Pomorosso laten bezorgen?

2. Betalen Master Card Visa pin American Express Diners Club

1. Afgelopen weekend ging ik met mijn vriendin wat eten bij Beachclub 't Gorsje in Ouddorp. Het was rond het middaguur en betrekkelijk rustig. We zijn op het terras gaan zitten en daar begon het eigenlijk al. De bediening zag ons wel (er werd gedag gezegd) maar het duurde ongeveer 10 minuten voordat we een drankje konden bestellen. Nu begrijp ik dat dat kan gebeuren wanneer het erg druk is maar zoals ik al zei was dat niet het geval. Na onze drankjes bestelden we wat te eten. Mijn vriendin een broodsne carpachio en ik nachos. Het broodje carpachio was zo klein dat het in 2 happen op was en er zat weinig smaak aan. Mijn nachos waren eigenlijk nog wat sneuer. Bij nachos denk ik aan chips met gesmolten kaas uit de oven en een lekkere guacamole dip. Dit waren echter een paar doritos met een bakje "guacamole". Dat schrijf ik tussen haakjes omdat dat het niet was. Het was gewoon verpulverde avocado. Voor dat bakje chips betaalde ik wel €6.50 en ook het mini broodje carpachio was rond de 7 euro. Al met al rekende ik 20 euro af voor een cola, radler en die 2 flutgerechtjes. Mijns inziens zeuren mijn vriendin en ik totaal niet snel en ik ben al helemaal geen persoon dat zomaar een recensie schrijft maar dit was wel zo onder de maat dat ik het niet kon laten. 'T Gorsje, ik hoop dat het een ongelukkige momentopname was, want anders is het echt diep triest. Mij zie je er in ieder geval niet meer.

2. Vorige zomer heerlijk gezeten en gegeten met de familie! Paps en mams waren 12,5 jaar getrouwd en vonden het heerlijk om bij zonsondergang te dineren. Eten was lekker en personeel was vriendelijk!

3. Met 6 dames heerlijk gegeten op zaterdag 22 november onder het genot van gezellige live muziek. Zelfs 1 van de dames met lactoseintollerantie was zeer te spreken over de deskundigheid van de kok en het meedenken. Je hebt er 6 klanten bij!

4. Anne Jansen

Keuken is de laatste maanden echt verbeterd! Heb hier een aantal maal heerlijk gegeten! Sfeer is geweldig, mooi strand met soms zelfs een gratis glaasje bubbels bij zonsondergang van de allerliefste eigenaar Henk!
    Bediening kan soms beter, dat is dan ook het enige minpuntje. Moet soms lang wachten op je drankje, of ze zeggen iemand te sturen die dan pas veel later naar je toe komt. Nieuw horecasysteem??? Wat nog beter moet gaan werken??? Verder alle lof! X

5. Ik ben er pas geleden wezen eten met mijn vriendin. Zij heeft een allergie, maar er werd perfect voor haar gezorgd. Allebei zijn we heerlijk gevuld en voldaan naar huis gegaan!

6. Floor Kik-Heerebout

Heerlijk gegeten, boven verwachting! Het is toch een strandtent, dus we verwachtten niet zo veel van de keuken. Dat was helemaal verkeerd gedacht. Het was echt superlekker en gezellig!

7. Divonne Smit

Al een aantal maal bij het Gorsje gegeten, en steeds tot volle tevredenheid. De tapas als voorgerecht is een aanrader! Afgelopen juli zelfs een feestje hier gevierd, en ook dat was helemaal top.Prima verzorgde bbq met een heerlijk toetjesbuffet.
    Vriendelijke bediening, goede service, een toppertje dus!

8. Heerlijk genoten van al het lekkers! Heel relaxed en zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

9. Gerda van Kuijk

Marian Visser

10. Een leuk restaurant met lekker eten en zeer alert en vriendelijk personeel. Was hier in de buurt voor werk. Volgende keer met de familie!

11. Zondag voor het eerst op Beachclub 't Gorsje geweest. Overdag een goede en relaxte sfeer op het mooie terras. S' avonds een hapje gegeten. Genoeg keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Buiten de kaart om was er een actie met tonijn en asperges, hier ben ik voor gegaan en het was heerlijk! Zeker een aanrader!

12. Gisteravond hier gegeten. Was een erg leuke avond met goede wijn, lekkere amuse, voorgerecht en vlees- en kaasfondue. Eén had een rumpsteak die erg mals en lekker was. Complimenten voor de gastvrijheid en de mooie ingerichte locatie. Ben je in de buurt kom hier zeker langs!

13. Heerlijk gegeten en genoten van de zonsondergang. We werden verrast met een amuse. De gastheer kwam regelmatig langs en het eten was heerlijk. Voldoende Vis, vlees en ook vega gerechten op de kaart.

14. Emile Koole

De mooiste omgeving voor heerlijk eten. Fijne sfeer

15. Ik ben afgelopen zomer vaak in 't Gorsje geweest. Ik kwam natuurlijk deels voor het fantastische strand maar ook in de beachclub is het altijd heerlijk gezellig ontspannen. Vooral de zondagen, met livemuziek en/of een DJ, zijn zeer aan te raden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer goed; zo at ik er eens boterzachte slibtongetjes die ik niet snel meer zal vergeten. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! Ook deze winter zal ik zeker vaak langskomen, ik kan me zo voorstellen dat het er dan heel gezellig en knus is!

16. Heerlijk terras met lekkere muziek op de achtergrond.
    Maar ook de verschillende events van dit seizoen zijn een aanrader.
    De kaart heeft voldoende keuze voor iedereen vlees, vis en vegetarisch.
    In de winter is er zelfs de mogelijkheid om te fonduen, heerlijk.

17. Al een paar keer super gegeten, vooral de sate is een aanrader.
    Heerlijk ontspannen sfeer met vriendelijke bediening en ook met wat kouder weer is het binnen zeer sfeervol.
    En ook de honden zijn altijd welkom. Zeker een keer langsgaan!

18. Jan van den Hoven

Heerlijke kaasfondue gehad voor een goede prijs! Vriendelijke bediening en sfeervolle muziek. Afgesloten voor de openhaard.