Alexandros laten bezorgen?

1445131958 75
1462620200 67
1482051580 57
1511198650 53

1. met 4 personen gegeten daar. het duurde een kwartier voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken. Het eten kwam nog veel later. Kortom: qua sfeer best goed, qua bediening slecht. De 'leidinggevende' stond de hele avond niet veel te doen, in de keuken stonden 2 man, om al het eten snel klaar te maken.
    De enige serveerster blijkt een staigaire te zijn, die echt de hele avond heeft lopen te rennen. Petje af voor haar, maar wij komen daar echt niet meer.

2. Via socialdeal 2 bonnen gekocht. We dachten we gaan lekker Grieken zoals we dat gewend zijn. Maar het was echt een tegenvaller, leek net of alles in de magnetron was opgewarmd. Normaal hoor je bij de Griek de bakplaat overuren maken, hier toch niet. Bij het nagerecht stond de condens op de borden, deze waren al klaar gemaakt, wie weet hoelang deze daar al in de ijskast stonden. Verder liep er een klein kind door de zaak (hun dochter ), ze vroeg telkens de aandacht van gastvrouw en dat kreeg ze ook, dan weer op de arm dan weer huilend door de zaak lopen. En toen we wilde betalen bleek de pin automaat ook nog kapot ze hadden geen internet…
    Ben zeer benieuwd hoelang deze zaak nog blijft bestaan.

3. Zeer slechte service, 1 uur moeten wachten op de drankjes en 2 uur gewacht op een voorgerecht. Waarbij de helft van de tafel een voorgerecht had gekregen. Uiteindelijk spullen gepakt en weggegaan. Absoluut niet aan te raden.

4. Heerlijk gegeten. Goede service en bediening.
    Echt lekker eten. Een Aanrader

5. Zeer goeie ervaring.
    Eten was erg lekker en de wijn ook.
    Het hele restaurant was volgens mij te vreden vooral om de bediening, nou ja bediening 1 jongen van 16 jaar die alles regelde super vriendelijk, warmhartig en eerlijk. De baas was nergens te bekennen maar dat was ook niet nodig. Goede ervaring kom zeker terug.

6. Gisteravond hier gegeten met een Groupon bon. Her eten was goed, de bediening was rommelig en er sneuvelde nogal wat servies en glaswerk, wellicht teveel werk voor 1 persoon in de bediening.

Wat WIJ echt als een negatief punt hebben ervaren is, dat er ten onrechte 4 × 3 eur aan meerkosten in rekening werd gebracht omdat er te dure gerechten waren genuttigd die uitgesloten waren bij de Groupon deal. Op de Groupon voorwaarden staan echter uitgesloten de gerechten genoemt die wij zeker niet hebben gehad. Na een klacht werd er 1 × 3 euro in mindering gebracht, maar bleef men volhouden dat ook de specialiteiten van de chef onder de meerkosten zouden vallen, ondanks het feit dat deze veel goedkoper zijn dan de EUR 22,50 van de gerechten die op de Groupon bon vermeld staan. Trouwens waarom de meerprijs €3,- is toegestaan ipv €2,- kon ook niet uitgelegd worden. Erg onplezierig om zo de avond te besluiten, het lijkt wel een standaard praktijk te zijn want het was nu de 2e keer dat wij dit meemaakten, echter vorige keer werd er nog gesproken van een fout in het kassa systeem. Helaas zullen wij geen bezoek meer brengen aan Alexandros.

7. Kanters

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt we vonden zeer maar dan ook zeer slecht en het eten was niet genoeg het was niet warm we moesten steeds om onze eten vragen nee nooit meer.
    ik kom bij veel Griekse restaurants maar dit vond ik zelf het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt en de bediening ja laat ik daar mijn mening maar niet over uiten

8. w.mosterd

Teleurstellend dit keer. We hadden mezedes. Mochten in tegenstelling tot vorige keren niet uitzoeken wat we namen. Vlees was droog en taai. Jammer was altijd goed maar we komen voorlopig niet terug hier en zeker niet voor de mezedes.

9. Via een giftgard bij Alexandros terecht gekomen. Ligging is niet top maar daarentegen toch op het terras gezeten en het eten was heerlijk!
    Buitengewoon verrast!
    prijs kwaliteit is erg goed!

10. Heerlijk gegeten! Gezellig en sfeervol aangekleed restaurant, goed eten en erg vriendelijke mensen (volgens mij de eigenaren zelf)

11. Nog nooit zo slecht gegeten. Smaakte na magnetron voedsel. Lipstick op het glas en na alles aangegeven te hebben bij de baas (denk ik) kreeg ik nog een snauw na. Wij komen er nooit meer.

12. Na lange tijd weer eens Grieks gegeten, samen met mijn lieve dochter die trakteerde.
    Het restaurant is door de nieuwe eigenaar flink opgeknapt en het is heerlijk zitten en nog zaliger om te eten. Ik krijg alweer trek voor het volgende bezoek. Ik heb dan ook beloofd dat ik de volgende keer trakteer.

13. Richard

Heerlijk gegeten in een niet zo'n standaard wit met blauw gekleurd restaurant.
    Bediening was vriendelijk en vlot.
    En waren bereid van alles uit te leggen.
    Eten was heerlijk, lang geleden dat ik zo lekker Grieks heb gehad

14. marijke vd berg

Wij hebben er lekker gegeten maar de teleurstelling kwam bij het afrekenen. Wij gingen voor de 2=1 actie maar het bleek dat het mandje stokbrood van 3,50 van de rekening ging als voorgerecht ipv de carpaccio van 11,-. Na enig aandringen werd dit gecorrigeerd. Niet netjes! Ook konden wij geen diner-cadeaubon inleveren omdat hij daar 15% van moet afdragen en "we waren al gematst " . Dit staat nergens in de voorwaarden. We houden door dit toch geen goed gevoel over bij dit restaurant!

15. Goed gegeten en vriendelijke bediening.

16. Bij binnenkomst dachten we dat het gesloten was, zo muisstil (en dit bleef helaas zo). Een jonge dame wat er pas werkte kwam ons bedienen. Ze was nog niet goed op de hoogte van alles, maar deed haar best (om de problemen die er waren omdat haar baas er niet was op te lossen). De baas was er niet en daarom geen muziekje en we konden ook niet pinnen. De doodse stilte was zeer onprettig en binnen 3 kwartier stonden we buiten.

Moet wel zeggen het eten was goed, alleen voorgerecht erg klein, geen ouzo bij binnenkomst (terwijl andere gasten die schijnbaar vaker kwamen, want ze liepen gewoon de keuken in!? het wel kregen). Ook bij het voorgerecht geen stukje brood wat we gewend zijn.

Ondanks dat het eten goed was, zullen wij hier niet snel teruggaan.

17. H van Toor

We hebben heerlijk gegeten bij Alexandros

18. Het eten was niet warm. Zeer summier, doorbakken was niet doorbakken. Eigenaar neemt telefoon op als we willen afrekenen.
    Conclusie: Jammer.

19. Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening.
    Jammer dat we geen broodmandje en kruidenboter vooraf kregen.
    Met kortingscoupon ook nog eens goedkoop.

20. Wij gingen voor het 3-gangen menu, wij vroegen wat dit in hield & hoe het werkte. Wij kregen vervolgens dit antwoord: je mag een voorgerecht uitzoeken onder de €7, een hoofdgerecht onder de €17 en kiezen uit alle nagerechten. Op deze manier kregen wij een ongemakkelijk gevoel. Het wordt op een vreemde manier gepresenteerd, waardoor de aanbieding toch niet zo aantrekkelijk klonk. Alexandros had dit kunnen voorkomen door een aparte kaart te maken met daarop het 3-gangen menu uitgewerkt. Daarbij werden wij bediend door een (waarschijnlijk) nieuw personeelslid. Echter toen zij ons onze drankjes wilde bedienen, trok de (waarschijnlijk) eigenaar haar het dienblad uit handen en bediende ons op een hele rare manier. Hij schoof de drankjes letterlijk naar ons toe, deed geen enkele moeite om het recht voor ons neer te zetten. Uiteindelijk wel erg genoten van het eten, daar is zeker niets over te klagen. Maar wij zullen er niet snel weer komen.

21. Vandaag hier gegeten. Al vaak in een Grieks restaurant gegeten, maar deze is de slechtste ooit. Echt taaie en vette souvlaki (als je dit al zo mag noemen). Giros mag geen giros heten. Hier iets van gezegd, maar nee hoor ze hadden nog nooit klachten gehad!! Haha. Jaja, zeker nu ik de recensies hier lees. Echt het enige wat lekker was, was mijn glas cola. Echt nooit meer. Echt mensen, ook met kortingsbonnen is het veel te duur betaald! Advies niet doen!

22. Vanavond uit eten met een bon van "het laatste tafeltje",
    hier koop je van te voren een bon voor 30 euro waarbij je voor 50 euro mag besteden.
    Geadverteerd wordt dat je van de hele kaart kan bestellen, inclusief drankjes.
    Maar schijn bedriegt, de keuze is beperkt, alles waar een kruisje voor staat kan niet besteld worden.
    We hebben lekker gegeten, maar deze zaak heeft overal kortingsbonnen lopen, waarvan ze zelf niet weten wat verkocht word.
    Op mijn uitleg dat er staat dat je van de hele kaart kunt kiezen, kreeg ik als antwoord, dat die mensen maar wat deden om te verkopen!!
    Ook was het niet mogelijk om te pinnen, vervelend, ik wilde dus ter plekke de rest vd. rekening overmaken.
    Ook niet mogelijk. Dus eerst naar de pinautomaat.
    We hebben er vaker gegeten naar tevredenheid, maar dit was de laatste keer. Jammer...!!

23. Vriendelijke en gastvrije bediening. Goed eten.

24. Bizar slecht! Het duurde een uur voor we iemand konden vlaggen om om een menukaart en wat te drinken te vragen. Daarna lang gewacht voor het drinken werd bezorgd en onze bestelling werd opgenomen.
    Het voorgerecht kwam na ongeveer drie kwartier na de bestelling. Het hoofdgerecht hebben we niet gezien, we zijn opgestaan en naar een ander restaurant gegaan. In 3 uur tijd alleen een drankje en een voorgerecht gezien.

Wij hadden nog geluk, wij konden onze drankjes afrekenen en vertrekken. Sommige mensen hadden een vooraf betaalde deal gesloten en zaten al langer dan wij op hun eten te wachten. De overwerkte bediening waren allebei aan het rennen en vliegen, maar konden het werk niet aan.

Bediening 5/10

Eten Geen idee, nooit gezien/10

Sfeer 6/10 in het begin, maar 2 uur waar bijna niemand iets te eten of te drinken kreeg veranderde dat naar 0/10

1,7
  25. Het eten was niet goed gaar, smakeloos en taai. De service liet te wensen over, wij voelden ons vergeten in de hoek. Zelden in zo een slecht restaurant gegeten. Wij komen hier nooit meer.

26. Ik doe het niet graag, maar dit restaurant is de eerste die op ALLE vlakken een dikke dikke 1 scoort. Dat ze zo'n tent toelaten om eten te serveren.

We kwamen 18:50 binnen, 19:30 kregen we onze drankjes en menukaart. 20:00 werd de bestelling opgenomen en 20:45 kwam eerste voorgerecht. We hebben dus ruim 2 uur moeten wachten op een bord tzatziki en mandje brood. 21:15 kwam ons 'voorgerecht'. Zaak zat zo goed als vol met maar 1 ober?? Die deed de drankjes, eten brengen, bestellingen opnemen...
    Medium biefstuk die alles behalve medium was, slappe salade, papperig rijst... en het allermooiste... een rubberen ringetje of een afsluitdop in mijn salade! Ik had eerst het idee dat he om een gesneden olijf ging, maar al snel hadden mijn tanden in de gaten dat het om een rubber dopje ging. Hiermee geconfronteerd, maar ze reageren heel laks, ze gingen brainstormen van wat het dopje kon zijn in plaats te verontschuldigen. Ik heb nagerecht overgeslagen, ondanks het in arrangement zat. Ook nog brutaal volle bedrag willen berekenen. Uiteindelijk alleen hoofdgerecht en drankje betaald en boos weggelopen.

Dit is het aller slechtste restaurant dat ik heb bezocht. Wil je geen verpestte avond, ga dan zeker niet hierheen. Enige pluspunt, vrolijk muziek op achtergrond en daar is ook alles mee gezegd.

Zie foto voor bewijsmateriaal.

27. Geen aanrader!! Restaurant was koud, we hebben gevraagd om een andere plek, ze gingen overleggen, maar niks meer van gehoord... Carpaccio was wat flauw, op zich wel te eten, mixed grill was niet lekker, eten was flauw, soms niet gaar en taai. De baklava was wel prima. Vooral de wachttijden waren erg lang, drie kwartier gewacht tot we konden bestellen, pas na 3 uur het restaurant kunnen verlaten.

28. 6-1-2017 via Groupon bon voor twee personen aangeschaft. We werden vriendelijk welkom geheten. Ik vond het wel wat frisjes in de zaak, maar heb hiervan niets gezegd, dacht dat het aan mijzelf lag. Maar aan het einde van de avond had ik het nog steeds koud.

Voorgerecht: kalamaris en warme dolmadakia. De inktvis was een stuk rubber zonder het lekkere laagje panneer, de dolmadakia was uitgedroogd. Teruggestuurd. We hebben beiden een nieuw voorgerecht gekregen, de dolmadakia was nu goed. Zat niet veel smaak aan, moest op smaak gebracht worden met de bijgeleverde saus waar een vetlaagje op dreef. De kalamaris was ook nu niet echt verpakt in een krokant laagje, maar smaakte wel redelijk. Helaas was de toon al wel een beetje gezet hierdoor.

Hoofdgerecht: giros met kaas en bifteki met giros. De giros met kaas was volgens mijn man niet zo'n succes, er lag veel vocht onderin de schaal. Hij heeft het dan ook niet opgegeten. Maar een aardige dame van de bediening kwam vragen of hij dan nog wat anders wilde eten. Dit keer een bord giros besteld. Dit was wel aardig te eten. Ook mijn bifteki smaakte redelijk. Het had van ons wel wat gekruider gemogen. Het smaakte nu een beetje laf.
    De salade die op elk bord lag was niet lekker. Leek verlept en was erg waterig en had geen (lekkere) dressing.
    De huiswijn die wij bestelde vond ik ook niet zo lekker. Hij leek wel aangelegd met water. Smaakte erg wrang.

Over de bediening niets dan goeds. De dames in de zaak waren zeer voorkomend en vriendelijk. Ik hoop dat de mensen in de keuken hun eigen kookkunst eens onder de loep nemen. Voorlopig eten wij hier niet weer ook al worden er nog zoveel acties ingezet. Jammer. Als ik Grieks wil eten dan wil ik ook een "Griekse" nasmaak hebben.

29. Slecht, ben er super boos weg gegaan. Wat een vreselijke eigenaar met macho gedrag. Eten helemaal niks en service ver onder de maat. Ik kom hier nooit meer. Ze weten het al langer, maar doen er mooi niks mee

30. Echt heerlijk gegeten, alles top. Heerlijke gebakken garnalen en heerlijke mix grill, vriendelijke bediening.

31. Afgelopen zondag uiteten geweest met een bon (16,00 excl. toeslagen) van Vakantieveilingen. Het voorgerecht en hoofdgerecht (op de rijst na) was ons goed bevallen. Bij het nagerecht had wel wat meer ijs en slagroom mogen zitten, 2 bollen met een beetje versiering voor die prijs is duur betaald als men zonder actie zou gaan eten. Het enige wat ons opviel is dat je bij binnenkomst geen ouzo krijgt aangeboden en dat men bij het serveren van de drank gevraagd werd of je stokbrood met kruidenboter wilde hebben. Dit hebben we genomen, maar wat blijkt, op de bon staat er 3,50 voor de stokbrood (6 stukjes) en kruidenboter (bolletje), dit zouden ze kenbaar moeten maken dat dit niet van het huis is persoonlijk vind ik dat wel net zo netjes.

Verder hebben wij niets aan te merken op Alexandros in Apeldoorn :-)

32. Gisteren met een voucher, aangeschaft via "hetlaatstetafeltje.nl", wezen eten bij Alexandros in Apeldoorn. De voucher die ik kocht had een bestedingsbedrag van 50 euro, hiervoor hoefde slechts 30 euro via IDeal betaald te worden.

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en overhandigden hem de voucher. Hij keek direct vreemd op want dit soort kortingsvouchers was hem onbekend. Hij had nog nooit van "hetlaatstetafeltje.nl" gehoord. Hij gaf aan dat allemaal goed kwam en de bestelling werd opgenomen.

Het drinken en eten werd ons voorgeschoteld door een aantal jonge medewerkers, ze waren totaal niet op elkaar ingespeeld. Er werd ons meerdere malen gevraagd of ze de bestelling konden opnemen terwijl dat allang gebeurd was. Er zit weinig structuur in het geheel. Het eten was redelijk goed, daar heb ik absoluut geen klachten over.

Toen kwam het moment dat ik om de rekening vroeg en met de voucher naar de kassa liep. De rekening bedroeg €61,90. Met grote ogen keek de dame waarbij ik wilde afrekenen naar de voucher, ook zij had zoiets nog nooit gezien. In het Grieks volgde een discussie tussen de dame en eerstgenoemde gastheer, men vroeg mij hoe ik aan deze voucher kwam. Ik gaf aan het via bovengenoemde website te hebben aangeschaft en probeerde aan te geven dat ik voor € 50,- mocht besteden en het verschil dat onstond moest bijbetalen, in dit geval dus € 11,90. Want volgens mijn gezonde verstand is het volgende rekensommetje nogal simpel: 61,90 - 50,00= 11,90.
    Dit werd totaal niet begrepen en de opperbaas werd vervolgens gebeld. Na een minutenlange discussie werd de telefoon aan mij overhandigd en gaf de beste meneer aan de andere kant van de lijn te kennen dat ik € 41,90 moest betalen! Volgens hem kreeg ik namelijk € 20,- korting op de rekening. Hiermee ging ik uiteraard niet akkoord en gaf de telefoon terug aan de dame van het restaurant. Hoezo € 20,- korting; ik had al € 30,- via IDeal betaald voor de voucher. Als ik dan nog eens € 41,90 voor de eindrekening moet betalen kom ik op een totaal van € 71,90!!!
    Men begreep er totaal niets van, opnieuw werd de grote baas gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal te horen. Intussen stonden er vier personen ongeduldig te wachten die ook wilden afrekenen, maar die werden niet geholpen omdat mijn probleem eerst opgelost moest worden. De dame was nogal eigenwijs en probeerde voet bij stuk te houden om mij de rekening te laten betalen. Ik was er totaal klaar mee en heb 12 euro op de bar gelegd en gezegd geen cent meer te betalen. Mede doordat er meerdere mensen stonden te wachten ging madame akkoord en kon ik eindelijk (een half uur verder) naar huis.

Zoals ik al eerder aangaf; het eten was best prima! Maar dit restaurant draait op allerlei bonnen (Vakantieveilingen, Groupon, Kruidvatkortingsbonnen enz.), men weet inmiddels niet meer waarbij ze allemaal zijn aangesloten. Ondanks het goede eten kom ik hier NOOIT meer terug!

33. Marco Dees

We waren hier met een groep van 6. Twee dagen van tevoren nog gebeld om onze reservering te checken. En alles klopte. Maar toen we aankwamen was onze reservering niet bekend. Na een half uur wachten konden we alsnog aan tafel. Na 2,5 uur kregen we een soort van voorgerecht (brood en kruidenboter) en na 3,5 uur wat te eten. We hadden Groupon bonnen, dus het was al betaald. De serveerster vertelde dat ze mensen met Groupon bonnen om die reden altijd laten wachten tot andere gasten hun eten hebben. Kortom, dit restaurant wordt gerund door een stelletje amateurs. Slechte bediening, slecht eten en vooral ook weinig eten. Achteraf moesten we nog flink wat bijbetalen voor de drankjes en desserts. Wat een rampenplan is dit zeg!!

34. Kruidvat bon tweede gerecht gratis.
    Eten ronduit slecht, 6 frietjes vieze kleef rijst, entrecote echt slecht.
    27.50 betaalt voor 2 personen.
    Had liever vlaamee friet gekocht met kroket ergens anders.
    Hier kom ik nooit weer.

35. Gisteravond een poging gedaan om hier te gaan eten. Bij binnenkomst prima ontvangst en konden zelf een tafel kiezen. Ons viel op dat er veel mensen met bonnen zaten van o.a. Vakantieveilingen.

Wij zaten netjes om half 7 aan onze tafel! Het restaurant zat behoorlijk vol, en met maar 2 serveersters viel ons direct al op hoe druk ze het hadden. Daar begon de ellende. Na het bestellen vergat de serveerster onze drankjes (drukte en chaos) en die ben ik dus maar zelf gaan halen om maar niet teveel te zeuren. Toen de mensen om ons heen rond half 8 hun voorgerecht kregen (ook met klachten) dachten wij dat dat van ons er inmiddels ook wel aankwam. Wij zaten er immers al langer! Niks was minder waar. Na veelvuldig discussies tussen serveersters en barpersoneel kwamen er steeds meer klachten. Rond 8 uur (1,5 uur) vroegen wij beleefd waar ons voorgerecht bleef en de serveerster zou gaan kijken. Niks meer van gehoord en om 20:20 aangegeven dat we (voor het eerst) vertrekken zonder voorgerecht of hoofdgerecht.

Wij waren die avond niet de enigen die vertrokken zijn. Zonde!!

36. Bij binnenkomst niet eens gedag gezegd, we moesten zelf vragen of we aan een tafel mochten zitten. Toen we zaten stonden klanten al heel erg om hun heen te kijken van waar blijft t eten. Uiteindelijk hebben we drinken besteld, en na halfuur kregen we pas de kaart. De bestelling was opgenomen en na 1uur hadden we nog niks op ons bord. Naast ons zijn er stelletjes weg gegaan die half 7 binnen kwamen en 9uur nog geen voorgerecht kregen. Heb 2uur gewacht op me voorgerecht en toen was ik er klaar mee. De baas loopt dan ook nog eens te zeiken op het personeel terwijl het zijn fout is en ook nog eens voor de gasten dat ziet er niet professioneel uit. Samen met 2 andere stelletjes zijn we weg gegaan en we hebben allemaal ongeveer 2uur gewacht op ons voorgerecht die we alsnog niet kregen. Daarom ga ik hier ook nooit meer van me leven eten!!

37. Slechte bediening. Eten/kwaliteit ronduit slecht verzorgd. Wij kregen een restaurant cadeau kaart, 20euro bijbetaald 24euro. Besteld 2 maal spies kipfilet, met gyros, rijst, patat. Ik wilde geen kontiki, kregen we wel! Zeer weinig oftewel veel te lange doorgekookte rijst, klefbal... Zes zielige melige oma frieten. Ohja de spiezen gewoon zielige kipfilet aan geprikt op een sate stokje. De gyros moesten we zoeken tussen de uien, 5 spruitjes en een beetje sla. p.p. 16,50. 2 koffie en 2 bier... betaald 44 euro. Geen aanrader, biertje koffie oké.. De bediening slecht en luidruchtig.

38. Nog nooit zo slecht behandeld in de horeca. Ben van nature geen zeikerd en dit is mijn 1e recensie ooit betreft horeca. 1 keer druk of minder goed eten kan gebeuren maar de manier waarop zij hebben gehandeld is echt niet gezond. Snap wel dat er veel slechte recensies zijn...

39. Vorig jaar op 18 augustus ook een positieve recensie geplaatst. Daarna regelmatig opnieuw bij Alexandros gegeten. Meestal met een bon van vakantieveilingen. Het eten, de sfeer en de service is daarna alleen maar beter geworden! Vanavond (17 augustus 2016) hebben we opnieuw mogen genieten van het heerlijke eten en de sfeer in dit restaurant.

40. We hebben hier vaak gegeten, maar Alexandros gaat naar onze mening de verkeerde kant op. De porties zijn echt klein geworden, de giros die geserveerd wordt heeft niets meer met giros te maken. Mijn Hermesschotel was een bij elkaar geraapt bordje met vlees. De beroemde Griekse rijst was een aanfluiting. Oprecht jammer want wij kwamen hier graag.
    De meisjes van de bediening deden hun werk correct.

41. Laatst hier weer gegeten, Wat een tegenvaller. De eerste keer dat we hier aten was het redelijk. Maar nu een tweede kans gegeven. Het was het niet. De porties zijn kleiner geworden. Lang wachten op de bestelling, drankjes die niet gebracht werden en gestreste bediening. Nee wij gaan hier niet meer naar toe. Maar ik had al gehoord dat het achteruit ging dus ook eigen schuld dat ik hier ging eten.

42. Jan & Anja

Op 21 juli 2016 hebben wij samen in het gezellige Alexandros gegeten. Ook wij hadden een bon van vakantieveilingen gewonnen. Wij werden vriendelijk ontvangen, kregen een duidelijke uitleg over de kaart en de prijzen. Het eten was ruimschoots voldoende en smaakte heerlijk. Beslist een aanrader!!

Jan & Anja

43. Op 22 juni zijn wij uit eten geweest bij het Griekse restaurant Alexandros. De ontvangst van Madelon was netjes en keurig geregeld en we werden naar onze tafel gebracht. Het eten was super en we hoefden niet lang te wachten. Wij hadden het etentje gewonnen van vakantieveiligen en het was fantastisch. Het is zeker een aanrader om daar naartoe te gaan. Nogmaals Madelon super gedaan en het was top.

Groetjes Theo en Yvonne, tot de volgende keer

44. Gisteravond zijn wij met z'n vieren wezen eten met een bon van groupon. Bij ontvangst kregen wij zonder enig overleg een plek bij het raam aangewezen. Naar mijn mening een erg ongezellige plek bij het raam. Maar toch genoegen meegenomen. Mede gasten deelden dezelfde mening en vroegen om een andere plek. Zou dit komen omdat we een bon van groupon zouden hebben?

Gelijk nadat we plaats hadden genomen aan de tafel werd er kort uitgelegd wat de bon inhield en werd er gevraagd of wij een stokbroodje vooraf wouden, daar zeiden we geen nee tegen. Na het krijgen van de drankjes moesten we erg lang wachten op het krijgen van de menukaart, zeker 20 minuten. Na lang wachten eindelijk de kaart gekregen en werd er opgenomen. Weer moesten we lang wachten voordat we ons eten kregen.

De bediening was erg chaotisch, de communicatie tussen de medewerkers miste naar mijn mening. Tijdens het wachten op het eten kwam de bediening langs met de menukaarten terwijl wij al lang hadden besteld en dat terwijl we al zo lang moesten wachten. Dit gebeurde ook al bij andere gasten.

Eindelijk kwam de bediening aan met het hoofdgerecht en dat terwijl het stokbroodje nooit is gebracht. Dit waren zij schijnbaar gewoon vergeten. Ronduit slecht. We vertelden de bediening dat wij ons stokbroodje nooit hadden gekregen en kregen een slap excuus dat zij het vergeten waren, maar wel hadden ingevoerd. Wederom slechte communicatie, ze vroeg ons nogmaals of wij het stokbroodje wouden hebben, maar wat heb je eraan tijdens het hoofdgerecht?

Het eten zag er lekker uit, echter was het vlees erg zout voor zowel de hermes schotel als de alexandros mix grill en de porties waren kleiner dan verwacht. We besloten een nagerecht te nemen en kregen de kaart. Weer een half uur moeten wachten op het ijs en eenmaal aangekomen bleek dat het ijs al deels gesmolten was en er harde stukjes ijs in het ijs zaten. Mogelijk door het opnieuw invriezen van gesmolten ijs. Mijn vader had een senioren coupe besteld, echter was het verschil nihil. Evenveel bolletjes als een gewone coupe, terwijl je voor de gewone coupe een paar euro meer betaalt. Tot slot stond de muziek erg hard waardoor we er moeilijk bovenuit konden komen, daarnaast werd dezelfde muziek telkens opnieuw gedraaid. De sirtaki kennen we inmidels uit ons hoofd.

Kortom chaotische bediening, slechte communicatie, kwaliteit van eten was minder en weinig sfeer. Wij komen hier niet meer terug.

45. Wederom een hele slechte ervaring. Eten is prima, al worden de porties steeds kleiner. Zeker als je met een bon komt eten. Eigenaar is onvriendelijk en probeert je op te lichten. Nu al voor de 3de problemen gehad met de rekening, hij doet iets in de kassa waardoor het lijkt alsof hij gelijk heeft maar hij troggelt geld van je af. Als je hier dan oplettend op reageert krijg je een grote mond van de eigenaar en zijn zeer onvriendelijke vrouw. Zijn vrouw begint in het Grieks tegen je te schreeuwen en de eigenaar daagt je uit. Hij blaast extra hard in en uit door zijn neus waardoor er een zeer nare sfeer heerst. Wij voelde ons zeer geïntimideerd. In onze omgevingskring horen wij veel dezelfde verhalen, dit kan niet op toeval berusten. Het was de verjaardag van mijn vader maar deze is zeer in duigen gevallen. Niet hier gaan eten, je merkt ook dat het steeds rustiger wordt dus zit je ook niet gezellig.

46. marjanne

Heel jammer dat het restaurant zo snel afglijdt naar een niveau ver onder de fatsoensnorm. Met welke bon men komt eten....het doet er niks toe want de eigenaar verzint bij het afrekenen allerlei toeslagen die nergens op slaan. Er staat op de bon heel duidelijk waar een toeslag op moet worden betaald maar bij de kassa betaal je allerlei vage toeslagen. Mensen niets extra's betalen. wat niet op de bon genoemd wordt. En onmiddellijk klacht indienen bij de organisatie waar de bon vandaan komt!

47. Gisterenavond (28 mei) met 6 personen bij Alexandros gegeten met een groupon.
    Bij dit restaurant verzinnen ze zelf de spelregels. Volgens de serveerster mocht je van de hoofdgerechten alleen bestellen tot €18, daarboven kwam een toeslag van €2. ( staat nergens op de groupon). Volgens Sakis is dit €19. Bij de afrekening werd er 6x€3 extra in rekening gebracht. Waarom? 2 personen hadden een mix grill, die volgens de coupon €2 extra was. Maar waarom 6x €3, geen idee. Bij navraag kregen we te horen dat het allemaal toch al zo goedkoop was, zelfs goedkoper dan in de snackbar. Lekker klantvriendelijk.

48. D. Vonk

Afgelopen zondag zijn wij met 5 personen voor de 1e keer wezen eten in Alexandros te Apeldoorn. Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat het ook de laatste keer was. Wat zijn wij erg teleurgesteld in het eten en de prijzen die hiervoor berekend worden.

Wij als liefhebbers van eten hebben gevraagd of er een schaal gemaakt kon worden met 5 verschillende voorgerechten zodat we allemaal van de Griekse keuken en smaken konden genieten. Nadat er een schaal gebracht is t.w.v. € 34.75 hebben wij elkaar 5x moeten aankijken omdat het echt heel weinig was en niemand wat durfde te pakken omdat er bijna niets op lag.

De porties van de hoofdgerechten waren niet bijzonder groot. Een portie Tzatziki bij voorgerecht en bijgaand voor € 4.50 en € 3,- is ook erg veel.

Ik weet dat er op dranken verdiend moet worden maar om € 4.50 te betalen voor een 0.5L water is erg overdreven. Dit houdt in dat 1 Liter water € 9,- kost wat zelfs in een Michelinster restaurant niet gevraagd wordt!

In de menukaart stond dat als het eten goed was het restaurant wilde dat wij het voort zouden zeggen en het restaurant moeten aanbevelen aan bekenden, dit dus niet. Het is echt een afrader en teleurstelling geworden voor ons.

Dit was onze ervaring en onze mening over ons bezoek aan Alexandros. Het verbaast mij dan ook niets dat het restaurant voor een kwart gevuld is op een zondagavond. Ik ben van mening dat als de porties groter zijn en de prijzen veranderen er wellicht meer mensen dit restaurant komen bezoeken.

Helaas was dit voor ons eenmalig.

49. Het beste Grieks restaurant! Heerlijk eten, aardige bediendes en een leuke sfeer. Er was een leuke live zanger die iedereen erbij betrok. Echt een aanrader als je van lekker vlees en salades houdt.

50. Laatst gegeten met z'n vieren. Viel erg tegen.Het restaurant zit overvol vanwege bonnen/groupon akties. Anders waren er denk ik geen gasten meer. De service is zeer slecht en het eten is matig. Wij moesten erg lang wachten op de bestelling en de bestelde drankjes kwamen niet door.Eens maar nooit meer.

51. Ik ben hier onlangs geweest met een actie van de Groupon. De ontvangst was prima, er liep een vriendelijke serveerster rond. Ze legde ons ook duidelijk uit op welke gerechten nog een extra toeslag zou komen.
    Ik had uiteindelijk één gerecht besteld waar inderdaad een toeslag op zou komen. Het eten kwam mooi vlot en het smaakte prima.
    Het leek dus allemaal uitstekend te gaan tot we moesten afrekenen. Blijkbaar waren er allemaal toeslagen ter plekke verzonnen, want opeens kregen we bijna overal nog een toeslag over. Dit stond noch op de Groupon, noch waren wij door de bediening ingelicht.
    De klantgerichtheid laat hier flink te wensen over en dit restaurant zal ik daarom zeker niet aanraden. Mocht je hier gaan eten, hou er dan rekening mee dat er ter plekke van alles verzonnen wordt waar je extra voor moet betalen!

52. Al ruim een week geleden gereserveerd voor vanavond, de laatste dag dat we met de AH-bon terecht konden. Bij aankomst bleek het restaurant helemaal vol te zitten, wat natuurlijk een goed teken is, maar al snel bleek dat iedereen nog aan voor- en hoofdgerecht bezig was. Er werd ons verteld dat het iets uitliep, maar dat er zo een tafel vrij zou komen. Uiteindelijk zijn wij ruim drie kwartier aan het lijntje gehouden, met één sneetje stokbrood per persoon, rozenblaadjes die in ons gezicht werden gegooid en bordjes die we kapot moesten gooien en elke keer de opmerking dat onze tafel bijna klaar was...

Ondanks diverse malen vragen om een drankje of wat stokbrood, werd ons niets aangeboden, zelfs niet tegen betaling! Uiteindelijk konden we aan een vieze tafel gaan zitten en pas na anderhalf uur wachten in totaal, konden wij een bestelling plaatsen. Op onze vraag naar het dreigangenmenu van € 30,- dat via internet werd aangeboden, werd ons verteld dat we alles van de kaart konden bestellen en dat het goedkoopste per gang niet betaald hoefde te worden. Wel waren we verplicht drie gangen af te nemen. Uiteindelijk waren we dus een heel stuk duurder uit dan waar we vanuit waren gegaan.

Toen er op de rekening ook nog een supplement van €2,- stond, zonder toelichting, was voor ons de maat vol. Het bleek een toeslag voor online reserveren te zijn! Hoewel het eten echt heel lekker was en de man die ons uiteindelijk bediende zeer vriendelijk was, hij deed alles om het ons naar de zin te maken, staat ons besluit vast: hier gaan wij nooit meer heen! Er worden veel te veel reserveringen aangenomen, en de "fout" ligt bij de klant; de gastheer/eigenaar probeert met zijn charmes en smoesjes de verantwoordelijkheid op alles en iedereen af te schuiven, zonder zich zelf ook maar ergens verantwoordelijk voor te tonen. Slecht ondernemerschap!!!

53. Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, zeker een aanrader, tot snel.

54. H. de Vries

Enigszins geschrokken van eerdere recensies, is onze ervaring met dit restaurant erg positief. Vriendelijke bediening, goed eten en de wachttijden vielen reuze mee ondanks een vol restaurant.

55. Wilde zojuist een afspraak maken en wat vragen stellen via de telefoon. Een behoorlijk gehaaste medewerker was het schijnbaar na een paar vragen al zat. Op mijn vraag of men verplicht is gebruik maakt van een voorgerecht bij de spaarkaartactie van AH (3 gangenmenu), zei hij onbeschoft
    "je kunt toch Nederlands lezen of niet?" --- onbeschoft!!!

Als dat de service is die ik ook in de zaak kan verwachten bedank ik hier bij voorbaat voor. Weet zeker dat ik nooit één stap in deze zaak zal zetten! Als ik me moet laten koeioneren gebeurt dat zeker niet in mijn vrije tijd!

56. Vanavond sinds lange tijd weer heerlijk gegeten bij ons Griekse restaurant... Grieks eten is toch mijn favoriet! Heerlijk gegeten, personeel was erg vriendelijk en jullie zien ons zeker vaker verschijnen!

Bedankt voor het heerlijke eten en de ouzo! Altijd leuk zo'n welkomst drankje!!

57. Ingrid Besta

Ervaring was matig. Dit was de derde keer hier. Er is vanavond veel gezeur in de zaak, iedereen loopt met verhitte hoofden rond. Het gezeik gaat over bonnen, hoor ik. Alexandros glijdt een beetje af, lijkt het. Mensen van het tafeltje naast ons willen water bij hun maaltijd, maar dat schijnt niet te kunnen. Jammer, want de Griekse restaurants zijn dun gezaaid in Apeldoorn. :(

58. We hebben nog nooit zo slecht gegeten! Het eten gaat nog, maar het personeel is onbeschoft. Je wordt niet als klant maar als last behandeld. We zijn er bijna met ruzie vandaan gegaan. Echt bizar!

59. Slechtste ervaring ooit! Kwamen binnen, 2 personen, mochten een tafeltje uitkiezen, super. Met een bon, mochten we een driegangen menu kiezen, van de hele kaart, klinkt allemaal super. Eerst lieten ze ons een half uur wachten, voordat ze de order opnamen. Daarna lieten ze de menukaarten op tafel liggen. Na weer een half uur kwam iemand bij ons langs dat ze de order waren vergeten, en of we het nog een keer wilden bestellen, geen excuses niks (ondertussen geen een keer drinken aangeboden gekregen). Dit gedaan, kregen pas na weer een half uur ons voorgerecht (weer geen drinken aangeboden gekregen, maar zelf om moeten vragen).
    Het hoofdgerecht (mixed grill) zag er op oogopslag goed uit, maar de lamskotelet was aan een kant zwart gebrand. Het spiesje varkensvlees was geheel rauw van binnen, en niet een klein beetje. En het gyrosvlees was een en al vet.
    Tot slot wilden we het nagerecht laten zitten, maar moesten voor de bon wel verplicht een nagerecht. Toen gekozen om een simpel bolletje ijs met slagroom te doen. (Er werd ons niet gevraagd wat voor een smaak). Toen we het toetje kregen, bleek het aardbeienijs te zijn, bedropen met aardbeien jam achtig iets. Doordat ik allergisch ben voor aardbeien, wilde ik het niet opeten. Ik kreeg bij de eindafrekening te horen, dat ik dit ijsje extra moest bij betalen (dus niet bij de bon in, zoals normaal), omdat ik het ijsje niet helemaal had opgegeten. Belachelijk! Alles betaald, maar kom hier nooit weer!!!

60. Het eten is lekker, zeker het hoofdgerecht. Het voor- en nagerecht zijn, zeker gezien de prijs, aan de kleine kant! De bediening is wel top en zeer amicaal.

61. Bij Alexandros kun je heerlijk eten, prima sfeer, nette bediening die ondanks de drukte toch tijd vrij maakt voor een praatje. Zeker aan te raden.

62. Leuk en heel smakelijk gegeten, prima bediening, ruim voldoende, zeker aan te raden.

63. Afgelopen zaterdag met z'n 4en gegeten en genoten van heerlijke tapas, tzatziki, tarama, krokante feta met honing ed. Zeer vriendelijke bediening die ondanks de drukte nog tijd maakt voor een praatje. Tot de volgende keer...

64. Samen met een vriendin gegeten. Interieur is erg mooi, netjes en schoon. Ontvangst zeer gastvrij en voldoende en vriendelijk personeel. Eten was heerlijk en met zorg bereid. Fantastische samos wijn besteld in een heerlijk groot glas. Een aanrader, wij komen zeker terug.

65. Druk, lekker gegeten en een gezellige sfeer en bediening.

66. Druk, chaotisch, maar service helemaal goed!

67. Harry & Yvonne

Via Vakantieveilingen een Tapas bon gewonnen. Bij binnekomst zat alles al tjokvol. Chaotische taferelen qua bediening. De eerste koude gerechten kregen wij vrij vlot. Op de warme gerechten moesten wij 45 minuten wachten. Viel ons op dat er een hoop mensen waren die gereserveerd hadden maar moesten wachten omdat de tafels bezet waren. Kwam op ons over dat als je het eten op had je ook zo snel mogelijk weg moest. Eten was verder goed, alleen alles er omheen viel dus tegen. Wij gaan er niet meer heen.

68. Wij hebben mezedes gegeten bij Alexandros met een bon van Vakantieveilingen. De ontvangst bij binnenkomst was hartelijk. Het restaurant was voor zeker 80% gevuld, de mensen van de bediening hadden hier hun handen vol aan. De gastheer, ik neem aan de eigenaar, hield echter alles goed onder controle en zorgde ervoor dat iedereen voldoende aandacht kreeg en netjes op tijd de gewenste gerechten voor zich op tafel had staan. Het eten was heerlijk, de bediening was prima en de sfeer was uitstekend! We hebben nog een bon van Vakantieveilingen en wij verheugen ons op ons volgende bezoek. Alexandros is tevens een uitstekend restaurant om met meerdere mensen een verjaardag of wat dan ook vieren. Bij Alexandros in Wageningen hebben wij meerdere malen dezelfde ervaring opgedaan. Wij schrijven normaal gesproken eigenlijk geen recenties maar lezen ze wel. Van de voorgaande negatieve recenties begrijpen wij niets! Misschien is het systeem om de gerechten in de menukaart van de mezedes aan te kruisen te ingewikkeld voor sommige gasten?

69. Voor het eerst hier gegeten met een AH restaurantactiekaart. Van te voren gevraagd wat er mogelijk is met zo'n kaart. Antwoord was: "bestel a la carte en het goedkoopste gerecht is gratis". De hele tijd hadden we wel het gevoel dat we wat langer dan anderen moesten wachten en de bediening was niet echt vriendelijk.

Hoofd- en nagerecht genomen, maar bij het afrekenen bleek dat we ook ieder een voorgerecht hadden moeten nemen om gebruik te maken van de AH-kaart. Gevolg: volledige rekening betalen. Niet goed uitgelegd dus. Als compensatie kregen we een tegoedbon van 20,-, maar bij thuiskomst bleek deze niet meer geldig te zijn!!

Het eten was heerlijk, maar voor ons geen 2e keer!

70. Recently made use of the coupon from vakantieveilingen.nl. We didn't expect too much but we were very pleasantly surprised. We weren't treated as 2nd category clients because of the coupon at all!

When they found out we were going to eat mezedes, we got a bigger table so that everything fits. I consider myself quite a picky eater but I found the food amazing! Fresh, simple ingredients perfectly combined. We were asked with each round if we wanted to wait with another round or order immediately, we were offered bread every time and drinks too. Had a friendly chat with the waitress. Atmosphere was that of a family, relaxed place. Later in the evening the waitress was teaching people how to dance Greek dances.

We have tested many places via groupon/vakantieveilingen.nl but this was definitely the best! The only small minus is that I would find it to be rather expensive to dine there without a coupon.

71. Wij hebben een zeer onprettige avond gehad bij restaurant Alexandros. Het was wel duidelijk dat je met een groupon-bon anders wordt behandeld dan de andere klanten. De bediening was zeer onvriendelijk, totaal niet servicegericht en zeer gehaast. Na een uur op onze drankjes te hebben gewacht en 1,75 uur op de eerste ronde van de (in totaal 4 rondes!) mezedes hebben we om 19.45 uur onze boel gepakt en zijn we weggegaan. Ik zou mensen afraden om met een groupon-bon hier te gaan eten. Misschien dat je dan nog wel een leuke avond hebt.

72. Voor ons huwelijksfeest kregen wij een etentje aangeboden door onze dochter en schoonzoon. Een mezedes, wat wij heerlijk vinden, werd ons menu. Nadat eerst vriendelijk de menukaart werd voorgelegd. Nadat onze dochter te kennen gaf dat ze een voucher van Groupon had, scheen de sfeer iets anders. Er werd gezegd dat er zieken waren, dus dat het iets langer kon duren. Wij waren er om half zes en na dom greharrewar met kaarten kregen wij eindelijk onze eerste gang. Om half acht hadden wiij nog steeds geen tweede gang gehad. De ober vertelde dat Mezedes altijd langer duurt. Zeer domme opmerking na bijna 1,5 uur wachten. Het eten kunnen wij verder niet beoordelen. We hebben toen onze biezen gepakt. We moesten wel onze drankjes nog betalen. Jullie worden hartelijk bedankt dat je onze mooie avond hebt verziekt en zal het niet laten onze familie, vrienden en kennissen over onze ervaring bij Grieks restaurant Alexandros in Apeldoorn te vertellen.

73. Darren 167 punten

We hebben hier vandaag gegeten met een bon van etentjeveilen.nl en we vonden het eten heerlijk. Alles smaakt vers en was goed bereid. Ze waren druk dus je moest iets langer wachten, maar we vonden het gezellig en de medewerkers heel vriendelijk. Is onze eerste keer daar maar zeker niet onze laatste. Echt een aanrader!

74. Bert Vos

Bediening super vriendelijk. Voorgerecht, hoofdmenu + nagerecht in één woord geweldig. Fantastische ambiance. Een 10+.

75. Supervriendelijke bediening, het eten was warm en heerlijk, wat wil je nog meer? Zelfs de borden voor de nagerechten waren gekoeld. De bifteki niet helemaal gaar maar dat vergeef ik ze. Ze doen zo vreselijk hun best daar.

76. Ontzettend gezellige locatie. Waarbij iedereen bij binnenkomst welkom wordt geheten. Heerlijke griekse gerechten, de traditionele griekse keuken met de bijbehorende sfeer is hier duidelijk aanwezig. Kortom, zeer de moeite waard voor een gezellige avond! Een aanrader!

77. Nelly notten

We hebben hier heerlijk gegeten. Ik had de grote garnalen in tomatensaus met feta. De mixed grill was ook voortreffelijk, heerlijk gekruid. Dessert: de Griekse yoghurt met noten en honing, heel lekker! Een gezellige sfeer en de bediening was heel vriendelijk Onze ervaring was alleen maar positief. We komen weer eens terug.

78. Best lekker gegeten. Helaas erg onvriendelijke serveerster. Was meer met zichzelf bezig dan met klanten.

79. Tonine Cosman

Zelden zo goed ergens Grieks gegeten! Gastvrije bediening en uiterst sfeervolle locatie! Wij komen zeker terug.

80. Heerlijk gegeten met een groupon-bon. Bediening goed en muziek best aardig. Alleen bij de rekening een bedrag van 30,50 euro voor 2 flesjes retsina van een halve liter vinden we echt al te grijs. Geen klant gewonnen dus!
    Gebeld na afloop met als reactie: ja maar, onze huur is zo hoog en zo'n bedrag voor de wijn is in een Grieks restaurant echt niet te hoog!!
    Zijn wij het niet mee eens.

81. Erg vriendelijk ontvangen, alle medewerkers begroette ons. De ouzo kwam direct op tafel. Er werd met regelmaat gevraagd of t goed was... Helaas was t vlees niet zoals gevraagd was.. net iets te gaar... De live muziek was bij binnenkomst erg leuk... alleen 2uur lang was net iets te gortig omdat het wat te hard was... de sfeer was zeker leuk. 'T personeel had er lol in! Leuk!

82. Duurt wel lang voor je wat mag bestellen. De gratis ouzo vooraf bestaat niet meer. Weinig keuze in mixed meat. Buiten de kaart bestellen niet mogelijk. Slechte logistiek. Hoop dat het goed smaakt.

83. Wat een blamage, eten in Taverne Alexandros!! Hier was wel heel duidelijk dat je kwam eten met een Voucher van EtentjeVeilen. Wat een respectloze, onvriendelijke en nare behandeling in dit restaurant. Het eten was dan een voldoende, maar bij elke gang was er wel wat aan de hand, verkeerd, onvolledig of ander gerecht.

Om dit te herstellen (15 - 20 min) moest je heel erg veel geduld hebben om dit alleen maar kenbaar te maken (zelfs dan geloofde men je niet), laat staan voordat het hersteld was. Met forse tegenzin werd dit dan op aandringen hersteld.

Er heerste een hele nare, opgeklopte, opgefokte slecht geacteerde Griekse sfeer en dat vonden velen met ons. Tijdens afrekenen nogmaals ons ongenoegen kenbaar gemaakt en werden daarna gepaaid met een cadeaubon, alstublieft niet!! Dit nooit meer, verschrikkelijk!

Bezoekers uit Goes.

85. Eric Wakker

Heerlijk gegeten, erg gezellig en ondanks de drukte niet lang hoeven wachten. Vakantie herinneringen kwamen weer boven.

86. Vrijdag 20 feb. voor het eerst hier geweest, uitermate tevreden. Het eten was prima en de bediening was geweldig, ze kwamen steeds vragen of alles naar wens was Ook de sfeer was perfect met gezellige muziek.

Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader!!!

87. Regelmatig geweest bij de vorige uitbater van dit restaurant, gisteravond een bezoekje gebracht aan de huidige eigenaar.

Eten was goed, bediening eveneens alleen de "artiest" die voor de live muziek zorgde had van mij en mijn tafelgenoot thuis mogen blijven. Als je jezelf begeleid op een banjo of gitaar, neem dan ook les om dat instrument te kunnen bespelen! 2de minpuntje was dat als je een dame blanche besteld er een kannetje chocoladesaus bij verwacht en niet een paar sliertjes saus op het bord. Tevens vonden we de tzazikie te dun met te grote stukken komkommer erdoor.

Prijs kwaliteit verhouding was voldoende, maar desondanks vonden we de vorige uitbater beter. Maar dat kan ook komen doordat dit ons eerste bezoek was. Voor nu krijgt het restaurant het voordeel van de twijfel en als ze die live artiest thuis laten zitten dan kom ik toch graag nog eens terug.

88. kees

89. AenA de Boer

Zoals onze beoordelingen al aangeven, zijn wij heel tevreden over ons eerste "avondje uit" bij Alexandros. De hoeveelheid gyros was te veel voor een van ons. Het restant werd keurig ingepakt aan ons meegegeven: super!

90. Misschien dat wij met z'n vieren toevallig een ongeluksdag hadden, maar er ging van alles mis in dit Griekse restaurant. Pluspunt, vriendelijk welkom in het Grieks met een welkomstdrankje. Bestelling opgenomen, drie maal Gyros schotel met Griekse salade en een Souvlaki groot (twee spiesjes).

Onderwijl lekker genieten van onze rode wijn en een biertje en wachten op onze bestelling, jammer, duurde slechts 45 minuten, terwijl andere gasten die later binnenkwamen al hun speciale gerechten al op hun bord hadden. Toch maar even de bediening aangeschoten, en ja hoor binnen twee minuten kwamen de borden met ons eten in aantocht, lauw tot koud vlees was ons deel (oeps, zeker even vergeten om op het knopje te drukken dat de bestelling van tafel 21 gereed was, sorry koks) enkele hapjes genomen en het eten weer opzij gezet.

Bediening kwam even vragen of alles naar wens was, niet dus. Daarna ging alles in een stroomversnelling, sorry sorry, binnen drie minuten hadden we een groot warm bord met een bergje giros vlees. Bij navraag zou er nog zo'n bord geserveerd worden zodat wij met z'n vieren genoeg te eten kregen, jammer. Wij konden deze keer ons vlees op een koud boterham bordje schuiven. Op een gegeven moment hadden we wel drie verschillende bedienden bij ons tafeltje gehad (afschuifsysteem), ze deden maar wat.

Kortom, ik heb betaald, maar niet echt genoten van het eten bij een Grieks restaurant. Ik weet, dit is al de derde Griekse eigenaar in dit zelfde pand aan de brinklaan, en ik hoop dat als wij de volgende keer weer gaan proberen om een lekkere Gyros schotel te nuttigen, wij geen lauw vlees krijgen, en de bediening iets beter op elkaar zijn afgestemd, dit ook een kleine hint voor de koks in de keuken.

Met een groet.

91. clemens epping

Zaterdag 6/12 hebben wij gegeten bij alexandros, het is prima, supergoed vlees en wij vonden de bediening superattent. Wij gaan hier zeker weer heen.

92. Krister Horn