Porto Carrara in Amsterdam

vr lunch vanaf 13:00 diner tot 23:30
za lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00

1. Marc 296 punten

Weekendje Amsterdam en wij kwamen hier rond twee uur in de middag binnen voor een pizza als lunch. Waar je bij de andere restaurantjes naar binnen werd gelokt, was hier nog niets te beleven, maar er stond OPEN. Binnengekomen blijken we de enige gasten en het is duidelijk dat personeel nog in voorbereiding is. Aardige meneer helpt ons en onze pizza's staan toch snel op tafel. Ze zijn erg lekker en vooral goedkoop. Voor €15 gegeten, incl. ieder een drankje.
    Het is hier in de avond vast heel gezellig, maar zo overdag valt vooral op dat de inrichting oud is en weinig aandacht heeft gehad. Wij luisterden ook tot de eerste helft van de pizza naar het brommende geluid van een koelkast, voor er een muziekje werd gedraaid.
    Goed te eten dus, voor de prijs en kwaliteit zeker niet laten, maar ga lekker 's avonds, vooral bij schemerlicht.

2. Het eten was goed. Het is ook erg prettig dat de meeste pizza's en pasta's maar 5 euro kosten. Alleen was de jongen die ons bediende soms erg kortaf en dan weer te amicaal.

De keuken had een fout gemaakt, en toen ik er wat van zei (op een normale manier) reageerde hij erg agressief en dreigde zelfs me het restaurant uit te zetten! Niet normaal meer!

Andere klanten gaven ook aan de jongen aan dat dit erg eigenaardig gedrag was. Een goed voorbeeld van hoe belangrijk bediening is, want dit drukt natuurlijk wel een stempel op de avond.