Nieuwste foto's in Antwerpen

Laatste updates in Antwerpen

1. Lena's profielfoto
    Lena heeft een recensie geschreven voor Kommilfoo

Enkel menu beschikbaar, omdat ze zogenaamd kwaliteit willen leveren. Deze kwaliteit was echter ver te zoeken. Matig aperitief, amuses niet lekker. Voorgerecht niet warm genoeg, cuisson te ver. Hoofdgerecht matig qua smaak. Wel werden we gepusht om dure wijn te nemen. Bediening correct maar niet hartelijk. Zeker niet de moeite.

2. Jean's profielfoto
    Jean heeft een recensie geschreven voor 't Braboke
    Internationaal Antwerpen

Ik was hier verzeild geraakt omdat de cafés waar ik meestal kom vol waren door het koude weer.

Ik had al gegeten en had er alleen een halve liter pint gedronken. Wat overal in de wereld klopt was hier ook het geval; het was veel duurder dan in wat meer achteraf-straten niet zo dicht bij de bezienswaardigheden.

Ik was de enige klant en daardoor hing er ook geen sfeer en de jongeman die me bediende vroeg alleen of ik uit Nederland kwam waar ik bevestigend op antwoordde.

Zelf had ik geen zin om verder te praten omdat ik moe was en even uit wilde rusten.

De jongeman verveelde zich duidelijk en scheen allerlei nutteloze handelingen uit te voeren achter de bar om de tijd maar te doden.

Af en toe had ik het gevoel dat ik door hem de hele tijd werd bekeken en één keer zag ik ook heel vlug dat dit zo was.

Opeens kreeg ie telefoon en heeft toen op het buitenterras een lang gesprek gevoerd uit wat ik kon opmaken met zijn vriendin. Ik kon niet echt verstaan wat er werd gezegd waar ik ook niks mee te maken had.

Later kwam ie naar binnen en ik heb later afgerekend waarop ie heel beleefd en vriendelijk reageerde.

Ik vond dit een erg vreemde ervaring en ik denk niet dat ik er ooit nog eens terugkom.

3. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor The Jane
    Vertaal van English naar Nederlands

Unfortunately, the experience is that you are robbed at The Jane in Antwerp. An organic juice menu for € 115,- the man and you are not even told this politely. They tell you about these juices, but not what it costs. In addition, expensive bottles of water are placed on the table unsolicited, without me even asking for this. Then they say that with the desserts you can choose from sweet or sweet, in this case cheese, but if you choose cheese, you have to pay more. You will not be told that either, no, it will simply be stated on your invoice.

It leaves a nasty aftertaste, especially if you are robbed by a drunk chef.

1,1
  4. Melanie Verspecht's profielfoto
    Melanie Verspecht heeft een recensie geschreven voor Rubens Inn

Melanie Verspecht

Het is hier heel gezellig en een top service! Iedereen is hier heel vriendelijk.

5. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor La Torre

De meest gore en hondse tent ever. Na toiletbezoek snel besloten te vertrekken, maar dat viel slecht... met grove verwensingen van het personeel vertrokken, nooit meer, blijf daar weg!

1,4
  6. Margit's profielfoto
    Margit heeft een recensie geschreven voor Rubens Inn

1e kerstdag 2023, we vroegen naar mogelijkheden voor n vegetarisch tapasplankje, stond niet op de kaart... de kok heeft zijn/haar creativiteit erop losgelaten en ons verbaasd doen staan.. wij hebben gesmuld!

7. Den Abattoir heeft een nieuwe foto
  18. Caroline Peeters's profielfoto
    Caroline Peeters heeft een recensie geschreven voor Le Petit Deli

Caroline Peeters

Wat een ontdekking!
    Nieuwe zaak in een prachtig kader!
    Super warm ontvangst met heel lekker eten!
    Aanrader is de vitello tonato en de sliptongen.
    We komen zeker terug :)

19. annemarie Verblackt's profielfoto
    annemarie Verblackt heeft een recensie geschreven voor Teatro
    Internationaal Antwerpen

Net geopend en nu al een top tent! Fantastische avond gehad met heerlijk eten. Leuk om te zien en te horen hoe gedreven de eigenaar is!

20. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Ultimatum

Arrogant personeel!!!

Personeel geeft meer om zichzelf dan om de gasten.

Er is één Engelstalige jongen, die zijn best doet.

Hadden pas na 20(!) minuten ons eerste drankje. Na meermaals vragen om de (menu)kaart. Uiteindelijk zelf de kaart gepakt, en de jongeman aangesproken. Hij reageerde vlot, he's a keeper.

5,1