1. Ambiance

1234192658 96
1291985129 57
1589203554 57

1. Hollestelle

Een slechte ervaring!! Onvriendelijke bediening. Om te beginnen hadden wij 3 voorgerechten besteld, waarvan er maar 2 uitgeserveerd werden. Bij navraag waar het andere voorgerecht bleef kregen wij het antwoord: ik neem alleen bestellingen op, dus het is niet mijn schuld. De jongen die ons bediende sprak geen nederlands, maar ook geen Engels. Ook hebben we maar 1 keer drinken kunnen bestellen.

2. Felix Admiraal

3. Op zondag voor het eerst geprobeerd. Heb samen met mijn vriendin 1 uur lang (!) moeten wachten op twee pizza Fungi's. Werden veel te laat geholpen en na bestelling konden wij nogmaals wachten. Blijkbaar waren wij niet de enige die zo lang moesten wachten. Niet gek, want volgens mij hadden zij maar één pizzaoven beschikbaar. De pizza kostte €8,60, maar daar was de pizza niet naar. Het was veel te dun en niet goed gevuld. Een pluspunt is echter het lekkere koude biertje en de sfeer.

4. Kom hier al een paar jaar en het blijft gewoon altijd lekker simpel Italiaans eten. Ik heb hier bijna de hele menukaart geproefd van pasta tot t-bonesteak(niet echt Italiaans maar alsnog heerlijk) en heb nooit wat te klagen doordat we vaak hier komen krijg we bijna altijd wat van het huis! Ook de liter bier van 7 euro krijg je denk ik niet goedkoper nabij het Rembrandtsplein!

5. Aanrader voor lekker en goedkoop Italiaans eten in een restaurant met nog de ouderwetse Italiaanse sfeer! Het personeel is Italiaans en er is Italiaanse muziek op de achtergrond.
    De tortellini was heerlijk, mijn zoon werd door de vriendelijke ober gewezen op het feit dat de pan heet was, de limonade wordt geschonken in grote bierpullen ipv kleine glaasjes die voor de helft gevuld zijn met ijsblokjes.. Porties zijn ook ruim voldoende.
    We zijn onze sjaal vergeten in de zaak, het vriendelijke personeel heeft ervoor gezorgd dat we onze sjaal thuis bezorgd kregen in Rotterdam! We komen hier vast en zeker terug als we weer in Amsterdam zijn!

6. Tja, wat moet je hiermee. Het zit op een leuke locatie en het eten is niet eens zo slecht. Maar ja, de bediening hé. Wat een vreselijk ongeinteresseerde lui werken hier ! Na binnenkomst is het niet te hopen dat je direct wat wil drinken, want er komt voorlopig niemand langs ! Men spreekt niet of nauwelijks Nederlands en dat is helemaal niet zo erg, als je dan maar wil proberen het je gasten naar de zin te maken. Qua bediening is dit waarschijnlijk wel de slechtste zaak in Nederland !!! Mocht u hier in de buurt toch wat willen eten, loop deze zaak dan echt voorbij !!!

7. Ria van Niekerk

Afgelopen maandag met zijn 4-ren pizza gegeten.
    Hoe kun je een pizza zo smakeloos maken! Was alleen maar een kleffe hap; zelfs de ananas smaakte niet eens meer naar ananas. Misschien moeten ze daar eens met goede producten een goede pizza leren maken.

8. Mocht je in de binnenstad lekker willen eten dan is dit zeker een aanrader!! De service is komisch (veel grappen) te noemen maar dat heb je wel vaker met Italianen:) al met al een echte aanrader.

9. Ik vind dat je bij La Traviatia heel lekker kunt eten. Er is een dame met zwart krullend haar in de bediening. Zij is erg goed! Overiger personeel is minder! Aanrader als je lekkere pizza wilt eten voor goede prijs.

10. Restaurant bestaat bij de gratie van zijn goede locatie. Mijn inschatting is dat hier vooral voorbijgangers eten - zoals ik met mijn kinderen - en daarna nooit meer terug komen (ondanks recensies op de site die anders doen vermoeden). Pizza was niet voldoende; bodem was niet gaar. We hadden kaasassortiment als voorgerecht: kazen waren niet lekker en het zag er slecht gepresenteerd uit. Het personeel is op zijn zachtst gezegd horkerig. Geen aanrader dus.

11. De pizza's hier zijn echt geweldig. Het personeel is er aardig en behulpzaam. De sfeer in het restaurant is Italiaans en brengt me helemaal in de sferen van Italië. Het eten is hier echt aan te raden. Eenmaal deze pizza gegeten wil je nooit meer iets anders!

12. Heb er net gegeten en was de slechste service die ik ooit gezien heb! De mensen die er werken lijken allemaal zwaar depressief, er kan geen lach vanaf! Eten was alles behalve Italiaans en de pizza's waren ook niet te vreten de binnenkant was zelfs rauw! Ook het restaurant zag er vies uit van de menukaart tot aan de muren! Echt geen aanrader!

13. Sub-par on every dimension, except location. Regarding the food, the pasta is dry, and the pizza dough is not truly Italian style. The atmosphere and service are below the standards of equally cheap Italian restaurants in the Rembrandtplein area. The female owner, who also serves for most of the day, is rude and attempts to rush people out the door as quickly as possible (more similar to an American chain restaurant than an independent European one). There is very little reason to go to this restaurant given the selection in the surrounding area.

14. Lekker gegeten, zowel mijn pizza (4 soorten kaas) als de calzone van mijn tafelgenote smaakten goed. We bestelden 2 frisdrank en die werd geschonken in een bierpul wat voor ons te veel was, dus je moet echt om ''small'' vragen.

De bediening was niet echt vriendelijk. Maar de kwaliteit/prijs verhouding was goed. Ook was het gezellig druk.

Ik heb hier trouwens al vaker gegeten.

15. Wij komen telkens weer terug in dit restaurant voor heerlijk, echt Italiaans eten. Vers bereid en verse ingrediënten. Dit maak je thuis niet na! De service is ook goed en ze zijn altijd aardig en vriendelijk. Dit is ons vast restaurantje als wij gaan shoppen in Amsterdam.

16. Heerlijk rijk belegde pizza en het brood vooraf was ook heel lekker. Ik kom zeker terug!

17. Ik ben hier al meermaals komen eten en kom nog steeds terug. Tja de bediening.... niet iedereen is even vriendelijk, maar er zitten aardige mensen bij. De Pizza is elke keer weer super lekker en duur is het ook niet. De tent zit altijd vol en dat wil ook wel wat zeggen. Voor even een snelle hap is het een prima keuze.

18. 5 nov geweest. Nooit weer!

Onvriendelijk, norse ober. Tafel wordt aangewezen! Wij (2 pers.) kregen "gezelschap" aan onze 4 persoonstafel. De 2 tafeltjes worden 10 cm uit elkaar gezet. Bij het afrekenen liep de ober niet even naar onze kant van de tafel maar gebaarde over onze "buren" heen, dat ik het schoteltje met geld aan moest geven!

Volgens ons gaat het in dit restaurant om volle tafels, snel eten en plaats maken voor de volgende eters. Men wilde al afruimen terwijl we nog niet klaar waren.

Eten was redelijk en de wijn prima.

19. Kan hier heel veel woorden aan spenderen maar kan het ook afdoen met 2 woorden: Ronduit smakeloos!

Ga eens inspiratie opdoen in Italië over hoe Italiaans eten hoort te smaken.

20. Tess 19 punten

Wat een verschrikkelijk restaurant.

Normaal schrijf ik nooit een recensie maar nu vond ik dat het echt moest.

Toen wij binnen kwamen werden we aan een tafel gezet en kregen na wat lang wachten eindelijk de kaart. De ober sprak eigenlijk amper met ons, maar goed wij hadden wat besteld en kregen onze pizza's (1 tonijn en 1 mozzarella). Bij mijn vriend droop de olie er van af, maar goed toch maar op gegeten want anders vonden we het een beetje zonde.

Toen wij om de rekening hadden gevraagd duurde het 30 minuten voordat wij deze kregen (inmiddels hadden wij al 2x gevraagd om de rekening).

Toen wij hadden betaald kon er werkelijk geen bedankje van af, wat onvriendelijk zijn ze daar.. Lopen zuchtend en sjokkend voorbij.

Kortom, onvriendelijk personeel en eten wat niet helemaal goed is! Absoluut geen aanrader dus!

21. Wij zijn afgelopen zaterdag 27-3-2010 hier gaan eten. Bediening was echt beneden peil. We hebben 10 minuten moeten wachten voordat we de menukaart kregen. Drank bestellen moest je zelf ook aangeven, want personeelslid wilde gelijk weglopen bij het geven van de menukaart. Bedienend personeel was echt heel nors, leek wel of ze geen zin hadden om te werken. Na 5 kwartier konden we eindelijk gaan eten.
    Het eten was redelijk. Ik heb betere gerechten gehad, maar was niet slecht. Doordat de bediening hier echt ondermaats is gaan wij hier nooit meer naar toe.

22. Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten. Bij binnenkomst hadden wij nog wel het geluk dat we niet bij een ander stel aan de vierpersoons tafel hoefden aan te schuiven!

Toen de ober onze bestelling kwam opnemen kwam hij naast de tafel staan.
    En zei 'ja?'. Geweldige service dus!
    Het stokbrood waren 4 ongare afbakbroodjes die ook nog eens een soort van zoet brood waren, brioche achtig. Gaat niet samen met kruidenboter.

De pizza's waren na 5 minuten al klaar en niet erg lekker. Te dikke plakken ham en een vreemde soort kaas. Echt niet lekker.

De cola was wel lekker, maar daar bleef het bij.

23. Heerlijk gegeten!

Vooraf broodjes met kruidenboter en een tonijn salade.

Perfect voor de grote eter, en echt een aanrader!

Daarna Pizza La Traviata, rijk belegd en heerlijke bodem.

Niet zo'n dikke droge harde bende wat je helaas veel tegenkomt.

Helaas geen plek meer voor een toetje, maar dat gaan we een volgende keer proberen!

Personeel praat niet veel, maar is wel vriendelijk.

(als je zelf glimlacht, dan krijg je er echt wel een terug)

24. Het eten was zeer lekker en dus zeker voor herhaling vatbaar. De service was verschillend, namelijk een van de obers was de leukste en tevens de beste ober die ik ooit ben tegengekomen en de ander een beetje kil. Maar al met al een gezellige tent.

25. VRESELIJK!

Om het even samen te vatten. We werden aan een vierpersoons tafel gezet met z'n tweeen, dus bij twee vreemde mensen. Dat vond ik al vreemd.

Vervolgens bestelden wij allebei een cola. Dat werd geserveerd in een soort bierpul in plaats van in een glas.

Aan brood met kruidenboter valt niet veel te verpesten, toch zijn zij erin geslaagd ook dat onsmakelijk te maken. De ovenbroodjes waren droog en de kruidenboter was flauw.

Toch met goeie hoop pizza's besteld. Niet te eten! We hebben allebei een slice opgegeten meer kregen we gewoon niet naar binnen. Zat geen smaak aan de pizza en de bodem was verbrand. Het smaakte naar oude tomatensoep op een stuk karton gegooid.

Zelfs de groene salade die we hadden besteld, en veel te laat kwam, was mislukt. De komkommer en de olijven waren uitgedroogd en de dressing was smaakloos.

Geen dessert besteld omdat de mensen die naast ons zaten 'vers fruit' hadden besteld en die kregen een schaaltje met wat blikfruit met het vocht er nog bij en een klodder slagroom erop. Echt niet normaal.

Na 10 minuten wilden wij het restaurant weer verlaten en de ober weigerde om ons korting te geven op het slechte eten. Zijn excuus was 'de andere gasten vinden het wel lekker'. Wat niet waar was, dat terzijde.

Hier ga ik echt nooit meer heen en ik waarschuw bij deze iedereen die daar wil gaan eten. Zonde van je geld!

1,1
  26. De pizza's zijn groot, rijk belegd en zeker genoeg voor de grote eter. De pasta's (en zeker de pasta's uit de oven) heb je daarentegen op voordat je er erg in hebt. Bovendien verwacht ik in een Italiaans restaurant toch wel verse Parmezaan en geen gedroogde uit de supermarkt.

De bediening was afstandelijk en spreekt slecht of geen Nederlands of wil daar geen moeite voor doen. Dat was niet hun probleem, zo liet de bediening bovendien merken in hun doen en laten merken, het was immers ónze keuze om daar te komen eten.

De sfeer in het restaurant was al niet veel beter: we waren met twee en met werden met twee andere mensen (die we dus niet kenden!) aan een vierpersoonstafel gezet; hetzelfde gebeurde bij de vier tafels achter ons. Er werden in het restaurant dan ook nauwelijks gesprekken gevoerd omdat iedereen bang dat de ander zou horen waar het over ging. Het enige wat dus te horen was waren kook- en eetgeluiden en (overigens leuke) Italiaanse muziek.

Al met al was de prijs / kwaliteit niet echt in balans: het eten moest wel héél lekker zijn om zo'n sfeer en bediening goed te maken, maar ik viel er niet van van mijn stoel. Bovendien vond ik €3,75 voor een medium bierpul (!) lauw frisdrank ook wat aan de hoge kant.

27. richard sloot

Soms komt er iets speciaals op je pad terecht, iets wat de moeite waard is, perfecte pizzas met een goede bite, met authentieke mozarella een smaakvolle aromatische oregano die je doen watertanden. De pastas zijn ook overheerlijk en ze hebben een goede wijnkaart en overheerlijke tiramisu.

Een goede plek voor een romantische etentje of een dagje uit met de familie.

Zeker voor herhaaling vatbaar.