Looks in Amsterdam

Een fijne avond uit bij Looks dining

nog geen rating

• vr 18:30 - 23:00
  • za 18:30 - 23:00
  • zo Gesloten

MENU
Looks heeft kleine kaart die iedere 6 weken wisselt. Oesters, Entrecote en Kreeft staan vast op de kaart. De wisselende kaart houden we verrassend en prikkelend, we koken met alle seizoenen mee. We willen u als gast graag verrassen en bereiden bekende ingredienten vaak net even anders

LOCATIE
De Amsterdamse Chinese buurt heeft een lange historie als het om eten gaat. Looks ligt in hartje centrum, een woud aan grachten, bruggen en 16de eeuwse panden. Tussen het grote aanbod oude aziatische horeca valt restaurant Looks meteen op. De eerste indruk van de twee oude monumentale panden is die van een traditioneel restaurant. Maar als je de deur opent betreed je een warme, moderne, internationale, urban gelegenheid. Bij de entree begroet het keukenteam je vriendelijk. Door de open keuken kan de gast direct zien dat er gewerkt wordt met verse producten.
Het gebouw bestaat uit allerlei niveauverschillen verbonden met trappetjes. De ruimtes hebben een eigen karakter en doorkijk. Door veel spiegels en het gebruik van verlicht glas ontstaat er een eenheid.

GASTVRIJHEID
Een restaurant moet een fijne, losse ontmoetingsplek zijn; niet opgeprikt, maar relaxt en ontspannen. Met vrienden en familie smaken ontdekken, lachen, verrast worden door een mooie fles wijn. Looks staat voor persoonlijk contact, dus ik wil u graag onze gastvrijheid laten zien en proeven (Jordy Slats).

Diëten Glutenvrij, suikervrij en vegetarisch
Foto van Looks in AmsterdamFoto van Looks in AmsterdamFoto van Looks in AmsterdamFoto van Looks in Amsterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Gezellig, hip, kindvriendelijk, luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi