Spang Makandra in Amsterdam

Spang Makandra laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 11:00 - 22:00
di 11:00 - 22:00

• Bezorgen
  • Catering

• Rolstoeltoilet

ma 11:00 - 22:00
di 11:00 - 22:00

Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1392207889 66
1401938015 66
1557620026 36
1645191157 44
1703571911 39
1713302036 36

1. Echt een rottent met asociaal ongemanierd personeel. Doof en kunnen alleen schreeuwen. Vooral man die uitgebreid gaat staan bellen terwijl je een bestelling alleen om belangrijk te doen. En nooit iets lijkt te hebben waarvoor je komt. Waarschijnlijk gewoon homofoob. Dus blijf weg van deze tent

2,6
  2. Vette oude nasi.
    Taaie droge kipsate.
    Vroeger was het goed.
    Nu niet meer.

3. teleurgestelde klant

Waardeloos het word na elk bezoek slechter, vooral zondag is een chaos: koud eten, gierig zijn om satesaus. Een 40 min wachten elke zondag. Het word steeds triester en triester daar, ik snap dit niet en die gedragspatroon van de medewerkers daar echt niet om aan te zien, ook niet om een normaal gesprek toe te voegen. De mensen die daar komen moeten 40 minuten op hun eten wachten omdat ze jouw eten wat vers klaar is geven aan bestelling met koerier en dan komen ze jou een bak wat een uur wat in de wind zit geven. Het is al 3 x gebeurd. Vandaag heb ik besloten om nooit meer te gaan naar dit amateur restaurant. En een tip: op je telefoon zitten voor de kassa is zeer onprofessioneel.

4. R. Elschen

Na lange tijd weer gehoopt hier lekker te eten. Grote teleurstelling!
    Eten smakeloos en zout, totaal geen javaanse kruiden geproefd.

1,5
  5. Brandaris

We hadden echt zin in Surinaams eten. Het was lekker. Vriendelijke bediening. Wij komen er vaker. Is altijd druk, dus je moet, zeker nu in de C-tijd, even wachten.
    Vergelijken met Blauwgrond. Ach, dat is ook niet meer wat het vroeger was. Ja toch?

6. Erg vies. Vandaag afgehaald 3 x nasi kip en 1× bami kip. Je proeft alleen maar zout. Deze zaak was vroeger een zeer goede eet tent. Smaak was net als de Javanen van blauw grond. Vandaag staat er een Indiër te koken. Wat een troep eten. Schaam je diep.

7. Wat een waardeloze restaurant! Satésaus was gewoon pindakaas. Kip was erg droog. Het restaurant zag er over het algemeen erg vies uit (banken, tafels, bestek, de keuken). Bah bah! Eerste en laatste keer dat ik daar ging eten.

8. Voor het eerst gegeten, we hadden een klacht over het eten. Wel van de rekening afgehaald, geen excuses ontvangen helaas. Ook een vies rekje vol met bordjes open en bloot in het restaurant?!?

2,4
  9. Service Design

In 1 woord: waardeloos!! Hoogmoedig personeel die troep verkoopt. Afhaal nasi gekocht. Kom je thuis en schep je het eten op. Bak is warm, maar eten ijskoud. Gebeld met de zaak, geeft de leidinggevende aan dat ik terug kan komen en helft van mijn geld terug kan krijgen, omdat het eten al opgeschept is. Belachelijk!!

10. K. Versteeg

Wij zijn al sinds jaar en dag bezoekers van dit restaurant. Het eten hier was altijd iets om naar uit te kijken. Zeker omdat wij speciaal vanuit het oosten van het land naar dit restaurant toegaan om eten mee te nemen naar huis toe om met het gehele gezin er van te genieten.

Vandaag wederom speciaal voor het eten er naar toe gegaan. Erg teleurstellend. De kwaliteit was ver beneden de maat. Satésaus leek gewoon op pindakaas. De Javaanse smaak was totaal niet meer aanwezig. Pitjel was te rauw. Niet te eten dus. Ergste was dat de Nasi en Bami smakeloos was. In geen enkel gerecht was de 'javaanse smaak' in terug te vinden. Diep diep teleurstellend. En de rekening was er wel naar (ruim 70 euro!). Weggegooid geld maar belangrijkste is dat een leuke samenkomen met het gezin helaas afgesloten moet gaan worden met vervangend voedsel, namelijk een bestelling bij de pizzeria! Voorlopig voor ons NO Spang Makandra!

1,2
  11. Ik heb vandaag bakabana en sate gekocht, bakabana was erg lekker maar de sate.... droog gebakken kipfilet zonder smaak!!!!niet te eten!

3,2
  12. Vreselijk om hier te eten!
    Dit restaurant is voor mensen die niet weten wat Surinaams eten is ze kennen de echte smaak toch niet. Als je goed kijkt zie je ook alleen maar een bepaald doelgroep zitten daar dus dat zegt al genoeg. Surinamers komen er bijna niet en Hindoestanen gelukkig ook niet.

Gore toestand daar.

1,1
  13. de baka bana was lekker met sate
    maar verder slechte kwaliteit ..
    had een kouseband genomen maar bleek gewoon sperzibonen te zijn !!!
    de saoto miste smaak

14. Mijn eten was zeker geen 8€ waard! Ik heb veel goedkoper en lekkerder gegeten... Zonde!

15. Slechte service. Slecht eten. Compleet waardeloos. Zonde van geld.

16. Laatst gegeten bij Spang in Osdorp. Het heeft gewoon geen smaak! En het is gewoon duur ook. Jammer want ik ben een fan van Surinaams eten. 2 weken later nog een keer geprobeerd met afhaal. Toen waren de porties nog kleiner, en de smaak (nog?!) slechter. Heel erg jammer. Maar ik verspil mijn geld en mijn honger niet meer daar.

17. Het eten is echt achteruit gegaan. In het verleden was het eten lekkerder. Personeel is meer met hun telefoon bezig dan met de klanten. Misschien een tip voor de eigenaar iets hieraan te doen.

3,6
  18. Super slechte service (Osdorp). Personeel heeft meer oog voor hun telefoon dan voor hun gasten. De baas zou eens vaker langs moeten gaan. Of camera's plaatsen. Eten was ook niet super. Kortom; jammer!

4,3
  19. Eten besteld en bij het ophalen hadden ze het aan een ander meegegeven. Echt een nul waard voor de organisatie.

20. Shemmy Pinto

Wij hebben onlangs gegeten bij deze warung met drie personen. Dit is niet aan te raden. De hoeveelheid en de prijs wat je betaald is niet acceptabel. Voor een moksie speciaal krijg je 1 stuk kippepoot en 2 smalle stukken fashong en 2 smalle stukjes varkensvlees. En een beetje groente. Hetzelfde geldt ook voor bamie moksie. Smaak kon veel beter het was gewoon simpel en bovendien smakeloos. Echt zonde voor je geld. Ten opzichte van andere restaurants is dit niet aan te raden en voor die prijs krijg je bij een andere restaurant veel meer.

2,7
  21. Deze Warung is echt achter uit gegaan. Het eten heeft geen smaak, dit is geen Surinaams eten, alles heeft geen smaak. De saoto soep was gewoon heet water met buillion. En de rames portie ging helemaal nergens over, niks had smaak, kousenband leek wel kant en klaar opgewarmd. Kort gezegd, het is echt niet de moeite waard om daar zolang op je eten te wachten en krapjes te gaan zitten voor dit smaakloze eten. Het ziet er smakelijk uit maar het smaakt naar niks. Alles ligt voor mij onder de nul, toen wij de obers aangaven dat we zwaar teleurgesteld waren in het eten, werden we genegeerd en deden ze alsof ze het maar al te druk hadden. Mij zien ze daar nooit meer! Ik raad het iedereen af om daar te gaan eten, zonde van je centen.

1,5
  22. Ik kom al jaren hier eten zonder klachten. Maar vandaag was het een hel. Ik kom hier nooit meer. Ben vanavond wezen eten met mijn moeder hier (2x gemixte schotels met steeds een 1.5 vuist bami, nasi, 1 sateh en kousenband). Ik was net begonnen aan de witte rijst op mijn bord, mijn moeder met de nasi. Toen m'n moeder de kouseband ging eten proefte ze meteen dat deze bedorven was. We hebben dit meteen aangegeven. Jonge meneer aan de balie zwoer dat het vers was. Terwijl duidelijk te ruiken was dat het bedorven was.

Vervolgens nam mijn moeder een hap van de bami. Ik was al gestopt met eten. Wat was de bami oud en ook bedorven. Ik was vurig, mijn moeder bleef kalm. En om het nog bij te vermelden, mijn moeder maakt thuis zelf deze gerechten klaar en weet dondersgoed wanneer zoiets vers is of niet. Toen ik zelf ging ruiken ging ik bijna over m'n nek. Het rook zoals ik 2 dagen bami buiten had laten staan.

Ik heb alles laten staan. Ik heb de bediening geroepen om zelf te proeven en te ruiken. Nog ontkende hij dat het bedorven was. Vervolgens kwam er een andere medewerker bij staan met een brutale mond tegen mijn moeder, zeggend dat haar bord bijna leeg was terwijl ze alleen 1.5e vuist nasi op at (die wel vers leek). De borden werden opgeruimd en werd niet eens een alternatief geboden of een excuses aangeboden. Klant is koning, maar bij jullie blijkbaar niet.

Ze dachten waarschijnlijk dat we niet wilden betalen, aangezien ze alleen maar wat te zeggen hadden over de *al gegeten nasi* die overigens 1.5 vuist was op een heel bord. Maar we hadden onze spullen gepakt en ik heb mooi betaald. Waarom zouden klanten zomaar klagen? Dat er de hele dag niet geklaagd is doet er niets van af... alsof je zou zeggen dat het wel zo was ;-) Tijdens de betaling zag ik in de keuken dat er met de kok werd gesproken. Gek genoeg zag ik geen verbaasde blik. Het zegt natuurlijk nog niets, maar toch. Na de betaling hebben we nog geen eens een gedag gekregen.

Ik weet niet wie de eigenaar van deze zaak is, maar ik raad aan om bepaalde dingen te veranderen. Qua eten (houdbaarheid) en het onbeschofte personeel daar. Jullie zijn in ieder geval al 2 klanten kwijt en ongetwijfeld zullen er meer volgen. Met hoop dat de smaakpolitie dit leest.

Met vriendelijke groet !

23. Zeer slecht eten! Niet klantvriendelijk! Afgeraden, ga liever na de Febo voor een patatje.

24. Het eten was oke. Bediening ging nog wel sfeer was iets minder. Maar over het algemeen is het niet slecht. De prijs was gewoonlijk (niet al te duur).

25. Op vrijdag 1 augustus eten gehaald in Spang Makandra Osdorp. Wat viel dat tegen! Weinig smaak, nasi te hard, bami uitgedroogd, bakabana klef. Dit ben ik niet gewend. Een klacht gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie.. jammer!

26. Als de kat van huis is , dansen de muizen. Als de bazin in huis is, loopt alles gesmeerd. Alle keren dat ik daar ben geweest en de bazin afwezig was, schortte er wel wat. Tafels worden minder snel afgeruimd, bejegening is minder goed, personeel maakt onderling veel lol waarbij de klant maar even wat langer moet wachten. Toen ik daar op vriendelijke toon een opmerking over maakte, kreeg ik de opmerking: " zolang heeft u toch niet hoeven te wachten".De pannenkoek vergeten mee te geven bij de roti (vrijdagavond 11 juli, 20:00). Jammer. Ik hoop dat hier verbetering in komt de komende tijd.

27. Eten is niet surinaams, halve bakjes eten gevuld waar ze veel geld voor vragen plus het eten is ook nog eens niet te eten. We hebben het 2 maal geprobeerd omdat dit de enigste surinaams restaurant is in osdorp. Vandaag nog als laatste keer daar wat gehaald, bakabana met satesaus, heleaas was de sate saus verzuurd dus. We hebben wel gebeld maar ze hingen heel brutaal in de oren op. Spang makandra 2 is echt af te raden, je kan liever een shoarma tegenover gaan eten.

28. Ferdinand

Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid.

Vandaag, na lange tijd weer geweest en we hadden het idee.

Dat er in ieder geval nieuw personeel was.

En wellicht ook een andere eigenaar/kok?

Bediening was erg traag, niet vriendelijk, duurde bijna 45 minuten eer we ons eten kregen.

Vond het eten ook minder lekker als voorheen, al kon het er wel mee door.

29. Lekkere Javaanse gerechten... zeker weten.

Alleen zou ik geen rotie of moksi metie hier halen, niet hun ding, maar wel ok.

30. Simpelweg geweldig! Alleen de Dawet veeeeel te zoet:) Leuke sfeer, super eten! Snelle bediening!

31. Ten eerste klopt de keuken niet, want het is zeker niet Chinees Indisch maar Javaans Surinaams. En het is echt heerlijk eten, elke keer weer.

32. Angela

33. Ik eet hier zeer regelmatig soms wel 3x in de week.. het eten is HEERLIJK... het is wel vrij klein en altijd druk dus ik neem het eten meestal mee naar huis.

34. Het eten is hier echt super! Elk gerecht wat je neemt is lekker!!!

35. Heerlijk eten hiet. Elk gerecht is superlekker!!!

Erg klein restaurantje maar het eten maakt alles goed!