Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ankeveen verdeeld zijn.

1. Met 3 personen lunch menu besteld fantastisch voorgerecht, zeer zout hoofdgerecht, en een erg hoge prijs voor een half glaasje huiswijn!
    Prachtige locatie, nog jong personeel, vriendelijk maar moet nog veel leren. We weten niet of wij hier nog is naar toe gaan.

6,3
  2. Guido de Wilde

Spannend menu, gastvrije bediening en fantastische keuken. Een heeeeerlijke avond!

3. Eten en drinken lekker, de bediening prima, sfeer wordt mede-bepaald door de overige gasten.
    Bij lekker weer kan je er ook op het terras zitten voor een drankje!
    Wij gaan er zeker terug komen!

4. Clemens Roest

Op 1e kerstdag genoten van een heerlijk 7-gangen diner.
    Wat een mooi samengesteld menu.
    Super vriendelijke bediening en een buitenaardse kok.
    Aanrader +++

5. Het eten was overheerlijk en gevarieerd en mooi op het bord opgemaakt.

Ook het interieur van 1244 straalt warmte uit.

Kortom hier komen we zeker terug.

6. Huijer-Baller

Het eten was prima, wel lang moeten wachten voor we het kregen. De entourage kan gezelliger, vond er weinig sfeer in.
    Met vriendelijke groet,
    Tanja Huijer-Baller

7. Dit is voor mij de eerste keer dat ik hier eet. Ik heb genoten, het eten was prima en de sfeer was goed. Over de service heb ik niks te klagen maar moest af en toe wel lang wachten, misschien een puntje.
    Al met al kom ik zeker nog een keer langs.

Een aanrader!

8. Leuk plekje. Nieuwe eigenaar. Kwaliteit beneden peil.

3,5
  9. Dit was de derde keer dat we hier hebben gegeten. Dat zegt denk ik al genoeg. Nu zelfs vrienden meegenomen, die ook erg enthousiast waren over eten, sfeer en fijne bediening.

10. Pracht plekje in Ankeveen. Natuur, zwanen en mooie ondergaande zon. De bediening was vriendelijk maar het eten was ronduit matig. De voorafjes waren ok. De parelhoen echter was waterig en had nauwelijks smaak. De dame blanche werd geserveerd met warme chocoladesaus ipv warme chocolade die hard wordt op het ijs. We hadden er vooraf expliciet naar gevraagd en een bevestigend antwoord gekregen. Het personeel weet blijkbaar niet wat ze precies serveert.
    Jammer want de plek is zó mooi en verdiend een betere keuken.

11. Leon Boer

Verblijvend in de buurt van Weesp op goed geluk (en met behulp met beoordelingen…) een restaurant opgezocht. Kwamen terecht bij 1244. Dat was werkelijk een schot in de roos. Locatie is fantastisch. We zaten op het buitenterras, met schitterend uitzicht op water, weiden, zwanen en een ooievaar.
    Eten was uitstekend. Meest malse spareribs die ik sinds lange tijd heb genuttigd. Heerlijk ijsje na. Dit gecombineerd met een zeer vriendelijke bediening maakt dat we zeker hier eens terugkomen!

12. Gisteren voor de 4e keer gegeten bij Lekr. De service is netjes en vriendelijk, leuke uitleg bij de gangen en de wijn. Het eten was weer erg lekker en verrassend, lekkere combinaties met goed gekozen wijnen. Wij hadden het Lekr actie menu, 6 gangen. Ik denk niet dat je voor de prijs beter kan eten... We hebben ruim 3,5 uur gezeten en echt zitten genieten. We komen zeker nog een keer terug.

13. Top tent, top kok, bediening top en eten top, wat wil je nog meer!!! Een dikke 10.an mij en meer dan verdiend!!!

14. Ik ben niet zo dat ik gelijk een oordeel klaar heb over een eet gelegenheid (en deel het) helemaal als het negatief is, en daarom heb ik het een paar keer een kans gegeven voordat ik een mening kon vormen. Maar dit sloeg echt alles.
    Het was slecht. We (gezin van 5 + opa en oma) hadden 10 km gefietst en dachten daar van een lekkere lunch te genieten.
    De serveerster was heel vriendelijk en nam onze bestelling (soepen en broodjes gehaktbal) op.
    Het terras is prachtig en het was heel rustig. De drankjes kwamen. Heerlijk maar dan… Niets meer!
    Na 30 min ging ik polshoogte nemen want de Kids hadden echt honger.
    Ze waren ermee bezig zei de serveerster.
    Oké…
    10 min gaan voorbij…
    Eindelijk de soep en 1× broodje bal!
    Oh…

5 min gaan nog voorbij en ja hoor : de rest!
    Eindelijk! Nu gaat het echt smaken!

Ten eerste stoorde ik me aan het feit dat ik 2× sneetjes tijger brood kreeg ipv een pistolet (was iets van €7 of zo) maar goed prima.
    Ik snij mijn gehaktbal open en ijskoud! Schaaltje saté had ook een harde laagje al ontwikkeld.
    Niet alleen die van mij maar allemaal!

De serveerster weer geroepen en haar vertelde.
    Ze nam ze terug en kwam na 15 min (wtf?!) terug met nieuwe ballen… Ook koud.

Weer haar geroepen om het te vertellen. En NIEMAND van de keuken of management kwamen ons te woord staan.
    De lieve serveerster bood haar excuses aan een rekende de broodjes gehaktballen niet af.
    Dus betalen en met gierende banden (en vreselijk honger) vertrokken.

Nooit meer voor ons.

15. Charlotte

Heerlijk gegeten in een prachtige entourage. Uitzicht op de Ankeveense polder vanaf het mooie terras. De bediening is erg vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, maar dit is zeker niet vervelend of opdringerig.

16. K. Voorn

Gezellig restaurant, jammer dat er niet gevraagd wordt of je de bavette rosé of medium wil. Een van ons had een bijna rauwe maar was nadat het retour keuken ging, beter. Het staartstuk en de varkenshaas was prima. De groente en friet is erg weinig en een extra portie friet betaal je voor een puntzakje wel erg veel. Het is een enthousiast jong team en we gaan er zeker nog een keer eten. Deze jonge ondernemers verdienen een tweede kans.

6,3
  17. Hans & Marianne

Overheerlijk gegeten! Geweldige keuken en goede vriendelijke bediening ga zo door.
    #Lekkereten #1244

18. Eten niet bijzonder maar kwaliteit is goed.
    Keuze is wat aan de kleine kant.

Ver Onder maat zijn de glazen rode wijn die men serveert, de hoeveelheid is bizar weinig.
    Gastvrijheid en vriendelijkheid laat te wensen over.

Kort en goed geen aanrader als je een gezellig avondje uit eten verwacht.

19. Een goed bereide varkenshaas is vaak moeilijk te vinden maar bij 1244 is dat uitstekend gelukt.
    Exact rosé zoals het hoort en sappig van smaak met lekkere groenten erbij. Bediening is vriendelijk en heeft alles in de gaten. De kok komt langs de tafels om te vragen of alles naar wens was, en dat was 't. In de zomer met een tafeltje aan het water gaat het vast een feest worden. Een aanrader....!!

20. Super lekker gegeten een aanwinst voor het dorp. Bediening is super, De Chefkok weet waar hij mee bezig is en kookt de sterren van de hemel. Ga zo door.

21. Annemieke

Mooie locatie, vriendelijke medewerkers (die uitgebreid uitleg geven over de gerechten) maar vooral heerlijk gegeten!

22. 2 persoons tafeltje bevindt zich niet op de beste plaats, je zit echt tussen andere tafels in.

23. Eten goed, bediening slecht, ongemotiveerd. Eten werd op tafel gekwakt, dubbele porties op 1 bord voor 2 personen, geen alcohol, geen wijntje of light biertje is ons niet verteld, tafels werden gedekt voor de volgende dag terwij wij aan het eten waren. Jammer, maar ik denk nooit meer.

24. Hans van Den Bosch

De menukaart is veel te culinair, service is prima. Het restaurant zit nauwelijks vol.

25. 28/02. Opnieuw zijn we met andere vrienden bij de Molen in Ankeveen gaan eten. Wij hadden een tafel besteld, maar het was er ditmaal niet zo druk. Wij bestelde wat ons lekker leek en onze vrienden waren verrast over het eten en de ambiance. Volgende keer weer, hoorden wij bij het afscheid nemen!!

26. Frits

22/05 Wij reden met familie naar Bussum. Toen we rond vijf uur langs restaurant De Molen kwamen. Daar wilden wij gaan eten, even horen of er nog plaats was. Een tafel voor vier personen was nog vrij.

Een drankje besteld, weldra kwam de menukaart op tafel. Ieder deed zijn eigen keus, wat het hoofdmenu betrof. Er werd voldoende groente, salade en patat bij gezet. Tot slot het toetje. Afgerekend en rond half acht stonden wij voldaan weer buiten.

28. Lekker eten met goede vlotte en vriendelijke bediening.

29. Prima eten, alleen een belerende manier van reageren bij vragen of wensen. Wel veel kennis. Maar kan op een andere manier gebracht worden. Tip; een leuke werkkleding zou niet mis staan, komt de mooie ambiance ten goede. Heel leuk wanneer je zwanger bent, zeker een stralende jonge vrouw die er aan het serveren is, wel wat chiquer een beetje ruimere kleding dan een strak t-shirt.