Restaurant verhuisd

1520141778 83
1571120506 86
1591511997 85

1. Charlotte

Wat een sympathiek restaurant, heerlijke gerechten en goede prijs/kwaliteit.

2. Voor de 2de keer geweest en weer was het eten lekker. Goede kwaliteit en heel smakelijk. Echt een aanrader gewoon voor een snelle hamburger of een lekker drie-gangen menu

3. Het begint misschien eentonig te worden maar bij mijn vorige recensies gaf ik een dikke TIEN en dat blijft zo. Wij hadden gereserveerd voor vijf personen en werden zoals gewoonlijk gastvrij ontvangen, hebben heerlijk gegeten en gedronken, van de muziek en fijne sfeer genoten! We hopen hier nog vaak terug te komen.

2 vorige recensies
  4. Gezellig restaurant maar niet hele bijzondere kaart maar wel echt hele aardige bediening.

5. Gezellig voor als je zomaar even n klein hapje wil eten.

6. Heerlijk gegeten! Fijne compacte kaart met een Indonesische twist, maar zeker geen “Chinees”. Vriendelijke bediening, en ook nog eens niet duur. Echte aanrader op het Hoofddorpplein!

7. rob hermans

Heel relaxed, lekker muziekje, stille plek op druk plein. Fijne bediening en bovenal lekker eten :-)

8. Heerlijk gegeten en een vriendleijke bediening. Wat wil je nog meer? Was gezellig druk en een snelle service.

9. Betty Kwrkhoven

We hebben met z’n vieren op zondag 30/10 bij Tastoe echt heerlijk gegeten, ondanks dat de zaak behoorlijk vol zat en de eigenaar in z’n eentje alle tafels moest bedienen kwamen de drankjes en de gerechten keurig op tijd op tafel.
    De viscurry is heerlijk zo ook de gamba’s..
    Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Ik at hier vorige weekeen heerlijke maaltijd. Ik heb gekozen voor de viscurry. Die was heerlijk. Mijn tafelgenoot at de sateh. Je kunt echt proeven dat ze aziatische roots hebben daar. Ze serveren het echt heel erg leuk en alles maar dan ook alles was lekker! Onze hond krijgt spontaan een bakje water. De bediening was vriendelijk en attent. Aanrader.

11. Een super gezellig restaurant om te lunchen op het terras of om s’ avonds lekker te dineren. Het eten viel ook erg in de smaak, ze hebben veel keus op de menukaart waardoor er voor iedereen wel wat is. De service was erg goed, met vriendelijk en behulpzaam personeel!

12. Martijne de Jong

Het eten was uitstekend. Mijn vlees was mooi medium gebakken. De bediening was vriendelijk. Ik was begonnen met eerst even op het terras te zitten. Je hebt dan uitzicht op het gezellige hoofddorpplein. Binnen in het restaurant was er een gemoedelijke sfeer met bijpassende achtergrondmuziek. Achterin de zaak zit je lekker rustig.

13. Jaap Schippers

Hiervoor de derde keer gegeten. Echt heerlijk en tegen een redelijke prijs. Ik kom hier zeker vaker terug.

14. Lekker eten!

15. Heerlijk gegeten. Zelfs in de regen op het terras was het goed. Prima bediening en een redelijke prijs.

16. Dirk-Jan

Voor de 4e keer bij Tastoe gegeten, goed eten en goede bediening.

Eén vorige recensie
  17. Monique

Ben hier al vaak geweest en heb nog nooit iets gegeten wat niet lekker was! Zowel lunch als diner, het is altijd lekker. Verse producten, heerlijk bereid. Mijn favoriet voor de lunch is het broodje gerookte biefstuk, wat het diner betreft heb ik de loempia, garnalen, hamburger en kipsate al gehad en dat was allemaal HEERLIJK! Sfeer is ook lekker relaxed, je zit hier echt lekker op je gemak. Dit is mijn favoriete restaurant in de Hoofddorppleinbuurt, ik hoop dat ze er nog jaren zullen blijven!

18. Wim van Loenen

Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vrouw. Vooraf een heerlijk drankje van het huis gekregen en daarna weer heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke loempia en mijn vrouw de wan tan soep. Als hoofdgerecht namen wij de lekker malse kipsaté van de grill met frietjes en de heilbotfilet. Als nagerecht hebben we de spekkoek en het kaasplankje (met een glaasje port) genomen. Dit alles hebben we met een lekker flesje wijn genuttigd.
    Kortom, we hebben heerlijk gegeten in een leuke relaxte sfeer met een prima bediening. Als je een keer lekker wilt eten voor een leuke prijs dan moet je hier zeker naar toe gaan.

Eén vorige recensie
  19. Heerlijk gegeten bij Tastoe! Super kwaliteit en niet duur! Bovendien uitstekende bediening, en fijne muziek. We komen zeker nog eens terug!

20. Het eten was heerlijk. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het dessert. Het was echter wel heel druk, dus we moesten wel lang op het eten wachten maar het was het wachten zeker waard.

21. Erik Buijs

Gezellige avond met 9 personen. Eten was goed, bediening erg vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding was prima!

22. Dick van der Kruijf

Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke service. We komen zeker een keer terug. Aanrader!

23. Omdat ik lunchen prettiger vind dan dineren, ben ik bij Tastoe altijd aan het goede adres. Het was weer heel erg lekker en goedkoper dan normaal, want ik had met een AH-actiebon gereserveerd. In tegenstelling tot de actie van vorig jaar konden we nu alles van de kaart bestellen. Ga er heen, en kijk ook naar de vorige recensie, daar ben ik het helemaal mee eens.

24. maja van der linden

erg lekker rijst met lamsspiesjes gegeten
    leuk geserveerd met echte Indische kruiden gemarineerd
    leuke ambiance en lekker warm

25. Super lekker, echt heel chill.
    Je kreeg alle tijd zeker een aanrader .🍀

26. Jacqueline

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
    De muziek was redelijk heftig, meer voor de sportschool in de aerobic-les, dan voor een restaurant. Later werd dat wat beter. Voor de rest prima sfeer.

27. Was eenvoudiger dan verwacht maar verder prima....

28. Henny Vedder

Eten geweldig. Bediening prima. Een aanrader.

29. De kwaliteit van het eten viel ietwat tegen, presentatie van het eten was erg simpel. Personeel was vriendelijk maar we moesten bijvoorbeeld zelf onze wijn inschenken. De sfeer viel tegen, geen gezellig restaurant zoals we hadden gehoopt.

30. Eten was goed. Alleen aan het eind een half uur gewacht op de rekening. Toen maar zelf naar de balie toegelopen en er wat van gezegd.
    Het werd simpel afgewimpeld met de mededeling dat er voor de ontstane vetraging begrip werd verwacht.
    Als men met 2 mensen in de bediening de drukte niet aankan, misschien een idee om nog iemand in dienst te nemen.

31. Stef Rietbergen

Was een leuke avond met goed eten. Waren met AH zegels, maar werden uiterst vriendelijk behandeld. Eten was ook dode.

32. jJosephine Kreuger

Heerlijk gegeten zijn daar geweest 30 sept j.l.Echt een aanrader smaakvol en vers.

33. We hebben afgelopen zaterdag met z'n drieën gegeten bij Tastoe. Wij hadden een ah actie bon voor 2e menu gratis.
    Het restaurant heeft een leuke inrichting en gezellige sfeer. De kaart vonden wij een beetje vreemd. Een mix van Hollands, Aziatisch maar ook pasta. Het eten was lekker maar niet bijzonder. De prijs is goed betaalbaar, dus wat kan je verwachten? Toen we vroegen om een glas water werd dit geweigerd omdat we er via ah actie waren. Misschien nog te begrijpen als we niks consumeerden maar we zaten gezellig ad wijn en prosecco, een beetje jammer. Dessert: creme brulee, profiteroles en cheesecake waren erg lekker. Al met al een gezellige avond maar weet niet of we nog een keer teruggaan.

34. Heerlijk gegeten met ah-bon met zijn zessen. Gewoon van de kaart. Heel gevarieerd en erg lekker. Zeker een aanrader!

35. Zeer vriendelijk en net personeel. Ambiance was prima, niet chic maar sfeer voelt meteen goed. De kwaliteit van zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert was erg goed. De smaak van alle gerechten was zeer bijzonder, we hebben de kok bedankt voor de heerlijke maaltijd. Bij het eten een karaf prima rode wijn en we hadden een erg leuke avond. Aanrader en we komen zeer zeker terug. De prijs was redelijk gezien de goede kwaliteit van alles.

36. Wij hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Goede menukaart. Voldoende keus. De Italiaanse wijn was voortreffelijk, evenals de limoncello. Snelle en vriendelijke bediening.

37. Verrassend leuk en lekker. Prima variëteit op menukaart. Ontspannen en relaxte sfeer. Restaurant is casual ingericht en heel netjes. Bediening goed op orde. Een goede aanrader aan het levendige en gezellige Hoofddorpplein.

38. S de Meneges

Erg vriendelijke bediening. We mochten vrij kiezen van de kaart. Gerechten zijn een combi van Aziatisch, Mediterraan en Hollands. Dat maakte de kipsate met friet wel erg lekker. Het voorgerecht voor mij de fresh springroll met zalm was ook heerlijk. Ook een plus is de presentie. Ruim terras dus heerlijk buiten gezeten. Een aanrader!

39. Goed ontvangen en prima gegeten. De burger is alleen erg duur voor wat je er voor krijgt.

40. Heerlijk gegeten en goede service. We komen hier zeker nog eens terug.

41. Hartelijk ontvangen door de gastheer. Service was goed, eten was lekker en de sfeer was ontspannen.
    Komen hier zeker nog een keer terug nu we het ontdekt hebben.

42. Irene Delorme

Een ongedwongen sfeer, goede bediening, een verrassende kaart, een goede kok.

Een fijne avond dus bij Tastoe!

43. Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding!

44. Anne Smallegange

Vriendelijke bediening. Was niet druk. Simpel eten maar goed.