Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam verdeeld zijn.

1. Vanmiddag voor het eerst een bezoek aan boerderij Meerzicht gebracht.
    Het concept van zelf bedienen heeft niet mijn voorkeur.
    De pannenkoeken smaakten verder prima. Wel vind ik het jammer dat er geen kinderpannenkoeken worden gebakken.

5,9
  2. C.Kirsenstein

Fantastico, goede en snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Dit Italiaanse restaurant heeft een zeer goede service en keuken. We kregen direct een tafel (circa acht uur kwamen wij binnen) en na 15 min stond onze bestelling op tafel . Een heerlijke spaghetti marinara en een pizza ernesto, waren perfect ! Zeer smaakvol en erg vriendelijk en spontaan personeel.
    Een absolute aanrader!

4. Chinees-Indisch Amsterdam

Voor het eerst bij dit restaurant eten wezen afhalen en ook gelijk de laatste keer. Veel te weinig eten voor teveel geld. Nasi en bami zijn smaakloos, bakjes zijn maar voor 2/3 gevuld. Jammer!

4,5
  5. Gister wezen eten bij Ovedius met een voucher van vakantieveilingen, 3 gangen menu voor 2 personen excl. drankjes. Nog nooit zo onbeschoft behandeld. We moesten vooraf reserveren dus dat hebben we ook gedaan. Bij binnenkomst was er al niemand die ons kwam begroeten en naar een tafel bracht. Eenmaal aan tafel duurde het een kwartier voor we eindelijk geholpen werden. Op het super kleine stukje biefstuk na waren het voor- en hoofdgerecht ok. Maar ook zeker niet meer dan dat. Naast ons zat een stel die ook via vakantieveilingen bij Ovidius waren gaan eten. Toen zij toe waren aan het dessert kregen ze te horen dat de desserts op waren. Even later kregen ook wij dit te horen (het was toen 20.00 uur). Ipv ijs, taart of tiramisu die ons beloofd werd aan het begin van de avond konden we nu kiezen voor koffie of thee. Hier waren wij het niet mee eens. We hadden betaald voor een 3 gangen menu. Wij stelden voor dat ipv het toetje we dan onze drankjes gratis wilden. Dit was geen optie volgens de ober. Wij vroegen hem zijn manager te halen. De manager was niet bereid om naar ons toe te komen dus besloten wij naar de manager te gaan samen met het andere stel. Hier ontstond een hevige discussie. De vrouw ging gelijk in de aanval ipv dat zij met een oplossing kwam. We waren stomverbaasd. We werden respectloos behandeld. Uit eindelijk besloten we onze drankjes te betalen en zo snel mogelijk weg te wezen en zeer zeker nooit meer terug te komen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Ik raad iedereen af hier te gaan eten.

6. Wij waren zeer verbaast over deze zaak en de bejegening van de eigenaresse.

Bestelling van eten wordt vergeten, onbeschofte reactie als je dit meldt.

Schotels waren koud uiteindelijk en van zeer slechte kwaliteit, eigenaresse nam ons in de maling toen we hierover ons beklag deden!

7. Via Groupon diner voor twee. Ja dan denk je.. Maar alles perfect. Heerlijk voorgerecht, soep , partner carpaccio, hoofdgerecht tournedos en partner saté , nagerecht dame blanche en partner cheesecake. Was heerlijk allemaal. Super bediening. Vriendelijke mensen en snel allemaal. Dus.. gaan!

8. Menu via vakantieveiling. Vooraf een lekkere tomatensoep. Als hoofdgerecht sate en schnitzel. Sate was goed, schnitzel iets minder. Als dessert in plaats van ijs beide een lekkere cappucino. Wissel was geen probleem.
    Vooraf gereserveerd. We waren vroeg aanwezig en hadden direct plek. Wel zagen we dat na ons nog veel mensen kwamen die niet direct plek hadden (maar wel gereserveerd hadden). Kennelijk werd daar geen rekening mee gehouden.

6,5
  9. Steakhouse Amsterdam

Ik heb hier met 3 vrienden onbeperkt spare ribs gegeten, op de site waar ik de deal had gekocht zeiden ze over zichzelf dat ze al 10 jaar de allerbeste spare ribs in heel Amsterdam te hebben, hier wil ik van maken de aller vieste die ik ooit heb gegeten misschien wel het aller vieste wat ik ooit in me leven heb gegeten, ze smaakte naar bedorven vis (ik weet niet hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen). Ook noemden ze zichzelf een steakhouse, toen we aankwamen was het eerder een snackbar / bakker. Ook de bediening was niet hoe je het zou willen. de serveerster was gewoon aan het bellen met haar mobiel toen ze onze borden af haalde. Ook bestelden we natuurlijk een biertje, je krijgt een groot heineken glas die gevult is met albert heijn pilsener halve liters, waar je hier 5 euro voor betaald. Om het even samen te vatten het slechtste "restaurant" bezoek dat ik ooit heb gemaakt, een echte afrader!

10. Hier laatst gegeten en lekker na geborreld met vriendinnen. Eten was heel goed en betaalbaar. De biefstukken waren heerlijk mals en goed gebakken. De nasi was ook heerlijk met lekkere wijn erbij. Top tent, met een geweldig Amsterdamse sfeer! Wij gaan hier zeker vaker heen!

11. Aanrader voor lekker en goedkoop Italiaans eten in een restaurant met nog de ouderwetse Italiaanse sfeer! Het personeel is Italiaans en er is Italiaanse muziek op de achtergrond.
    De tortellini was heerlijk, mijn zoon werd door de vriendelijke ober gewezen op het feit dat de pan heet was, de limonade wordt geschonken in grote bierpullen ipv kleine glaasjes die voor de helft gevuld zijn met ijsblokjes.. Porties zijn ook ruim voldoende.
    We zijn onze sjaal vergeten in de zaak, het vriendelijke personeel heeft ervoor gezorgd dat we onze sjaal thuis bezorgd kregen in Rotterdam! We komen hier vast en zeker terug als we weer in Amsterdam zijn!

12. Internationaal Amsterdam

Ik heb hier een tijdje geleden met wat vrinden gegeten. Omdat wij met een groot aantal waren kregen wij het groepenmenu. Dit menu bestaat uit heerlijke soorten verschillende groenten. Met name de aubergine met feta is heerlijk! Wij misten alleen wel het stukje vlees in het menu. De bediening is zeer attent, de sfeer die in het restaurant hangt is zeer relaxed en het restaurant is stijlvol ingericht. Al met al een geslaagde avond!

13. Internationaal Amsterdam

Voorheen was ik alleen bekend met het club gedeelte van de Trouw. Toch besloten om er een keertje lekker te eten. Het eten was lekker! Zeker een aanrader

14. Internationaal Amsterdam

Erg leuke avond gehad met een aantal oude makkers.
    Het eten was prima, vooral de vegetarische lasagne is een aanrader!
    Vooral de hippe en gezellige ambiance stond mij erg aan.
    Ook fijn dat het rolstoeltoegankelijk is.

15. Internationaal Amsterdam

Erg gezellig, super lekker eten en de bediening heeft het ondanks de vaak voorkomende drukte goed onder controle. De mogelijkheid om de avond voort te zetten in het club gedeelte is erg fijn maar ook lekker om door de weeks een gezellig diner te nuttigen.

16. Internationaal Amsterdam

Zijn hier wezen eten met z'n tweeën. We hebben heerlijk gegeten, er hing een ontspannen sfeer en de bediening was vriendelijk. Aanrader is de Franse boerenscharrel-kip! Ik ga hier zeker vaker eten.

17. I eat Tom Kha Kai is very delicious and Kaeng Khiew Wan Kai is very good taste too. The price is reasonable price.

18. Vanavond in deze prachtige zaak geweest, met zijn zessen eerst lekker in de loungbank een borrel, wilde daarna ook wat eten... Maar door de zeer onvriendelijke blonde dame, werden onze plannen direct gewijzigd. Op naar een ander restaurant waar je wel vriendelijk word geholpen. Jammer van zo'n mooie zaak.

19. Internationaal Amsterdam

Niet doen dit restaurant!
    De prijzen op de website kloppen al niet. Wij (4 pers.) waren daar op af gegaan.
    De T-bone steak was geen 21,50 maar 27,50. Het super kleine bakje met frites moesten wij voor 3,- per bakje apart betalen. (4x 3,- =12,- extra). (website: 2,50)
    Het beetje saus bij het vlees was ook per bakje 2,20 extra!
    De wijn en bier was ook al duurder.
    Eén T-bone was te gaar en Medium besteld.
    Daar hebben wij wel wat van gezegd en kregen gelukkig een nieuwe.
    Het versierseltje sla op je bord was ook niet echt een maagvulling.
    Moet je dus ook apart bij bestellen. ± 5,-
    Al met al was dus 1 gerecht met T-bone zonder groenten: 35,20 en met groenten ± 40,-
    Veel te duur dus!

20. Natasja Gibbs

21. Gereserveerd voor twee om half acht. Ondanks de sneeuw waren we exact op tijd.
    Desondanks moesten we een kwartier wachten op onze tafel.
    Het duurde meer dan één uur, na twee keer vragen voordat er maar iets van eten op de tafel gezet werd. De gerechten van de eerste ronde werden in een tijdbestek van meer dan een uur uitgeserveerd. Ondanks dat er beterschap beloofd was, duurde het uitserveren van de gerechten van de tweede ronde weer langer dan één uur. Om 10 uur ging de keuken dicht en waren er nog slechts enkele gerechten te verkrijgen en ijs. Maar geen Sushi, maki's etc.
    Het is dus niet all-you-can-eat maar all-you-get-in-two-hours.
    Ook te trage ongeïnteresseerde bediening. Ze kunnen een beetje drukte echt niet aan.
    Rondom ons zijn er mensen, die later dan ons binnenkwamen, zonder wat gegeten te hebben weer opgestaan en weggegaan.
    De kwaliteit van het eten was wel goed.
    Wij komen hier niet meer terug. Vele andere sushi restaurants die het wel goed doen.

22. Na veel zoeken voor een goede japanse teppan yaki restaurant in Amsterdam, uitgekomen bij Sapporo. De service was goed en het personeel super vriendelijk. Er werd ook de tijd genomen om uitleg te geven over de 3 sausjes die we voor ons hadden tot aan de gerechten. We hadden voor het Sapporo menu gekozen wat vooral uit vis en een halve kreeft bestaat. Het was echt verrukkelijk! Maar waar we het meest naar uitkeken was het dessert. En flensje gevuld met vanille ijs, vers fruit en chocolade saus... Al met al een top restaurant waar je absoluut een keer naar toe moet gaan.

23. Ik vind het een super mooie plek, en handig bij het station in de buurt. Het eten is niet duur en smaakt goed. Ik voel een soort van liefde voor eten als ik eet. En toen ik voorstelde dat de mango crumble de volgende keer misschien met custard kon, hebben ze dat voorstel opgenomen en ze gaan dat doen. En het is echt niet duur. En chille muziek. Wel een beetje koud in de winter door de tocht, maar in de zomer kom ik zeker terug, want het terras aan het water is fanatastisch ! Tot ziens.

24. Sunday

25. Stokbrood vooraf met kruidenboter was vers en lekker! Vooraf een salade met feta, die netjes opgemaakt was en eveneens verse ingrediënten. Pizza was erg smakelijk met een dunne bodem. En ook nog eens snel geserveerd. Extra pluim voor de bediening: zeer nette en vriendelijke jongen!

26. Zeer goed eten met vriendelijke bediening..

27. Een aangenaam restaurant op een mooie locatie. Ik ben al meer dan 8 jaar vaste klant maar sinds een half jaar of langer zijn er nieuwe eigenaren. Eerlijk is eerlijk; sindsdien is het eten lekkerder geworden en de sfeer aangenamer. Vriendelijk personeel die hart voor de zaak hebben.

28. Internationaal Amsterdam

Wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten en gedronken bij de mexicaantjes. Het is hier erg gezellig gastvrij en een heerlijke mexicaanse keuken. Je voelt je er meteen thuis, zowel jong als oud.
    Een aanrader voor iedereen. Wij gaan zeker terug en wel heel snel. Wij gaan het valetijns menu proberen.

29. Irene van der Smagt

Wat een vreselijke eetwinkel, sfeer beneden vriespunt, een dame die zich nog boerser gedraagd dan de naam al doet vermoeden en eten wat gewoon geen smaak heeft. De risotto leek in de verste verte niet op risotto, de gele biet was kapotgekookt en zoutloos. Het was het geld niet waard.

30. Afgelopen maand voor het eerst naar dit restaurant geweest samen met mijn vriendengroep en moet zeggen dat ik me kosteloos heb vermaakt! Van het gezellig sfeertje dat er hangt tot het heeerlijke eten. Personeel was ook zeer vriendelijk voor de rest. Ik woon zelf in Nijmegen maar zodra ik weer in Amsterdam ben neem ik weer een bezoek aan birbey.
    Al met al een zekere aanrader.