Nieuwste foto's in Antwerpen

Laatste updates in Antwerpen

1. Dirk Jespers's profielfoto
    Dirk Jespers heeft een recensie geschreven voor De Markgrave

Dirk Jespers

Er is onvoldoende personeel om het restaurant op een aanvaardbare wijze te runnen.
    Eén uiterst arrogante dame in de zaal, één kok in de keuken.
    Dit zorgt er onder meer voor dat we, voor twee kleine schotels en een dessertje van 20.15 U. tot 23.20 Tafelden… (ons eerste schoteltje werd pas gebracht na 1 uur en 15 minuten…)
    de koffie moesten we noodgedwongen achterwege laten wegens het late uur en de mogelijkheid de verbindingen met het openbaar vervoer te missen.
    De onkundige en van alle elementaire beleefdheidsregels gespeende zaal 'madam' maakt van onze restaurant-beleving een ergernis.
    De prijzenpolitiek is onoverzichtelijk, de aangerekende supplementen overdreven hoog. De wijn wordt mondeling voordeliger aangeprezen dan hij op de kaart en de rekening wordt vermeld.
    We voelen ons dan ook bedrogen en zullen het restaurant niet alleen mijden, maar ook bij iedereen afraden.
    Spijtig want de gerechtjes waren zeer verzorgd, lekker, origineel en kundig bereid. Wel waren de porties belachelijk klein en veel te duur. Ook voor de wijn is de prijs niet in verhouding tot de kwaliteit…
    Spijtig, maar een afrader!

2. Ruben K's profielfoto
    Ruben K heeft een recensie geschreven voor Kaiseki

We hadden zin in sushi en kwamen hier op maandag uit vanwege alle gesloten zaken. Alle ‘sushi’ had een vage zeepsmaak, taai, totaal niet vers. In de tweede ronde besloten we om dan maar de overige (gefrituurde) gerechten te bestellen, maar die dropen van het vet.
    We besloten om er wat van te zeggen, maar meneer de manager wilde niet naar onze klachten luisteren en gooide het op het belachelijke argument dat niemand anders klachten had gehad die avond. Als je aangeeft niet te willen betalen, dreigen ze de politie te bellen. We voelden ons niet gehoord en na twee rondes was er niets van compensatie of maar enig begrip.
    Niet gaan eten!

3. Garry Verbeeck's profielfoto
    Garry Verbeeck heeft een recensie geschreven voor 't Fornuis

Garry Verbeeck

Geweldig, subliem!!! Ik wil wel elke dag bij jullie eten 👍😋😋😋😋. Ik hoop dat de chef het nog een tijdje wil volhouden. Groooote klasse johan!!! (Sorry voor het gebruik van je voornaam, maar iemand zo sympha..) tot heel binnenkort!

4. Mark Leenders's profielfoto
    Mark Leenders heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Eden

Mark Leenders

Uiterst onvriendelijke man die de bestelling opneemt. Onbekwaam personeel wat om telkens met verkeerde bestelling aan kwam. We waren met zijn 6e, onze (warme) lunch in 3 gedeeltes geserveerd, altijd gezellig samen eten.
    Nadat er een verkeerd gerecht was bedient en werd gezegd dat er wat anders besteld was chagrijnige reactie om vervolgens bijna 3 kwartier te wachten. Terwijl iedereen zijn eten op hd en er nog 1 (die dus 3 kwartier moest wachten) aan zijn zeer matige uitsmijter zat werd de tafel al leeg gemaakt. Vervolgens klopte de bon ook niet.
    En dan vergeten we maar het feit dat de helft van onze drankjes op de grond terecht kwamen door onkunde van serveerster.

5. Pauline's profielfoto
    Pauline heeft een recensie geschreven voor The Jane
    Internationaal Antwerpen

Ter ere verjaardag echtgenoot, 55e naar The Jane.
    Eten en dranken subliem in balans. Bediening en service laat heel wat gaten vallen. Kreeg een glas wijn over mijn arm. Niet over de kleding. Maar los dit dan op door bijvoorbeeld koffie aan te bieden, er niet 15 euro voor te rekenen.

6. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Da Costa

Een ambitieuze “Tilburgse” chef die onlangs samen met zijn vrouw een “fine dining” restaurant heeft geopend in het centrum van Antwerpen. We kennen hem via social media en omdat hij bij verschillende van onze favoriete restaurants heeft gewerkt. Normaliter geen lunch, gelukkig wel tijdens de restaurantweek.
    Gevestigd in een 17e eeuws pand waarin slechts enkele authentieke elementen (trap en plafonds) bewaard zijn gebleven. Moderne inrichting met donkere tinten, bistro tafels met bruin marmer blad waaraan comfortabele blauwe, fluweel bekleedde kuipstoelen, achterin de open keuken met veel daglicht.
    We mochten een tafel kiezen en dat werd er een naast de ingang aan het raam, fijn. Als aperitief een Belgische schuimwijn van domein Aldeneyck, een brut gemaakt van een Pinot blend die zeer goed beviel. Het eerste hapje kwam in een stoommand gevuld met pinda's waarop een cassave kroepoek met een foam van pinda afgewerkt met een crumble van zeewier, smaakvol.

Het tweede hapje zag er zeer verzorgd uit. Krokantje van gepofte rijst waarop een flan van wortel afgewerkt met een dotje crème gemaakt van het uitlegvocht van rendang, erg lekker met prima textuur.

In een mooi schaaltje een quenelle sorbetijs van rode kool in een saus van rode kool met groene appel, origineel en verrassend lekker. Het servies is voornamelijk handgemaakt maatwerk volgens de wensen van de chef, leuk.

De eerste begeleider werd keurig door de allround chef gepresenteerd. Een Belgische Pinot Gris 2018 van Kluisberg, redelijk complex en krachtig met een toets van kruisbes. Op het bord tataki van zalm in een sausje gemaakt van kaffir blad, erop wat spaghetti van komkommer, ernaast een quenelle sorbetijs van komkommer met kaffir op een bedje crumble van zeewier, avocadocrème, partje geschroeide avocado en krokantje van zeewier. De zalm was delicaat, de kaffir saus was mooi hoog op smaak dit combineerde prima met het ijs. De wijn ontwikkelde hiernaast een klein bittertje. (7,5)

Uit Hongarije een Somlói Olaszrizling 2013 van Fekete Pince, mooi vol met aangename mineraliteit. Uit de keuken een gestapeld gerecht. Als basis een mousseline van gerookte aardappel waarop een sappige scholfilet afgedekt met plakken rauwe coquille, eromheen blaadjes waterspinazie. Aan tafel afgewerkt met een saus op basis van van gerookte paling. Mooie volle smaken met verfijnde toetsen waarnaast de wijn helemaal tot zijn recht kwam, genieten. (8,5)

Over naar Italiaans rood met een Dolcetto d'Alba van Molino, fris en sappig met aangename kruidigheid. Ernaast rendang op de wijze van zijn Indonesische grootouders. Aangekleed met een paksoi blad, aardappelkrokant, in een heerlijke saus van kokosmelk, sereh en pandan waarin druppels olie van koriander. Het vlees had nog een bite en was subtiel gekruid, de wijn vulde het gerecht aan met zijn zuren, prima. (8,25)

Uit de Gascogne de Triton No.4 van Haut Marin, verrassend elegant met tonen van zwart fruit. Op een bruin bord een keurig gegaarde hoender filet, ernaast een tapenade van aubergine op een crème van lente-ui gekruid met Jalapeño, stukje gekonfijte lente-ui en chips van gepekelde sjalot. Aan tafel afgewerkt met een jus op basis van gefermenteerde knoflook. Mooie cuisson, goede pure smaken waarin het heerlijk pikante toetsje in positieve zin opviel. De wijn was keurig in balans. (7,75)

Als dessertwijn een sprankelende Moscato d'Asti van Franco Mondo, geplukt van oude stokken. Uit de keuken een keurige presentatie op een wit bord. Plakken gepocheerde appel waaromheen dotjes crème van dulce de leche, praline, quenelle ijs op basis van gebrande kaneel op een crumble van shortbread, waarop een merengue en pannacotta van dulce de leche. Volle, behoorlijk zoete smaken, het frisse van de appel en de mooie kaneel toets zorgde voor de koppeling naar de verfijnde wijn. (8)

Bediening was zeer goed verzorgd met veel gezelligheid en persoonlijke aandacht.

Samengevat kunnen we stellen dat de chef de zaak reeds goed op orde heeft. Gerechten met keurige bereidingen en goede smakencombinaties waarnaast keurig geselecteerde wijnen. Dit in een fijne ambiance met hip muziekje op de achtergrond. Kortom een aanwinst voor Antwerpen. Bedankt.

7. Roel en Denise's profielfoto
    Roel en Denise heeft een recensie geschreven voor The Jane

Roel en Denise

Wat een beleving. Mooie locatie, kundige en zeer vriendelijke sommelier, veel jong en enthousiast personeel. Tempo prima, we hadden het 10 gangen menu en zaten van 19.00 tot 00.15 uur aan tafel. Fantastische gerechten, smaakexplosies en kunstwerkjes.
    Ook een paar kritiekpuntjes: de te harde en soms wat vreemde muziek (die overigens wel zorgt voor een minder stijve sfeer) en de prijzen van de extra's: onbeperkt (kraan?) water voor € 8,50 pp (!), koffie voor € 10,- en de extra gang (signature gerecht van tarbot en kreeft) voor € 45,- per bord. We gaan zeker nog eens, maar eerst even sparen....

8. TiCo's profielfoto
    TiCo heeft een recensie geschreven voor The Jane
    Internationaal Antwerpen

Om positief te beginnen. De lunch was heerlijk.
    Het hergebruik van bestek vonden wij voor een twee sterrenrestaurant niet passen. De prijzen voor met name water en koffie buiten alle proporties.
    Dat was dan wel weer twee sterren!!
    Garderobe!? Getatoeeerde dame die om een kaartje vroeg, wat we niet hadden gekregen!? Zoektocht naar onze jassen. Zeker geen twee sterren waardig. Al met al voor ons geen uitnodiging voor een tweede bezoek.

9. Dejonghe Marc's profielfoto
    Dejonghe Marc heeft een recensie geschreven voor Rubens Inn

Alles was perfect, lekker en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

10. Kees Broekman's profielfoto
    Kees Broekman heeft een recensie geschreven voor The Jane

Kees Broekman

Wat een fantastische belevenis..
    Smaken waar je kippenvel van krijgt en bijpassende wijnen die emoties losmaken.
    Werkelijk alles klopt.

11. Aloysius's profielfoto
    Aloysius heeft een recensie geschreven voor The Jane
    Internationaal Antwerpen

Prima zaak, goede akoestiek, gekozen voor de 11 gerechten i.p.v. 14? Verhouding vlees/vis is 20/80, jammer… verder blijft de bediening zoveel mogelijk water en wijn aandragen, zonder te vragen, beetje onbeleefd.

12. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor Bistro Theo

Op eerste gezicht een heel leuk tentje. Leuke sfeer en lekker in de zon kunnen ontbijten.
    Maar. De croissants en chocoladebroodjes waren op en vanaf 12 uur konden we pas uit de lunchkaart kiezen. De keuze bestond dus alleen uit taart en daar zit mijn buik niet vol mee. We kozen ervoor om te blijven zitten en dat was dus een half uurtje overleven tot het 12 uur was, dus vulde ik mijn maag kort met een muffin die ik ook in de lidl had kunnen kopen.
    Vervolgens met het krijgen van deze informatie over de broodjes en de tijden was de jongen niet heel duidelijk en kwam hij nogal nonchalant over.
    Dat mocht ook weer blijken op het eind dat hij me niet kon terugggroeten en me meer zat aan te staren. Het is vandaag zondag en het kan zijn dat ie wat brak was of iets dergelijks, maar krijg hier geen lekker gevoel bij.
    Ook erg veel geld voor wat we uiteindelijk kregen.
    Maar goed ik heb gegeten en kan weer lekker door.

Dit is naar mijn mening ingevuld en misschien hadden andere een betere ervaring natuurlijk. Ik zou er zelf niet nog een keer naartoe gaan.

13. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Het Gebaar

adriaan

Ditmaal met pa naar onze favoriet in Antwerpen, dat was voor hem al weer lang geleden. Het weer was prima en het terras was ingedekt, we vonden het toch gezelliger om binnen te zitten, daar kregen we een tafel aan het raam, fijn. Als aperitief een frisse witte, dat werd een Verdejo uit de Rueda van Javier Sanz die zeer goed beviel. Ernaast de bladerdeeg krokantjes met soesjes die hartig gevuld waren, lekker.
    De kaart werd gepresenteerd met een extra voorgerecht en twee extra hoofdgerechten. Wat opviel was dat er nu ook de mogelijkheid van begeleidende bieren was.

Chef Roger presenteerde zelf de eerst amuse. Hij wilde ons vandaag ook nog enkele bereidingen laten proeven die nog in ontwikkeling zijn, super leuk. De amuse was geïnspireerd op de pizza prosciutto uitgeserveerd in een glazen kogel. Onderin een chutney van ui, vloeibare tomatensaus, vers tomaatje en burrata, afgedekt met prosciutto, afgewerkt met twee hele dunne plakken krokant brood. Een hele mooie smakencombinatie.

Het eerste project was geïnspireerd op de “pan con tomate” gepresenteerd op een mooi zwart bord. Stukken krokant zuurdesembrood met knoflook waarbij burrata en verschillende tomaat structuren. Verse tomaatjes, mooie kogels tomatenmousse gevuld met mousse van basilicum (mooi hoog op smaak), het meest indrukwekkende was de gemarineerde tomaat. Maar liefs drie dagen gemarineerd in een zoetzuur kruidenbad, explosief van smaak, wow.

Een licht trotse Roger presenteerde de gekarameliseerde paling met oosterse invloeden. De paling filets waren licht krokant gekarameliseerd en zoetzuur afgelakt, lagen op een bedje van Japanse sushirijst, ertussen aubergine met miso, erop gefrituurde fijne zeegroentjes, ernaast dotjes crème van gefermenteerde look, aan tafel afgewerkt met een miso bouillon. Een heerlijke smaakbeleving met mooie sappige textuur, genieten!

De “pekingduif”, geïnspireerd op de pekingeend was al aan aan de vijftigste uitvoering. De bereiding duurt maar liefst drie dagen, ik kan wel zeggen dat deze uitvoering de perfectie benaderde. Uitgeserveerd met tafelbereiding, vandaag door de familie van Damme, leuk! De borstfiles werden er keurig uitgesneden en verdeeld in hapklare stuken. Top cuisson, mooi hoog op smaak met een sappige textuur. Huidje licht krokant en hoog op smaak met aangename kruidentoets. Partner die van kluiven houd vond de boutjes helemaal geweldig.

De eerste begeleider was de Spaanse El Cullerot van Celler del Roure, aangenaam fris met wat body. Ernaast een mooie presentatie. Langzaam gegaarde, keurig afgegrilde tarbotfilet op een bedje van aardappelpuree, eromheen een krans van fijn gesneden lauwwarme gebakken groentjes waarop structuren van wortel, mosseltjes escabeche, cressjes en toefjes kruidige mayonaise, aan tafel afgewerkt met een heerlijke schaaldierensaus. De tarbot had een prima cuisson, in het garnituur mooie smaken die prima combineerde en de wijn was keurig in balans, genieten. (9,8)

Partner had gekozen voor de roodbaars met Aziatische invloeden. Op het bord een keurige filet met twee stukken van de kreeftenstaart op een bedje van rijst met groentjes, erop een kroepoekje met verse kruiden, aan tafel afgewerkt met de smaakmaker van het gerecht, een heerlijke curry-kokossaus. Mooie smaken, prima cuissons met ernaast de witte Zuid-Afrikaanse Ladybird van Laibach die naadloos aansloot. (9,7)

Ditmaal gekozen voor de Orelys. Een hele mooie presentatie verscheen op tafel. Een taartje van kogels met de smaken van yuzu, basilicum en gekarameliseerde appel tussen krokante schijven, bovenop een compote van gekarameliseerde appel. Ernaast nog verschillende structuren van luchtige room, appel, spongecake en orelys chocolade, met de vlinder als decoratief hoogtepunt. Heerlijke smaken en zeker niet te zwaar. De heerlijke Duitse Riesling Leiwen auslese van Josef Rosch maakte het gerecht nog lichter. (9,85)

Het hoogtepuntje van vorige keer mocht niet ontbreken. Een prachtige presentatie van de smaken uit Hoogstraten. Als basis een ring van luchtige yoghurtmousse, erop structuren van Hoogstraten aardbeien met toetsen van basilicum en rode biet. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke complexe saus van rood fruit met kruidigheid. Heerlijke frisse smaken, prima textuur en originele begeleider, de Oostenrijkse Merlot Spätlese van Tschida, top! (9,88)

Als afsluiter nog een Nespresso, glaasje slagroom met likeur en koekjes, waarvan de broodpudding de hoofdrol opeiste.

Bediening was uitstekend verzorgd, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteit was uitstekend, bij topgerechten hoort een serieus prijskaartje.

Kortom, het was weer een topbeleving. Super leuk dat Roger verschillende nieuwe ontwikkelingen liet proeven. Dit laat zien dat hij absoluut niet stilstaat. Leuk ook dat er steeds meer aan tafel wordt gedaan, zodat beleving nog completer wordt. Wij waren onder de indruk, bedankt!

4 vorige recensies
  14. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Varelli Mezze-Café
    Vertaal van English naar Nederlands

We’ve been to this place several times because it has great food. But getting a table there is always a hassle. I made a reservation for 8 persons for tonight and they said they could do it around 20u30-20u45, but when we showed up they plainly told us it “would still be a very long wait” because all tables were taken and another group was still waiting and in line before us. The waitress claimed she told me it would be difficult but this was patently untrue. Very very unprofessional and disappointing when you arrive with a large group of friends. I’d rather have them tell upfront that they can’t do it. Never again!

15. wouw's profielfoto
    wouw heeft een recensie geschreven voor Bistro Jologie

Zeer slecht, zou zeggen ga er eens naar toe en plaats je eigen ervaring hier online!
    Zowel bediening als benadering zijn asociaal te noemen!

16. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor The Jane

Jan

Was uitgenodigd door een relatie, maar helaas kon ik niet terecht bij dit restaurant vanwege bepaalde dieet wensen. Werd aan de telefoon al arrogant te woord gestaan en zij konden niet afwijken van het menu. Waardeloze tent. Meer naam dan daad.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  17. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Kommilfoo

Met storm richting Antwerpen, zat het in het verkeer al behoorlijk tegen, een omleiding zorgde ervoor dat we door het centrum moesten reizen, o,o. Gelukkig nog op tijd op locatie. Parkeren kan voor de deur, handig maar wel even zoeken naar een vrij plaatsje.
    Ontvangst was goed, we kregen een fijn plaatsje aan het raam. Inrichting is modern met luxe, mooi fijn linnen op tafel en zilveren couverts.
    Aperitief was matig, de hapjes en amuses vond ik bescheiden. Eerste gang was meer een eet gerecht vanwege de wat grote portie fregola. Tweede gerecht kon niet overtuigen. Hoofdgerecht eveneens, wel hierbij een mooie wijn. Dessert was oké.
    Bediening zeer goed.
    Prijs-kwaliteitverhouding voldoende.
    Een beetje teleurgesteld gingen we weer naar huis.

18. Julie's profielfoto
    Julie heeft een recensie geschreven voor Le Zoute Zoen

Warm en huiselijk kader, zeer attente bediening, héééérlijke gerechten en fantastische wijnkaart. Aanrader in hartje Antwerpen!

19. Kris Beeldens's profielfoto
    Kris Beeldens heeft een recensie geschreven voor Le Zoute Zoen

Absolute topper!! Eerder toevallig gepasseerd want het restaurant is eigenlijk wat afgelegen. Dit was een ware verwennerij. Prijs - Kwaliteit - Bediening allemaal dik in orde!

20. philippe's profielfoto
    philippe heeft een recensie geschreven voor Le Zoute Zoen
    Vertaal van English naar Nederlands

By far one of the better restaurants in Antwerp. Good for a delicious menu at a very reasonable price and they also have a very nice choice à la carte! Cosy atmosphere and an affectionate host!

21. Luca's profielfoto
    Luca heeft een recensie geschreven voor BiancoNero

Heerlijk gegeten in dit authentieke Italiaanse restaurant waar de Siciliaanse eigenaar zelf achter het fornuis staat

22. Kobe's profielfoto
    Kobe heeft een recensie geschreven voor Le Zoute Zoen

Een topadresje in (centrum) Antwerpen! Bij Le Zoute Zoen word je al van bij het binnenkomen warm onthaald. Een leuke start van de avond! Deze trend zet zit verder. Naast een joviale & attente bediening doorheen de avond, wist de keuken mij aangenaam te verrassen! Het tempo van de verschillende gangen van de degustatiemenu was goed getimed, correcte cuissons & heerlijke smakencombinaties. TOP!

23. Kobe's profielfoto
    Kobe heeft Le Zoute Zoen toegevoegd als favoriet restaurant
    • Frans
    • Belgisch
    Zirkstraat 23 Antwerpen
    Afhalen Bezorgen
  24. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Quick

men.

Het bestellen moet erg snel. Je hebt amper tijd om vragen te stellen. Het eten is genoeg en goed. Alleen jammer dat als je voor redelijk wat geld eet, je 0.40 cent voor de wc moet betalen.

25. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Frituur Eethuis de Laet

men.

De buitenkant trok ons aan om hier te gaan eten.

Toen we binnen waren en verder tot achterin het restaurant waren en een vieze tafel gevonden kwam na enkele minuten een Oostblok meisje die zowat geen Nederlands of Frans of wat dan ook sprak. Ze was de serveerster als we het zelf konden bestellen voor in de zaak en direct wilde betalen zodat we het later konden afhalen.

De tafels bleven gewoon vies. Verder stond er een deur van een keuken open waar je in een grote vuilnisbelt keek dus toen wisten we waar die vuilbakken en bedorven vlees geur van af kwam.

Nee we hebben het niet geriskeerd hier iets te nemen. Het was te vies hier.

26. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor Ellis Gourmet Burger

Na een bezoek aan MAS hier voor een lunch geweest. UITSTEKEND! Mijn vrouw had een dieetwens die op ongewoon professionele wijzen werd ingewilligd. Haar eigen glutenvrije boterhammen werden gebruikt en zelfs zeer leuk verfraaid opgediend met een vegetarisch gerecht. Kijk, dan ben je geen prutser, maar dan weet je hoe het hoort!

De hamburger van dit franchise concept is uiteraard goed getest. En dat proef je. Ik denk wel dat dit de beste was die ik ooit geproefd heb. Zeer goede aangename formule waar wij zeker voor een lunch vaker te vinden zullen zijn!

27. klaas zwanepol's profielfoto
    klaas zwanepol heeft een recensie geschreven voor The Duke of Antwerp

klaas zwanepol

Nooit heb ik een recensie geschreven, maar voor dit etablissement maak ik graag een uitzondering. Dit restaurant kan men echt beter voorbij gaan.
    Elders kan men beter en voordeliger terecht. Slechte, ongeinteresseerde bediening. Kwaliteit van het eten staat in geen verhouding tot de prijs. Bijv. 2 garnalenkroketten voor E.15,90; Holtkamp levert voor dat bedrag een hele doos en vele malen beter!
    Kortom: niet heen gaan!!

Afhalen Bezorgen
  29. Henk Tito's profielfoto
    Henk Tito heeft een recensie geschreven voor De Negen Vaten

Henk Tito

Heerlijk gegeten voor goede prijs. Sangria is erg lekker.

30. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Verona
    Italiaans Antwerpen

Alex

Hi

Gisteren zijn ik en mijn vriendin gaat eten bij Verona te Antwerpen. Het eten was een teleurstelling. Wij hadden een pizza en een pasta besteld. Geen van beiden hadden smaak. De pasta had een vreemde geur, waarschijnkijk waren de tomaten en pasta zelf niet vers. De pizza had helemaal geen smaak, tomaten en kaas proefden naar een gewoon broodje en de geur gaf eerder aan dat het ander gerecht was. We hebben ons eten toch grotendeels laten staan. Toch heb ik vriendelijk alles betaald.

4 jaar geleden was ik nochtans hier komen eten, en het eten was behoorlijk goed. De garçons zijn wel behulpzaam en vriendelijk.

Het is jammer dat ze zo de Italiaanse keuken bekladden. Ze noemen zich "de Italiaan", maar ik betwijfel het. Ik vermoed dat ze daar een een gebrek aan Italiaanse authenciteit en cultuur van producten hebben. Want Italiaans eten verkoopt. Je krijgt uiteindelijk voor wat je betaald. Het is ook in het centrum en een aantrekking voor toeristen. Helaas vind ik persoonlijk dat je voor EN het eten EN de gezelligheid gaat. Het 2de was gelukt, het eerste niet.

Voor wat te drinken zal het goed meevallen, maar voor het eten daar denk je beter 2x na.

Groeten

Alex