Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam verdeeld zijn.

1. Annelies

Super lekker gegeten! Heerlijke plek, verscholen van de drukte in Amsterdam met een prachtig uitzicht. Ik heb hier nu een paar keer gegeten, de bediening is erg vriendelijk en het eten is super lekker. Probeer de risotto! Een aanrader!

2. Mitchell Groot

Prijs kwaliteitsverhouding is goed. De borden zijn goed gevuld.

Goede wijn geserveerd bij het eten.

De bediening is erg vriendelijk. Komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is.

3. Eten moeten ze afstemmen op hoeveelheid. De kaasstukken was als pizzapunten en maar 4 kleine stukjes kip in honing. De bediening was vreselijk, verscheidene malen moeten vrágen om drinken en eten. Het ging te rommelig.

4,5
  4. Alweer perfect! Net terug van een heerlijk avondje uit. Dim sum iberico in vers gemaakte bladerdeeg laagjes! Je weet niet wat je proeft, nog lekkerder dan de wagyu!! Kwaliteit met de hoofdletters KWALITEIT. Als je nog niet bent geweest: shame on you, echt een keer doen, je zult geen spijt krijgen.

5. Cornita

Eten was lekker, maar nog nooit zulke slechte bediening gehad.
    Na drie kwartier kregen we eindelijk de kaart, toen ging het tot 4x toe het mis met eten van een persoon. Gevolg: die kon gaan eten toen iedereen klaar was. En zelf twee keer naar de bar moeten lopen om te vragen of er nog drinken kon worden besteld! Verschrikkelijk.

4,7
  6. Chinees-Indisch Amsterdam

Restaurant gaat pas laat open, bij het voorgerecht zat er wat zand in de salade. Wij hadden een rijsttafel Rasa en ik moet zeggen het was heerlijk. De lamssate was wat taai maar wel heerlijk.
    Alles bij elkaar genomen gaan we hier zeker terugkomen.

7. N. Ghorbani

8. Nederlands Amsterdam

Jane Appleseed

9. Jane Appleseed

10. Jane Appleseed

11. Internationaal Amsterdam

Wow wow wow. Wat is dit een ervaring. Restaurant op een van de hoogste etages van het al indrukwekkende Okura Hotel, en dan stap je even een hele andere wereld binnen. Fantastisch restaurant, wij hadden een diner met 8 personen aan de Chefs Table, van begin tot eind echt een feest. Personeel is echt super aardig en stellen je op je gemak. Een pluim voor Onno en Pasquinel!

12. Peter

Lekkere sushi, attente bediening en leuke sfeer. Nadeel? Vaak vol !

13. Chinees-Indisch Amsterdam

Nu voor de derde keer ondeugdelijk eten mee gekregen. Ik heb het meerdere keren doorgegeven dat het eten oud was en kreeg als antwoord dat het aan de kok zou worden doorgeven. Gisteren was het bedorven.
    Ik raad mensen aan daar geen afhaalmaaltijden te kopen.
    M.v.gr.
    Hans

14. Internationaal Amsterdam

Hier voor de tweede keer gegeten, Rutger heeft ons bediend en hij wist het zelfs nog van ons vorige bezoek dat ik niet van mosterd hou! Geweldig! Ook leuk vond ik het dat de koks af en toe een gerechtje kwamen brengen, misschien omdat het druk was maar daar merkten wij als gast verder niets van, alles kwam mooi op tijd! Mijn vriendin was hier nog niet geweest en het was maar 20 minuten rijden vanuit de stad dus de stap was niet groot weer voor dit restaurant te kiezen. Het 7 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement was super, ik had halve glaasjes (bob-wijn-arrangement) omdat ik nog moest rijden maar dat mocht de pret niet drukken! het personeel heeft erg veel kennis van wijn en spijs!

15. Willemien

Afgelopen zaterdag hebben wij in Le Garage gegeten. Het eten was uitgesproken slecht. De bediening deed het redelijk. De mensen die naast ons aan tafel zaten maakte er voor ons een aangename avond van. Maar terug keren naar restaurant Le Garage, dat nooit meer.

16. Dit doet je een gewone chinees vergeten! Echt lekker gegeten ook al ben je al gauw wat meer geld kwijt dan normaal.

Het vlees ( in dit geval beef en lamb ) was heerlijk mals en de sauzen waren precies goed ( niet te scherp-niet te flauw). Ook de voorgerechten ( Tarbotfile en kippenvleugels ) waren prima op smaak met een mooie presentatie.

Ik kom hier zeker terug!

17. Laatste tijd nogal wat keren van chef/personeel veranderd, wat de zaak geen goed heeft gedaan. Eten goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Leuke meiden in de bediening, maar werkstudentjes zonder enige ervaring. Alles duurt te lang en de dames zijn geheel niet alert als je zit te wenken met een leeg glas. Hun spontaniteit maakt het goed, anders loop je de tent uit.

18. Vergane glorie. Ik was hier al jaren niet meer geweest. Een redelijk nette zaak als je binnen komt, maar daar houdt het op. Zeer onprettige bediening. Eten ver onder de maat. Bak met saus en een paar blokjes vlees daarin. Drankjes ronduit Indianen prijzen. Een simpel kopje thee kost € 3,50. Deze zaak ga ik volgende keer in volle galop voorbij.

19. Prima sushi gegeten aan de lopende band. Personeel zijn een soort voorgeprogrammeerde robots. Attent, maar zonder enig gevoel. Zaak super trendy, maar persoonlijk zijn dit voor mij fabrieken. Mijn keus valt toch op een ietwat intiemere sfeer. Maar overall goed.

20. Janneke

Gezellig restaurant, aardige bediening, ruime keuze in vegetarisch en glutenvrij!

21. Ik heb er gisteren chicken bhuna afgehaald! Lekkere grote portie en het smaakte nog eens goed ook! Zeker een aanrader!!!

22. Hebben er net gegeten en weer erg lekker. Echt Thai.

23. M van rooijen

Matig, eten redelijk. Bediening slecht. Een uur met vuile borden van het voorgerecht voor onze neus gezeten terwijl bedienend personeel tig keer je tafel passeert om in de keuken te staan kleppen. Nieuwe fles water meerdere keren om moeten vragen. Hoofdgerecht na 2 uur gekregen.
    Prijs/kwaliteit te duur. Service dus nul. Goedwillende amateurs. Beoordeling 5

24. Chinees-Indisch Amsterdam

Origineel chinees Surinaamse gerechten goede smaak. Personeel is vriendelijk. We eten daar regelmatig het is voor ons de moeite waard om dertig kilometer te rijden.

25. Superr! Altijd vrolijk, aardig en behulpzame eigenaar. Goede patat, ook vlaamse friet. De kofta is ook erg lekker.

26. Harma

Dit is mijn 'stam' restuarant.

Afgelopen maandag weer hier gegeten en ik kom vaak minimaal 1 keer in de maand terug, waardoor het personeel ons ondertussen zodanig goed kent dat de drankjes al naar de tafel gebracht worden voordat we ze hoeven te bestellen.

Het personeel is altijd super vriendelijk en geinteresseerd, heel prettig. Soms kan het ietsje langer duren omdat er een evenement is aan de Arena boulevard en de tent helemaal vol zit, maar dat is geheel begrijpelijk en het personeel loopt zich dan de benen uit het lijf om alles bij te houden.

Het eten is altijd zalig en vers, vooral de aburi sushi is favoriet. De kwaliteit is hoger dan menig 'all you can eat' restaurant en naar verhouding ben ik vaak minder kwijt als een aal you can eat restaurant gezien ik niet zodanig veel eet.

Naast dat ze soms lekker experimenteel zijn met de sushi (sushi met aardbeien is een absolutel aanrader), zijn ook de smoothies heel erg lekker.

Hier kom ik zeker vaker terug.

27. Harma

28. Een van de beste all you can eat restaurant.
    Elke keer als we daar gaan eten is het genieten van een fijne maaltijd.
    Voor de kleine kinderen is zoals het hoort gratis.
    Lekker en vers..

Zeker een aanrader voor iedereen.

Ga zo door

29. div_

30. H. de Wit

Op 15 mei hier met zijn tweeen gegeten.
    De manier waarop we aangesproken werden bij aankomst gaf al het gevoel dat we hier beter niet naar binnen hadden kunnen gaan.
    Toen we na drie kwartier vroegen of onze bestelling ( een simpele saté ) er al aan kwam omdat we graag naar het theater wilden, het antwoord gekregen iedereen hier moet naar het theater. De saté zelf werden we ook niet vrolijk van, droog, zout en de saus komt zo uit een potje. Gelukkig maakte de voorstelling de avond goed, maar restaurant Piste voor ons nooit meer.