Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content
ontdek samen onze nieuwste smaken

New season, new drinks! 🌺

De zon begint langzaam te schijnen en dat betekent een nieuwe limited edition smaak op het menu. Ontdek deze lente onze Iced Caramelised Macadamia Oat Shaken Espresso, die samen met de top seller Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso zal stralen op ons menu.

Maak er helemaal een feestje van met onze nieuwe Confetti Donut 🍩 en de Vuna Bagel met vegetarische tonijn, in samenwerking met Garden Gourmet.

Limited edition en exclusief verkrijgbaar bij Starbucks.

Bestel nu rechtstreeks aan je deur via Uber Eats of Thuisbezorgd.

Jouw favorieten bezorgd aan huis!

3 friends opening their Starbucks Delivery bag

Starbucks® Delivers

Geniet van al je favorieten aan en knus op je bank terwijl je je favoriete serie bingewatcht.

We bezorgen tot aan je deur, zodat je kunt genieten van je Iced Latte of Caramel Frappuccino in de comfort van je eigen huis.

Bestel nu
planete

Embracing sustainability

Vanaf 1 juli 2023 brengen we kosten in rekening voor alle wegwerp items gemaakt van plastic. Go Green 💚

Starbucks Statements

Starbucks® verklaringen

In reactie op verkeerde informatie die de ronde doet op sociale media en nieuwskanalen, willen we graag de feiten over de overtuigingen en waarden van Starbucks met je delen.

About Us

Over ons

Ontdek meer over ons bedrijf en geschiedenis.

StarbucksDelivers

Starbucks® Bezorgd

Genieten van je favoriete Starbucks® drankjes vanuit het comfort van je huis is dichterbij dan je zou denken. Het is de koffie die je kent en waar je van houdt, in je favoriete mok. Kijk of bezorging bij jou in de buurt mogelijk is. Start je bestelling om je Starbucks® favorieten te laten bezorgen via Uber Eats en Thuisbezorgd.

Bestel nu