fbpx
Product verwijderd van wenslijst

Fantastische reviews

Snelle levering

Met liefde gemaakt

Woon jij bij ons in de buurt?

Woon jij bij ons in de buurt? Of om precies te zijn binnen een straal van 2,5 km van de winkel? Kijk dan snel op Deliveroo of UberEats of ze ook bij jou thuis bezorgen. Wie weet kan jij ook gewoon thuis genieten van de lekkerste chocolade.

(Deliveroo en UberEats bezorgen alleen binnen een straal van 2,5 km om de winkel heen.)

Metropolitan

Best food deliveryin Amsterdam
Restaurant Guru 2020

Metropolitan – Kees Raat – Pure verleiding

Kees Raat komt uit een ondernemende familie. Zijn vader had een bakkerij en zijn moeder een lijstenmakerij. Toen Kees op zijn 16de stage ging lopen bij de Pompadour viel hij met zijn neus in de chocolade. Zijn liefde voor chocolade is hier dan ook ontstaan. Na een periode te hebben gewerkt in de keuken bij onder andere Holtkamp en Kuyt, is Kees op 24-jarige leeftijd voor zichzelf begonnen met het bedrijf Unlimited Delicious. Hier maakte hij onder andere bonbons voor vele (sterren) restaurants. Al snel begon Kees het saai te vinden om steeds hetzelfde te maken, dus ging hij experimenteren met verschillende specerijen en kruiden. Kees is de eerste in Nederland die chocolade ging maken met verschillende soorten Zout, Pepers en Azijnen.

Scroll to top