen. Één grillplaat zou kapot zijn, maar dan laat je je restaurant toch niet alsnog vollopen? 5 kwartier zitten wachten voor kleine porties die ook qua smaak niet bijzonder waren. Stuk kip was ook niet gaar. Eigenaar met niet echt klantvriendelijke opmerkingen helpt dan ook niet. Pinautomaat werkte - in tegenstelling tot vorige keer - nu wel. Laatste keer dat wij dit restaurant van binnen hebben gezien. Jammer hoor.

1,5
  35. Na meerdere slechte reviews op deze site gelezen te hebben gingen we gisteren met een behoorlijk lage verwachting naar restaurant Alexandros. Wat konden we verwachten? Het viel ons niks tegen! Bij binnenkomst werden we netjes met een lach ontvangen en naar de tafel gebracht. Wellicht een tip om de jas aan te nemen. Nu had iedereen de jas over de stoel hangen en dat ziet er vreemd uit wat dus niet hoeft. Het restaurant ziet er verder netjes uit en er hangt een gezellige sfeer. Het restaurant was voor de helft bezet en er was live muziek. De kaart is duidelijk en eventuele supplementen staan netjes aangegeven. Achteraf geen onduidelijkheden dus. En dan het eten. Uiteraard geen michelin-niveau, maar dat mag je natuurlijk niet verwachten voor de prijs. Het eten smaakte goed en de hoeveelheid was voldoende. De borden waren netjes opgemaakt en ook hebben we niet lang hoeven wachten. Ik hoop dat de eigenaar de slechte reviews heeft gelezen en daar dus wat aan heeft gedaan want het zijn sympathieke mensen is mijn eerste indruk. Ik ben dan ook benieuwd naar de reviews die volgen en dan weten we of onze ervaring een incident is geweest of niet. Gemiddeld genomen een 8.

36. Verschillend bestek, een geplastificeerd a4tje als menukaart, en krijsent rondrennend kind van 1 van de serveersters, beloofde niet veel goeds. Maar dit bleek nog erger dan gedacht:
    - het brood was niet vers.
    - De hoofdmaaltijd werd niet gelijktijdig geserveerd.
    - Het eten was te koud.
    - Aangebrande giros.
    - Kalfskotelet was van rubber.
    - Hoeveelheid was erg karig.
    - De friet was ongeschilde, gekookte aardappel.
    - De beloofde fantasie van de kok liet ook enorm te wensen over. Triest goedkoop bolletje fantasieloos te diep gevroren ijs met zielig minischaaltje zurige vieze vruchtjes. Bah!

En deallergrootste blunder: er zaten stukken vlees in de groente van de vegetarische maaltijd van mijn vrouw! Waarna ze een heel ander gerechtje kreeg wat niet besteld was!
    Een heel klein mager excuusje en geen genoegdoening.

Totaal belachelijk deze tent. Dat ze er al een paar jaar zitten is echt onbegrijpelijk!

1,3
  37. Marco Benucci

Wij hadden voor zes personen via vakantie veiling een drie gangen menu gewonnen bij alexandros te Apeldoorn. Wij waren op het ergste voorbereid na het lezen van onderstaande recensies, maar onze ervaring is juist zeer positief. We werden bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en daarna werd eerst duidelijk uitgelegd wat de voorwaarden zijn wanneer je komt eten via vakantie veling. Binnen vijf minuten hadden wij onze eerste drankje al op tafel staan en zaten we na 20 minuten al te genieten van ons voorgerecht. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het voorgerecht een beetje karig was. Dus wij dachten al van: dat krijg je wanneer je voor weinig wilt eten! Maar dit werd met het hoofdgerecht meer dan we hadden durven dromen weer goed gemaakt. Het eten was goed gaar en met zorg en passie opgediend. Daarna kregen we al snel het dessert, dit was echt lekker en prachtig opgemaakt. Voordat wij hier kwamen dachten wij dat we het eten moesten terugbetalen met het aantal drankjes die buiten het menu vielen, maar ook hier was geen sprake van. Onze gastvrouw is maar drie keer bij ons geweest om te vragen of we nog wat te drinken wilde hebben. Echt super netjes! En toen kwam de beruchte rekening en die viel wederom erg mee (zie bovenstaande foto van de rekening) We moesten 58,- euro achteraf bij betalen aan Alexandros buiten de 41,- euro die we in totaal aan vakantie veiling hadden betaald maakt het eten met zes personen het dik waard. Ik zeg er wel bij dat dit etentje een moment opname van ons is geweest en dat de eerdere geschreven recensies ook gewoon de waarheid kunnen zijn. Bedankt voor deze heerlijke en gezellige avond. Familie Benucci te Deventer.

38. Veel te weinig bediening. T was helemaal vol en er liep 1 pers te bedienen 1 achter de bar en dan dhr zelf nog. Het duurde 40 min voor we (na zelf te hebben aangegeven)drinken en een kaart hadden. Na 2.5 Uur hebben we de moed opgegeven en zijn zonder toetje vertrokken. JAMMER.

39. Wat een slecht restaurant. Te weinig personeel, eigenaar onaardig, eten lang op moeten wachten, niet gaar! Geen excuus, allemaal gefrustreerde en boze klanten en een eigenaar die niet tegen kritiek kan. Hij werd alleen maar bozer. Wij zijn opgestapt en kregen de opmerking 'jullie willen gewoon niet betalen'! Sorry??? Wat een achterlijke opmerking... En dat noemt zich een zakenman? Hij mag eerst wel eens op training hoe om te gaan met klanten? Als hij zo doorgaat kan hij beter de zaak sluiten. Dit is pure geldklopperij.
    Nooit maar dan ook echt nooit meer hier naartoe.
    Wil je er nog heen? Bedenk je goed want ik heb gewaarschuwd! Ga lekker ergens anders heen waar je je echt welkom voelt. Dit restaurant verdient nog minder dan een 1!

40. Net heerlijk gegeten hij alexandros in Apeldoorn. Het eten was er snel het was goed warm en heerlijk van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar. In een woord top.
    Daarnaast was er leuke live muziek, wat het geheel erg gezellig maakt.

41. Werkelijk nog nooit in zo'n slecht restaurant geweest. Er stonden slechts drie mensen in de bediening, waaronder de eigenaar. En dat met een vol restaurant. Na 45 minuten wachten werd ons eindelijk naar wat te drinken gevraagd. Vervolgens een half uur wachten op het voorgerecht, dat nog wel te eten was. Het hoofdgerecht was echt dramatisch. Een klein stukje vlees met wat rijst, groente en friet. Allemaal koud. Na het teruggegeven te hebben, kreeg ik een nog kleiner stukje vlees, die ook koud was. Wij hadden nog geluk dat we nog redelijk snel ons eten kregen, want er waren mensen die er al vanaf 18.00 uur zaten en om 20.45 nog niets te eten hadden gehad. Het restaurant opzich is wel gezellig, maar met drie mensen in de bediening werkt dit niet. Wij gaan hier nooit meer heen! Een schande dat ik hier 35 euro voor heb betaald.

42. Wat een ballentent. Lang wachten op drinken en eten. Onbeleefd personeel die niet weten waar ze mee bezig zijn. Ook nog 5 euro extra in rekening proberen te brengen voor weekend toeslag. Oplichters.

43. We hebben hier met Groupon tapas gegeten. Was helemaal niks mis mee, totdat ik om de rekening vroeg. Wees gewaarschuwd als je met een voordeelvoucher hier komt eten, je wordt tweederangs behandeld.
    Vráág NIET om een glaasje OUZO, tenzij het je AANGEBODEN wordt.
    Ik zal dit hier toelichten.

Eigenlijk had ik een positieve recensie willen schrijven, ware het niet dat ik me behoorlijk verslikte toen ik de rekening kreeg en direct opmerkte dat er een fout was gemaakt omdat we alleen maar een bitter lemon en een tonic hadden besteld, waarop de uitbater mij de rekening nogmaals liet zien en ik zag dat er voor 2 amper half gevulde borrelglaasjes ouzo € 6,- in rekening was gebracht. ‘O,’ zei ik. ‘Ik dacht dat dat van het huis was...’

Het tevredenheidsgevoel was dus spoorslags verdwenen. Hoe een leuke avond door zoiets roet in het eten kan gooien!

Om de avond toch nog een aangename wending te geven heb ik het personeel dat verder z’n best had gedaan gevraagd met een kerstmuts op de foto te gaan. Maar de bittere nasmaak kon ik niet anders dan in deze cijfers uitdrukken.

44. Heerlijk gegeten in een prima sfeervolle restaurant. Aardige bediening. Bij afrekenen was 2 euro teveel aangeslagen. Na melden werd het direct gecorrigeerd . Kom zeker nog een keer terug. Gr Malatya

45. Gister hier met de hele familie gegeten, via Groupon. Bij binnenkomst bleek al dat ze niet op ons berekend waren. We hadden gereserveerd voor 22 personen (kwamen uiteindelijk met 20). Er stonden echter nog geen tafels voor ons klaar en zowel de bediening (2 dames die geen/slecht Nederlands spraken) als de kok (1 kok!!) konden zo’n grote groep niet aan. We zaten er om 19:00, en de eerste kreeg pas rond 20:30 zijn voorgerecht. Tomatensoep werd geserveerd in theeglazen. Wat ze met de carpaccio gedaan hadden weet ik niet, maar ik heb het met tegenzin opgegeten, het was niet zoals carpaccio hoort te zijn.
    Daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht, ook deze waren matig. Gyros grotendeels verbrand en zeer taai, de ene kip veel te zout, de ander te flauw, frietjes zouden later geserveerd worden, maar zijn nooit gekomen. We hebben niet meer gewacht op het nagerecht. Uiteraard kan je voor €15 pp voor een 3-gangen menu niet veel verwachten, maar dit sloeg echt alles.

2,2
  46. J.de Vries

Werden geholpen door een serveerster die alleen Engels sprak, geen woord Nederlands. De bestellingen totaal niet begreep, steeds weer werd nagevraagd aan tafel door de eigenaar. Bijna een uur moeten wachten op het voorgerecht(waren met zn 4tjes maar er kwamen 2 voorgerechten, de andere 2 waren ze vergeten, weer extra wachten). Eten, met name het vlees, koud en karig. Aantal kleine kinderen(familie vd eigenaar denken we) die de gehele tijd duidelijk aanwezig waren en dan ook nog te veel rekenen met afrekenen. Was ooit een goed restaurant, nieuwe eigenaar? Wij komen in ieder geval niet meer terug.

47. Met 4 personen gegeten daar. Het duurde een kwartier voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken. Het eten kwam nog veel later. Kortom: qua sfeer best goed, qua bediening slecht. De 'leidinggevende' stond de hele avond niet veel te doen, in de keuken stonden 2 man, om al het eten snel klaar te maken.
    De enige serveerster blijkt een staigaire te zijn, die echt de hele avond heeft lopen te rennen. Petje af voor haar, maar wij komen daar echt niet meer.

3,5
  48. Via socialdeal 2 bonnen gekocht. We dachten we gaan lekker Grieken zoals we dat gewend zijn. Maar het was echt een tegenvaller, leek net of alles in de magnetron was opgewarmd. Normaal hoor je bij de Griek de bakplaat overuren maken, hier toch niet. Bij het nagerecht stond de condens op de borden, deze waren al klaar gemaakt, wie weet hoelang deze daar al in de ijskast stonden. Verder liep er een klein kind door de zaak (hun dochter ), ze vroeg telkens de aandacht van gastvrouw en dat kreeg ze ook, dan weer op de arm dan weer huilend door de zaak lopen. En toen we wilde betalen bleek de pin automaat ook nog kapot ze hadden geen internet…
    Ben zeer benieuwd hoelang deze zaak nog blijft bestaan.

1,8
  49. Zeer slechte service, 1 uur moeten wachten op de drankjes en 2 uur gewacht op een voorgerecht. Waarbij de helft van de tafel een voorgerecht had gekregen. Uiteindelijk spullen gepakt en weggegaan. Absoluut niet aan te raden.

50. Heerlijk gegeten. Goede service en bediening.
    Echt lekker eten. Een Aanrader

51. Zeer goeie ervaring.
    Eten was erg lekker en de wijn ook.
    Het hele restaurant was volgens mij te vreden vooral om de bediening, nou ja bediening 1 jongen van 16 jaar die alles regelde super vriendelijk, warmhartig en eerlijk. De baas was nergens te bekennen maar dat was ook niet nodig. Goede ervaring kom zeker terug.

52. Gisteravond hier gegeten met een Groupon bon. Her eten was goed, de bediening was rommelig en er sneuvelde nogal wat servies en glaswerk, wellicht teveel werk voor 1 persoon in de bediening.

Wat WIJ echt als een negatief punt hebben ervaren is, dat er ten onrechte 4 × 3 eur aan meerkosten in rekening werd gebracht omdat er te dure gerechten waren genuttigd die uitgesloten waren bij de Groupon deal. Op de Groupon voorwaarden staan echter uitgesloten de gerechten genoemt die wij zeker niet hebben gehad. Na een klacht werd er 1 × 3 euro in mindering gebracht, maar bleef men volhouden dat ook de specialiteiten van de chef onder de meerkosten zouden vallen, ondanks het feit dat deze veel goedkoper zijn dan de EUR 22,50 van de gerechten die op de Groupon bon vermeld staan. Trouwens waarom de meerprijs €3,- is toegestaan ipv €2,- kon ook niet uitgelegd worden. Erg onplezierig om zo de avond te besluiten, het lijkt wel een standaard praktijk te zijn want het was nu de 2e keer dat wij dit meemaakten, echter vorige keer werd er nog gesproken van een fout in het kassa systeem. Helaas zullen wij geen bezoek meer brengen aan Alexandros.

53. Kanters

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt we vonden zeer maar dan ook zeer slecht en het eten was niet genoeg het was niet warm we moesten steeds om onze eten vragen nee nooit meer.
    ik kom bij veel Griekse restaurants maar dit vond ik zelf het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt en de bediening ja laat ik daar mijn mening maar niet over uiten

54. Via een giftgard bij Alexandros terecht gekomen. Ligging is niet top maar daarentegen toch op het terras gezeten en het eten was heerlijk!
    Buitengewoon verrast!
    prijs kwaliteit is erg goed!

55. Heerlijk gegeten! Gezellig en sfeervol aangekleed restaurant, goed eten en erg vriendelijke mensen (volgens mij de eigenaren zelf)

56. Nog nooit zo slecht gegeten. Smaakte na magnetron voedsel. Lipstick op het glas en na alles aangegeven te hebben bij de baas (denk ik) kreeg ik nog een snauw na. Wij komen er nooit meer.

57. Na lange tijd weer eens Grieks gegeten, samen met mijn lieve dochter die trakteerde.
    Het restaurant is door de nieuwe eigenaar flink opgeknapt en het is heerlijk zitten en nog zaliger om te eten. Ik krijg alweer trek voor het volgende bezoek. Ik heb dan ook beloofd dat ik de volgende keer trakteer.

58. Richard

Heerlijk gegeten in een niet zo'n standaard wit met blauw gekleurd restaurant.
    Bediening was vriendelijk en vlot.
    En waren bereid van alles uit te leggen.
    Eten was heerlijk, lang geleden dat ik zo lekker Grieks heb gehad

59. marijke vd berg

Wij hebben er lekker gegeten maar de teleurstelling kwam bij het afrekenen. Wij gingen voor de 2=1 actie maar het bleek dat het mandje stokbrood van 3,50 van de rekening ging als voorgerecht ipv de carpaccio van 11,-. Na enig aandringen werd dit gecorrigeerd. Niet netjes! Ook konden wij geen diner-cadeaubon inleveren omdat hij daar 15% van moet afdragen en "we waren al gematst " . Dit staat nergens in de voorwaarden. We houden door dit toch geen goed gevoel over bij dit restaurant!

60. Goed gegeten en vriendelijke bediening.

61. Bij binnenkomst dachten we dat het gesloten was, zo muisstil (en dit bleef helaas zo). Een jonge dame wat er pas werkte kwam ons bedienen. Ze was nog niet goed op de hoogte van alles, maar deed haar best (om de problemen die er waren omdat haar baas er niet was op te lossen). De baas was er niet en daarom geen muziekje en we konden ook niet pinnen. De doodse stilte was zeer onprettig en binnen 3 kwartier stonden we buiten.

Moet wel zeggen het eten was goed, alleen voorgerecht erg klein, geen ouzo bij binnenkomst (terwijl andere gasten die schijnbaar vaker kwamen, want ze liepen gewoon de keuken in!? het wel kregen). Ook bij het voorgerecht geen stukje brood wat we gewend zijn.

Ondanks dat het eten goed was, zullen wij hier niet snel teruggaan.

5,3
  62. H van Toor

We hebben heerlijk gegeten bij Alexandros

63. Het eten was niet warm. Zeer summier, doorbakken was niet doorbakken. Eigenaar neemt telefoon op als we willen afrekenen.
    Conclusie: Jammer.

3,7
  64. Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening.
    Jammer dat we geen broodmandje en kruidenboter vooraf kregen.
    Met kortingscoupon ook nog eens goedkoop.

65. Wij gingen voor het 3-gangen menu, wij vroegen wat dit in hield & hoe het werkte. Wij kregen vervolgens dit antwoord: je mag een voorgerecht uitzoeken onder de €7, een hoofdgerecht onder de €17 en kiezen uit alle nagerechten. Op deze manier kregen wij een ongemakkelijk gevoel. Het wordt op een vreemde manier gepresenteerd, waardoor de aanbieding toch niet zo aantrekkelijk klonk. Alexandros had dit kunnen voorkomen door een aparte kaart te maken met daarop het 3-gangen menu uitgewerkt. Daarbij werden wij bediend door een (waarschijnlijk) nieuw personeelslid. Echter toen zij ons onze drankjes wilde bedienen, trok de (waarschijnlijk) eigenaar haar het dienblad uit handen en bediende ons op een hele rare manier. Hij schoof de drankjes letterlijk naar ons toe, deed geen enkele moeite om het recht voor ons neer te zetten. Uiteindelijk wel erg genoten van het eten, daar is zeker niets over te klagen. Maar wij zullen er niet snel weer komen.

66. Vandaag hier gegeten. Al vaak in een Grieks restaurant gegeten, maar deze is de slechtste ooit. Echt taaie en vette souvlaki (als je dit al zo mag noemen). Giros mag geen giros heten. Hier iets van gezegd, maar nee hoor ze hadden nog nooit klachten gehad!! Haha. Jaja, zeker nu ik de recensies hier lees. Echt het enige wat lekker was, was mijn glas cola. Echt nooit meer. Echt mensen, ook met kortingsbonnen is het veel te duur betaald! Advies niet doen!

1,6
  67. Vanavond uit eten met een bon van "het laatste tafeltje",
    hier koop je van te voren een bon voor 30 euro waarbij je voor 50 euro mag besteden.
    Geadverteerd wordt dat je van de hele kaart kan bestellen, inclusief drankjes.
    Maar schijn bedriegt, de keuze is beperkt, alles waar een kruisje voor staat kan niet besteld worden.
    We hebben lekker gegeten, maar deze zaak heeft overal kortingsbonnen lopen, waarvan ze zelf niet weten wat verkocht word.
    Op mijn uitleg dat er staat dat je van de hele kaart kunt kiezen, kreeg ik als antwoord, dat die mensen maar wat deden om te verkopen!!
    Ook was het niet mogelijk om te pinnen, vervelend, ik wilde dus ter plekke de rest vd. rekening overmaken.
    Ook niet mogelijk. Dus eerst naar de pinautomaat.
    We hebben er vaker gegeten naar tevredenheid, maar dit was de laatste keer. Jammer...!!

4,9
  68. Vriendelijke en gastvrije bediening. Goed eten.

69. Bizar slecht! Het duurde een uur voor we iemand konden vlaggen om om een menukaart en wat te drinken te vragen. Daarna lang gewacht voor het drinken werd bezorgd en onze bestelling werd opgenomen.
    Het voorgerecht kwam na ongeveer drie kwartier na de bestelling. Het hoofdgerecht hebben we niet gezien, we zijn opgestaan en naar een ander restaurant gegaan. In 3 uur tijd alleen een drankje en een voorgerecht gezien.

Wij hadden nog geluk, wij konden onze drankjes afrekenen en vertrekken. Sommige mensen hadden een vooraf betaalde deal gesloten en zaten al langer dan wij op hun eten te wachten. De overwerkte bediening waren allebei aan het rennen en vliegen, maar konden het werk niet aan.

Bediening 5/10

Eten Geen idee, nooit gezien/10

Sfeer 6/10 in het begin, maar 2 uur waar bijna niemand iets te eten of te drinken kreeg veranderde dat naar 0/10

1,7
  70. Het eten was niet goed gaar, smakeloos en taai. De service liet te wensen over, wij voelden ons vergeten in de hoek. Zelden in zo een slecht restaurant gegeten. Wij komen hier nooit meer.

2,9
  71. Ik doe het niet graag, maar dit restaurant is de eerste die op ALLE vlakken een dikke dikke 1 scoort. Dat ze zo'n tent toelaten om eten te serveren.

We kwamen 18:50 binnen, 19:30 kregen we onze drankjes en menukaart. 20:00 werd de bestelling opgenomen en 20:45 kwam eerste voorgerecht. We hebben dus ruim 2 uur moeten wachten op een bord tzatziki en mandje brood. 21:15 kwam ons 'voorgerecht'. Zaak zat zo goed als vol met maar 1 ober?? Die deed de drankjes, eten brengen, bestellingen opnemen...
    Medium biefstuk die alles behalve medium was, slappe salade, papperig rijst... en het allermooiste... een rubberen ringetje of een afsluitdop in mijn salade! Ik had eerst het idee dat he om een gesneden olijf ging, maar al snel hadden mijn tanden in de gaten dat het om een rubber dopje ging. Hiermee geconfronteerd, maar ze reageren heel laks, ze gingen brainstormen van wat het dopje kon zijn in plaats te verontschuldigen. Ik heb nagerecht overgeslagen, ondanks het in arrangement zat. Ook nog brutaal volle bedrag willen berekenen. Uiteindelijk alleen hoofdgerecht en drankje betaald en boos weggelopen.

Dit is het aller slechtste restaurant dat ik heb bezocht. Wil je geen verpestte avond, ga dan zeker niet hierheen. Enige pluspunt, vrolijk muziek op achtergrond en daar is ook alles mee gezegd.

Zie foto voor bewijsmateriaal.

72. Geen aanrader!! Restaurant was koud, we hebben gevraagd om een andere plek, ze gingen overleggen, maar niks meer van gehoord... Carpaccio was wat flauw, op zich wel te eten, mixed grill was niet lekker, eten was flauw, soms niet gaar en taai. De baklava was wel prima. Vooral de wachttijden waren erg lang, drie kwartier gewacht tot we konden bestellen, pas na 3 uur het restaurant kunnen verlaten.

3,6
  73. 6-1-2017 via Groupon bon voor twee personen aangeschaft. We werden vriendelijk welkom geheten. Ik vond het wel wat frisjes in de zaak, maar heb hiervan niets gezegd, dacht dat het aan mijzelf lag. Maar aan het einde van de avond had ik het nog steeds koud.

Voorgerecht: kalamaris en warme dolmadakia. De inktvis was een stuk rubber zonder het lekkere laagje panneer, de dolmadakia was uitgedroogd. Teruggestuurd. We hebben beiden een nieuw voorgerecht gekregen, de dolmadakia was nu goed. Zat niet veel smaak aan, moest op smaak gebracht worden met de bijgeleverde saus waar een vetlaagje op dreef. De kalamaris was ook nu niet echt verpakt in een krokant laagje, maar smaakte wel redelijk. Helaas was de toon al wel een beetje gezet hierdoor.

Hoofdgerecht: giros met kaas en bifteki met giros. De giros met kaas was volgens mijn man niet zo'n succes, er lag veel vocht onderin de schaal. Hij heeft het dan ook niet opgegeten. Maar een aardige dame van de bediening kwam vragen of hij dan nog wat anders wilde eten. Dit keer een bord giros besteld. Dit was wel aardig te eten. Ook mijn bifteki smaakte redelijk. Het had van ons wel wat gekruider gemogen. Het smaakte nu een beetje laf.
    De salade die op elk bord lag was niet lekker. Leek verlept en was erg waterig en had geen (lekkere) dressing.
    De huiswijn die wij bestelde vond ik ook niet zo lekker. Hij leek wel aangelegd met water. Smaakte erg wrang.

Over de bediening niets dan goeds. De dames in de zaak waren zeer voorkomend en vriendelijk. Ik hoop dat de mensen in de keuken hun eigen kookkunst eens onder de loep nemen. Voorlopig eten wij hier niet weer ook al worden er nog zoveel acties ingezet. Jammer. Als ik Grieks wil eten dan wil ik ook een "Griekse" nasmaak hebben.

2,8
  74. Slecht, ben er super boos weg gegaan. Wat een vreselijke eigenaar met macho gedrag. Eten helemaal niks en service ver onder de maat. Ik kom hier nooit meer. Ze weten het al langer, maar doen er mooi niks mee

3,7
  75. Echt heerlijk gegeten, alles top. Heerlijke gebakken garnalen en heerlijke mix grill, vriendelijke bediening.

76. Afgelopen zondag uiteten geweest met een bon (16,00 excl. toeslagen) van Vakantieveilingen. Het voorgerecht en hoofdgerecht (op de rijst na) was ons goed bevallen. Bij het nagerecht had wel wat meer ijs en slagroom mogen zitten, 2 bollen met een beetje versiering voor die prijs is duur betaald als men zonder actie zou gaan eten. Het enige wat ons opviel is dat je bij binnenkomst geen ouzo krijgt aangeboden en dat men bij het serveren van de drank gevraagd werd of je stokbrood met kruidenboter wilde hebben. Dit hebben we genomen, maar wat blijkt, op de bon staat er 3,50 voor de stokbrood (6 stukjes) en kruidenboter (bolletje), dit zouden ze kenbaar moeten maken dat dit niet van het huis is persoonlijk vind ik dat wel net zo netjes.

Verder hebben wij niets aan te merken op Alexandros in Apeldoorn :-)

77. Gisteren met een voucher, aangeschaft via "hetlaatstetafeltje.nl", wezen eten bij Alexandros in Apeldoorn. De voucher die ik kocht had een bestedingsbedrag van 50 euro, hiervoor hoefde slechts 30 euro via IDeal betaald te worden.

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en overhandigden hem de voucher. Hij keek direct vreemd op want dit soort kortingsvouchers was hem onbekend. Hij had nog nooit van "hetlaatstetafeltje.nl" gehoord. Hij gaf aan dat allemaal goed kwam en de bestelling werd opgenomen.

Het drinken en eten werd ons voorgeschoteld door een aantal jonge medewerkers, ze waren totaal niet op elkaar ingespeeld. Er werd ons meerdere malen gevraagd of ze de bestelling konden opnemen terwijl dat allang gebeurd was. Er zit weinig structuur in het geheel. Het eten was redelijk goed, daar heb ik absoluut geen klachten over.

Toen kwam het moment dat ik om de rekening vroeg en met de voucher naar de kassa liep. De rekening bedroeg €61,90. Met grote ogen keek de dame waarbij ik wilde afrekenen naar de voucher, ook zij had zoiets nog nooit gezien. In het Grieks volgde een discussie tussen de dame en eerstgenoemde gastheer, men vroeg mij hoe ik aan deze voucher kwam. Ik gaf aan het via bovengenoemde website te hebben aangeschaft en probeerde aan te geven dat ik voor € 50,- mocht besteden en het verschil dat onstond moest bijbetalen, in dit geval dus € 11,90. Want volgens mijn gezonde verstand is het volgende rekensommetje nogal simpel: 61,90 - 50,00= 11,90.
    Dit werd totaal niet begrepen en de opperbaas werd vervolgens gebeld. Na een minutenlange discussie werd de telefoon aan mij overhandigd en gaf de beste meneer aan de andere kant van de lijn te kennen dat ik € 41,90 moest betalen! Volgens hem kreeg ik namelijk € 20,- korting op de rekening. Hiermee ging ik uiteraard niet akkoord en gaf de telefoon terug aan de dame van het restaurant. Hoezo € 20,- korting; ik had al € 30,- via IDeal betaald voor de voucher. Als ik dan nog eens € 41,90 voor de eindrekening moet betalen kom ik op een totaal van € 71,90!!!
    Men begreep er totaal niets van, opnieuw werd de grote baas gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal te horen. Intussen stonden er vier personen ongeduldig te wachten die ook wilden afrekenen, maar die werden niet geholpen omdat mijn probleem eerst opgelost moest worden. De dame was nogal eigenwijs en probeerde voet bij stuk te houden om mij de rekening te laten betalen. Ik was er totaal klaar mee en heb 12 euro op de bar gelegd en gezegd geen cent meer te betalen. Mede doordat er meerdere mensen stonden te wachten ging madame akkoord en kon ik eindelijk (een half uur verder) naar huis.

Zoals ik al eerder aangaf; het eten was best prima! Maar dit restaurant draait op allerlei bonnen (Vakantieveilingen, Groupon, Kruidvatkortingsbonnen enz.), men weet inmiddels niet meer waarbij ze allemaal zijn aangesloten. Ondanks het goede eten kom ik hier NOOIT meer terug!

78. Marco Dees

We waren hier met een groep van 6. Twee dagen van tevoren nog gebeld om onze reservering te checken. En alles klopte. Maar toen we aankwamen was onze reservering niet bekend. Na een half uur wachten konden we alsnog aan tafel. Na 2,5 uur kregen we een soort van voorgerecht (brood en kruidenboter) en na 3,5 uur wat te eten. We hadden Groupon bonnen, dus het was al betaald. De serveerster vertelde dat ze mensen met Groupon bonnen om die reden altijd laten wachten tot andere gasten hun eten hebben. Kortom, dit restaurant wordt gerund door een stelletje amateurs. Slechte bediening, slecht eten en vooral ook weinig eten. Achteraf moesten we nog flink wat bijbetalen voor de drankjes en desserts. Wat een rampenplan is dit zeg!!

1,2
  79. Kruidvat bon tweede gerecht gratis.
    Eten ronduit slecht, 6 frietjes vieze kleef rijst, entrecote echt slecht.
    27.50 betaalt voor 2 personen.
    Had liever vlaamee friet gekocht met kroket ergens anders.
    Hier kom ik nooit weer.

1,9
  80. Gisteravond een poging gedaan om hier te gaan eten. Bij binnenkomst prima ontvangst en konden zelf een tafel kiezen. Ons viel op dat er veel mensen met bonnen zaten van o.a. Vakantieveilingen.

Wij zaten netjes om half 7 aan onze tafel! Het restaurant zat behoorlijk vol, en met maar 2 serveersters viel ons direct al op hoe druk ze het hadden. Daar begon de ellende. Na het bestellen vergat de serveerster onze drankjes (drukte en chaos) en die ben ik dus maar zelf gaan halen om maar niet teveel te zeuren. Toen de mensen om ons heen rond half 8 hun voorgerecht kregen (ook met klachten) dachten wij dat dat van ons er inmiddels ook wel aankwam. Wij zaten er immers al langer! Niks was minder waar. Na veelvuldig discussies tussen serveersters en barpersoneel kwamen er steeds meer klachten. Rond 8 uur (1,5 uur) vroegen wij beleefd waar ons voorgerecht bleef en de serveerster zou gaan kijken. Niks meer van gehoord en om 20:20 aangegeven dat we (voor het eerst) vertrekken zonder voorgerecht of hoofdgerecht.

Wij waren die avond niet de enigen die vertrokken zijn. Zonde!!

81. Bij binnenkomst niet eens gedag gezegd, we moesten zelf vragen of we aan een tafel mochten zitten. Toen we zaten stonden klanten al heel erg om hun heen te kijken van waar blijft t eten. Uiteindelijk hebben we drinken besteld, en na halfuur kregen we pas de kaart. De bestelling was opgenomen en na 1uur hadden we nog niks op ons bord. Naast ons zijn er stelletjes weg gegaan die half 7 binnen kwamen en 9uur nog geen voorgerecht kregen. Heb 2uur gewacht op me voorgerecht en toen was ik er klaar mee. De baas loopt dan ook nog eens te zeiken op het personeel terwijl het zijn fout is en ook nog eens voor de gasten dat ziet er niet professioneel uit. Samen met 2 andere stelletjes zijn we weg gegaan en we hebben allemaal ongeveer 2uur gewacht op ons voorgerecht die we alsnog niet kregen. Daarom ga ik hier ook nooit meer van me leven eten!!

82. Slechte bediening. Eten/kwaliteit ronduit slecht verzorgd. Wij kregen een restaurant cadeau kaart, 20euro bijbetaald 24euro. Besteld 2 maal spies kipfilet, met gyros, rijst, patat. Ik wilde geen kontiki, kregen we wel! Zeer weinig oftewel veel te lange doorgekookte rijst, klefbal... Zes zielige melige oma frieten. Ohja de spiezen gewoon zielige kipfilet aan geprikt op een sate stokje. De gyros moesten we zoeken tussen de uien, 5 spruitjes en een beetje sla. p.p. 16,50. 2 koffie en 2 bier... betaald 44 euro. Geen aanrader, biertje koffie oké.. De bediening slecht en luidruchtig.

83. Nog nooit zo slecht behandeld in de horeca. Ben van nature geen zeikerd en dit is mijn 1e recensie ooit betreft horeca. 1 keer druk of minder goed eten kan gebeuren maar de manier waarop zij hebben gehandeld is echt niet gezond. Snap wel dat er veel slechte recensies zijn...

84. Vorig jaar op 18 augustus ook een positieve recensie geplaatst. Daarna regelmatig opnieuw bij Alexandros gegeten. Meestal met een bon van vakantieveilingen. Het eten, de sfeer en de service is daarna alleen maar beter geworden! Vanavond (17 augustus 2016) hebben we opnieuw mogen genieten van het heerlijke eten en de sfeer in dit restaurant.

85. We hebben hier vaak gegeten, maar Alexandros gaat naar onze mening de verkeerde kant op. De porties zijn echt klein geworden, de giros die geserveerd wordt heeft niets meer met giros te maken. Mijn Hermesschotel was een bij elkaar geraapt bordje met vlees. De beroemde Griekse rijst was een aanfluiting. Oprecht jammer want wij kwamen hier graag.
    De meisjes van de bediening deden hun werk correct.

86. Laatst hier weer gegeten, Wat een tegenvaller. De eerste keer dat we hier aten was het redelijk. Maar nu een tweede kans gegeven. Het was het niet. De porties zijn kleiner geworden. Lang wachten op de bestelling, drankjes die niet gebracht werden en gestreste bediening. Nee wij gaan hier niet meer naar toe. Maar ik had al gehoord dat het achteruit ging dus ook eigen schuld dat ik hier ging eten.

87. Jan & Anja

Op 21 juli 2016 hebben wij samen in het gezellige Alexandros gegeten. Ook wij hadden een bon van vakantieveilingen gewonnen. Wij werden vriendelijk ontvangen, kregen een duidelijke uitleg over de kaart en de prijzen. Het eten was ruimschoots voldoende en smaakte heerlijk. Beslist een aanrader!!

Jan & Anja

88. Op 22 juni zijn wij uit eten geweest bij het Griekse restaurant Alexandros. De ontvangst van Madelon was netjes en keurig geregeld en we werden naar onze tafel gebracht. Het eten was super en we hoefden niet lang te wachten. Wij hadden het etentje gewonnen van vakantieveiligen en het was fantastisch. Het is zeker een aanrader om daar naartoe te gaan. Nogmaals Madelon super gedaan en het was top.

Groetjes Theo en Yvonne, tot de volgende keer

89. Gisteravond zijn wij met z'n vieren wezen eten met een bon van groupon. Bij ontvangst kregen wij zonder enig overleg een plek bij het raam aangewezen. Naar mijn mening een erg ongezellige plek bij het raam. Maar toch genoegen meegenomen. Mede gasten deelden dezelfde mening en vroegen om een andere plek. Zou dit komen omdat we een bon van groupon zouden hebben?

Gelijk nadat we plaats hadden genomen aan de tafel werd er kort uitgelegd wat de bon inhield en werd er gevraagd of wij een stokbroodje vooraf wouden, daar zeiden we geen nee tegen. Na het krijgen van de drankjes moesten we erg lang wachten op het krijgen van de menukaart, zeker 20 minuten. Na lang wachten eindelijk de kaart gekregen en werd er opgenomen. Weer moesten we lang wachten voordat we ons eten kregen.

De bediening was erg chaotisch, de communicatie tussen de medewerkers miste naar mijn mening. Tijdens het wachten op het eten kwam de bediening langs met de menukaarten terwijl wij al lang hadden besteld en dat terwijl we al zo lang moesten wachten. Dit gebeurde ook al bij andere gasten.

Eindelijk kwam de bediening aan met het hoofdgerecht en dat terwijl het stokbroodje nooit is gebracht. Dit waren zij schijnbaar gewoon vergeten. Ronduit slecht. We vertelden de bediening dat wij ons stokbroodje nooit hadden gekregen en kregen een slap excuus dat zij het vergeten waren, maar wel hadden ingevoerd. Wederom slechte communicatie, ze vroeg ons nogmaals of wij het stokbroodje wouden hebben, maar wat heb je eraan tijdens het hoofdgerecht?

Het eten zag er lekker uit, echter was het vlees erg zout voor zowel de hermes schotel als de alexandros mix grill en de porties waren kleiner dan verwacht. We besloten een nagerecht te nemen en kregen de kaart. Weer een half uur moeten wachten op het ijs en eenmaal aangekomen bleek dat het ijs al deels gesmolten was en er harde stukjes ijs in het ijs zaten. Mogelijk door het opnieuw invriezen van gesmolten ijs. Mijn vader had een senioren coupe besteld, echter was het verschil nihil. Evenveel bolletjes als een gewone coupe, terwijl je voor de gewone coupe een paar euro meer betaalt. Tot slot stond de muziek erg hard waardoor we er moeilijk bovenuit konden komen, daarnaast werd dezelfde muziek telkens opnieuw gedraaid. De sirtaki kennen we inmidels uit ons hoofd.

Kortom chaotische bediening, slechte communicatie, kwaliteit van eten was minder en weinig sfeer. Wij komen hier niet meer terug.

90. Wederom een hele slechte ervaring. Eten is prima, al worden de porties steeds kleiner. Zeker als je met een bon komt eten. Eigenaar is onvriendelijk en probeert je op te lichten. Nu al voor de 3de problemen gehad met de rekening, hij doet iets in de kassa waardoor het lijkt alsof hij gelijk heeft maar hij troggelt geld van je af. Als je hier dan oplettend op reageert krijg je een grote mond van de eigenaar en zijn zeer onvriendelijke vrouw. Zijn vrouw begint in het Grieks tegen je te schreeuwen en de eigenaar daagt je uit. Hij blaast extra hard in en uit door zijn neus waardoor er een zeer nare sfeer heerst. Wij voelde ons zeer geïntimideerd. In onze omgevingskring horen wij veel dezelfde verhalen, dit kan niet op toeval berusten. Het was de verjaardag van mijn vader maar deze is zeer in duigen gevallen. Niet hier gaan eten, je merkt ook dat het steeds rustiger wordt dus zit je ook niet gezellig.

2,2
  91. marjanne

Heel jammer dat het restaurant zo snel afglijdt naar een niveau ver onder de fatsoensnorm. Met welke bon men komt eten....het doet er niks toe want de eigenaar verzint bij het afrekenen allerlei toeslagen die nergens op slaan. Er staat op de bon heel duidelijk waar een toeslag op moet worden betaald maar bij de kassa betaal je allerlei vage toeslagen. Mensen niets extra's betalen. wat niet op de bon genoemd wordt. En onmiddellijk klacht indienen bij de organisatie waar de bon vandaan komt!

6,7
  92. Gisterenavond (28 mei) met 6 personen bij Alexandros gegeten met een groupon.
    Bij dit restaurant verzinnen ze zelf de spelregels. Volgens de serveerster mocht je van de hoofdgerechten alleen bestellen tot €18, daarboven kwam een toeslag van €2. ( staat nergens op de groupon). Volgens Sakis is dit €19. Bij de afrekening werd er 6x€3 extra in rekening gebracht. Waarom? 2 personen hadden een mix grill, die volgens de coupon €2 extra was. Maar waarom 6x €3, geen idee. Bij navraag kregen we te horen dat het allemaal toch al zo goedkoop was, zelfs goedkoper dan in de snackbar. Lekker klantvriendelijk.

4,1
  93. D. Vonk

Afgelopen zondag zijn wij met 5 personen voor de 1e keer wezen eten in Alexandros te Apeldoorn. Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat het ook de laatste keer was. Wat zijn wij erg teleurgesteld in het eten en de prijzen die hiervoor berekend worden.

Wij als liefhebbers van eten hebben gevraagd of er een schaal gemaakt kon worden met 5 verschillende voorgerechten zodat we allemaal van de Griekse keuken en smaken konden genieten. Nadat er een schaal gebracht is t.w.v. € 34.75 hebben wij elkaar 5x moeten aankijken omdat het echt heel weinig was en niemand wat durfde te pakken omdat er bijna niets op lag.

De porties van de hoofdgerechten waren niet bijzonder groot. Een portie Tzatziki bij voorgerecht en bijgaand voor € 4.50 en € 3,- is ook erg veel.

Ik weet dat er op dranken verdiend moet worden maar om € 4.50 te betalen voor een 0.5L water is erg overdreven. Dit houdt in dat 1 Liter water € 9,- kost wat zelfs in een Michelinster restaurant niet gevraagd wordt!

In de menukaart stond dat als het eten goed was het restaurant wilde dat wij het voort zouden zeggen en het restaurant moeten aanbevelen aan bekenden, dit dus niet. Het is echt een afrader en teleurstelling geworden voor ons.

Dit was onze ervaring en onze mening over ons bezoek aan Alexandros. Het verbaast mij dan ook niets dat het restaurant voor een kwart gevuld is op een zondagavond. Ik ben van mening dat als de porties groter zijn en de prijzen veranderen er wellicht meer mensen dit restaurant komen bezoeken.

Helaas was dit voor ons eenmalig.

94. Het beste Grieks restaurant! Heerlijk eten, aardige bediendes en een leuke sfeer. Er was een leuke live zanger die iedereen erbij betrok. Echt een aanrader als je van lekker vlees en salades houdt.

95. Laatst gegeten met z'n vieren. Viel erg tegen.Het restaurant zit overvol vanwege bonnen/groupon akties. Anders waren er denk ik geen gasten meer. De service is zeer slecht en het eten is matig. Wij moesten erg lang wachten op de bestelling en de bestelde drankjes kwamen niet door.Eens maar nooit meer.

2,6
  96. Ik ben hier onlangs geweest met een actie van de Groupon. De ontvangst was prima, er liep een vriendelijke serveerster rond. Ze legde ons ook duidelijk uit op welke gerechten nog een extra toeslag zou komen.
    Ik had uiteindelijk één gerecht besteld waar inderdaad een toeslag op zou komen. Het eten kwam mooi vlot en het smaakte prima.
    Het leek dus allemaal uitstekend te gaan tot we moesten afrekenen. Blijkbaar waren er allemaal toeslagen ter plekke verzonnen, want opeens kregen we bijna overal nog een toeslag over. Dit stond noch op de Groupon, noch waren wij door de bediening ingelicht.
    De klantgerichtheid laat hier flink te wensen over en dit restaurant zal ik daarom zeker niet aanraden. Mocht je hier gaan eten, hou er dan rekening mee dat er ter plekke van alles verzonnen wordt waar je extra voor moet betalen!

6,1
  97. Al ruim een week geleden gereserveerd voor vanavond, de laatste dag dat we met de AH-bon terecht konden. Bij aankomst bleek het restaurant helemaal vol te zitten, wat natuurlijk een goed teken is, maar al snel bleek dat iedereen nog aan voor- en hoofdgerecht bezig was. Er werd ons verteld dat het iets uitliep, maar dat er zo een tafel vrij zou komen. Uiteindelijk zijn wij ruim drie kwartier aan het lijntje gehouden, met één sneetje stokbrood per persoon, rozenblaadjes die in ons gezicht werden gegooid en bordjes die we kapot moesten gooien en elke keer de opmerking dat onze tafel bijna klaar was...

Ondanks diverse malen vragen om een drankje of wat stokbrood, werd ons niets aangeboden, zelfs niet tegen betaling! Uiteindelijk konden we aan een vieze tafel gaan zitten en pas na anderhalf uur wachten in totaal, konden wij een bestelling plaatsen. Op onze vraag naar het dreigangenmenu van € 30,- dat via internet werd aangeboden, werd ons verteld dat we alles van de kaart konden bestellen en dat het goedkoopste per gang niet betaald hoefde te worden. Wel waren we verplicht drie gangen af te nemen. Uiteindelijk waren we dus een heel stuk duurder uit dan waar we vanuit waren gegaan.

Toen er op de rekening ook nog een supplement van €2,- stond, zonder toelichting, was voor ons de maat vol. Het bleek een toeslag voor online reserveren te zijn! Hoewel het eten echt heel lekker was en de man die ons uiteindelijk bediende zeer vriendelijk was, hij deed alles om het ons naar de zin te maken, staat ons besluit vast: hier gaan wij nooit meer heen! Er worden veel te veel reserveringen aangenomen, en de "fout" ligt bij de klant; de gastheer/eigenaar probeert met zijn charmes en smoesjes de verantwoordelijkheid op alles en iedereen af te schuiven, zonder zich zelf ook maar ergens verantwoordelijk voor te tonen. Slecht ondernemerschap!!!

98. Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, zeker een aanrader, tot snel.

99. H. de Vries

Enigszins geschrokken van eerdere recensies, is onze ervaring met dit restaurant erg positief. Vriendelijke bediening, goed eten en de wachttijden vielen reuze mee ondanks een vol restaurant.

100. Wilde zojuist een afspraak maken en wat vragen stellen via de telefoon. Een behoorlijk gehaaste medewerker was het schijnbaar na een paar vragen al zat. Op mijn vraag of men verplicht is gebruik maakt van een voorgerecht bij de spaarkaartactie van AH (3 gangenmenu), zei hij onbeschoft
    "je kunt toch Nederlands lezen of niet?" --- onbeschoft!!!

Als dat de service is die ik ook in de zaak kan verwachten bedank ik hier bij voorbaat voor. Weet zeker dat ik nooit één stap in deze zaak zal zetten! Als ik me moet laten koeioneren gebeurt dat zeker niet in mijn vrije tijd!

Volgende pagina