Op deze locatie zit nu 'The Harbor Lounge'

Op dit adres zit nu: Farina

4. Betalen Visa Master Card pin

1. Op advies van een Amsterdamse klant na ons werk bij Jaap Hannis gaan eten. Makkelijk te vinden en vrij dichtbij parkeergelegenheid. Het was niet druk. 's Zomers vast druk met terrassen en bootjes denken we. Bourgondische inrichting, niet chic, ongedwongen en goede stoelen. Goede keuze en vooral: heerlijk gegeten en gedronken. Heerlijk gegrilld en gebakken vlees, goede kwaliteit, verse spullekes, prachtig dessert (palet op maat) maar, nogmaals, vooral heerlijk gegeten. En prettig geprijsd. Zeer aan te bevelen.

2. m. schraaf

Afgelopen zomer toevallig per bootje hier terecht gekomen en heerlijk zitten drinken, met lekkere tapas, op hun prachtige terras. Aan alle kanten omgeven door water.
    Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en gaan eten. Absoluut geen sterrentent maar heeeerlijk gegeten en dat voor een redelijke prijs. Extra leuk vonden wij hun formule namelijk halve porties, dus geen gedoe van heb ik zin in vis of vlees want je besteld ze gewoon beide. Wat ik niet wist was dat zij ook veel arrangementen met boten bieden. Echt leuk! Het zijn echt ondernemende ondernemers, organiseren van alles, kaartproeverijen, wijnproeverijen, vaartochten met Koninginnedag enz. enz. Leuke tent.