Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Anna Paulowna verdeeld zijn.

1. We hebben al een aantal keer heerlijk gegeten. Het is niet duur en het personeel is erg vriendelijk en gastvrij

2. Op 05 september 2016 bezocht ik het winkelcentrum, ik moest naar toilet wat niet zomaar is maar op medische indicatie, vaak is het moeilijk bij restaurants dus met geld in mijn hand liep ik naar binnen, met de vraag, mag ik even gebruik maken van het toilet hier heeft u € 0,50, volgens mevrouw was dit niet mogelijk orders van eigenares ondanks dat ik ervoor wilde betalen, ik hoop voor deze eigenaar dat deze nooit iets gaat mankeren en hier tegenaan loopt.
    Gelukkig aan de overkant bij de Jumbo kon ik wel terecht, de bedrijfsleiding sprak er ook schande van.

3. marijke

Ik heb hier zo lekker gegeten, zeker na een lange fietstocht van ruim 60 km. Goede bereiding van een wrap met heerlijke verse groenten (veel) en een goed gevulde salade. Daarna een caramel ijstruffel met mousse van witte chocolade.

Eindelijk een restaurant dat weet dat we veel verse groenten moeten eten. Deze dag kwam ik daar ruimschoots aan.

4. Martin

Prima eten. Porties zijn niet zo groot, maar daar is de prijs ook naar. Duurt wel even voordat je eten op tafel staat, maar dat is een goed teken. Alles wordt vers bereid, dus geen opgewarmde gerechten. Kom zeker terug als ik in Anna Paulowna ben.

5. Heeeerlijk eten! Heb hier al heel erg vaak gegeten. Voor een kopje koffie met iets lekkers is het super, omdat ze heerlijke taartjes voor bij de koffie hebben, allemaal zelfgemaakt.. Lunch is ook heerlijk en heel divers, wordt snel klaargemaakt en is een goed vullende lunch. Diner is overigens ook top, heel gevarieerd menu en ik vroeg of ik wat kleine aanpassingen aan mijn gerecht kon maken en dit was geen enkel probleem. Desserts ook heerlijk. Geniet elke keer weer met mijn vriend.
    Prijs kwaliteit verhouding is super.

6. Kerstavond hier heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door de gastvrouw. Slibtongen werden voor mijn vader gefilleerd aan tafel. Zalige fles wijn gedronken en genoten van de gezellige ambiance. Ons zie je zeker hier weer terug.

7. Het eten was in orde. Het restaurant ziet er goed uit. Bediening (soms te) vriendelijk.

8. Leuk en gezellig restaurant. Sfeervol. Goede uitleg bij het menu. En lekker gegeten.

9. Peter, Karin en Esther

Meerdere malen hier al gegeten, maar zo slecht als gisteren is het nog nooit geweest. Erg jammer, maar ons zien ze hier niet meer. De eigenaar loopt met een arrogante kop rond alsof hij god is. En de bedoening is, net zoals het eten, matig.

10. Goede kwaliteit en service top!!!

11. Ik dacht even met veel plezier op het terras een hamburger en een biertje te kunnen nuttigen. Dat plezier was helaas van korte duur. Op enig moment besloot de eigenaar het bij het terras groeiende onkruid met een gif weg te spoelen. Het ging om roundup, zo deelde hij terloops mee. Roundup is een in Amerika reeds jaren verboden kankerverwekkend smerig goedje. Ook in Nederland wordt dit gif per 1 november 2015 verboden. Dat de eigenaar Ben geen rekening met mij (de op het terras etende klant) hield, vind ik ronduit schandalig/onbeschoft. Deze man heeft daarmee zijn - voorbestaan van de - onderneming geen goede dienst bewezen. En... natuurlijk een klant verloren, ik kom daar nooit meer zolang deze man (Ben) daar de dienst uitmaakt.

12. Kee

13. Kee Paap

Het was weer helemaal top. Wij herkennen niets van de negatieve reacties. Het eten was heerlijk, de bediening ontzettend attent. Bedankt voor een geweldige avond!

14. Gezellige sfeer, fantastisch gegeten!

15. Vrolijke en vriendelijk bediening, ruime porties, goede kwaliteit en tot nu toe is nog nooit iets verkeerd gegaan. Alleen jammer dat het zo klein is. Soms is er geen plek, maar dat zegt ook iets over de kwaliteit en populariteit van dit cafetaria.

16. Was helaas zeer matig, lang wachten als enige klant. Kreeg wel een drankje als goedmaker, maar ik denk niet dat ik nog een keer kom helaas...want ik ben een fan van Grieks eten.

17. Chinees-Indisch Anna Paulowna

Toen wij in Annapaulowna woonden ontdekten we dit Chinees Restaurant. We wonen nu geruime tijd in Schagen maar gaan nog steeds naar Annapaulowna om hier te eten. Voor ons kan geen Chinees Restaurant op tegen de Fu Kwei. Kwaliteit van het eten is buitengewoon voortreffelijk. Bediening en eigenaar zijn uitzonderlijk vriendelijk en gastvrij. We hebben voorkeur voor tafel 20. Als we dat doorgeven is het altijd keurig gereserveerd. We voelen ons echt "uit" als we daar gaan eten.

18. Ook wij konden lang wachten voordat wij eeniszins de aandacht hadden. De drank kwam daarna vrij snel, maar de voorgerechten bleven uit, tot wel 30 minuten. Toen we er over klaagde kwam er eindelijk brochetta. Helaas tegelijk met het eerste voorgerecht. De rest kwam later, een voor een. Niet echt zoals het hoort. Toen mijn vrouw er wat van zei was er een andere klant die vond dat ze we erg zeurde. Hij uitte zich, naar onze mening, in minder fatsoenlijke uitlatingen. E.e.a. deed ons besluiten om de rest maar thuis op te eten. Ik heb de man in kwestie bedankt voor zijn gedrag. Daarna heb ik voor 112 euro afgerekend. De kwaliteit van het eten was prima, de bediening het slechtste wat wij ooit meegemaakt hebben. Dit was de laatste keer dat wij bij deze tent gegeten hebben.

19. Heerlijk gegeten! Een bedrijf met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het bedrijf is klein en heeft niet veel keuken capaciteit, het was hartstikke druk, maar ze doen er alles aan om de gasten zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn en dat zie je.

20. Lekker gegeten, prima service, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen

21. Telefonisch besteld, en daar ging het al mis. Veel was niet goed doorgekomen. Maar het klapstuk was stoofvlees met patat. Een piepklein patatbakje met friet, en het mayonaise bakje was gevuld met stoofvlees. U begrijpt dat dat geen grote hap was. Teleurstelling

1,8
  22. Een keer, niet weer! Met 7 personen geweest. Mandje brood met kruidenboter besteld en dan vier stukjes stokbrood krijgen. Het eten was vettig. Na één drankje gebracht te hebben, ook niet meer gevraagd of we nog een drankje wilden. Maar dat kwam goed uit, konden we meteen weg na het hoofdgerecht ;)

3,9
  23. Foodmaster in Anna Paulowna heeft een zeer nette tent, prettig personeel en heerlijk eten, als je patat besteld voor 2 lijkt het wel de hoeveelheid voor 3 of 4. Altijd vrolijk, netjes en professioneel behandeld.
    Ik was een trouwe klant van een andere snackbar in Anna Paulowna, maar Foodmaster is nu de vaste prik.

24. Wij gingen laatst eten halen bij Foodmaster, maar bij thuiskomst kwamen wij er achter dat ze iets vergeten waren.

Dus wij hun bellen om het even te melden en binnen 5 minuten werd het langs gebracht. Hele nette service.

25. Heerlijk geluncht bij eetcafe Ben. Zaten lekker buiten op het terras, waar je prima geholpen wordt. Bediening was snel. Broodjes (ikzelf had de club sandwich) waren erg lekker, goed voorbereid en je kreeg echt veel voor je geld.

26. Martine

Het eten is hier zeker wel goed, maar de bediening is erg traag en onoplettend. Het duurde zeker 10 minuten voordat ze ons kwamen vragen wat we wilden drinken, en vervolgens duurde het nog eens 10 minuten voordat we ons drinken kregen.

Ons eten kregen we niet tegelijk uitgeserveerd. Toen we vroegen om ketchup voor bij de frietjes, werd ons tot twee keer toe verteld dat het eraan kwam. Na 5 minuten was het er eindelijk. (hoe moeilijk is het om een klein bakje te vullen met ketchup?)

Bij de mixed grill miste het lamskoteletje, dit hadden ze zelf ook opgemerkt en werd onder het mom "oeps vergeten" nageserveerd. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken.

Nadat we ons hoofdgerecht op hadden duurde het zeker 10 minuten voordat ze onze tafel kwamen afnemen. Nadat we nog eens 10 minuten tevergeefs op de dessertkaart hebben zitten wachten, hebben we maar afgerekend en hebben we maar ijs gekocht bij de tegenoverliggende supermarkt.

Het personeel is wel heel aardig, maar het duurde me allemaal te lang. Hier ga ik niet meer eten, erg jammer allemaal.

6,5
  27. Chinees-Indisch Anna Paulowna

Het was hier altijd goed, maar de laatste paar keer steeds een verkeerde bestelling bij het afhalen. Met als klap op de vuurpijl op 21-04-2014 een compleet verkeerde bestelling. Het enige dat klopte was de kroepoek. De maaltijden waren smakeloos en het vlees hier in bevatte taaie stukken, de bami met weinig vulling en zonder smaak. Het vlees van de varkens saté was droog en taai. Jammer, ik hoop dat ze zich weer verbeteren.

4,7
  28. Top! Deze kar staat hier al jaren, en ze zijn nog steeds zo heerlijk als vroeger!

29. 2 maal hier heerlijk gegeten. Ga hier zeker terugkomen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! De sfeer is door de vele ramen iets te koud/steriel.