Bezorgrestaurants in de buurt van JinSo

Online eten bestellen

1502191490 61
1552611926 61
1623200536 61
1673620972 60

1. Mooi groot restaurant…
    Bediening was aardig.
    Goed gegeten maar alles was erg luidruchtig.
    Maar dat lag denk ik aan het gebouw.

2. Drank in plastic bekers, taai brood, niet te snijden je moet met ideal betalen meer sla als beleg eens maar nooit meer.

1,6
  3. Voor ik met dochterlief naar MUSE ging in de Ziggo Dome hier wezen eten. We hadden niet gereserveerd, maar... als we voor 18:45 onze tafel weer zouden verlaten hadden ze wel plek voor ons. Dit gaf ons bijna 1 1/2 uur en dat was meer dan zat.
    Vriendelijk personeel welke ons naar ons plek bracht. We kregen de keus tussen (ivm concert) beperkte menu kaart of buffet. We zijn voor de menukaart gegaan en allebei voor de saté gekozen. Deze stond werkelijk waar binnen 5 minuten op tafel, ondanks de hoeveelheid mensen binnen. De saté was lekker van smaak, maar had wat warmer gemogen. De friet was, hoewel fabrieksfriet, prima. De atjar & 2 schijfjes komkommer volledig uitgedroogd. Je kon merken dat het vlees uit een chafing dish komt en waarschijnlijk dus ook voor het buffet gebruikt wordt. Aan de andere kant is dat te verwachten met een evenementen menukaart. Maar, op zich OK gegeten, vriendelijk geholpen. Bij een volgend concert zou ik zo terug gaan.

4. Advies alleen maar drankjes te doen. Eten is van zeer slechte kwaliteit voor veel geld. Niet doen dus....

2,8
  5. We waren er Vrijdag voor de voorstelling in de Ziggo. O.a. een gerecht met kippendijtjes met Teryiaki saus en gebakken rijst. Een erg saai bordje zonder groenten. Ik weet niet wat er met die kippendijtjes gedaan is, maar het leek gekookt; erg slap, opgewarmd (?) en sponzig. Als de keuken dit "laat gaan", geeft het weinig vertrouwen in wat daar allemaal nog meer gebeurt…
    Jammer een leuke zaak op een superplek. Volgende keer een ander adres voor de maaltijd.

6,3
  6. Hanen Kelai

7. Rien Knook

We hebben er wel vaker gegeten dus we weten wat we kunnen verwachten niets bijzonders gewoon goed niet lang hoeven te wachten op het eten, alleen na afloop op de koffie hebben we wat lang moeten wachten maar dit werd al aangegeven door de medewerker aan wie we de bestelling doorgaven i.v.m. de drukte.

8. René 3150 punten

Ideale lokatie voor een snelle lunch. Meeste lunch gerechten hebben dezelfde opbouw, duidelijk gericht op snel serveren (maar niet altijd op temperatuur). Tussen de middag altijd druk. Redelijk vlotte bediening, eerder zakelijk dan gezellig.

6,5
  9. Veldhuis

Prima als je even snel iets wilt eten voor een comcert oid. Jammer dat je alleen steeds heel lang op je drankje moet wachten.

10. Heb Ossenhaas besteld, eten was er binnen vijf minuten. Een hap genomen en mijn vlees was niet warm, terug gegeven en krijg ik het opgewarmd terug. Ossenhaas hoor je vers vanuit de pan op je bord te krijgen en niet opgewarmd uit de magnetron. Totaal niet proffesioneel! Kom hier nooit meer en zeker niet als je een rat ziet voordat je naar binnen loopt.

1,5
  11. Lange rij om naar binnen te kunnen. Eenmaal binnen loopt alles op rolletjes. Erg vriendelijk personeel, heerlijk eten en snel. Fijne prijzen.

12. Gisteravond gegeten bij jinso, met een vriend, druk druk hele tent vol bij het buffet, want simply red was in de ziggo dome. Mooi plaatsje gekregen in een nisje.
    Het eten was zeer goed, lams, steak, en het buffet met al wat erbij hoort, was erg tevreden gaan nog eens daar.
    Groet sonya.

13. peggy van berkum

We vinden het steeds weer een goede prijs / kwaliteits verhouding. Ondanks de gezellige drukte geen lange wachttijden.

14. JinSo is een keurige zaak met een prettige en ongedwongen sfeer. De medewerkers waren vriendelijk en hadden een gastvrije uitstraling. Ik vond het wel aan de donkere en koude kant in de zaak. De ossenhaas teppanyaki was erg smakelijk, net als de chow mein die ook goed smaakte. Wij zullen zeker terugkomen!

15. Françoise

Gisteren, voorafgaand aan Don Henley in HMH, van het buffet gegeten bij JinSo. We waren wat aan de vroege kant (tafel gereserveerd om 17.30u) maar we werden met open armen ontvangen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We kregen vooraf een kleine rondleiding het buffet. Alles werd netjes uitgelegd. Drankjes stonden echt binnen 5 minuten op tafel, met een glas water erbij (kraanwater, gewoon voor niks). Omdat het tafeltje wat plakkerig aanvoelde werd er direct actie ondernomen om eea schoon te poetsen. Het eten was uitstekend, verser dan vers. De biefstuk werd op de plaat gebakken en keurig aan tafel geserveerd. En er is verschillende keren gevraagd of alles naar wens was en er werden ook direct vuile borden van de tafel opgehaald. Alle mensen die JinSo hebben "afgebrand" krijgen van ons een dikke foei!! Het was echt uitstekend en zeker een herhaling waard. En nog een kleine kanttekening voor alle kritikasters: "wat je uitstraalt, krijg je terug". Van ons drieën Dikke duimen omhoog voor JinSo én al het personeel!!!

16. TD 13 punten

Pfff... Gereserveerd eten voor het concert van Adele. Ze weten dat het druk gaat worden... zet dan extra personeel in. Onduidelijk waar we mogen gaan zitten. Duurt even voordat de bestelling opgenomen gaat worden. Saté, salade met frites besteld. Heb de salade moeten zoeken!! Duurt lang voordat ober zich laat zien. Er valt daar zoveel meer te verdienen wanneer ober vaker komt vragen of alles naar wens is. Is helemaal geen 1 keer komen vragen. Wel bijna 20 minuten op cappuccino moeten wachten... Ja het is druk... nee voor ons nooit meer.

17. Joanne de winter

Slecht eten, vieze tafels, personeel zie je zo nu en dan voorbijwandelen zonder even te vragen of alles naar wens is. Prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht, eten staat binnen 5 minuten smakeloos op tafel. De borden-opmaak gebeurt denk ik al bij de opening van de tent, de komkommer was zo uitgedroogd dat de glans er vanaf was en dit was om 18u.

Oftewel geen aanrader, slechte tent, meubilair dat stuk was. Conclusie absoluut geen aanrader en zonde van het geld.

2,3
  18. steenhuis

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk en goede service. Zeker een aanrader, gaan er binnenkort weer heen. Top.

19. Gisteren voor het eerst hier geweest. Er kwam pas na een kwartier iemand onze bestelling opnemen, het excuus dat het zo lang duurde was dat het net wisseling van de wacht was. Beetje een raar excuus aangezien er een leger aan personeel was en het helemaal niet druk was. Het eten was er heel snel, een beetje te snel naar mijn mening. De friet was wel oké. Maar de saté was niet echt bijzonder, en de saus zag eruit als diarree. Het meisje dat onze bestelling opnam had trouwens weinig plezier in haar werk en had een vrij arrogante houding. Ik kom hier dus niet meer terug!

4,1
  20. Tjerk van Grunsven

21. Ria 2269 punten

Afgelopen weekend hier met een gezelschap gegeten.
    Lekker op het terras gezeten waar nog bijna niemand zat, dus dat was lekker.

We hadden niet veel trek, dus hebben we kleine gerechten besteld. Ik bestelde een Koreaanse salade: gemarineerde ossenhaasreepjes, chilipepers, citroen-chilidressing en korianderblaadjes.
    Rest van het gezelschap bestelde een soep en de ander een hoofgerecht (Thai Chicken: licht gepaneerde kip met paprika, Thaise zoete chilisaus en koriander).

Het vreemde was dat alle gerechten er binnen 10 minuten waren. Hoe vers kan dit dan zijn? Maar goed, we gingen het proberen. Mijn salade zaten hele kleine stukjes vlees door, erg weinig koriander, en waar zijn de chilipepers? Het vlees smaakte eigenlijk naar, tsjaa, naar wat he? Niet naar vlees, ik zou het bijna classificeren als eetbaar rubber. Het had veel additionele smaakstoffen nodig om het wat smakelijker te krijgen: veel peper gebruikt. Rest van het gezelschap had wel lekkere gerechten.

Door dit ene gerecht krijgt Jinso een matige beoordeling van mij.

5,1
  22. Bart 46 punten

Super vriendelijk en behulpzaam personeel en dat op een drukke zaterdag met 2 concerten en Nederlands elftal in de Arena. Eten was ruim voldoende en smaakte prima! Beveel deze plek iedereen aan.

23. JJ de Jong

24. Ik ben hier met een klein groepje vriendinnen wezen eten. Waarbij iedereen langzaam binnen druppelde en nog zonder een goede avond het woord 'drinken'? naar hun hoofd geslingerd kregen. Als we vervolgens het avondeten wilden bestellen duurde dat 3 kwartier voordat het voorgerecht (simpel brood met een smeersel) kwam en daarna nog eens een uur voor het hoofdgerecht. Ook voor het afrekenen moesten we 2x de rekening vragen en dat duurde ook nog eens erg lang. Het was een woensdag avond waardoor wij niet echt hadden verwacht dat het zo druk zou zijn. Opzich stonden er op de menu kaart nog wel leuke gerechten alleen viel de kipsate erg tegen en was de champignon noedels meer noedels dan iets anders. Oftewel slechte service en een massa ambiance waardoor als er al lekker eten was je hier niet meer wil terugkomen.

3,9
  25. L.B. 1333 punten

Na een dagje Amsterdam zijn we met zijn vieren bij dit restaurant gaan eten 's avonds.
    Het was een verrassing voor ons dat het Oriëntaals restaurant was, omdat het niet zo oogt. En de naam van het restaurant konden we eerst niet goed lezen vanwege het lettertype.. Maar we vonden dat geen probleem, want wij waarderen de Oosterse keuken. Wel jammer dat het restaurant qua uiterlijk niet Oosters oogde, de sfeer was daardoor een beetje 'koel'. Er was wel prettig veel lichtinval vanwege de vele ramen. Het gebouw was hoog en open aan de binnenkant, en de inrichting vrij sumier. Hierdoor kon het geluid van de bezoekers teruggekaatst worden en was het daardoor een beetje gehorig. Het was wel schoon, de reinheid van de toiletten kon ermee door, de vloer was daar wel plakkerig.
    Toen we zaten kwam er al bijna meteen iemand vragen of we iets wilden drinken. Dat werd ook best snel gebracht.
    We kregen ruim voldoende tijd om de kaart te bekijken en een keuze te maken. De kaart was niet zeer uitgebreid, maar boodt keuze en variatie in gerechten (ook vegetarisch) uit verschillende keukens; Chinees, Japans, Indisch en Thais. Toen de bestellingen waren doorgegeven, hoefde we maar een minuut of 5 te wachten op ons eten.
    Het zag er goed uit op de borden en smaakte ook prima. De jasmijnrijst (dit is gewone pandanrijst) (bijgerecht) was lauw, maar de nasi (bijgerecht) en de hoofdgerechten waren goed heet.
    De groenten in mijn gerecht waren erg knapperig beetgaar, het was goed, hoewel een minuut langer in de wok de broccoli geen kwaad had gedaan. Verder was de hoeveelheid saus in de gerechten ook wel goed afgestemd. De char sui (varkensvlees) had echte hoisinsaus, maar de kip teriyaki was meer een gembersaus.
    Wat erg vriendelijk was, was dat we de char sui die te veel was en dus over, mee mochten nemen naar huis.
    Prima service dus; snel en vriendelijk.
    De bedragen die je voor de gerechten neertelde waren eigenlijk wel een beetje standaard (tussen de 13-18 euro voor een hoofdgerecht), wij vonden het wel een tikje aan de prijzige kant voor de porties. Alleen het drinken was wel aan de dure kant (2,60 euro voor een glas water van een merkje).
    Vantevoren hadden we geen reviews bekeken over dit restaurant, maar het is ons op zich best goed bevallen.

26. Jenny Kooker

Ik kom er minstens 1 keer in de maand en vind het eten erg lekker en gevarieerd.
    Aardig personeel en een leuke sfeer.
    Ga er vanavond weer naar toe om weer eens een ander gerecht te proberen

27. Avondje uit, even eten en dan concert bezoeken, netjes geholpen en begeleid naar tafel.
    Bediening was vriendelijk en waren keurig.
    Eten was snel geserveerd en de kwaliteit was goed.
    Afrekenen ging ook netjes.
    Opmerking: ik zou proberen om toch wat meer spraak te hebben met de gast, nu geen tijd voor klein praatje

28. Ik vind dit een TOP restaurant! De inrichting is lekker modern en de tafeltjes staan niet te dicht op elkaar. De menukaart is vrij uitgebreid en het eten SUPER lekker! Ik neem meestal de thaise kippensalade en die is super lekker! Je krijgt echt waar voor je geld!

29. Ik werk in de buurt en lunch daarom regelmatig bij Jinso. Wat helaas dus ook regelmatig voorkomt is dat je een uur zit te wachten op het eten (in dat geval wordt ook vaak niet gebracht wat er besteld is maar iets anders) zonder enige tegemoetkoming of begrip voor het feit dat een lunchpauze van 2 uur bij de meeste bedrijven toch niet echt op prijs gesteld wordt. Alleen maar 'smoesjes' en een belofte dat het eten na een kleine 5 minuten toch echt komt. Toen het er na een kwartier dus nog niet was (totale tijd sinds bestelling op dat moment 1 uur!), zijn we weggegaan. En, dit was niet de eerste keer maar, voor mij, dus wel de laatste keer!

30. Food is good.

Service ok.

Ambiance ok.

Price/quality not bad.

31. Een restaurant waar je geen culinair hoogstandje hoeft te verwachten en zeker niet op een avond als de beperkte menukaart wordt gehanteerd ivm een evenement in HMH hal.

Ik had net zo goed naar Jan Patat kunnen gaan voor zo'n berg Vlaamse frieten. Het vlees was redelijk, maar het beetje gemengde salade kon amper een bijlage worden genoemd. Als ik het hele schaaltje dressing had gebruikt, was de sla verzopen.

3,5
  32. Een maand geleden hier geluncht!

Had een broodje zalm!

Leuk geserveerd, en was erg lekker!

Wil hier zeker nog een keer in de avond eten!

Voor de rest ziet het er gezellig uit en kom ik hier regelmatig om op het terras bij zonnig weer een drankje te doen!

Zeker een aanrader!

33. Wat een verademing in zuidoost! Dit is wel even wat anders dan de Mc Donalds of de KFC. Misschien lag het aan ons, maar we zagen de zaak eerst helemaal over het hoofd, ook al kun je niet om het bijzondere en donkere gebouw heen. Het was even zoeken, want de bestrating werd opgeknapt waardoor de hoofdingang niet bruikbaar was, maar er hingen gelukkig heel veel bordjes met pijlen naar de (tijdelijke) ingang.

Binnen ziet het er heel modern uit, ik moest meteen aan 'mijn tent is top' denken, daar zie je ook regelmatig vernieuwende dingen. Op de website (www.jinso.nl) kun je horen welke soort muziek gedraaid wordt.

Het eten wordt met zorg opgemaakt opgediend op vele verschillende borden. Ik had zelf Kai Ding (schrijf ik dit goed?) een kipgerecht met roerbak groenten en cashew noten. Het werd geserveerd in een uitgeholde ijsbergsla, heel bijzonder en erg lekker. Mijn tafel genoten hadden een zalm gerecht, ook zeer geslaagd.
    Al met al een enorme aanrader.

34. Dit is misschien de slechtste ‘restaurant’ ooit. Er is geen ambiance, het (heel jong) ober kon me geen uitleg geven over de verschillende gerechten - de chef maakt zijn eigen sausje! Euro 12 voor een Thaise salade. Een bord vol sla, reeds gekookte kip en alles onder een dik laag zoet chili saus – belachelijk. Wat is gebeurd met de kwaliteit in de Nederlandse keuken? Dit is een schande.