Noordwest in Amsterdam

Heerlijk eten in hartje Jordaan met een prachtig terras

nog geen rating

• do lunch 11:00 - 18:00 diner 18:00 - 01:00
  • vr lunch 11:00 - 18:00 diner 18:00 - 03:00
  • za lunch 09:00 - 18:00 diner 18:00 - 03:00
  • zo lunch 11:00 - 18:00 diner 18:00 - 01:00

Restaurant Noordwest dankt zijn naam aan de prachtige ligging op de Noordermarkt en in de Westerstraat midden in de Jordaan. Aan beide kanten staan ook de terrassen uit bij mooi weer. Alle gelegenheid dus om heerlijk te eten op een unieke plek in Amsterdam.

Noordwest opent de deuren om 11 uur ’s morgens voor een kopje koffie met een punt heerlijk huisgemaakte taart. Of u kunt bij ons lunchen waarbij u kunt kiezen van onze veelzijdige lunchkaart met keuze uit verscheidene luxe tosti’s, originele broodjes, salade en huisgemaakte soepen.

’s Avonds laat Noordwest zich van zijn beste kant zien als eigentijds restaurant met een mooie kaart met veel klassieke Franse gerechten. Het menu wisselt regelmatig, zodat u altijd heerlijk verse seizoensproducten op de kaart ziet staan.

Op zaterdag staat de boerenmarkt op zaterdag voor deur terwijl op maandag de beroemde lapjesmarkt op de Noordermarkt en in de Westerstraat staat. Op deze dagen gaan we dan ook al om negen uur open.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij
Foto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in AmsterdamFoto van Noordwest in Amsterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en in het centrum
Ambiance
Romantisch, rustig en gezellig