Bezorgrestaurants in de buurt van Long Pura

5. Betalen Visa Master Card pin

1. Afgelopen zondag, op aanraden van een neef, voor het eerst bij Long Pura gegeten. Dit ter nagedachtenis aan mijn lieve moeder, die inmiddels alweer zes jaar geleden overleden is.
    Mijn neef had niets te veel gezegd. Het eten was heerlijk. Al het vlees was supermals. En de smaak van de gerechten was, op een kleine uitzondering na, ouderwets lekker en divers. Geen gerechten met de zelfde smaak.
    De bedienig was allervriendelijkst en de inrichting warm en knus. Wij gaan zeker vaker bij Long Pura eten, als we weer een keer in Amsterdam zijn en iets bijzonders willen vieren.
    Long Pura is een echte aanrader voor een ieder, die wil genieten van authentieke smaken en gerechten.

2. Heel erg lekker gegeten in dit restaurant en leuke bediening. Wij hadden een rijsttafel van € 25,- en deze smaakte uitstekend. Veel verschillende gerechtjes met allemaal verschillende smaken. Buiten ziet het er niet zo mooi uit, maar binnen is het erg mooi en gezellig. Jammer dat we niet in Amsterdam wonen anders zouden we hier vast veel vaker komen eten