Nieuwste foto's in Andelst

Laatste updates in Andelst

1. adriaan's profielfoto
    adriaan vindt de recensie door Tenny en Ron voor Kromhout leuk

Met zijn 2-en heerlijk genoten op 1e kerstdag van een 4 gangen kerstdiner.
    Prima ontvangst met een glaasje cava met wat knabbels.
    Na de 2 lekkere amuses kregen we vervolgens tonijn met krab, parelhoen, hertenbiefstuk en een warm chocoladetaartje met huisgemaakt kersenijs. Allemaal lekkere combinaties met goed bijpassende wijnen. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was goed. Een minpuntje was de lange tijd (30 minuten) tussen het inschenken van de wijnen en het serveren van de gerechten. Dat zou wat dichter op elkaar moeten zitten.
    We hebben genoten van een heerlijk ontspannen avondje. Dit restaurant blijft een aanrader.

2. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Met zijn 2-en heerlijk genoten op 1e kerstdag van een 4 gangen kerstdiner.
    Prima ontvangst met een glaasje cava met wat knabbels.

3. adriaan's profielfoto
    adriaan vindt de recensie door Tenny en Ron voor Kromhout leuk

We hadden wat te vieren en vonden het 5 gangen asperge menu van Kromhout daar goed bij passen.

Na 2 heerlijke amuses kregen we als voorgerecht gepekelde runderlende met 2 grote garnalen en een witte asperge, gevolgd door aspergesoep met bosuitjes en als tussengerecht kabeljauw met wilde spinazie en groene asperges. Als hoofdgerecht kregen we 2 bereidingen van lam (filet en sukade) met witte asperges geserveerd.
    Het nagerecht bestond uit zelfgemaakt yoghurtroomijs met aardbeien en een aardbeiensoepje.

Alle gerechten waren lekker, echter niet alle combinaties konden ons bekoren, zoals bv de bosuitjes in de aspergesoep, waarbij de bosuitjes te overheersend waren. Bij het hoofdgerecht waren er te veel smaken aanwezig, zodat het accent van de asperges werd weggehaald. Over het algemeen was dat wel het geval, er zaten bij de 1e 4 gerechten asperges, maar daar lag niet het accent op en dat hadden we wel gedacht bij een aspergemenu (jammer). Alles was wel van goede kwaliteit, met zorg bereid en mooi opgemaakt op de borden. Ook de wijnen pasten bij het geheel.

De service was goed. De tafels waren mooi gedekt met echt tafellinnen, onze complimenten daarvoor. Wel jammer dat er zo weinig tafels bezet waren, dit restaurant verdient veel meer bezette tafels!

Een aanrader. We komen nog een keer terug!

4. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Een aanrader. We komen nog een keer terug!

5. Edy Jakobs's profielfoto
    Edy Jakobs heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Voor de derde keer weer heerlijk gegeten. De kwaliteit is perfect en de borden met eten worden erg mooi opgediend. Het zijn net kleine kunstwerken. We komen zeker terug. Ga zo door, dan komt het zeker goed.

6. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Eten was lekker. Alleen het is ontzettend weinig, dus je moet iedere hap bewust nemen en goed op de smaak letten. Van sommige sausjes had je echt te weinig. Wat ik wel een afknapper vond is dat ze voorstellen om met een prosecco te beginnen en die vind je vervolgens voor €7,10 op de rekening. Als je geen huisgemaakte bonbons etc bij de koffie besteld dan kan er zelfs niet een bonbon oid vanaf dan krijg je een kaal kopje koffie.

7. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Kromhout

We hebben hier andermaal heerlijk genoten van een 3 gangendiner + bijpassende wijnen tijdens de Heerlijk 10 daagse.

Na de heerlijke amuses kregen we een pallet van huis gerookte wilde zalm en diverse bereidingen van komkommer. Als hoofdgerecht kregen we 2 bereidingen van rund (lende en sukade) met vele soorten groenten geserveerd.
    Het nagerecht bestond uit een stukje aardbeientaart met aardbeiencaramel (super lekker) en zelfgemaakt roomijs met yogurtsaus.

Alle gerechten waren erg lekker. Echt topniveau, met zorg en passie bereide gerechten en prachtig opgemaakte borden. Ook de wijnen waren heerlijk.

De service was goed. De tafels waren mooi gedekt met echt tafellinnen, onze complimenten daarvoor. Wel jammer dat er maar 2 tafels bezet waren, dit restaurant verdient veel meer dan 2 bezette tafels!

Echt een aanrader. We komen zeker nog een keer terug!

8. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Kromhout

We hebben hier heerlijk genoten van een 3 gangendiner + bijpassende wijnen tijdens de restaurantweek.

Na de heerlijke amuses kregen we een pallet van gerookte zalm, zalmmousse en diverse bereidingen van komkommer. Als hoofdgerecht kregen we een super malse kalfsribeye met garnituur voorgeschoteld. Het nagerecht was een panna cotta met witte chocolade en aardbeienijs met garnituur.

Alle gerechten waren erg lekker. Echt topniveau (misschien wel Michelinster waardig), met zorg en passie bereide gerechten en prachtig opgemaakte borden. Ook de wijnen waren heerlijk, al haalde de dessertwijn het net niet bij het dessert. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal. Wel vond ik de prijs van de wijnen iets aan de hoge kant.

De service was prima, maar zou beter beoordeeld zijn als er niet steeds voorlangs geserveerd werd. Er is ruimte genoeg rondom de tafels om dat op de juiste manier te doen.

We komen zeker nog een keer terug!

9. Een gast uit Heteren's profielfoto
    Een gast uit Heteren heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Een gast uit Heteren

Wij hebben hier een heerlijke culinaire avond gehad! Het verrassingsdiner voldeed aan onze verwachting, er wordt rekening gehouden met wat je wel of niet lust. Veel kennis van eten en drinken, leuk dat er zoveel verteld wordt over de wijn etc. Wij komen zeker nog een keer terug! Gewoon een avond uit onder het genot van een heerlijke maaltijd die a la minute en vers bereid wordt! Een echte aanrader!!!!

10. JohnTnl's profielfoto
    JohnTnl heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Afgelopen vrijdag met 4 personen genoten van een 6 gangen verrassings menu. De gerechtjes waren een belevenis aan smaak. Service was perfect, uitleg over de gerechten en de wijn waren duidelijk. Een van ons is lichtelijk gehandicapt wat door de bediening gelijk werd opgevangen door aan te bieden of de kok het eea kon voor snijden. Het draaide voor ons uit op een perfect avondje uit.

11. willy's profielfoto
    willy heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Prettige ervaring. Goede uitleg. Mooie gerechtjes. Vooral de macaron van biet gevuld met roomkaas was een heerlijke mondervaring: Het zoete, iets aardse van de biet met het mollige van de roomkaas. Verrukkelijk !

12. J.G.H.M. De Poel's profielfoto
    J.G.H.M. De Poel heeft een recensie geschreven voor Kromhout

J.G.H.M. De Poel

Gisteren 1 sept 2013 met een Groupon gegeten. De ontvangst en bediening waren prima en de smaken divers en vol. Mijn kritiek gaat dan ook niet over de kwaliteit, maar de kwantiteit was minimaal. Bij het hoofdgerecht 1 theelepeltje bulger vulde mijn maag niet. Ook de groenten enz bij de overige gerechten waren minimaal of het moet de veeg erwtenpuree zijn geweest.
    Ook de tijdspanne tussen de gerechten was erg ruim, we kwamen om 19.00 uur en vertrokken direct na de koffie, om 22:30.
    Kortom, ik zal niet snel terugkomen.

13. M. Vos's profielfoto
    M. Vos heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Gisteravond een geweldige avond gehad bij restaurant het Kromhout. Zeer nette en vriendelijke ontvangst. Er werd vooraf geinformeerd of we bepaalde producten niet lusten of allergisch waren voor een bepaald product.
    Als eerste kregen we een plateautje met heerlijke amuses geserveerd. Daarna aten we een viergangen verrassingsmenu. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten verrukkelijk. Schilderijtjes op je bord.
    Als afsluiter koffie met prachtige friandises.
    Bij elk gerecht kregen we van de vriendelijke gastvrouw uitgebreide informatie over wat er geserveerd werd.
    Een gezellig restaurant met mooi gedekte tafels.

14. janneke's profielfoto
    janneke heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Aanrader, heerlijk 4-gangen diner, prettige ontvangst en vriendelijke bediening, maar we gingen natuurlijk voor het eten, het was genieten, van alle gerechten en niet te vergeten de amuse!! We hebben genoten van ons "echt" avondje uit!

15. netty  van stijn's profielfoto
    netty van stijn vindt de recensie door netty van stijn voor Kromhout leuk

Heerlijk gegeten, 4 - gangen verrassing -diner.
    Kleine apart opgemaakte gerechten met heerlijke smaakcombinaties.
    Zeer vriendelijke attente bediening, werkelijk niets op aan te merken en zeer aan te raden voor een heerlijke avond verwennerij.

16. netty  van stijn's profielfoto
    netty van stijn heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Heerlijk gegeten, 4 - gangen verrassing -diner.
    Kleine apart opgemaakte gerechten met heerlijke smaakcombinaties.

17. Hanke 's profielfoto
    Hanke heeft Kromhout toegevoegd als favoriet restaurant

Kromhout eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Frans
    • Nederlands
    Tielsestraat 190 Andelst
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. Hanke 's profielfoto
    Hanke heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Vrijdagmiddag prachtige dag en met Grouponbon naar Rest Kromhout.
    Fantastisch in een woord!
    Mooie ambiance. Vriendelijke bediening.

Twee Bourgondische smulpapen hebben enorm genoten.

Het 5 gangen menu was een explosie van smaken, verfijnde gerechten! Mooi opgediend en na 5 gangen verrassingsmenu precies genoeg gegeten.

Een suc6!
    Dank u wel!
    Vriendelijke groet,
    H. Sleper

19. Fenna's profielfoto
    Fenna heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Heerlijk gegeten bij Kromhout met Groupon voucher. Het voelde als een echt avondje uit en het is zeker voor herhaling vatbaar!

20. janneke's profielfoto
    janneke heeft een recensie geschreven voor Kromhout

janneke

ook wij hadden een grouponbon cadeau gekregen en dachten dat zullen we dan wel merken, maar niks hoor, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten en ja met 5 gangen krijg je (gelukkig) ook geen volle borden. heerlijke wijnen! wij hebben genoten van ons avondje "uit". onze complimenten!