Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Angerlo verdeeld zijn.

1. Bestel al bijna 3 jaar bij ze, rond de 1 keer per maand, soms een keer extra. Het meeste is super lekker en het zijn hele aardige mensen die er werken. Het eten smaakt goed en je krijgt altijd extra saus erbij. Het is een toptent!

2. Al een paar keer hier besteld omdat ze ook in Steenderen bezorgen.
    Altijd goed en lekker en voor een prima prijs

3. Het was veel maar de schnitzel was erg droog. Mijn man had een boerenschnitzel die wel lekker was maar ook droog. De pindasaus die er bij zat was koud, ook jammer. De hoeveelheid is prima!

4. Meneer Janssen

Lekker eten! Goede prijzen! Altijd vers! Ik bestelde in het verleden altijd bij een concurrent uit Doesburg, maar het Hoekje is vele malen beter

5. Kiara

6. Jennke

Heel vaak gaat het goed. Maar deze keer niet. Vieze stevige onverzorgde man kwam het eten brengen. Denk de eigenaar maar echt onverzorgd en ongeschoren vieze kleding. Eten wat dit keer niet lekker gebeld en kreeg nieuw maar een hele discussie dat ik niet de waarheid sprak… al jaren klant en nu dit… erg vreemd zal z’n dag niet hebben gehad. Onhygiënisch en onverzorgde eigenaar. Ik twijfel nu of de keuken wel schoon is.

7. Fam.Gubbels

Perfect, wij bestellen er regelmatig pizza's, altijd vers, en bezorgen op het juiste tijdstip. Ook halen wij soms zelf als we in de buurt zijn.
    Al jaren klant bij hun. Gewoon TOP.

8. Jelmermiah

9. Rik Berendse

Erg teleurgesteld over deze zaak, echt slecht hoe ze omgaan met hygiëne. Ik kwam binnen met veel eetlust maar toen ik de deur uitliep had ik al bijna geen honger meer, het eten was ook echt niet te vreten. De mexicano was gewoon taai. Ik vertrouw niks van deze zaak. Het zou me niet verbazen als ze het frituur vet nog nooit hebben ververst 😂
    Ik ga er nooit mee heen,

10. Binnen een uur bezorgen dat lukt ze niet eens, om vijf uur besteld, om 10 over zes nog steeds niks? Maar wel veel shoarma en het smaakt wel.

11. F. Bilgic

Heerlijk eten altijd vers en van goed kwaliteit. Pizza’s zijn verrukkelijk. Zeker een aanrader.

12. Rotzooi!!!

13. Familie Petrenko

Lekker eten goede service

14. Mensen die zeggen dat het eten goed is zijn zeker nooit in de zaak zelf geweest. Ik zeg je de keuken van de Chinees is er schoon bij. Het eten, ja ik had net zo goed een kant en klaar maaltijd voor paar euro in de winkel kunnen halen want alles wordt in de magnetron gegooid, rijst, kip, alles. Denk je lekker vers eten te halen. Ik ben niet satisfied, eerder teleurgesteld en ga dan ook nooit meer eten halen hier. Bah. Ja, je krijgt veel maar ik ben meer van de kwaliteit dan de kwantiteit.

Bedankt voor het verpesten van mijn tijd, eetlust en de ruimte in mijn prullenbak

1,5
  15. Goed eten, maar altijd een beroerde bezorgtijd en je wordt niet op de hoogte gesteld van de status.
    En wanneer je een slechte recensie schrijft, kom je op de zwarte lijst te staan en bezorgen ze geen eten meer aan de deur.
    Erg slecht van deze eigenaar om zo met goed betalende klanten om te gaan.
    En ook nog erg bijdehand aan de telefoon doen ook.
    Ik ben klaar met deze toko en ik hoop dat er nog meer mensen op de zwarte lijst komen te staan bij deze man, zodat de tent gesloten kan worden.
    De recensie die ik geschreven heb de vorige keer, betrof alleen de lange bezorgtijd, en als je dat al niet meer mag melden om eventueel verbeteringen te forceren dan weet ik het ook niet meer.

Een heel ontevreden klant...

5,9
  16. Het zijn heel gezellige mensen en wij hier zijn er heel blij mee, het eten is er goed en de prijs ook.

17. saskia peters

Lekker eten, goede hoeveelheden en goede prijs. Echter bezorging duurt vaak (veel) langer dan beloofd.

18. Genieter

Lekker eten, bezorging duurt soms lang.

19. Henk van der Horst

Goed,vers eten.De hoeveelheid is ruim voldoende. Pizza's zijn overheerlijk en de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Positief klein nadeel zijn soms de wachttijden maar dat hebben wij er graag voor over of wij bestellen het telefonisch.