La Oliva Pintxos Y Vinos | Spaans restaurant Amsterdam

Restaurant La Oliva ®
Cantabrische-Baskische keuken

La Oliva ® heeft alle “ingrediënten” in huis voor een heerlijk avondje genieten, alsof je je even in Spanje waant. Pintxos en heerlijke gerechten uit de Noord Spaanse keuken vormen het unieke culinaire concept in hartje Jordaan, waarbij gastvrijheid, persoonlijkheid en mooie Spaanse wijnen de avond compleet maken. La Oliva ® opent elke dag met heerlijke pintxos en Spaanse lunchgerechten.

Gastvrouw Yvette Barents en Chefkok Alfredo Hoz Castillo heten u van harte welkom.

Beschikbaar via

Bestel telefonisch via

Bel nu
Reserveren

Reserveren bij Restaurant La Oliva ® is aan te bevelen. Na uw reservering houden wij rekening met uw komst, en bent u verzekerd van een mooi gedekte tafel.

Vanaf nu elke dag de pintxos om 12.00 uur een een nieuwe lunchkaart met mooie lunchgerechten! We serveren o.a. huisgemaakte tortilla’s en soep, Ensalada de Pulpo, Pata Negra en nog veel meer…

Vanaf 18.00 uur is de keuken open voor het diner met fantastische voor– en hoofdgerechten uit de Noord Spaanse keuken. Denk aan een brochette van verse tonijn met eendenlever en een reductie van PX (= Pedro Ximinez), een zoete sherry wat naar rozijntjes en pruimen smaakt!

La Oliva ® voert een breed en gevarieerd assortiment van verschillende soorten wijnen uit veel streken van Spanje. Onze wijnen worden met de grootste zorg geselecteerd. Dit geeft ons de mogelijkheid om ook exclusieve wijnen te kunnen aanbieden.

La Oliva Cadeaubon

Verras eens iemand met een origineel cadeau en geef een lunch- of dinerbon van restaurant La Oliva Pintxos Y Vinos!