Op dit adres zit nu: La Casona

Restaurant Kitsch in Amsterdam

3. Betalen Visa Master Card pin

1. Leuk en uitnodigend interieur. Wij maken gebruik van het verrassingsmenu met 5 "bites" geselecteerd door de chef. Het eten bestaat uit kleine gerechten. 4 van de 5 gerechten zijn prima, goed opgemaakt op het bord en goed van smaak. Elk personeelslid is aan onze tafel geweest omdat het restaurant druk en gehaast wordt gerund. Personeel is jong en onervaren, al doet iedereeen zijn/haar best. We moeten lang wachten, op de koffie zelfs heel lang. De prijs is behoorlijk aan de maat. Met een betere organisatie kan dit restaurant zich nog beter presenteren.

2. Heleen Van Lancker

De naam van het restaurant deed vermoeden dat we een Kitscherig restaurant zouden gaan bezoeken. Simpele stoelen die overigens prima zaten. De eigen watertap was erg leuk om mee te spelen. Verder hadden ze stukken papier op tafel gelegd en een glas met stiften waarmee je lekker je gang kon gaan op het "tafelkleed". Het gebruikte behang was wel erg Kitscherig; veel bloemen, heel druk. De muziek was lekkere ouderwetse meezing muziek.