wo vanaf 11:30

1257208857 74
1312511968 84
1319424856 88
1416205300 76

1. Op een zondagmiddag hier geluncht. Variatie is wat gering en kuipjes koffiemelk en beleg waren al heel lang over datum. (16-5-2016). Personeel gaf aan dat er iets fout was gegaan met de bestelling?? We moesten om de kroket nog vragen die wel was afgesproken. Personeel ging er laconiek mee om. Prijs aan de hoge kant voor wat droge broodjes met over de datum beleg. Geen aanrader.

2. Heerlijk gegeten op een zaterdagavond. Je proeft en ziet dat het eten met passie gemaakt is en ondanks de beperkte kaart is de variatie groot. Sfeer is nog steeds knus en huiselijk en het interieur lijkt afgelopen 20 jaar hetzelfde, maar dat is ook de kracht van het concept. Enige minpuntje was de kwaliteit van de service. Serveersters waren niet goed op elkaar ingespeeld en hadden weinig contact met de keuken. Voorgerecht duurde bijv 1 uur en 15 min wat gewoon te lang is. Was ook wel volle bak maar dat weet je toch ook van te voren, zou je denken. We waren met 7 pubers dus een beetje inlevingsvermogen had ik wel verwacht. Kwaliteit van het eten maakte overigens veel goed.

3. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening. Maar de topper vond ik wel het dessert. Durfde het bijna niet op te eten zo mooi was ie, maar natuurlijk wel gedaan Aardbeien maar dan anders. Wij komen snel weer

4. Heb heerlijk gegeten met mijn vriend bij restaurant de Huiskamer. De gerechten zijn duidelijk met veel aandacht bereid en dat proef je. De sfeer is gezellig, je kunt lekker bij de haard zitten. Bediening is erg gastvrij. Wij komen zeker terug

5. Super! Lekker eten en goede, vriendelijke bediening! De sfeer ook erg goed en je kunt er mooi zitten!

6. Mooi plekje, goede inrichting en sveer, heerlijke en mooie gerechten en leuke bediening.

7. Zeer mooie locatie. De gerechten zijn duidelijk met passie gemaakt, zo heerlijk. Ook de bediening is erg vriendelijk. Kortom een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

P.s vooraf borrelen bij de open haard zie je niet vaak meer. Leuk!

8. M de weerd

Ik wilde dit toch nog even kwijt, mijn moeder van 86 bood ons een etentje aan waar wij dachten met zorg bereid zou worden. De soep was ten eerste tomatensoep wat veel te zuur was. We zouden boerengroentesoep krijgen. En we hadden gevraagd om 1 tomatensoep, krijgen we 4 tomatensoep. Daarna schnitzel met wat gebakken groente er zo boven op. Sla waar geen smaak aan zat, geen dressing, alleen een stukje tomaat en nog iets anders uit het zuur. Wat we na kregen was goed. Maar dit alles voor 85 euro sorry hier kunnen wij geen reclame voor maken.

9. Marijke Scholten

Lekker gegeten! Ik miste de verse bloemen op tafel! Jammer dat we een groep "luidruchtige dames" vlakbij hadden zitten.

10. Jeroen Kiewiet

11. j van haren

Gister met een vriendin daar lekker op het terras gezeten.
    Heerlijk gegeten, we hadden een soepje vooraf en daarna een boerenpatat, alles werd snel en netjes bediend. We hebben er in totaal 2 uur gezeten heerlijk, gezellig en een mooi restaurant.

Een echte aanrader!

12. Vandaag geluncht: mosterdsoep en broodje gezond. De mosterdsoep was waterig, het brood was goed maar verder niet bijzonder. Gevraagd om maltbier, maar dit was niet koud en kon niet geserveerd worden. Gevraagd om een karaf water bij de wijn, maar dit werd niet gebracht. Totaal ongeveer €35 betaald. Na ongeveer een half uur maar weer vertrokken.

13. Wij hebben ons heerlijk laten verrassen op het terras van de Huiskamer. De sfeer op het terras was prima, de inhoud van het Lekkere Kistje subliem..... Het glaasje bouillon (van de Drentse gehakt en groentesoep) was een smaak explosie die ons terugvoerde naar de tijd van onze oma"s..... Daarnaast waren de andere hapjes lekker en zuiver van smaak.
    Twee verbeterpunten: er kwam geen antwoord op onze vraag over Drentse Turf (een zoete lekkernij), terwijl zij dit aan de kok zou vragen. Wij moesten vragen om servetjes...
    In ieder geval gaan wij er morgen (woensdag 8 oktober) lekker dineren!!

14. dieke van der ploeg

Een paar weken geleden hebben we hier een feest gegeven, omdat we 25 jaar getrouwd waren. Dit feest werd gegeven achter het restaurant in de 2e kamer.

De sfeer was geweldig, we hadden ons eigen privé terras met een groot weiland er achter waar de kinderen heerlijk konden spelen en ook nog eens de ezeltjes en het paardje konden aaien die een weilandje ernaast stonden.

In de avond hadden we een koud, een warm en een dessertbuffet. Alle gerechten waren van super kwaliteit, niet slof of koud, wat je helaas nog wel eens ziet bij buffetten, maar alles was goed warm en gerechten werden als het bijna op was weer goed bijgevuld door de koks, dus er was meer dan genoeg voor iedereen.

Na het eten konden we met het hele gezeldschap koffie doen rond een kampvuur dat buiten voor ons was gemaakt. Dit was echt een geweldige feest!

15. simone van vliet

Gisteravond lekker gegeten in dit gezellige restaurant samen met mijn vrouw en 2 vrienden. We waren begonnen met een heerlijk trio van mosselen gevolgd door ree en daarna een dessert van advocaat en als afsluiter een koffie met huisgemaakte bonbons.
    Gerechten waren erg mooi opgemaakt en goed op smaak. De sfeer was super, we konden helaas niet op het terras eten want het regende, maar vantevoren hebben we wel heerlijk kunnen borrelen in een tuinhuisje met in het midden van een mooien houten tafel een haard, dit was dan ook erg sfeervol.
    Wij gaan zeker hier terug komen, was een geweldige ervaring!

16. Het eten was op zich goed, al vind ik bij een vooraf gereserveerd verrassings-5-gangendiner dat er geen 2x biefstuk na elkaar hoort te komen.
    Meisje dat ons bediende was onervaren. Bij een reservering voor 8 personen is wat meer ervaring wel gewenst.
    Glutenvrij was niet echt glutenvrij. Glutenvrij brood was op. Ook de uitleg wat er geserveerd wordt, het was tenslotte een verrassing, had duidelijk beter gekund.

17. Jan Jaap Hilfinger

Door vrienden was ons dit aanbevolen, en ze hadden ook zeker niks teveel gezegd. We hebben heerlijk gegeten. We hadden op aanraden van de serveerster een kroketje van draadjesvlees vooraf, als hoofdgerecht had mijn vrouw een kabeljauw en ik een ree biefstuk. We zaten zo vol dat het nagerecht helaas niet meer lukte. Maar de koffie was ook nog bijna een nagerecht met alle bonbons. Erg vriendelijke bediening. Enige minpuntje wat wij konden bedenken dat het allemaal erg veel was. Volgende keer zullen we dan ook zeker wat minder van de bij-garnituur nuttigen zodat er zeker nog ruimte voor een nagerecht is. We hebben namelijk bij de andere tafels wel erg lekkere nagerechten voorbij zien komen.

18. Twee weken geleden heerlijk gegeten onder het genot van een goed glas wijn. Ook weer genoten van de gemoedelijke sfeer. WIj blijven hier terugkomen! Prima!

19. Yvonne Schultinga

Wat een geweldige ervaring had moeten worden op onze 21ste trouwdag in De Huiskamer te Ansen en waar we enorm naar hebben uitgekeken, werd een teleurstellende avond.

Hoe kun je in een restaurant dat een onderscheiding heeft gekregen als 'het meest gezellige restaurant van Nederland' een meisje in de bediening zetten die de uitstraling heeft van een lantaarnpaal en ook nog eens geen licht geeft. Ze wist mij niet te vertellen hoe de dagvangst (kabeljauw) werd bereid. Na mijn voorstel ging ze dan dan toch maar even in de keuken vragen. Waarna ze terug kwam met als antwoord: "... gebakken." en dat was het dan wel.

Mijn man maakte in de loop van de avond een grapje tegen haar om nog enigszins contact te krijgen, waarop ze nogal serieus en a-assertief op reageerde. We hebben geen van allen een poging meer ondernomen.

Jammer! Temeer omdat ik na zoveel jaren uit het huisvrouwenleven ben gestapt en eindelijk een baantje heb gevonden en van mijn welverdiende loon man en kinderen kon trakteren.

Daarnaast werd de 'vis duur betaald' en bijna koud geserveerd, waar ik tot mijn schrik ook nog eens € 21,50 voor heb betaald met welgeteld 5 treurige groene asperges of lauwe boontjes on top! Ik heb € 278,- moeten betalen die ik liever -en ook nog eens voor minder- bij een ander restaurant had afgedragen.

Met vriendelijke groet,
    Yvonne Schultinga

20. Fantastische eet-ervaring gehad hier. Niks op aan te merken. bediening erg vriendelijk, eten erg verzorgd, en lekker. Coquilles en ribroast gegeten, de rabarber erbij was klasse! Echt prima voor elkaar alles bij elkaar.
    Enige minpunt is dat frisdrank uit de tap komt, vind ik minder lekker dan uit een fles(je). Ondanks dat het uit de buurt ligt ga ik graag omrijden om hier vaker te eten.

21. Zelden zo lekker gegeten. Eerst gezellig op het mooi terras de soep gehad en daarna naar binnen. Wij hadden het Jubileum menu Kerriesoep een Ribroast en een gerecht met aardbeien 27,50 p.p. Onze volgende vakantie in Drenthe zullen wij ook zeker hier weer een bezoek brengen.

22. Met een gezelschap een broodtafel gehad; wit brood, bruinbrood, goedkoopste soort beschuit, fabriekskaas die aan elkaar plakte, kipfilet, ham en rood gekleurde cervelaatworst. Een kroket die te laat kwam en om de mosterd moest worden gevraagd terwijl die toch met het dekken van de tafel klaar gezet had kunnen worden. O ja dan nog kleine pudding broodjes en nog zoiets met vruchtjes.......
    De gehaktsoep was goed en dat was dan ook het enige helaas. Koffie, thee en water stonden op tafel.
    De witte droge wijn is ook te duur voor de matige kwaliteit die werd geschonken
    Voor deze zéér eenvoudige en zeer matige maaltijd werd maar liefst € 18,75 pp. gevraagd, excl. de wijn.

Al met al duidelijke redenen om hier nooit meer heen te gaan.

23. Vriendengroep

We hebben met een vriendengroep gegeten in De Huiskamer. Sfeer is goed. Het eten is te zout. Frites te hard gebakken. Bij het serveren van het nagerecht kregen we bordjes voorgezet die niet goed schoon waren. Dit is wel opgelost door de bediening. Glas wijn is duur! Goedkoop is het niet.

24. janny 15 punten

We konden nergens de prijs vinden van een glas witte huiswijn op de kaart. Wel moest hier 4 euro voor worden betaald, wat we erg duur vonden. De baas Pedro stond net nog bij de kassa, maar helaas toen we hier een vraag over wilden stellen was hij niet meer te bereiken!
    Ook vonden we de wijnglazen voor een restaurant niet goed van formaat, hebben we iets van gezegd, maar werd niets meegedaan.
    De prijs voor de wijn vonden we erg duur voor de kwaliteit! In het verleden ook al problemen gehad met totale prijs met afrekenen. Dit hebben we toen doorgegeven aan Pedro. Nu helaas na jaren weer een teleurstelling! Dit was de laatste keer dat we hier kwamen.

25. Op 1e kerstdag hier gegeten. Eerst bij de open haard die niet goed brandde waardoor de rook het restaurant introk. Daarna nog een uur gewacht tot er een amuse kwam, nog een uur tot het voorgerecht en om 22.30 uur kwam het hoofdgerecht. Alleen geserveerd met frites, geen groente. Het is wel eens beter geweest, we gaan in ieder geval nooit meer met kerst hier naar toe.

26. Joop van der Does

27. Prima gegeten vanavond met een heerlijk voorgerecht van lamsvlees. Hoofdgerecht van gepekelde varkensfilet was aan de zoute kant. Het kaasplankje was qua soorten een aanfluiting. Daardoor vooral voor de prijs een lagere score.

28. Agnes Tobbe

We hebben op 10 juni gedineerd in de Huiskamer met vrienden. Het eten was voortreffelijk, de sfeer uitstekend en de bediening aller vriendelijkst. Het had niet beter gekund.

29. Wij gaan altijd graag eten in de Huiskamer. Lekker gemoedelijk en goed eten. 2 weken geleden nog geweest. Porties zijn meer dan voldoende. Vooral de 7 zonden is een aanrader.

30. We hebben 2e Kerstdag met de hele familie bij de Huiskamer gegeten. Zaten boven in de nok van de boerderij bij een kachel, gezellig. Toen we de kaart kregen werd daarbij niets uitgelegd. De bediening was onervaren en niet erg vriendelijk. Het eten was heerlijk, vooral het hertenbiefstukje, maar naast patat kregen we geen groente of salade bij het eten. Wel wat kaal voor kerst. Het nagerecht duurde veel te lang, waar de bediening niet goed mee om sprong. Jammer, goed vlees, goede sfeer, maar de organisatie kan veel beter.

31. Per ongeluk bij de Huiskamer terecht gekomen. Wat een verrassing. Je bent er echt een avond uit. Fijne gemoedelijke bediening. Perfecte kwaliteit van de geserveerde maaltijd. Geen pakjeskwaliteit, maar je proeft de verse ingredienten! Sublieme kalfssoep en een verrassend speenvarken in het huiskamermenu. Dat is nog eens wat anders dan de vaak geserveerde groothandel- menu's van andere eetgelegenheden. Wij komen er zeker eens terug , ook al is het 2 uur rijden!

32. Wat een verrassing, het 7 zonden menu. Humor en een knipoog zonder ook maar een concessie te doen aan kwaliteit. Voor de heren die niet zo van de visjes zijn werd alles meteen super vriendelijk vervangen door vlees. Het is niet leuk om verder alles te veraden want het menu moet een verrassing blijven maar het was ook dankzij de vriendelijke bediening een hele avond heerlijk eten. Aanrader!

33. Wederom heerlijk gegeten bij De Huiskamer. Ambiance okee, wellicht wat gedateerd (waarom die gordijnen voor de ramen?).

Eten was erg lekker, bediening okee, prijs/kwaliteit in orde.

34. Gezellig restaurant.

Wij zijn er geweest voor thee met zelfgemaakte warme appeltaart.

Zeer zeker een aanrader.

Aan het eind van de vakantie zijn we er weer geweest.

Voor dezelfde bestelling.

De Huiskamer heeft onze appeltaart test van 2011 gewonnen.

35. John & Anouk

Fantastisch gegeten in een heerlijke ambiance! Een echte aanrader! Direct maar weer gereserveerd!

36. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en erg veel mogelijkheden. Wij hebben ook al weer gereserveerd.

37. Gisteravond hier wezen eten met onze kinderen, van 5, 7 en 10. Het was super. Aankleding is lekker Drents, er is een speeltuintje en kinderboerderijtje. Echt leuk, eten was natuurlijk ook erg lekker, en lekker op smaak. Top, wij komen weer. Een dikke 10.

38. J.R.Molenberg

39. Het is alweer een paar weken terug dat we hier hebben gegeten maar dit was wel een gedenkwaardige avond. De openhaard en de keuken zijn super. Maar wij zijn met zijn 2 heerlijk verrast in de beste zin, hierin is een klein tafeltje geplaatst waar je ook maar net met zijn 2 inpast. Wij bestelden het 5 gangen verrassing menu en de kok heeft inderdaad ook alles uit de kast getrokken om ons te verrassen. Voor iedereen dus een aanrader.

40. Wat een geweldig restaurant. Niet alleen qua sfeer. Maar ook ons eten was super, de bediening gaf ons ook nog een rondleiding en liet ons ook nog de vele mogelijkheden hier zien. Boven is nog een mooi cafe en achter de huiskamer zit nog een zaal. Maar het aperitief en digestief bij de haard is echt uniek. Wij gaan hier zeker vaker heen.

41. Met z'n vieren hier gegeten. De geserveerde gerechten waren kwalitatief goed. Het is een degelijke keuken, verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wijnarrangement niet mogelijk.

Het eten was te zout.

Ooit eerder hier gegeten bij een andere eigenaar, waarschijnlijk waren daardoor de verwachtingen te hoog gespannen.

42. Met 5 personen hier gister gegeten wegens eerder goede ervaring. Helaas dit keer slecht. Kregen dezelfde hoeveelheid groente/aardappeltjes als vorige keer met 2 personen. Bij opmerking hierover kregen we wel meer, maar niet van harte.

Smaakte verder wel heel goed. Jammer dat 't zo weinig is. Helaas geen volgende keer meer.

43. Familiedag gehad.

Toen dachten wij de Huiskamer! Omgeving prima. Maar de rest matig tot zeer matig! Te veel zout in de gerechten, krijg je enorm dorst van! Of is het misschien de bedoeling om veel dranken te bestellen in deze barre tijden! De presentatie van de gerechten was niks bijzonders. Hadden wij werkelijk beter verwacht.

kortom, een dikke onvoldoende, Huiskamer!

44. Fam. Koekoek

Na gereserveerd te hebben zijn wij op vrijdagavond gaan eten in dit restaurant. De ambiance is mooi en we hadden goede verwachtingen maar het viel in één woord tegen.

We moesten erg lang wachten voor het hoofdgerecht kwam en er werd gewoon vergeten wijn erbij te serveren. Mijn man heeft nog twee keer geprobeerd dit aan de ober te zeggen maar deze lette absoluut niet op! De eigenaar zei alleen maar sorry. En de borden werden ook zo zonder enige uitleg voor onze neus geschoven, dus moest je maar raden wat het precies was. En toen we uiteindelijk wilden betalen was er gewoon vijf min. Niemand bij de kassa! Het was absoluut geen geslaagde avond alhoewel het eten wel redelijk was. Maar daar alleen ben je er niet mee.

45. Wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 13 en14 jaar) dachten dat het leuk zou zijn om met de Pasen te brunchen bij de Huiskamer, een restaurant wat goed bekend staat. We hadden dan ook hoge verwachtingen. Daaraan werd beslist niet voldaan, er was weinig keuze/variatie en fantasie. Je denkt toch aan verschillende soorten vleeswaren kaas, croissantjes, fruit, kwark, zalm. Er was 1 soort soep die niet warm was. De koffie was niet heet. De kwaliteit was niet hoog. Er is ons niet 1 keer gevraagd of het smaakte en zelfs bij het afrekenen (bij de baas) is ons niet gevraagd of het naar wens was. Voor 20 euro per persoon vonden wij het beslist teveel betaald.

Jammer, want het is een knus restaurant.

Van de moederdagaanbieding zullen we dan ook geen gebruik maken.

46. Op 26 december 2009 hebben wij er het kerstdiner genoten (in de juiste zin van het woord). Goedkoop was het niet, maar de kwaliteit was buitengewoon hoog, de presentatie elegant, de service was uiterst vriendelijk en de ambiance aangenaam. Het enige punt dat verbetering verdient en waardoor het cijfer voor eten & drinken toch met een punt verminderd moet worden, is de kwaliteit van de wijnkaart, die geen gelijke tred houdt met het menu. Afgezien daarvan een absolute aanrader voor de verwende eter.

47. Restaurant de Huiskamer is een van de beste restaurants in Drenthe. Wij hebben hier al enkele malen gegeten en je wordt elke keer weer verrast. Vooral het kistje als voorgerecht is echt een geweldig idee en ook nog eens heel lekker. Hele aardige eigenaar, een man die zijn vak verstaat. Hij is erg gastvrij net als het andere personeel. In de zomer kun je heerlijk buiten zitten, en in de winter is het binnen een echte huiskamer. Het eten wordt altijd feestelijk opgediend, en altijd een heerlijke amusu vooraf. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt een aanrader! We komen snel nog eens genieten!

48. fam. Tenthof

Wij hebben hier nu voor de tweede maal gegeten met de familie en beide keren is het ons uitstekend bevallen. Mede door de sfeer en de prettige bediening en de manier waarop de spijzen opgediend werden hadden wij een zeer geslaagde avond.

Voor herhaling vatbaar.

49. Vandaag genoten van een heerlijke high tea. We begonnen bij het haardvuur met koffie, thee en koekjes. Daarna gingen we aan de tafel zitten waar we veel lekkere dingen kregen en de bediening was goed en vriendelijk. Dit is zeker een aanrader voor wie wil genieten van een high tea.

50. Na een top-weekend in Drenthe wilden wij afsluiten met een lunch. Na zeker drie kwartier op onze bestelling te hebben gewacht bleek dat wat op de menukaart beschreven stond als broodje warme beenham, een klef broodje met koude (!) en uitgedroogde ham, die zeker geen beenham was. Na een hap zijn de borden onaangeroerd gebleven. Toen wij tijdens het afrekenen ons ongenoegen kenbaar maakten was het antwoord: 'jammer dat te horen", en daar bleef het bij.

51. Fam. de Lange

Geweldig om hier ons 40-jarig huwelijk te vieren. Prima verzorgd, prachtige lokatie, uitstekend buffet en enthousiaste/attente bediening. Een aanrader voor ieder, die in besloten kring een feest wil geven. De borrel in de huiskamer I en 't buffet in huiskamer II is genieten van beide voorzieningen. Ook voor rokers is een prima oplossing gevonden. Wij zijn nog vaak verrast door de vele positieve reacties van onze gasten. Ook zij waren zeer enthousiast: "iets bijzonders/anders dan anders". Op alle fronten top!

18-09-2009

52. Werkelijk verrukkelijk gegeten.
    De soep was exquise, het vlees van het hoofdgerecht zeer goed en ook aan de groentes was veel zorg besteed. Zij waren erg lekker.
    Bovendien kregen wij er niet alleen gebakken aardappelen, maar ook nog eens zalige frietjes bij.
    De huiswijn was prima, maar niet bijzonder.

Opmerkelijk waren de vele extra's die we op mochten smikkelen. Lekkere borrelhapjes en een zo uitgebreide amuse dat ik hiervoor de uitdrukking 'grand amuse' zou willen invoeren.

De bediening was zo attent en beleefd zoals je dat tegenwoordig nog maar zelden meemaakt, en de sfeer was uitstekend.

En, ook niet onbelangrijk, goede, rechte stoelen, ideaal voor mensen met rugproblemen.

Ik heb nog nooit de moeite genomen een recensie over een restaurant op internet te schrijven, maar over dit restaurant ben ik zo enthousiast dat ik dat nu eens doe.
    Zeer, zeer de moeite waard.
    Waarom heeft Nijmegen niet zo iets?

53. Zijn er twee keer uit eten geweest. Best goed.

54. G gall weening

ALs je binnenkomt kijk je meteen tegen de grote open haard aan. We zijn in de zomer geweest en nu twee maanden geleden in de herfst. Volgens mij brandt deze altijd. Ambiance is super.
    De eigenaar is de vriendelijkheid zelve en komt ook zelf aan tafel vragen of alles naar wens is. Onpersoonlijk kennen ze in dit restaurant niet.
    Op de site hadden we al bekeken wat het menu was (deze verandert regelmatig) en we hadden een paar leuke gerechten zien staan. De keuze is niet overweldigend groot, maar dan weet je ook zeker dat het eten dat geserveerd wordt met zorg bereid is.

Voor vegetariers hebben ze een aparte kaart. Dit staat niet op het gewone menu dat je krijgt.
    Ik koos als voorgerecht de Drentse mosterdsoep. Deze was echt overheerlijk! Als hoofdgerecht had ik aardappelpannenkoekjes. In een woord geweldig.
    We zijn hier nu meerdere malen geweest en elke keer ben ik hier nog vrolijk weggekomen, omdat elke keer het eten voortreffelijk is, de wijn geweldig smaakt en het restaurant je als een warme jas omhelst.

Dit is gewoon DE aanrader in de hele provincie Drenthe wat mij betreft.

55. Jean Paul

Locatie is leuk, ambiance is knus, Mooi servies en het eten is goed.
    HELAAS is het noodzakelijk om de rekening achteraf te controleren. In de menukaart staan lagere prijzen dan op de rekening. De eerste keer dat ik er ben geweest kwam het excuus dat het oude prijzen betrof. De 2de keer, na een aantal maanden, gaf de eigenaar weer dezelfde opmerking. Dit geeft een bittere nasmaak, vooral dat er hiervoor geen verantwoordelijkheidwordt genomen of op zijn minst een excuses. De huiskamer heeft dus extra omzet gewoonweg omdat klanten goed van vertrouwen zijn. Ik vind dat onacceptabel. Mijn advies: vraag bij de eindafrekening tevens de menukaart

56. Hans van Amerongen

Dit restaurant hebben wij tijdens onze vakanties al diverse malen bezocht. Waarom wij daar steeds naar terug gaan is gelegen in het feit dat de bediening je het gevoel geeft dat je niet zomaar een passant bent. Nee, je bent een gast. Neem daarbij daarbij het dat het eten van zeer goede kwaliteit is en je ervaart echt dat je een avond uit bent.

57. Inderdaad top-restaurant. Erg prettige sfeer, creativiteit hoog in het vaandel. Misschien wel aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat! Gezien het totaalplaatje heb ik het er zeker voor over.

58. Top restaurant iedereen die van lekker ongedwongen eten houdt kan ik dit aanbevelen met name de creativiteit van de gerechten hebben we nog nooit zoiets meegemaakt