Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Andelst verdeeld zijn.

Met zijn 2-en heerlijk genoten op 1e kerstdag van een 4 gangen kerstdiner.
    Prima ontvangst met een glaasje cava met wat knabbels.
    Na de 2 lekkere amuses kregen we vervolgens tonijn met krab, parelhoen, hertenbiefstuk en een warm chocoladetaartje met huisgemaakt kersenijs. Allemaal lekkere combinaties met goed bijpassende wijnen. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was goed. Een minpuntje was de lange tijd (30 minuten) tussen het inschenken van de wijnen en het serveren van de gerechten. Dat zou wat dichter op elkaar moeten zitten.
    We hebben genoten van een heerlijk ontspannen avondje. Dit restaurant blijft een aanrader.

We hadden wat te vieren en vonden het 5 gangen asperge menu van Kromhout daar goed bij passen.

Na 2 heerlijke amuses kregen we als voorgerecht gepekelde runderlende met 2 grote garnalen en een witte asperge, gevolgd door aspergesoep met bosuitjes en als tussengerecht kabeljauw met wilde spinazie en groene asperges. Als hoofdgerecht kregen we 2 bereidingen van lam (filet en sukade) met witte asperges geserveerd.
    Het nagerecht bestond uit zelfgemaakt yoghurtroomijs met aardbeien en een aardbeiensoepje.

Alle gerechten waren lekker, echter niet alle combinaties konden ons bekoren, zoals bv de bosuitjes in de aspergesoep, waarbij de bosuitjes te overheersend waren. Bij het hoofdgerecht waren er te veel smaken aanwezig, zodat het accent van de asperges werd weggehaald. Over het algemeen was dat wel het geval, er zaten bij de 1e 4 gerechten asperges, maar daar lag niet het accent op en dat hadden we wel gedacht bij een aspergemenu (jammer). Alles was wel van goede kwaliteit, met zorg bereid en mooi opgemaakt op de borden. Ook de wijnen pasten bij het geheel.

De service was goed. De tafels waren mooi gedekt met echt tafellinnen, onze complimenten daarvoor. Wel jammer dat er zo weinig tafels bezet waren, dit restaurant verdient veel meer bezette tafels!

Een aanrader. We komen nog een keer terug!

Voor de derde keer weer heerlijk gegeten. De kwaliteit is perfect en de borden met eten worden erg mooi opgediend. Het zijn net kleine kunstwerken. We komen zeker terug. Ga zo door, dan komt het zeker goed.

Eten was lekker. Alleen het is ontzettend weinig, dus je moet iedere hap bewust nemen en goed op de smaak letten. Van sommige sausjes had je echt te weinig. Wat ik wel een afknapper vond is dat ze voorstellen om met een prosecco te beginnen en die vind je vervolgens voor €7,10 op de rekening. Als je geen huisgemaakte bonbons etc bij de koffie besteld dan kan er zelfs niet een bonbon oid vanaf dan krijg je een kaal kopje koffie.

We hebben hier andermaal heerlijk genoten van een 3 gangendiner + bijpassende wijnen tijdens de Heerlijk 10 daagse.

Na de heerlijke amuses kregen we een pallet van huis gerookte wilde zalm en diverse bereidingen van komkommer. Als hoofdgerecht kregen we 2 bereidingen van rund (lende en sukade) met vele soorten groenten geserveerd.
    Het nagerecht bestond uit een stukje aardbeientaart met aardbeiencaramel (super lekker) en zelfgemaakt roomijs met yogurtsaus.

Alle gerechten waren erg lekker. Echt topniveau, met zorg en passie bereide gerechten en prachtig opgemaakte borden. Ook de wijnen waren heerlijk.

De service was goed. De tafels waren mooi gedekt met echt tafellinnen, onze complimenten daarvoor. Wel jammer dat er maar 2 tafels bezet waren, dit restaurant verdient veel meer dan 2 bezette tafels!

Echt een aanrader. We komen zeker nog een keer terug!

We hebben hier heerlijk genoten van een 3 gangendiner + bijpassende wijnen tijdens de restaurantweek.

Na de heerlijke amuses kregen we een pallet van gerookte zalm, zalmmousse en diverse bereidingen van komkommer. Als hoofdgerecht kregen we een super malse kalfsribeye met garnituur voorgeschoteld. Het nagerecht was een panna cotta met witte chocolade en aardbeienijs met garnituur.

Alle gerechten waren erg lekker. Echt topniveau (misschien wel Michelinster waardig), met zorg en passie bereide gerechten en prachtig opgemaakte borden. Ook de wijnen waren heerlijk, al haalde de dessertwijn het net niet bij het dessert. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal. Wel vond ik de prijs van de wijnen iets aan de hoge kant.

De service was prima, maar zou beter beoordeeld zijn als er niet steeds voorlangs geserveerd werd. Er is ruimte genoeg rondom de tafels om dat op de juiste manier te doen.

We komen zeker nog een keer terug!

Een gast uit Heteren

Wij hebben hier een heerlijke culinaire avond gehad! Het verrassingsdiner voldeed aan onze verwachting, er wordt rekening gehouden met wat je wel of niet lust. Veel kennis van eten en drinken, leuk dat er zoveel verteld wordt over de wijn etc. Wij komen zeker nog een keer terug! Gewoon een avond uit onder het genot van een heerlijke maaltijd die a la minute en vers bereid wordt! Een echte aanrader!!!!

Afgelopen vrijdag met 4 personen genoten van een 6 gangen verrassings menu. De gerechtjes waren een belevenis aan smaak. Service was perfect, uitleg over de gerechten en de wijn waren duidelijk. Een van ons is lichtelijk gehandicapt wat door de bediening gelijk werd opgevangen door aan te bieden of de kok het eea kon voor snijden. Het draaide voor ons uit op een perfect avondje uit.

Prettige ervaring. Goede uitleg. Mooie gerechtjes. Vooral de macaron van biet gevuld met roomkaas was een heerlijke mondervaring: Het zoete, iets aardse van de biet met het mollige van de roomkaas. Verrukkelijk !

J.G.H.M. De Poel

Gisteren 1 sept 2013 met een Groupon gegeten. De ontvangst en bediening waren prima en de smaken divers en vol. Mijn kritiek gaat dan ook niet over de kwaliteit, maar de kwantiteit was minimaal. Bij het hoofdgerecht 1 theelepeltje bulger vulde mijn maag niet. Ook de groenten enz bij de overige gerechten waren minimaal of het moet de veeg erwtenpuree zijn geweest.
    Ook de tijdspanne tussen de gerechten was erg ruim, we kwamen om 19.00 uur en vertrokken direct na de koffie, om 22:30.
    Kortom, ik zal niet snel terugkomen.

Gisteravond een geweldige avond gehad bij restaurant het Kromhout. Zeer nette en vriendelijke ontvangst. Er werd vooraf geinformeerd of we bepaalde producten niet lusten of allergisch waren voor een bepaald product.
    Als eerste kregen we een plateautje met heerlijke amuses geserveerd. Daarna aten we een viergangen verrassingsmenu. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten verrukkelijk. Schilderijtjes op je bord.
    Als afsluiter koffie met prachtige friandises.
    Bij elk gerecht kregen we van de vriendelijke gastvrouw uitgebreide informatie over wat er geserveerd werd.
    Een gezellig restaurant met mooi gedekte tafels.

Aanrader, heerlijk 4-gangen diner, prettige ontvangst en vriendelijke bediening, maar we gingen natuurlijk voor het eten, het was genieten, van alle gerechten en niet te vergeten de amuse!! We hebben genoten van ons "echt" avondje uit!

Heerlijk gegeten, 4 - gangen verrassing -diner.
    Kleine apart opgemaakte gerechten met heerlijke smaakcombinaties.
    Zeer vriendelijke attente bediening, werkelijk niets op aan te merken en zeer aan te raden voor een heerlijke avond verwennerij.

Hanke

Vrijdagmiddag prachtige dag en met Grouponbon naar Rest Kromhout.
    Fantastisch in een woord!
    Mooie ambiance. Vriendelijke bediening.

Twee Bourgondische smulpapen hebben enorm genoten.

Het 5 gangen menu was een explosie van smaken, verfijnde gerechten! Mooi opgediend en na 5 gangen verrassingsmenu precies genoeg gegeten.

Een suc6!
    Dank u wel!
    Vriendelijke groet,
    H. Sleper

Heerlijk gegeten bij Kromhout met Groupon voucher. Het voelde als een echt avondje uit en het is zeker voor herhaling vatbaar!

ook wij hadden een grouponbon cadeau gekregen en dachten dat zullen we dan wel merken, maar niks hoor, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten en ja met 5 gangen krijg je (gelukkig) ook geen volle borden. heerlijke wijnen! wij hebben genoten van ons avondje "uit". onze complimenten!

Via Groupon een 5-gangen verrassingsmenu gegeten. Prettige ontvangst waarbij we gevraagd werden of er nog voorkeuren waren opdat het menu hierop aangepast kon worden.
    Heerlijk gegeten en op geen enkele wijze merkte je dat je een "groupon klant" was. Gerechten waren weliswaar niet groot, maar wel perfect qua smaak, versheid en bereiding. En omdat er 5-gangen waren, hadden we op het eind toch voldoende gegeten. Met een bijbehorende Bob arrangement kreeg je ook bij iedere gang een passende wijn.
    Ook de bediening was uitstekend en attent.
    Prijs / kwaliteit is wat lager doordat de drankjes (wijn, procsecco) behoorlijk prijzig zijn.

Afgelopen donderdag met groupon bon het verrassingsmenu gegeten, 5 gangen culinair lekker en goed.
    Prachtig weer wat het uit eten gaan altijd leuker maakt.
    We hebben buiten gegeten en alle aandacht gekregen want we waren de enige gasten.
    Echt een gemis voor iedereen die niet geweest is.
    Een geweldige gegelegenheid om eens te proberen, ik kan het iedereen aanraden

Jan

Heleen

Wij hebben vanuit Groupon een 5-gangenmenu gegeten. Het eten smaakte heerlijk en de bediening was ook prima. Gekozen voor een wijnarrangement en bij iedere wijn een uitgebreide uitleg, erg leuk!

Gisterenavond via een Grouponvoucher een 5-gangen verrassingsmenu gegeten met 6 pers.
    Het Sardientje van de 1e gang (zgnmd. op de 'huid gebakken') wat ik kreeg zat vol graten en heb het sardientje uitgekauwd weer terug op het bord meegegeven met de mededeling dat het niet te eten was. We hadden verwacht dat de gastvrouw hier nog op zou terugkomen maar helaas...
    De 2 ons groenten die we toch wel verwacht hadden hier te krijgen waren ver te zoeken. Hier en daar een stukje wortel, venkel, witlof, broccoli, bietjes haalde bij elkaar hooguit 2 eetlepels per persoon in totaal verdeeld over de 5 gangen. We hebben 1 (gebakken) aardappelschijfje, 5 minifrietjes en een 'graan' uit ver-weg-ie-stan gehad wat onze magen niet heeft kunnen vullen.
    Het enige wat echt lekker was, was de eendenborst en de diamanthaas en het sorbet??ijs van boerenyoghurt.
    Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar!

Toornend

Weer van een heerlijk 5-gangen menu genoten met bijpassende wijnen.
    Goede uitleg over gerechten en wijnen. Passie voor smaak en beleving.

Volgende maand weer.

André Span

Uitstekend restaurant met een stijlvolle ambiance. Bediening was top, zeer vriendelijk en met een goede uitleg over de samenstelling van de gerechten. De gerechten waren zeer smaakvol, alleen het hoofdgerecht vonden we te weinig en niet goed op temperatuur.

Onze opmerking hierover werd goed opgepakt. We kregen ter compensatie een overheerlijke koffieservice met friandises, heerlijke bonbons en nog veel meer lekkers. We gingen met een goed gevoel naar huis.

Wij hebben afgelopen vrijdagavond een heerlijk avondje uit gehad, zeer vriendelijk personeel en overheerlijk eten. Hartelijk dank hiervoor.

Dit restaurant bezocht tijdens de restaurantweek. Door diverse 'trucjes' probeerde men de rekening op te krikken, zoals een aperitief, prosecco, een wijnarrangement en uitbreiding van het menu met meerdere gangen. Dat is natuurlijk geoorloofd maar ik vond het wel irritant omdat het meerdere malen terugkwam. Eten was op zich prima, hoeveelheden vielen tegen en we moesten erg lang wachten. Ambiance sprak mij niet aan.

Mooie, verrassende smaak combinaties. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Wij komen er regelmatig om ons culinair te laten verwennen. Aanrader!