Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Andijk verdeeld zijn.

1. Snackbar Andijk

Hallo
    Ik heb mijn zoon voor 5 euro friet laten halen.
    Er kwam een zakje mee voor 1 persoon.
    Ik heb netjes gebeld en er werd mij verteld dat dit normaal was.
    Sorry hoor de cavia had er net genoeg van gehad.
    Schandalig en wij komen hier nooit meer.
    En mijn kennissen en de rest van de Andijkers zal ik het ook netjes melden hoe het daar gaat.

2. Snackbar Andijk

Wat een chagrijnig personeel. Eten zeer matig. Totaal geen sfeer in deze zaak. Vorige eigenaar was het veel beter! Kom hier niet meer.

3. Snackbar Andijk

Gisteren heerlijk gegeten bij 't Skaffie net als de vorige keer, hele vriendelijke bediening en het eten was prima!

4. Snackbar Andijk

Afgelopen zaterdag maar eens met mijn vrouw besloten te gaan eten in het restaurantgedeelte. We werden goed ontvangen door de serveerder en kregen een kaart aangeboden. Wij hebben echt heerlijk gegeten en je hebt niet het idee dat je in een snackbar zit. De prijs is wat duurder voor de patat dan bij de vorige eigenaar, maar je krijgt er wel veel meer voor terug.

Ons zult u zeker nog eens terugzien!!

5. Snackbar Andijk

Heerlijk gegeten. Zaak ziet er mooi en fris uit. Stoelen zitten heerlijk. Vriendelijke bediening. Verse patat is super. Kom zeker weer terug.

6. Snackbar Andijk

Hier nu 1 keer geweest maar ook de laatste keer nu. Het is over gegaan van eigenaar. Verse friet heerlijk, maar er werd dus een vracht frietkruiden overheen gegooid wat de friet dus verpestte. Saté saus zo pittig dat je dat na een uur dan ook wel merkte. En dan de prijzen. Ik zeg hou maar op, sorry. Geef mij de oude zaak maar weer.

7. Snackbar Andijk

Wij hebben hier 1 keer iets gehaald en was ook goed te eten, maar aan de prijzige kant. De saus op iets wordt apart afgerekend en dat maakt het allemaal iets duurder.

We hebben een aantal keer al gegeten en telkens is het super. De bediening heeft heel snel door hoe (Snel) je wilt eten, je bent er echt op je gemak. Het eten is heerlijk, uit de omgeving en veelal biologisch. Niet van die grote hoeveelheden als bij chinees of bij pizza. Maar wanneer je er gegeten hebt, heb je een zeer voldaan gevoel. En dat vinden we erg knap.
    We raden het dus iedereen aan hier een keer uit eten te gaan. U begrijpt dan ook onze hoge waardering.

De cappuccino was erg goed, maar aan de dure kant. Ik had de joppieburger besteld, die achteraf zeker niet de gevraagde €6 waard was. Het broodje was niet erg vers en de saus was karig te noemen. Weinig salade en het vlees hard gebakken. Prijs kwaliteit verhouding scoort een onvoldoende wat mijn bestelling betreft! Het restaurant zag er verder wel netjes uit en het toilet was schoon. Gezellige tafeltjes bij het raam maakten het bezoek toch nog de moeite waard.

Ans

Ans

Onlangs weer genoten van de lunch in dit gezellige restaurant. Altijd goed en gezellig!

12. Nederlands Andijk

Heel erg lekker eten, service is goed en prijs/kwaliteit verhouding is ook ruim voldoende. Sfeer en inrichting zou wat beter kunnen.

13. Nederlands Andijk

Gisteren weer heerlijk gegeten. Altijd goede kwaliteit en je wordt snel geholpen.

14. Nederlands Andijk

Op personeel na alles ruim onvoldoende. Alles op geld gericht, waardoor de producten ver onder de maat zijn. Misschien dat een nieuwe eigenaar daar weer een top zaak van kan maken.

15. Nederlands Andijk

Milja Stompe

Komen regelmatig wat halen. Nu vanavond twee berehap met een zeer flauwe saté saus. Twee patat speciaal met curry saus gevraagd. Was tomaten ketchup. Kan allemaal gebeuren. Maar twee haren in de patat. Gaat te ver. Graag aan de hygiene blijven werken. En het HACCP hanteren.

1619 is ons favoriete restaurant als we in Andijk zijn. Mooie inrichting, kindvriendelijk, fijne bediening, prachtig uitzicht en... super lekker eten. Bijzondere gerechten en mooi gepresenteerd!

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Het eten is modern en goed, voorgerecht taboulesalade met gamba's verrukkelijk, creatief dessert. Enige minpunt: het was te warm in het restaurant.

Zeer slecht net wat afgehaald in Medemblik, te triest voor woorden. Patat veel te hard, bami schijven zat het ijs net niet in. En heel weinig voor wat je betaald.

19. Chinees-Indisch Andijk

Het eten was lekker en voldoende en we zijn correct geholpen.

20. Nederlands Andijk

Gezellig met een groep gegeten. Heerlijke omeletten en shoarma!

21. Nederlands Andijk

Rondje op de motorfiets, koud, hoge nood... Wat doe je dan? Je houdt aan bij de eerste de beste zaak die je tegenkomt. Dit was dus de stormvogel in Andijk. Een zaakje wat goed past in het dorpse straatbeeld van Andijk.

Eenmaal binnen werd ik vriendelijk begroet door een jongedame. Aan de gokautomaat zat een meneer zijn geluk te beproeven en verder was het stil hier. De zaak is vrij eenvoudig ingericht, maar heeft toch iets meer luxe dan een 'snacktent'.

Na even gebruik te hebben gemaakt van het toilet (beetje ouderwets ding, maar wel keurig schoon), heb ik een kopje koffie besteld. Dit kwam uit een simpele automaat, maar het smaakte er niet minder om. Geserveerd op een klein blaadje, vergezeld door een lekker koekje. De prijs was €1 en een beetje.

Ik heb hier even door kunnen warmen en heb toen mijn toertochtje voortgezet. Een vriendelijk tot ziens werd me nageroepen door de jongedame achter de balie. Ik zal het onthouden voor als ik weer eens in de buurt ben.

Toon Manders

Nah....absoluut niet te spreken. Weinig keus, slechte akoestiek. Jonge brigade met weinig ervaring. Ben geen grote eter, maar zelfs ik vond het karig voor de prijs....voorlopig niet meer naar Andijk...

De '10 van Meijer's': een geweldig concept: 10 prachtige gerechtjes, allemaal goed gekookt en mooi gedresseerd. Tot zover top. De bediening mag wat attenter en met wat meer stijl: ook een glaasje fris moet gewoon netjes geserveerd worden: niet het flesje in de hand en aan tafel uitschenken, niet de lege wijnfles op de kop in de koeler, niet de bediening met de vuisten leunend op de tafel om het gerecht toe te lichten. Wat meer aandacht voor de lege glazen van de vorige ronde wijn. Wachten op brood zou toch ook niet nodig moeten zijn. Dus een 9 voor de witte brigade en een zesje voor de bediening.

24. Nederlands Andijk

Prijzen liggen erg hoog, kip shoarma besteld is gewoon opgewarmd in de magnetron.
    Broodje hamburger erg onsmakelijk en zonder garnering. Wel leuk personeel.

25. Chinees-Indisch Andijk

Komen al jaren hier in Andijk en komen ook wel eens hier wat af te halen. Het eten is goed van smaak en de kwaliteit is prima. Alleen vindt ik de porties klein voor het geld wat je moet betalen. Ook de bijgerechten bami nassie witte rijst in veel te kleine bakjes en wil je meer dan moet je bijbetalen. Dan komt het er bijna op neer dat ik voorbeeld voor een Portie Babi pangang met Grote Nassie € 14,- moet betalen en voor een schamele Loempia € 4,-.
    Voor de rest Prima Chinees maar kleine porties en te duur naar mijn inziens.

Jan Hollinga

Altijd heerlijke zelfgemaakte friet. Vlotte bediening.Topper

jan jaap

Wij hebben deze week in Mariska's corner Medemblik en in Mariska's corner Andijk gegeten.
    Was over beide zaken zeer te vreden. De bediening is goed, vriendelijk personeel, goed gevulde borden, en de prijs vond ik erg mee vallen. Je kan zien dat Andijk net is veranderd het ziet er lekker fris uit. Een gezellige inrichting in beide zaken, Echt een gevalletje van je thuis voelen.
    Mijn vrouw had in Medemblik een talapia filet, en de vis was zeer smakelijk, ik had in Medemblik een pruttelpottje, en ondanks dat ik een grote eter ben kreeg ik deze niet op.
    In andijk had mijn vrouw een geitenkaassalade, lekker vers bereid en ik had een kipsate menu en ook hier was het allemaal goed verzorgd en zeer smakelijk.
    Jammer is wel dat er toch een verschil zit in de kaart, die van Medemblik is net een restaurant en in andijk meer een lunchroom. Maar we waren zeer te vreden en het is zeker een aanrader om een van de zaken te bezoeken.

28. Nederlands Andijk

Goede snackbar, zeer goede kwaliteit en aardig personeel! Echt een aanrader!

Marcel oud

Het eten, wijn, bediening is helemaal zoals het hoort, heerlijk avondje.

Afgelopen week hier gegeten met 3 personen en het was werkelijk heerlijk, we aten alle drie wat anders.
    Haassate, broodje cheesehamburger en een snitsel met de welbekende heerlijke eigen gemaakte rode saus en eigen gemaakte frieten.
    De bediening was ook top en de bijgerechten ook super, op het mooie servies, wij komen hier zeker snel terug.
    Marjo