Jacks and Waffles laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 12:30 - 21:30
di 12:30 - 21:30

• Halal
  • Bezorgen

ma 12:30 - 21:30
di 12:30 - 21:30

1. De eten was te doen was wel koud geserveerd. Maar de personeel was erg onprofessioneel, ik vroeg hen naar de topping keuze maar wat ik te horen kreeg “staat toch in het boekje” ook hebben we 1 uur gewacht voor een wafel.
    De medewerker was totaal niet vriendelijk, ze liep heen en weer met een attitude.
    Ik zou hier niet aanraden zonde van je geld.

4,5
  2. Wat een verschrikkelijke restaurant
    Eerste keer en laatste keer.
    Daar gingen we dan, met hoge verwachtingen om lekker te lunchen met de kids. We hebben een half uur gewacht op friet een burger en salade. Daarnaast moesten we steeds vragen waar onze drankjes bleven, omdat het steeds vergeten werd. Toen wij dit tijdens het afrekenen aangaven, werden we aangekeken van EN NU!! Er werd helemaal niets mee gedaan. Daarnaast schoot de kok meteen in de verdediging. En gaf aan dat wij de enige waren met klachten nadat hij had toegegeven dat het inderdaad wat langer duurde wegens een aantal bestellingen. Na te hebben gezegd dat dat voor mij als consument geen excuus was, liep hij al mompelend terug naar zijn werk plek. Super onbeschoft, arrogant en slecht bejegend door personeel. Ik heb geen goed woord over voor dit slechte teleurstellende zaak. Een keer en nooit meer.