Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Anjum verdeeld zijn.

1. Fusion Anjum

Drie nachten geslapen in dit hotel. 2x a la carte gegeten en 1x een uitstekende Hollandse stamppot gehad omdat het restaurant dicht was, maar er dan toch voor hotelgasten wordt gekookt. Klasse!

2. Fusion Anjum

Willemine

Uitstekend gegeten in dit mooie oude pand. Zeer sfeervol. Sinds kort zijn er nieuwe eigenaren en een prima kok. Voldoende eten voor een redelijke prijs.

Heerlijk gegeten. Echt goede kwaliteit. Je voelde je er enorm welkom. De kinderstoelen voor onze kinderen stonden al klaar met speelgoed erbij. Super vriendelijke en behulpzame gastvrouw. De entourage is simpel maar past bij 'fish &chips'. Uitzicht is heel mooi. We komen graag snel terug!

Heel mooi plekje, vriendelijk en behulpzaam personeel. Vis lekker maar beetje weinig en net iets aan de droge kant.

Heel gezellig in de serre gezeten met spectaculair uitzicht. Het eten was echt heerlijk en op de kinderen werd erg goed ingespeeld. Heel kindvriendelijk: het eten kwam snel en de kids kregen zelfs een kado'tje mee naar huis. De live-muziek zorgde voor nog meer sfeer. De bediening was erg vriendelijk! Echt een aanrader.

6. Fusion Anjum

steringa

Heerlijk gegeten rondom onze huwlijksdag (29 februari ) gezellig, leuke muziek op de achtergrond zeer aan te bevelen!

We hebben enorm genoten van de intieme sfeer, de vriendelijke bediening en het overheerlijke eten. Een goede reden om nog eens terug te komen naar Friesland.

Het was even zoeken voor we er waren maar het was de moeite waard! We wilde simpel eten maar wel lekker eten. Dan kon hier zeker! Gezellig sfeertje, ons dochtertje kreeg meteen wat speelgoed van de vriendelijke gastvrouw. Een frikandel met portie friet voor haar en wij hadden plates: gamba's en kabeljauw. Leuk detail; groente in een wekpotje. Wij gingen zeer tevreden weer weg!

Eten was lekker. Porties zijn niet erg groot. 8,95 voor een portie fish and chips op een papieren bordje is redelijk prijzig. Personeel is erg vriendelijk.

Goed tot prima restaurant met uitstekende verzorging

Martijn Hoekstra

Fantastisch gegeten. De kaart is prima. Geen culinair hoogstandje maar leuke gerechten. Prijs/kwaliteit prima! We hadden twee dochters mee (4 en 2) die de boel op stelten zetten. Personeel ging hier erg leuk mee om!

12. Fusion Anjum

Zondag 17 januari 2016 hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Toen wij binnenkwamen werden we meteen geholpen. Het restaurant ziet er vanbinnen zeer modern uit. Wij hadden geen voorgerecht, want we hadden van te voren gehoord over de goed gevulde pizza's. Mijn vrouw had de pizza carbonara en ik had de pizza peasana speciaal. Ze waren verrukkelijk en het personeel was zeer attent en goed. Al met al wij komen hier zeker terug.

Lekker simpel gegeten. Heerlijke patat en zalm. Ook de gamba's waren lekker.

14. Fusion Anjum

Een héél slecht restaurant. Gereserveerd voor een gezelschap van 9 personen. Bij de reservering al aangegeven dat we graag pizza's wilden eten. Uiteindelijk hebben we 1,5 uur (!!) moeten wachten, na meermaals vragen waar de pizza's bleven. Bezorging en afhaal gaat vóór gaf ze aan!

Toen we de pizza's eindelijk hadden was er één verkeerd en allemaal waren ze zwart aan de onderkant en erg veel vocht waardoor de bodem pap was geworden echt niet lekker. Daar werd niet op gereageerd. De serveerster liet zich niet meer zien en liet de stagaire (of wat het dan ook was, een jonge jongen) het aanhoren.

Dus... ga je geld hier niet uitgeven het is heel erg slecht en de service is helemaal een lachertje

Goede ervaring. Het geserveerde is lekker en origineel, entourage met een verhaal. Heerlijke patat!

Zeer gastvrij. Een kleine kaart maar met de lekkerste zalm en frietjes die ik in jaren heb gegeten.

Derksen

Erg gastvrij. Lekkere zelfgebakken cheesecake en worteltaart.

18. Fusion Anjum

Donderdag 11 juni hebben mijn vrouw en ik bij Hotel/restaurant Wad Oars gegeten. De kok meldde ons dat het druk was, aangezien het bedrijf ook bij thuisbezorgd.nl is aangesloten. Ter compensatie kregen wij een heerlijk bordje met warme nacho's, top! De drukte viel ons echter niet op omdat we een lekker wijntje hadden genomen vooraf. Vervolgens hebben we een voorgerecht genomen en dit voortgezet met een pizza! Beide smaakten naar onze mening erg lekker! De pizza was naar mijn mening veel te groot en daarom geen dessert genomen met mijn vrouw. Bediening was prima. Al met al waren wij wél vol en tevreden!

Oant sjen ofzo in het Fries,

Groetjes!

19. Fusion Anjum

Je moet vooral geen honger hebben als je hier gaat eten! Na het ontvangen van ons drinken, hebben wij zo'n 20 minuten moeten wachten voordat de bediening onze verdere bestelling op kwam nemen (er waren bijna geen klanten!). Na het doorgeven hiervan (3x patat), hebben wij zeker 30 minuten moeten wachten op ons eten. Erg vervelend als je een dochtertje van 2,5 jaar bij je hebt...
    Vragen wanneer je eten komt, omdat je al een tijd zit te wachten, wordt ook niet gewaardeerd en op een snauwende toon beantwoord. Gelukkig hadden wij heel veilig alleen patat besteld en die smaakte best goed. Wel erg sobertjes zo zonder garnering. Het interieur is overigens modern en het ziet er schoon uit.
    Al met al; wij komen hier niet meer terug.

Sophie Ligtvoet

Een erg leuk restaurantje aan het strand van oostmahorn! Het is leuk om te zien hoe ze het hebben aangekleed met oude zeil en vissersspullen. De kaart is voornamelijk gericht op vis, maar je kunt er ook een snackje eten. Samen met mijn zusje hebben we gekozen voor pittige gamba's met verse friet en stokbrood. Voor minder dan 30 euro hadden we ons buikje vol. Het was best wel druk dus hebben we een tijdje moeten wachten op eten, maar dat was het zeker waard!

Tjalle van der Wal

20 maart en 21 maart gegeten. Vlotte bediening, gezellige sfeer en uitstekend eten. Vooraf het wadden brood. De botervis heerlijk vol van smaak. De zalm op 20 maart hetzelfde. Er is een rustige en gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Leuk restaurant, lekker eten.

Waddenbrood en uiensoep en zalmbonbon vooraf, als hoofdgerecht kalfszwezerik zoals deze moet zijn: knapperig van buiten, zacht van binnen, en slibtong. Goede huiswijn. En als extra het boek gekocht met de titel van het restaurant " het raadsel van de wadden".

Bijzonder dat deze zaak 365 p/j open is, dus ook in het rustige winterseizoen kan je hier lekker eten.

Het omrijden zeker waard!

Sjoerd Landman

24. Fusion Anjum

Wij hebben hier op onze trouwdag na de dienst een high tea/lunch genomen. Van tevoren had ik met de eigenaar besproken over onze wensen. Niks was te gek en alles kon. Leuk om iemand te treffen die zo enthousiast is over zijn werk.
    Op de dag zelf was alles goed geregeld, bijna alles was huisgemaakt of van de bakker. Heel erg lekker.Twee jonge mensen in de bediening die het prima deden. Erg fijne sfeer was er ook.
    Ik ben eerlijk gezegd verbaasd over de slechte recensies. Op basis van mijn ervaring zou ik het restaurant zeker aanraden.

Klaas Wieringa

Barend Kloet

Vertaal van English naar Nederlands

We hebben genoten! Van het uitzicht, de ambiance, het eten en de service.

De pittige meloensoep was een heerlijke verrassing. Onze keuze betreffende het hoofdgerecht was ook niet verkeerd: de spare ribs zijn zo mals dat je ze met mes en vork kunt eten en de sliptongetjes smaakten ook heerlijk.

Minpuntje was het gebrek aan een warme groente bij het hoofdgerecht. Wij kregen rabarber en sla met tomaat en dressing als groente.

Desalniettemin is het een aanrader!

Jannie

Bijzonder aangename bediening. Heerlijk gegeten, waddenbrood vooraf perfect, malse spareribs en een heerlijke runderstoofpot. Lekker gegeten, relaxed gezeten, prachtig uitzicht. Ongedwongen sfeer.

Aanrader!

Vanmiddag na een stevige wandeling even een kop koffie halen. Mét appeltaart natuurlijk! Maar wat een drama. Slagroom die al bijna was doodgeslagen op weg van de keuken naar het terras... En de bijbehorende appeltaart... regelrecht van de groothandel. En dan te bedenken dat je met het mooie weer genoeg gasten krijgt. Koop dan ook kwaliteit in. Nog eens een keer hier koffiedrinken? Reken er maar niet op...