Vanzz in Amsterdam

Parkeergelegenheid recht tegenover Vanzz in parkeergarage P6.

Op 100 meter loopafstand van trein-, metro- en busstation Bijlmer Zuid Oost

1415020306 76
1422032616 74
1513192658 62

1. Ingrid

Prima ervaring. Zeker de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

2. Lekker gegeten voor een bezoek aan de Douwe Bob afgelopen weekend. Wij zaten boven in het restaurant. Eten was erg lekker en we werden vlot geholpen waardoor wij ruim op tijd van het concert konden gaan genieten.

3. Vandaag gegeten bij Vanzz, eerste indruk was leuk lounge barretje, broodjes heerlijk met tapenade kruidenboter wel even eerder uit de koelkast halen. Maar toen kwam het hoofdgerecht, een zooitje op het het bord, hamburger ik miste iets, was het smaak of alleen zout en peper, maar goed smaken verschillen. Maar het nagerecht, wat een aanfluiting, een tiramisu wat vooraf is gemaakt en ingevroren, laat ik dit zeggen de ijspegels zaten in de room en ohja het smaakte net als de cheesecake van mijn vriendin. Het is wel goed opgelost, maar het had nooit moeten gebeuren. Ik kom hier nooit meer!!

Tip voor de toekomst, zet je personeel aan het werk!!

4. Trudy van den Deijssel

Leuke vlotte bediening, aardige meiden. Bittergarnituur te duur voor wat je krijgt. Lekkere Chardonnay!

5. Op 10 maart ging ik met mijn dochter naar Katy Perry in de Ziggo Dome. Van te voren hebben we hier een hapje gegeten. Als voorgerecht hebben we wat broodjes met kruidenboter & Aioli besteld. Smaakte op zich prima, maar veel te weinig smeersel in verhouding tot het brood wat we kregen.
    Dochterlief heeft frietjes met kaassticks besteld en ik de sate. Beiden waren simpel, maar prima bereid. De bediening was OK.

6. Leuk naar het concert van Lionel richie, gaan we daar eerst gezellig een hapje eten. Het was erg vol beneden met voetbalsupporters aangezien Ajax ook moest voetballen, maar gelukkig konden we boven een tafeltje vinden om wat te eten. Het zat helemaal vol, maar er was nog 1 4-persoons tafeltje vrij (beetje in de loop dus we gingen aan de achterkant naast elkaar zitten). Nadat er 5 keer iemand langs onze tafel was gelopen van het personeel, maar ons nog steeds niet had aangesproken of vroeg wat we wilden drinken, vroegen we zelf of we wat drinken konden bestellen en de kaart zouden kunnen krijgen. Na een half uur was er alleen een kaart gearriveerd, maar geen drankjes. Dus vroegen aan een andere jongen of het misschien niet helemaal goed was gegaan. Er was wel meer misgegaan zei hij. Na nog even wachten stond er ineens een heel bijdehand dametje voor m'n neus, bleek de gastvrouw te zijn. "Mag ik vragen waarom jullie hier zijn gaan zitten?" Er was geen andere plek, dus.... "Maar jullie hadden niet gereserveerd of iets?" Nee dat hadden we niet, maar niemand zei ook iets toen we boven kwamen, dus ja dan pak je een lege tafel waar geen bordje met 'gereserveerd' op staat. Of we dan even op wilden staan want dan kon ze haar gasten "placeren". En dan? We hadden inmiddels wel besteld, maar was nog niks gekomen. We konden een tafeltje verderop krijgen, ze zou het wel omgooien. Voelde me net een kleuter met een juf die je op je kop geeft. Ook aan onze nieuwe tafel ging het niet beter, mensen die een half uur na ons binnen kwamen hadden al een broodje, wij nog steeds niet, ook volgden de burgers al snel bij die andere gasten, wij hadden nog steeds niks te eten. Na 5 kwartier waren we er echt zo klaar mee en hebben onze drankjes bij de bar afgerekend, waar we eerst weer op een andere medewerker moesten wachten en er nog gezegd werd, jullie burgers komen er zo aan... Ja dat was wel erg laat, broodje hadden we nog niet eens gehad. Jammer dat dit je avond zo kan verzieken. Ons zien ze daar in ieder geval nooit meer! Gelukkig maakte Lionel onze avond goed.

7. Renos

8. Renos

9. Dirk Jan

Gisteren heerlijk gegeten. Aardig en goed personeel, dat bijvoorbeeld het verschil tussen entrecôte en tournedos weet. Vanzz ligt niet in het zicht, maar is desalniettemin een aanrader!

10. Hier gegeten met het concert van Beyonce. Wij hadden gereserveerd en bleken boven een tafeltje voor 2 te krijgen. Het decor is fris en modern maar met kaarsen en bloemen toch zeker gezellig gemaakt.

Onze bediening was erg attent en snel wat fijn was omdat we naar het concert moesten. Het broodje vooraf was erg lekker en de aioli was heerlijk, een extra bakje werd gehaald met een vriendelijke lach! Niks leek teveel gevraagd en daarom zaten we fijn. Hierna een tomatensoep die erg lekker was en een zeebaarsfilet. Voor ons ruim voldoende maar het hoofdgerecht was voor grote eters misschien was weinig geweest.

Al met al een leuke tent om een hapje te eten!

11. Pers Vanzz

1 punt
  12. Gister bij Fanzz geweest na het zien van de menukaart op internet. Na een drankje te hebben gedronken om de kaart gevraagd en een andere kaart dan die op internet stond gekregen. Dat kwam zei men omdat er een evenement was. Er is bijna altijd een evenement in de hmh of de ziggodome, vreemd verhaal dus. Ondertussen meerdere drankjes besteld en niet gekregen. Mijn vrouw had carpaccio gekregen , zat geen kaas op, ik nam de burger was zeer minimaal voor dat geld. Bij afrekenen stonden de niet gekregen consumpties wel op de rekening. Kortom ik raad dit restaurant zeker niet aan en ze zullen ons hier niet meer terug zien, wat een waardeloze toestand.

13. Ik heb hier vanavond met een vriend gegeten. Het interieur was op zich wel apart qua stijl en kleur. De bediening was niet zo geweldig. De menukaart werd zo ongeveer toegeworpen en de bediening liet over het algemeen lang op zich wachten in alle opzichten.

Mijn XL burger was iets te lang gebakken, het broodje was zeer rommelig opgemaakt met een karig sausje, veel sla en een paar stukjes komkommer en tomaat. Daarnaast was de bovenkant van het broodje veel te hard. De bijgeleverde patat was te hard gebakken.

Omdat er niemand kwam, besloot ik zelf de rekening maar te vragen, want we moesten op tijd elders zijn. Dit duurde ook weer ruim 10 minuten als het niet langer is. Ik had het inmiddels helemaal gehad en wilde alleen nog maar weg.
    Misschien had de kok en personeel hun avond niet maar hier ga ik geen 2e keer naar toe.

14. Eindelijk goed restaurant in deze buurt. Eten was uitstekend. Vlees, tournedos, was precies goed gebakken als verzocht en zeldzaam mals. Beetje weing groente, maar wat er aan groente op ons bord lag was smaakvol. Mooi geserveerd. Bediening goed. Kon wel iets sneller, maar we hadden ook haast.

Vanzz is een mooie zaak. Groot met twee verdiepingen, maar toch niet zo groot dat het ten koste gaat van de sfeer. De zaak is nieuw en heeft een modern, fris en schoon karakter. Prijs normaal (voor Amsterdamse begrippen). Gezien de kwaliteit gerechten, bediening en de ambiance, is de verhouding goed.

Een aanwinst.

15. Voorheen heette deze zaak "Het Vervolg". Van die oude zaak is bij Vanzz niets meer terug te vinden, niet t.a.v. de inrichting, de bediening en de kwaliteit. Vanzz is een mooie groot opgezette zaak, maar toch gezellige sfeer. Bediening is snel en bovenal vriendelijk. Bij ons een iets onervaren meisje, maar ze deed haar best. We hadden op zich de tijd, maar eten kwam snel. Zowel visueel als kwalitatief goed en smaakvol. Wij tafelden lekker uitgebreid, maar je kan hier ook prima terecht voor wat (nog) sneller en simpeler gerechten, die qua prijs zeer schappelijk zijn. Hoofdgerecht al vanaf 14,50. Prijs kwaliteit dus een dikke voldoende.

Wat zeker vermeld mag worden, is ook nog de verwarmde serre en het prachtige terras aan het water. Wij genoten in de verwarmde serre van onze verslaving (roken) tezamen met ons kopje koffie. In de zomer is het gegarandeerd genieten hier op het terras. Zeker als je de hele aanrader, en niet alleen voor concert bezoekers. Wij gingen naar de woonboulevard en Vanzz was een hele goede afsluiting van een middagje "slenteren".

16. Concert bezoekers opgelet! Vanzz is nieuw restaurant in Arena buurt en zeker een aanrader. Wij gingen naar concert en nu voor eerst naar Vanzz. Mooie zaak. Bij grote concerten hanteren ze evenementen kaart. Dat doen ze overigens overal en is ook vrij logisch. Druk en gasten hebben over het algemeen weinig tijd. De evenementen kaart van Vanzz biedt voldoende keus en mooie gerechten.

Bediening was vriendelijk en snel. Door drukte hadden ze niet altijd direct aandacht en ook niet de rust en tijd. Maar oke, dat kan en mag je in die situatie ook niet verwachten.

Eten was er snel. Mooi geserveerd en gewoon goed en smaakvol. We hadden voor- en hoofdgerecht, met kofiie na. Ruim op tijd klaar voor ons bezoek aan Ziggodome. Geslaagd begin van ons avondje uit. Zeker een terugkomst waard.

17. Als je een plek zoekt om vóór een evenement of concert op je gemak te kunnen uiteten in de buurt van de Arena heb je niet heel veel keus. Deze keer wilden we Vanzz eens proberen. Beperkte kaart, wat logisch is op drukke avonden. Prima prijzen, eten was lekker, niet bijzonder maar dat verwacht je ook niet. Ook een mooi ingerichte moderne zaak. De service daarentegen vonden wij niet goed. Ok, het is groots van opzet, ze hebben het heel druk, dus heb je al niet al te hoge verwachtingen.

We hadden vooraf brood met tapenade, kruidenboter en aioli besteld. Dit werd heel snel geserveerd. Heel lekker, maar terwijl we nog bezig waren met de laatste stukjes brood kwamen de hoofdgerechten er al aan en namen ze het bord waarop nog een stukje brood lag gewoon mee. Dat ging wel heel erg snel... Kreeg al gauw de indruk dat ze je zo snel mogelijk weer buiten willen hebben om plek te maken voor de volgende gasten. Toch bleek dat niet waar, want toen ons bord leeg was moesten we erg lang wachten voordat dat werd opgeruimd en we een kop cappuccino en thee konden bestellen. We hebben wel een kwartier gewacht voordat we die bestelling konden plaatsen, en daarna weer een kwartier voor we die twee koppen geserveerd kregen. Toen we in plaats van een cappuccino een koffie kregen durfden we daar al niets meer van te zeggen, anders konden we alweer zolang wachten... Ook hierna weer erg lang moeten wachten voordat we iemand konden vragen om de rekening, die op zijn beurt ook weer op zich liet wachten. Op de bon stond vervolgens toch een cappuccino. Toen we hier iets van zeiden, kregen we alleen als reactie: oh, maar die kost toch hetzelfde als een koffie. Lijkt ons onwaarschijnlijk, maar echt geen zin meer hier verder op in te gaan. Al met al gingen we hier met een gefrustreerd gevoel naar buiten, met in ieder geval het voornemen hier nooit meer terug te komen!

18. Het restaurant is modern, maar gezellig ingericht en heeft een frisse en schone uitstraling. De bediening is vriendelijk en het eten stond snel op tafel. De ligging is ideaal als je 's avonds naar een concert gaat en niet in een enorme rij wil staan voor een snelle hap. Zeker een aanrader!