Café Restaurant Orff | Amsterdam
Café Restaurant Orff is gevestigd in hartje Amsterdam aan de Jodenbreestraat onder de beroemde Theaterschool.
orff, amsterdam, restaurant, cafe, eten, drinken, gezellig, entertainment, uitgaan, stappen, eetcafe, culinair, keuken, Theaterschool
home,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

Café Restaurant Orff

Nederlands

Orff is gevestigd in hartje Amsterdam aan de Jodenbreestraat onder de beroemde Theaterschool. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden zoals het Rembrandthuis, Artis, Hermitage etc. Een echte aanrader is om te voet de mooie plekjes van Amsterdam te bekijken, de prachtige grachtengordel met allure van vervlogen tijden maar ook de typische Amsterdamse gevels en ’s avonds te genieten van het bruisende uitgaansleven.

English

Café Restaurant Orff is situated in the heart of Amsterdam on Jodenbreestraat, under the renowned Theatre School. Its south-facing patio is stunning. The café is at walking distance from the Rembrandt House Museum, ARTIS Amsterdam Royal Zoo, the Hermitage Amsterdam and many other popular attractions. It’s a great idea to discover Amsterdam’s most beautiful spots on foot, such as the charming old centre with the allure of a bygone age and the characteristic facades, before enjoying the city’s thriving nightlife in the evening.

Deutsch

Unten in der berühmten Theaterschule an der Jodenbreestraat mitten in Amsterdam liegt Café Restaurant Orff mit seiner herrlichen Südterrasse. Viele Sehenswürdigkeiten wie das Rembrandthaus, Artis oder die Hermitage liegen quasi um die Ecke. Entdecken Sie die malerischen Altstadt von Amsterdam, die charakteristischen Amsterdamer Giebel oder den von einstiger Pracht zeugenden Grachtengürtel am besten zu Fuß und genießen Sie anschließend das pulsierende Abendleben.

Español

El Café Restaurant Orff está ubicado en el corazón de Ámsterdam en la calle Jodenbreestraat, debajo de la famosa Escuela de Teatro, y presenta una hermosa terraza mirando al sur. Este café se encuentra a corta distancia del Museo Casa de Rembrandt, el zoológico Artis, el Museo Hermitage, entre otras atracciones. Le recomendamos recorrer la ciudad a pie y descubrir los rincones más pintorescos, los hermosos canales con su encanto de antaño, y las fachadas de los casas típicas de Ámsterdam. Y por la noche puede disfrutar de la dinámica vida nocturna.

Coffee & Drinks

Dagelijks zijn wij geopend voor ontbijt, lunch en diner of slechts voor een cappuccino met taart, verse jus d’orange of een ander lekker drankje.

Food & Drinks

Gerechten uit onze keuken worden met zorg en ambachtelijk bereid. Onderaan deze pagina’s kun je de menukaarten in pdf downloaden.

Terras

Zomers kun je genieten van ons waanzinnige zonnige terras. Een ruim opgezet terras om heerlijk te vertoeven en voorbijgangers te bekijken of te genieten van internationale straatmuzikanten. Een waar genoegen!

Orff & Amsterdam

Een bezoek aan Orff kan je ook combineren met een bezoek aan één van de vele bekende evenementen die in Amsterdam worden georganiseerd zoals de Uitmarkt, Sail, Museumnacht, Gaypride, Koningsdag en zoveel meer!

Onbeperkt WIFI

Bij Orff kan je onbeperkt geniet van Wifi!

Feesten bij Orff

Bij uitzondering bestaat de mogelijkheid voor grotere gezelschappen speciale afspraken te maken voor feesten en partijen. Maar ook voor bedrijfsborrels, jubilea of feestjes groot of klein kunnen we ongetwijfeld het nodige voor je betekenen. Heb je speciale wensen, neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een mailtje!

Onze Menukaarten

Onze menukaarten zijn uitgebreid en veelzijdig, zowel voor ontbijt, lunch en diner.

Orff Contact & Reserveren

onze openingstijden
Maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 23.00 uur, keuken open tot 22.00 uur.
Zondag van 09.00 tot 18.00 uur, keuken open tot 17.30 uur.

Jodenbreestraat 5, 1011 NG Amsterdam

+31 (0)20 3300162