1. Lekker eten tegen een betaalbare prijs en geweldige bediening.

2. We zaten niet gezellig, precies in de loop. Eten was goed.

3. Ineke de Bruin-Leijten

Regelmatig genieten we van een heerlijke maaltijd in De Landbouw in Goes. Het personeel is vriendelijk en we worden steeds netjes en vlot geholpen. De gerechten zijn smaakvol en de prijs is niet al te hoog. Al met al een aanrader voor iemand die eens lekker uit eten wil en niet al teveel wil betalen.

4. Jacqueline de nooijer

We komen al jaren bij De Landbouw. Het eten is er goed, smaakt heerlijk, de bediening die lopen zo hard, die hebben echt een pluim verdiend. Het is daar altijd lekker druk.

5. Lang wachten, maaltijdsalade die lang geen hele maaltijd was en vieze toiletten zonder wc papier.

6. Freek en Wilhelmina

Zoals altijd lekker, genoeg, gezellig en betaalbaar.

Bedankt.

Wilhelmina en Freek.

7. theo helder

Wij komen al tientallen jaren in de Landbouw. Van oudsher en nog steeds goed en ruim voldoende eten voor een schappelijke prijs. E.e.a. in een enigszins nostalgische (positief bedoeld) entourage.
    Toch een puntje van kritiek: de laatste tijd duurde het in het weekend nogal lang voordat het eten werd geserveerd. Tja, een gevolg van hun succesformule "veel, goed, voor weinig"
    We blijven komen!

8. Vandaag weer genoten van een heerlijk weekmenu en het was weer als vanouts prima, komen hier al jaren enkele keren per maand en het is altijd in orde, fijne bediening, prima service en goede prijzen begrijpen al dat geklaag niet van sommige anderen wij blijven hier gewoon lekker terug komen!

9. Janke Holtman

Prima maaltijd.
    Het ontvangst zou beter kunnen.

10. Het was erg druk bij de Landbouw, ondanks dat, prima bediening met vriendelijk personeel!
    Eten was goed, keurige prijs/kwaliteit verhouding.

11. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij de Landbouw in Goes!

12. Helaas wat 23 september een leuk uitje had moeten zijn liep uit op een drama. Om te beginnen zijn wij bij jullie restaurant gearriveerd rond 12:45 uur waar wij een biertje, ICE tea en 12 uurtje hadden besteld. Begrijpelijk dat met mooi weer en een evenement het iets langer duurt. Echter na 1 uur wachten hadden wij alleen ons drinken maar gehad en was het eten nog niet voorbereid. Terwijl andere mensen die na ons kwamen wel al hadden gehad. Helaas om 13:45 uur hadden wij een medewerker gevraagd of het nog lang zou duren en mijn advies haar gelijk te ontslaan! Heel erg onvriendelijk en tegen andere mensen eveneens! Met de vraag of het nog lang zou duren was het meteen “dat weet ik niet, ik werk niet in de keuken” en waar bij andere mensen die ook een vraag hadden werd gezegd “ik heb nu even geen tijd”! Zo ga je niet met klanten om! De rekening betaald en zijn naar de kapper gegaan. Al bij al zijn wij zeer ontevreden weg gegaan en nooit meer voor ons!

13. Zilveren bruidspaar

Heerlijk gegeten en voor een leuk tarief. Nette en snelle bediening.

14. J.A. Noordhoek

Heerlijk gegeten (weekmenu) was weer gezellig en zoals vanouds goed. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

15. Het eten was geweldig. En erg aardig Personeel. Die na mijn idee de benen vanonder hun lijf lopen. Beetje productie achtig. Tempo lig daar erg hoog. Daarom extra fooi gegeven.

16. Zoals altijd vanavond weer heerlijk gegeten… de hoeveelheden en kwaliteit zijn uitstekend, nog nooit weggegaan met honger.

17. Vincent Plomp

18. annemie seghers

Lekker eten voor een goede prijs.
    Bijzonder vlotte en vriendelijke bediening.

19. Vanavond gegeten. Bediening was slecht, chagrijnige serveerster. Duurde erg lang voordat het eten kwam. Dat was ook geen hoogstandje. Tafel werd niet afgeruimd. Uiteindelijk zelf naar de kassa gegaan om te betalen. Komen hier zeker niet terug!

20. Vandaag zou ik gezellig met een vriendin en mijn zoontje van 3 wat gaan eten bij de landbouw. In eerste instantie was er nog niks aan de hand. We gingen rustig wat eten toen mijn zoontje zei dat hij een beetje buikpijn had. We hadden net een dessert besteld, toen hij moest overgeven. Heel vervelend natuurlijk, ook voor de overige gasten, maar hier vraag je ook niet om.
    Nadat het personeel bij elkaar had geklaagd over hoe vies ze het vonden en ik het had opgeruimd, kwamen ze de desserts brengen. Ik gaf aan dat we naar huis gingen aangezien mijn zoontje dus helemaal onder de spuug zat. Mevrouw zei daarop: 'maar dit hebben jullie toch besteld, hier kunnen we niks meer mee.' En vervolgens moesten wij de desserts gewoon betalen.
    's Avonds nadat ik mijn zoontje gedoucht had en op bed had gelegd, ben ik nog even terug gegaan om uitleg te vragen over hoe dit gelopen is. Ik gaf aan dat ik het niet erg gastvrij vond dat ik de desserts gewoon moest betalen aangezien wij er geen hap van hadden gegeten. Mevrouw liep gelijk woest op me af en zei vervolgens: weet je wat niet gastvrij is, moet je daar eens gaan ruiken bij die kots. Sorry mevrouw, ik zal voortaan vragen of hij bloemetjes kotst 😉 Ik zei dat ik er in ieder geval niet meer kwam eten, waarop ze zei: mooi dat is ook helemaal niet de bedoeling.
    Ga dus alsjeblieft nooit bij dit ongastvrije restaurant eten.

21. Zaterdag 1 april alweer heerlijk gegeten en gedronken bij De Landbouw, ons vaste en favoriete adres in Goes. Heerlijk eten voor een prima prijs en de bediening van Patricia ( patries) is de kers op de taart. Klasse en groeten uit IJzendijke

22. Tiny Versluis

Broodje Carparccio besteld, moet toch niet zo moeilijk zijn. Broodje taai, met moeite kunnen snijden. De Carpaccio kwam zo uit de vriezer, ijskoud , maakte het broodje zompig. Kritiek word niets mee gedaan, jammer , als antwoord kreeg ik de broodjes worden elke dag vers afgebakken, maar dan zijn om half een niet meer vers, kwam hier graag, maar het schijnt ze niet te interesseren.

23. Sate van de haas werd nog rauw geserveerd, wat ik wat later opmerkte. Bediening nam na het melden het volle bord mee terug naar de keuken om het vlees verder te garen. Helaas was bij het teruggeven het vlees wel gaar, maar de patat op het bord koud, dit was niet vernieuwd.

1,7
  24. Chantal

Slechte bediening, we moesten zelf vragen of we wat mochten drinken en eten want de tafel naast ons hielpen ze wel. We hebben een uur met lege glazen gezeten en bediening kwam gewoon niet. Zelf weer wezen vragen of we wat konden bestellen. Bediening was chagrijnig en blijkbaar geven ze niks om de omzet.

25. Eten was heerlijk voor een goede prijs. Wel maakte de bediening een beetje rommelige indruk, moesten ruim 30 minuten wachten voordat we konden bestellen. Beetje teleurstellend en slecht geregeld hoor! Dit kan makkelijk opgelost worden door gestructureerder te werken en meer bediening in te zetten.

26. Slecht en waardeloos: lang wachten, te weinig personeel. Niet klantvriendelijk, zelfs chagrijnig en onbeschoft. Ga hier nooit meer heen, een aanfluiting.

27. We hebben uitstekend gegeten. Super.

28. We waren hier een paar maanden geleden al eens binnen geweest, maar toen was het vol. Gisteren hadden we dus maar gereserveerd.

Een vriendin was hier al veel vaker geweest en erg enthousiast. Ze is vooral te spreken over de prijs / kwaliteit. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

De inrichting is eenvoudig en zakelijk en het was er gisterenavond ook behoorlijk rumoerig met veel kleine kinderen. Niet echt een geweldige binnenkomer dus. Maar de bediening is erg vriendelijk en snel en attent. En de kaart ziet er ook prima uit. Veel keuze voor redelijke prijzen. Ik had de varkenshaas gevuld met Zeeuws spek en brie. En die smaakte uitstekend.

Het is geen restaurant waar ik vaak zal willen eten met die herrie van kinderen, maar het is zeker ook niet slecht.

29. Goed(koop) eten in dit restaurant dat gedreven is op omzet maken. Mis wat groente bij de maaltijden, maar het eten is verder goed en niet altijd. Bediening niet altijd even vriendelijk, maar ook niet perse grof.

30. Altijd lekker eten, leuke bediening (patries) is supermeid. Wijkomen hier graag. Groeten uit IJzendijke

31. Bij De landbouw moet je niet verwachten een toprestaurant binnen te stappen. het eten is echter goed van kwaliteit, het is er gezellig druk en de prijs is erg schappelijk

32. Goed voor een snelle, lekkere en goedkope hap! Wij komen er graag.

33. Prima restaurant waar je uitmuntend goede kwaliteit krijgt voor een zeer betaalbare prijs, vriendelijk personeel, leuke en nette entourage, en het geserveerde warme eten is ook echt warm. Daar kan menig restaurant in Zeeland nog wat van leren. Conclusie= ruim goed voor een zeer nette prijs; aanrader!

34. Onbeschofte bazin! Het is daar normaal schijnbaar om 50 min te wachten voor 2 kroketten en 1 pannenkoek. Vraag ik netjes van te voren hoe lang het nog gaat duren, krijg je als antwoord; 'Dat weten we niet'. Ook niet de moeite nemen om dit na te vragen. Op een gegeven moment netjes voor de drankjes te hebben betaald en aangegeven om eten maar te laten zitten. Dit kon absoluut niet. De manier waarop dit werd gezegd wat ronduit onbeschoft! Op een gegeven moment was het oké om dan alleen voor drankjes te betalen. Liep ik weg (met 2 kleine kinderen!), schold ze me uit... Ik heb me maar niet verlaagd tot dit niveau, maar zet hier nooit meer een voet over de vloer!

35. De Landbouw stond bij ons bekend als een zeer betrouwbare eetgelegenheid en een prima prijs - kwaliteit verhouding. Helaas was onze ervaring gisteren anders en heeft het culinaire tij doen keren.

Bediening bijzonder slecht en zelfs brutaal. Bij het bestellen van een biefstuk diverse malen aangegeven hoe we de biefstuk wilde hebben (medium). Echter bij het opdienen werd hier absoluut geen gehoor aangegeven. In het bijzijn van ons als klanten ontstond er en verhitte discussie tussen de persoonsleden waarbij een van de personeelsleden aangaf de biefstuk per direct terug te brengen naar de keuken (ze bestaan nog...:-)). Echter kreeg deze een sneer uit de pan en de borden werden zonder blikken of blozen op tafel gezet. "Zet ze maar gewoon neer, het klopt nu toch al niet" was de alles makende uitspraak voor deze dieptrieste bediening.

Vaarwel Landbouw, daar gaat je goede naam.

Best regards,

Elements

36. Wat een slechte bediening. Het eten was niet lekker en niet op temperatuur. Je moet wel veel tijd en geduld hebben.

Voor ons nooit meer De Landbouw. Jammer.

1,1
  37. Met een groep hier gegeten, omdat het goedkoop en toch lekker is. Simpel voedsel, over het algemeen goed te eten. Eén van onze groep had biefstuk met zenen er in, de andere biefstukken waren goed. Iemand uit de groep mag geen lactose en gluten, de serveerster legde prima uit wat er wel en niet gegeten kon worden en bovendien werd er dan iets aangepast op het bord, heel netjes en goed geregeld! De Landbouw is gewoon een vreethal, klinkt ook erg hol. Het smaakte over het algemeen goed, verwacht geen culinaire hoogstandjes. Daar is de prijs ook naar.

38. Joost Griep

39. Slechte ervaring. Zeer lang wachten. Eten van matige kwaliteit. Meloen met ham: heel veel groenvoer, weinig meloen en zoeken naar de ham. We hebben zolang moeten wachten dat iedereen het zat was. Tegen onze gewoonte zijn we zonder nagerecht vertrokken.

40. d hartog

Hele slechte ervaring. Hebben daar met de fietsclub geluncht. De meeste hadden soep besteld. Bij het uitserveren raakte het blad uit balans.. ik kreeg drie kommen tomaten soep over me heen.. waardoor ik zeer pijnlijke plekken op mijn arm rug en been had. Mijn nieuwe fiets kleding moest ik uittrekken en van andere leden van ons gezelschap wat andere kleding aangetrokken. Ik stond in mijn ondergoed in de zaak, geen excuses gehad, schandalig. Mevrouw had wel gel op mijn arm gedaan. Wij kregen geen gelegenheid om de kleding uit te spoelen. Wij moesten nog verder naar zoutelande. Mevrouw zei ook nog als het groentesoep was geweest was het erger geweest. Alsof dit al niet erg genoeg was, ze vond het wel meevallen. Uiteindelijk moest ik de soep nog betalen.. Toen we weggingen zei ze nog tot ziens. Ik dacht het niet, zal er nooit meer komen.

41. Ik kom hier regelmatig en ik moet zeggen dat het beter kan. Zeker die mevrouw, de eigenaresse denk ik. De meeste meisjes in de bediening zijn wel aardig, maar er lopen ook een paar minder leuke bij. Het eten is er vaak koud en daar doen ze niets aan. Je kan er iets eten voor een redelijke prijs. Er zal wel iets goed zijn, want het is er altijd stervens druk. Dat zal de prijs wel zijn, want waar kan je voor 1,40 nog een bakje koffie drinken?

42. Vandaag hier wezen eten. De oudere vrouw erg onvriendelijk, het eten was niet om te eten! Dan loopt er daar nog een man rond, waarschijnlijk de zoon van de oudere vrouw, die erg met zichzelf bezig is. Ik kom hier nooit meer!

43. Vanavond weer lekker gegeten in een volle Landbouw. Kwaliteit is goed en de serveersters lopen het vuur uit hun schoenen. Verdienen een compliment evenals de keuken en de directie. Kom hier al jaren en het is altijd goed.

44. Gisteravond wilden mijn vriend en ik snel en goedkoop wat eten in Goes. Het werd de Landbouw. We hadden niet gereserveerd, maar ondanks dat het druk was, was er nog wel plek. We waren er rond 18.15, bestelden rond 18.30 een hamburger en sate en kregen ons eten om 19.10. Best lang om deze maaltijden te bereiden! Om 19.30 hadden we in de stad een afspraak, dus we hebben ons eten naar binnen geschrokt. We hadden het fijn gevonden als er van te voren gezegd was dat het wat langer kon duren voor je je eten kreeg. Nu hadden we liever een broodje bij de HEMA gehaald en dat daar rustig opgegeten!

45. Eens maar nooit meer... ontzettend lang gewacht voordat uiteindelijk de bestelling werd opgenomen, mandje brood met kruidenboter kwam tegelijkertijd met het voorgerecht. Kruidenboter was zo hard dat je er een ruit mee kon ingooien, drankjes werden vergeten, hoofdgerecht was gedeeltelijk rauw en de bijgerechten smaakten flauw of waren veel te vet. Na kritiek kregen wij ter compensatie slechts een kopje koffie of thee aangeboden. Klantbesef is in deze zaak zeker niet aanwezig want anders compenseer je slecht eten niet met een drankje. Snel naar buiten en nooit meer terug....

46. Vroeger was dit echt een leuke zaak waar ik meerdere malen lekker heb gegeten. Maar ik kom hier niet meer terug. Geen vriendelijk woord, staan heel snel aan tafel maar als je daarna nog iets van drinken wil bestellen moet je echt lang wachten, terwijl er heel vaak bediening voorbij loopt maar die kijken gewoon langs je heen. Heel lang wachten op een simpele saté met friet. Wilde nog wat mayonaise bij de frietjes, da's toch geen gekke vraag, maar eer de mayo er een keer was waren we al bijna klaar met eten. Opmaak van de borden is ook wat karig maar goed prijs is ook niet teveel. Nee, voor mij geen landbouw meer.

47. Vandaag voor de eerste keer bij Landbouw gaan eten.

Halve gegrilde kip besteld. Deze was droog. Te droog. Groenten kwamen uit een blikje en de gebakken aardappelen leken wel tien keer opgewarmd. Bij het personeel aangegeven dat we het eten niet lekker vonden. Zij ging dit doorgeven.

Er kwam een vrouw, mogelijk eigenaresse.. begon meteen te mopperen aan tafel, kip hoorde zo, het kon niet wat wij vertelden. Een alternatief of compensatie werd ons niet gebden. Enkele tellen later was onze tafel afgeruimd en kregen wij de rekening zonder daarom te hebben gevraagd.

Daarop naar de kassa gelopen en aangegeven dat wij niet willen betalen (het volledige bedrag) voor zulk slecht eten en service. Mevrouw werd direct boos en zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt. Nog nooit klachten had gehad.. vergeleek ons met andere klanten.. Aangegeven dat het om ons bord eten gaat en niet om dat van anderen in het restaurant. Mevrouw bood geen excuus of alternatief maar stond erop dat wij het volle bedrag zouden betalen.

Wij hebben dit geweigerd daar wij happen van de gehele maaltijd hadden genuttigd. Na enige discussie gaf mevrouw korting, eerder dreigde zij met politie. Nadat wij de rekening hadden betaald werd ons gezegd dat ze hoopten dat we nooit meer terug zouden komen. Mevrouw nam ons duidelijk niet serieus, lachte ons bijna uit.. Bij het naar buiten gaan maakte personeel de opmerking: zo kan ik ook overal goedkoop eten.

Dit was voor ons dus de eerste en laatste keer. Zeer onbeschoft personeel. Sluiten deze tent!!

48. Dit was 1 van onze favoriete restaurants van goes. Maar na er vandaag geluncht te hebben nooit meer!! Wat was het verschrikkelijk slecht. 3 mini droge kipsatejes en 2 grote soeplepels sate op het bord wat dreef van het vet. Daarbij was de groenten soep nog slechter dan uit een blik. De fanta in een lelijk limonade glas al getapt waarschijnlijk met de helft water erbij. Dit was onze laatste keer, jammer wat voorheen super was..

49. Stop maar met deze zaak. Wat mij betreft is klantvriendelijkheid nummer 1 bij een restaurant. Bediening is onvriendelijk. Broodje was taai. Jammer hoor.

50. Heb hier vaker gegeten, toen was het uitstekend, maar van de week was het bar slecht. De bediening was niet vriendelijk, ja op 1 na dan, maar die is er al jaren. Ze kwamen ontzettend vaak vragen wil je nog wat drinken, bij mij kwam het over als niks meer hebben dan maar weg wezen. Meneer de baas zelf heel onvriendelijk en zelf lopen blaffen op zijn eigen personeel, en zelf niet eens mee helpen. Nee mij daar echt niet meer te zien op deze manier, en denk zelf als dit zo door gaat, dat hij nog weinig klanten over houd.

1,7
  51. Dramatisch slechte vreetschuur met onvriendelijk personeel, de eigenaresse inclusief. Het eten is schandalig slecht.. Stop met deze zaak!

52. Gisteren wezen lunchen, was erg druk voorin de zaak dus we vroegen aan de eigenaresse "is er nog een plaatsje vrij achterin?", ze zei "dat weet ik niet hoor, moet je zelf maar kijken", niet echt gastvrij. Nog een tafeltje gevonden, vervolgens een uur moeten wachten op de broodjes.

Er klopt daar iets niet in de keuken, mensen die een half uur later binnenkomen krijgen nog eerder hun broodje. Nadat ik heb gezegd dat ik over 5 minuten weg ga als ik het nog niet heb stond het ineens op tafel, het was niet slecht maar ik kon er niet meer van genieten. En er kon ook geen verontschuldiging vanaf.

Gratis drankje was op z'n plaats geweest, ik had nog dorst maar dat gunde ik hun niet meer. Na afloop de Kruidvat binnengelopen om een flesje water te kopen.

53. Ik heb spijt van de keren dat ik bij de Landbouw heb gegeten. Waar het personeel normaliter slechts nors is, ben ik nu hevig teleurgesteld weggelopen nog voor het bestellen. Ik was samen met mijn moeder gekomen om op een rustig plekje achterin de zaak een hapje te eten, dit omdat mijn moeder door een verkeersongeval een hersenbeschadiging heeft opgelopen. Van meters afstand werd ons door de eigenaresse of een medewerkster toegeroepen: "Zeg dames, deze zaal is dicht! Het licht is uit, dat zie je toch zeker?!" Om vervolgens lachend haar beklag te doen over 'ons klanten' richting een collega. Ik heb dit gedrag als zeer beledigend ervaren en niet eens meer de moeite genomen om een en ander uit te leggen. Ik heb deze mevrouw hartelijk bedankt voor de excellente service en zeer vriendelijke benadering. Het meest schrijnende was nog wel het gebrek aan zelfinzicht; mevrouw vond dat ze ons 'vriendelijk' had behandeld en deze vriendelijke benadering vervolgde zij door te tieren en schelden toen ik haar er aan herinnerde dat ze ons stond uit te lachen. De helse tirade van de betreffende dame hebben we tot aan de deur moeten aanhoren. Mijn moeder kon dit gelukkig niet horen, haar oordoppen dempten genoeg; maar mijn moeders opmerking op de drempel naar buiten is alleszeggend: "Ze is nog aan het schelden zeker? Ik ben geen hond hoor; ik ben nog altijd een mens." Wat een enorme domper op ons leuke dagje uit.

54. Viel helaas erg tegen. Wij eten regelmatig elders en omdat dit een restaurant is waar je ontzettend veel krijgt met goede kwaliteit en tegen een lage prijs, hadden wij dit maal ook niet verwacht dat een lage prijs per definitie slechte kwaliteit moest betekenen. Helaas was dit wel zo.

De service in het begin was al slecht. De eigenaresse kwam al aan onze tafel staan terwijl ik nog in de kaart aan het kijken was. We kregen een norse "Zeg het maar" te horen en toen ik aangaf nog even aan het kijken te zijn bleef ze gewoon staan.

Het voorgerecht wat ik nam was goed en maakte dit dan ook wel weer goed in de hoop dat het hoofdgerecht eveneens erg lekker zou zijn. Helaas was dit niet het geval. De mossels waren niet alleen hangcultuur maar ook nog eens erg slecht gekookt. Bij de eerste hap proefde ik het al en terwijl ik normaal een pan leeg kan eten en er nog zin in heb, heb ik hier de helft ervan moeten laten staan omdat ik het niet meer weg kreeg. Ook was het vreemd dat we wel sausen kregen maar geen mayonaise bij de friet.

De mixed grill bestond uit 4 kleine stukjes vlees en dat was alles wat op je bord lag. De smaak was ook al niet denderend en gebakken aardappelen smaakten of ze al een week lang elke dag opgewarmd werden. Verder was de salade ook niet veel bijzonders. Logischer wijs zijn we dus niet gebleven voor een nagerecht, maar lekker naar de McDonald's gegaan waar we voor dezelfde prijs als 1 ijsje hier daar een milkshake en een ijsje hebben gehaald.

Terwijl wij zaten te eten werd er bij de bar achter ons ook nog eens ruzie gemaakt (ik denk de bazin en iemand van het personeel) wat ook erg storend was. Verder hebben we na 20 minuten te wachten zelf maar om de rekening gevraagd en dat terwijl er elke 3 minuten iemand langs kwam lopen en we binnen het enige tafeltje nog maar waren. Ook had iemand van de bediening al onze tafel opgeruimd, maar gewoon de rekening niet gepakt of ook maar gevraagd of we die wilden hebben wat ook best vreemd was. Daar zaten we dus aan een half opgeruimde tafel (placemats lagen er nog wel) terwijl er niemand naar ons omkeek en het personeel gewoon voorbij bleef lopen.

55. Lekker om even snel een hapje te gaan eten! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. En voor ieder wat wils.

56. Tim 40 punten

Ik ben door de jaren heen al meerdere keren bij de Landbouw geweest, zowel voor lunch als diner, en het is mij steeds prima bevallen. Het is misschien niet voor iedereen een relaxte en superdeluxe restaurantervaring, maar dat kan je ook niet verwachten voor de naar mijn mening goedkope prijzen van de gerechten.
    Voor een lekker hapje eten is de Landbouw wat mij betreft een goede keuze! Het eten en drinken is prima, zeker wat de prijzen ervan betreft. De service is naar mijn ervaring wel simpel, maar zeker voldoende! Sfeer heeft het iets minder, omdat een deel van het restaurant een lange gang is met de tafels aan de zijkant, waar andere gasten en de bediening soms tussendoor vliegen.

57. Hendrika

Ziet er van binnen prima uit. Maar daarna viel het gelijk al tegen. Bediening werkt erg gehaast en is totaal niet vriendelijk. Het eten is erg laag geprijsd, maar dat zal ook wel komen omdat er zo weinig uitzoek is. De kwaliteit van het eten was matig; de biefstuk zat vol met spier. Het is meer een 'vreetschuur', waar je voor een lage prijs normaal kan eten, maar erg veel kwaliteit zal je hier niet vinden. Helaas!

58. Heel lekker gegeten, voor een goede prijs. Bediening was heel vriendelijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

59. Vandaag 13 maart op zonovergoten terras heerlijke tonijn salade en een salade van het huis gegeten. Superlekker zoals altijd hier. Glaasjes wijn mag klein slokje meer in maar verder niets dan lof voor het hele team van de Landbouw. Volgende keer in Goes daar zeker weer heen.

60. Vandaag weer gegeten bij de landbouw. Nieuwe kaart, maar hier ben je altijd verzekerd van heerlijk eten. En als je patries (of patricia) aan je tafel krijgt is mijn dag goed. Voor mij een topadres.

augie boogaard IJzendijke

61. Waar wij ons erg ongemakkelijk bij voelde is, dat de bazin haar medewerksters beledigd en behoorlijk geen respect voor ze heeft ondanks dat de meiden t heel erg druk hebben.
    Is voor ons de reden dat wij daar nooit meer komen dineren. Het eten en de sfeer kregen daardoor een bittere nasmaak.

62. Vandaag wezen lunchen, maar de sfeer in het restaurant was ver te zoeken helaas. Onvriendelijke bediening, lang wachten, totaal geen sfeer in dit restaurant. Nooit geen 2e keer meer heen, jammer maar waar.

63. Kees Bongers

1-12-2013 met vier personen wezen eten. We hadden een kinderwagen bij ons en deze mocht aan de kop van de tafel staan. Er werd netjes gevraagd of we eerst iets te drinken wilden bestellen. Toen we de bestelling van het eten hadden doorgegeven, hadden we inmiddels onze glazen leeg, er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden hebben. Doordat de kinderwagen, op hun eigen aanwijzen, op de kop van de tafel stond was het uitserveren wat lastig. Het eten werd door twee personen uitgeserveerd. De eerste persoon zet één ding op tafel en loopt direct weg zonder de tafel voor haar collega vrij te maken. We hebben zelf maar wat zaken opgepakt en vast gehouden zodat haar collega de handen leeg kon maken. Maar dat leeg maken van haar handen gebeurde erg onhandig, zowel over de kinderwagen heen als voor de gasten langs (zonder dit even te vragen) toen we daar een opmerking over maakten, was te persoon in kwestie op haar teentjes getrapt en er kon nog net eetsmakelijk vanaf.
    Er werd nog steeds niet gevraagd of we nog iets te drinken wilde bestellen. Uiteindelijk is één van ons naar de vier, bij het keukenuitgifte hangende, bediening gelopen om te vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen. Ook deze vraag was blijkbaar uit de reactie iets te veel gevraagd.
    Het eten: twee keer een varkenshaas (1x gewoon, 1x special van de chef) Beide waren erg droog.
    Gebakken mosselen, op Zeeuwse wijze klaargemaakt. Nou als dat "op Zeeuwse wijze" moet inhouden. Het was niks bijzonders, gewoon naturel gebakken en verder niks.
    En dan nog één keer sliptong, deze was wel oké.

Op de site vragen ze personeel: "Ben jij een enthousiaste, hardwerkende en service gerichte horeca topper?" Nou ik kan mij voorstellen dat ze dit vragen, vermoedelijk ter vervanging van hun huidige personeel??

64. Reeds meerdere keren gaan lunchen en steeds pico bello! Vandaag ook nog, ondanks drukte vlug en uiterst vriendelijk bediend. Zekers niet duur.

65. Voor de landbouw alleen al kom je graag naar Goes.
    Altijd heerlijk eten en een schitterende bediening.
    Mooie prijzen.
    Voor ons tijdens een dagje Goes alleen dit adres. Klasse!

66. Prijs/kwaliteitsverhouding is in orde, het is niet duur hier, maar met een opmerking die je maakt wordt weinig gedaan. Was alles naar wens? wordt gevraagd: ja behalve de mossels. Als voorgerecht klein bordje gekookte mossels, waarvan er 3 niet open waren, dan zeg je dat, maar er komt geen feed back op, alleen "zal ik ze opnieuw laten koken?" nou dat helpt niet hoor een mossel die niet open gaat is niet goed.
    Nagerecht : Wafel met aardbeien /ijs/slagroom, de wafel is een koude droge supermarktwafel in stukken gebroken in een bord (leg deze dan even tussen de grill !) Er waren gasten binnen met 2 honden (geen hulphonden want daar heb ik geen moeite mee). Puppy is schattig natuurlijk maar wordt voortdurend geaaid en opgetild door de serveersters waarna ze gewoon verder gaan met hun werk (zonder handen te gaan wassen). Puppy had wat gedaan op de vloer, wordt opgepoetst met een servet (door het baasje) maar wel waar serveerster bijstaat deze pakt de servet aan en legt deze gewoon in een mandje waar straks bij mij het brood weer in ligt, nee dank je wel. Dit was mijn laatste keer "de Landbouw".

67. Erg jammer! Vanmiddag hier geluncht... wij hadden een clubsandwich kip en een broodje carpaccio besteld. De clubsandwich ging wel, maar het broodje carpaccio, sorry maar dat was schandalig. Wij konden het broodje niet fatsoenlijk snijden zo droog en taai dat het broodje was. Geen boter, nauwelijks dressing. Dit aangegeven, maar het werd niet serieus genomen. Voor ons geen landbouw meer.

68. Piet 152 punten

Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Chagrijnig personeel en zo luiddruchtig in die zaak dat je moeite moet doen om je bij je tafelgenoten verstaanbaar te maken. Bijbestelde frites kwam op tafel lang nadat het overige van het menu al op was. Volgende keer lijkt de snackbar ernaast een betere keus!

69. Luna 11 punten

Zondagavond 14 juli 2013 hebben we bij De Landbouw gegeten.

We werden bediend door een oudere, magere mevrouw, zij was ronduit chagrijnig en onbeleefd.

We bestelden mosselen. Doordat de (wel heel kleine) mosselen vol pokken zaten die tijdens het koken vergruisden, aten we bij elke hap gruis.

We hebben gezegd dat het eten ver onder de maat was maar helaas, geen tegemoetkoming.

We gaan nooit meer hier eten!

70. Prima eten voor die prijs. De bediening is vreselijk! Altijd hetzelfde chagrijn dat er rondloopt en je word nooit fatsoenlijk geholpen. Geen goedendag of tot ziens, geen alsjeblieft.. Erg slecht!!

71. Slecht, we zaten goed en wel afgelopen donderdag op het terras. Worden we weggestuurd omdat ze vergeten waren een bordje "gereserveerd" neer te zeten. We zaten even verder en zagen ruim een half uur later pas mensen aan die tafel gaan zitten. Erg slechte service.

72. 2e pinksterdag is geen goede dag om koffie met gebak te vragen. Al het gebak is op, alleen nog maar saucijzenbroodjes. Verder werd er niet gevraagd welke thee men wilde, terwijl ze meerdere smaken blijken te hebben. Bij het terugkomen met de goede thee wordt dit zakje gewoon op tafel gelegd bij de persoon met appelsap en kon er geen alstublieft van af. Bij het afrekenen wel 5 minuten met mijn hand omhoog gezeten om gezien te worden. Helaas kreeg het bedienend personeel geen fooi van ons. Verder jammer dat er niet goed is ingekocht voor de Pinksteren.

73. Heel goed restaurant met een leuke kaart met allemaal lekkernijen. Vooral de diners zijn uitstekend maar de lunch is ook lekker en ook voor een kop koffie met appeltaart kun je hier terecht van 's ochtend tot 's avonds laat. Een keileuke bediening, de dames lopen het vuur uit hun schoenen vooral als het volle bak is. Het terras is dan vol en ook het restaurant volledig bezet en zelfs de zaal achterin. Een leuke sfeer, elke dag van de week. Kwaliteit uitstekend !

74. Zeer slecht, het eten was nog te doen, maar wel wat aan de koude kant. Het personeel en de bediening waren zeer slecht , onvriendelijk en ga zo maar door.
    Had al gehoord dat het minder was maar toch maar proberen, omdat hier erg positief werd beoordeeld.
    Cijfer van ons is een 2.

75. Broodje warm vlees bleek een broodje groente met een klein beetje snijafval van vlees te zijn. Broodje huisgemaakte krabsalade bleek broodje surimisalade te zijn. Hier ook al goed gegeten, gewone goede kost, maar dit was gewoon niet goed en misleidend.

76. Wij waren op reis met de bus, eerst varen en toen naar Goes. Er was ook een loopwedstrijd en toen zijn wij gaan eten. Het was heerlijk, de bediening was super, het eten was ook heel goed. Hier gaan wij nog naar toe maar dan met zijn twee. Mijn vrouw is invalide dus de drempel bij de ingang mag we; wat lager maar ja wij komen zeker nog een keer langs. Super. Ik heb genoten.
    Groetjs Rob en Carla.

77. Je kunt er lekker eten voor weinig geld alleen wat mij echt tegenhoud om hier naartoe te gaan is de bediening.
    In 1 woord verschrikkelijk, het is net of ze het zelf ook een ramp vinden om er te werken zo chagerijnig als ze rondlopen.
    Vorig jaar zomer wilden wij alleen op het terras zitten om wat te drinken en we werden weggestuurd omdat het etenstijd was.
    Het zal wat zijn als dit bij alle terassen zou gebeuren!

78. Hetty Boonman

Waren afgelopen zondagavond nog even wezen fietsen en hadden zin in een kop koffie om 19.45 maar werden terras afgestuurd omdat we geen eten bestelden.
    Begrijp dat best als het druk was maar er waren nog tafeltjes vrij.
    Heel ongastvrij omdat we hier ook regelmatig eten.
    Toen maar naar een ander restaurant gegaan en daar was het geen enkel probleem.
    Jammer!

79. We aten altijd zeer goed!
    Vandaag kwamen we binnen om 20 u 05
    We vroegen of we aan een tafel mochten zitten .
    Onmiddelijk zei de dienster de keuken is gesloten!!
    Er waren nog meerdere mensen aan het voorgerecht aan het eten.
    We zijn dan maar bij de buren gaan eten !
    20 uur is wel vroeg om te sluiten in de zomer!

80. Vriendelijke en snelle bediening, zelfs al was het behoorlijk druk op de zondagavond. Prijs/kwaliteit verhouding was super.

81. zoals altijd heerlijk gegeten. Heerlijk verse groenten en goede frietjes. Lekker toetje.Snelle vlotte bediening

82. verbraeken frans

we zijn uit het Antwerpse en nog nooit teleurgesteld geweest na een etentje in dit restaurant ; vandaag alweer gewoon goed! Prijs - kwaliteit zeer goed.

83. Wij hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk ondanks de drukte.

84. Prima gegeten voor een klein bedrag!

85. Op het oog een leuke zaak, we hebben er meerdere keren gegeten maar de vriendelijkheid laat te wensen over, en de sfeer onderling lijkt ook niet echt goed. Jammer want de horeca valt of staat met een vriendelijk lachend gezicht.

86. Prima restaurant met leuke sfeervolle aankleding en goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel was (misschien door de drukte, maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn) niet echt vrolijk. Dat is jammer. Toch gaan wij hier zeker nog eens eten!!

87. Guido Huizenga

Vandaag gegeten in 'De Landbouw'. Ik herken niets in de recensies die negatief zijn. Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Na ongeveer een half uur stond het eten op tafel. Lekkere mosselen en de rest was ook zeer smakelijk. Kom hier zeker nog een keer terug.

88. Erg lang gezeten en moeten wachten op ons eten. (20-25 minuten)

De service was slecht.

Niet echt een aanrader.

89. scheren

Zeker geen hoogstandje.

Je wordt al naar buiten gekeken als je aan komt.

Kwaliteit eten 0,0 bediening 4.

Dit was dus 1 x maar nooit meer.

1,3
  90. Het eten was erg lekker en erg goedkoop. Vriendelijk personeel. De sfeer was helaas wat minder.

91. Op zich een prima restaurant, maar je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten. Je krijg veel eten voor weinig geld. Maar bijvoorbeeld de bakjes waarin je de bijgerechten krijgt en zo doen een beetje oud aan.

92. Meneer Allebier

Ik heb er een poosje terug gegeten en ik was erg tevreden.

Heel erg vriendelijk personeel, leuke meiden die het beroep aan kunnen en leuk vinden.

Het eten was lekker, helaas wel dode cola en de prijs is oke, teminste niet zo duur als die andere tenten.

Dit is voor herhaling vatbaar.

93. Erg lekker! Kom er vaker, soms wel om de week!

Gewoon omdat het lekker en goedkoop is..

3 gangen menu voor bijna nix! Dan kan je geen 4sterreneten verwachten, maar het is gewoon lekker..

Bediening vind ik prima, hoef ook echt niet heel de tijd iemand aan me tafel te hebben.

Vind het een toptent..

94. Lekker gegeten, mosselen waren prima, bediening was vlot.

95. Waardeloos, om 21.30 uur word je verzocht op te hoepelen.

Ze staan gewoon met de rekening bij je.

Hier hebben ze nog nooit van klantvriendelijk gehoord.

Ze zien mij hier nooit meer terug.

96. de wee

97. Ik kan alleen maar een zeer negatieve reactie geven. Na drie! maal hetzelfde verkeerde gerecht te krijgen voorgeschoteld, getracht duidelijk te maken dat dit niet kan. Degene die ik daarop heb geprobeerd aan te spreken (bedrijfleidster?) heeft nog nooit van klantvriendelijkheid en respect naar klanten toe gehoord! Ik kon niet uitpraten: moest alleen betalen en dan opzouten! "Dan komt u toch niet meer", was een van haar uitspraken.
    Personeel is net zo onbeleefd en onvriendelijk. Ga iets anders doen als je geen plezier in je werk hebt.

98. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, er is voldoende eten, veel groente en bovendien erg lekker!

Het personeel is soms wat kortaf maar voor deze prijs en de hoeveelheid drukte die ze op een avond hebben kan je ook niet anders verwachten.

99. fam zuiddam

Super tent, lekker eten voor een redelijke prijs.

Gisteren wezen eten met 4 man voor €60,-

En het eten was top! Gr. Freek.

100. Weer eens voor m'n beeldvorming teruggegaan. Niet omdat ik als horecaman t een goeie tent vind, maar om te kijken of er iets met deze recensies gedaan werd of wordt. Nee dus, nog steeds een pak van hetzelfde en geen enkele interesse voor klanten of ook maar een poging daartoe. Wat ik al eerder zei, doe me een lol, stop ermee of ga een cursus sociale vaardigheden volgen met het personeel, incl. de volltallige staf. Ik schaam me wederom nog steeds als horecaman dat dit zo doorgaat en mensen zich niets aantrekken van de recensies hier. Kortom het blijft een veredelde snackbar met redelijk goeie snelle kleine hap en totaal geen fatsoen naar de klanten toe. Er zijn betere in de omgeving!

101. Goedkoop, lekker eten, gezellige sfeer! Altijd erg druk, dat wel.

102. Het is perfect bij De Landbouw, wij gaan daar altijd eten.

Zelfs met Kerstmis vorig jaar zijn wij daar geweest.

Personeel is allemaal even vriendelijk.

Het is een goed en gezond bedrijf.

Groetjes en tot snel,

Dhr. Mw. Pas, Breda.

103. Wij komen hier al 20 jaar en worden altijd zeer vriendelijk ontvangen. Soms is het er gewoon een gekkenhuis en dat is niet voor niets. Het eten is van prima kwaliteit en de prijzen zijn er netjes. Het eten wordt op de juiste temperatuur geserveerd.

104. Het eten is redelijk. Gezellig is het niet op zaterdag en dinsdag is het net een vreetschuur. Sommigem van het personeel zijn wel aardig, maar de meesten zijn grote chagrijnen. Heb wel respect voor die meiden, zij lopen heel wat kilometers op een werkdag.

105. Regelmatig eten we daar om te lunchen of te dineren, altijd vriendelijk ontvangen en we krijgen altijd lekker en veel te eten...

106. Prima gelegenheid.

Ongelooflijk wat voor deze zeer billijke prijs op tafel wordt gezet. Gevarieerde weekmenu's, gelukkig ook met vis. Vlotte bediening. Chapeau.

107. Wij hebben er al heel vaak gegeten en het was daar uitstekend, het is niet duur en het eten is lekker.

We hebben er kort geleden onze bruiloft gehouden en dat was heel goed en heb daar geen spijt van.

We werden vriendelijk ontvangen, er was meteen koffie met gebak.

Het eten was ook weer goed en de bediening, nou in 1 woord geweldig. Daarom wil ik zeggen mensen, ga daar eten en je bent niet veel kwijt.

108. 13 okt gegeten.

Saté taai, smakeloos en koud.

Varkenshaas eveneens koud.

Eten bar slecht.

Bediening prima.

109. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Het is gewoon niet duur, maar verwacht dan ook geen hoogstaande culinaire hap.

Bediening is sjagrijnig en vaak onvriendlijk.

110. Je hebt een restaurant en een snackbar, De Landbouw zit daar net tussen. Slechte bediening en totaal klant ONvriendelijk. Eten is zeer matig maar binnen te houden. Geen aanrader!

111. Bewondering voor de bediening van deze zeer druk bezochte zaak, prijs / kwaliteitsverhouding zeer goed.

112. Eten is aardig, zoals je voor deze prijs mag verwachten, maar ik kom hier nooit meer.

Wij kregen een tafeltje aangewezen wat achteraf (want had ik het gezien, dan was ik direct terug weggegaan) tussen de deuren van het heren- en damestoilet bleek te liggen.
    Een andere plaats kon niet worden aangeboden, toen ik dit voor het hoofdgerecht ter sprake bracht.
    Het hoofdgerecht ben ik nog aan begonnen, maar de geur uit de toiletten maakte mij zo misselijk dat we het nagerecht uit het menu hebben gelaten voor wat het was.

Excuses zaten er ook al niet in. Met een afkeurende blik werden wij naar buiten gekeken.

Zelfs de twee meisjes in de bediening, die erg aardig waren en zelfs nog enig plezier in hun werk hadden, kunnen niet verbloemen dat dit restaurant maar om één ding draait: de klant zo snel mogelijk geld uit de zak te kloppen met zo weinig mogelijk service.

113. Het eten is perfect, de prijs vooral!

Maar, de bediening is waardeloos....

114. Jack en Monique

115. Lekker gegeten vandaag ( tweede paasdag) ondanks de grote drukte niets te klagen, en respect voor de " meiden "

116. Siereveld

Wij komen hier al een aantal jaren en op zich is het een prima restaurant maarrr de laatste aantal keren vonden we de biefstuk van het menu erg slecht. Als je medium vraagt krijg je het of bijna nog rauw of zowat doorbakken en soms erg taai. Groente vaak wat koud. Voor de prijs kan je ook niet veel verwachten maar iets beter kan volgens mij echt wel. Het is de afgelopen jaren wel minder geworden. Maar we blijven er wel komen.

117. Leuk restaurant, goede maaltijden, vlotte bediening en, zeker niet onbelangrijk, een zeer redelijke prijs, een aanrader.

118. Helemaal met robbie eens!
    wat een vervelende bediening, zoek idd een andere baan en verziek niet een leuk etentje van mensen die daar dik voor betalen, schande voor de horeca!!

119. Een prima zaak, waar je heerlijk kunt eten, voor weinig, en ook heerlijk kunt drinken, snelle bediening niets op aan te merken.

120. ja goede broodjes/ lunchzaak voor snelle hap. Kan helaas t niet anders zeggen, de bediening is totaal waardeloos!! Wat een vervelend stel, met name de gastvrouw zelf. Als je de horeca ingaat, wil je mensen plezieren en van dienst zijn. Mensen een leuke dag of moment bezorgen.
    Deze dame lijkt alleen snel geld te willen verdienen met zo min mogelijk werk eraan. De zoveelste zogenaamde horecazaak die de naam van de horeca totaal verziekt en naar beneden haalt. Maar natuurlijk wel de pittige horecaprijzen hanteren, doe dan ook je best, zou ik bijna willen zeggen! Ik krijg als horeca jongen plaatsvervangende schaamte!!!!!

Mevrouw, een advies, stop ermee en ga een baan zoeken waar u niet met mensen in contact hoeft te treden, zonde van u zaak waar t eten best aardig is. Ik ben een van de velen die hier nooit meer terug zal keren in ieder geval. sterkte!!!! Troost de kok kan wel goed koken, maar dit maakt helaas de bediening niet goed.

121. gezellig, goedkoop, en kwalitatief goed

122. lekker en goed eten voor een hele goede prijs, daar zouden andere restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen, goed hoeft niet altijd duur te zijn

123. Goed eten zeker voor de prijs die je ervoor betaald. Bediening kan wel iets vriendelijker zijn. Wij waren met zn tweeen 30 euro kwijt voor een 3-gangen menu en het smaakte uitstekend. Als je alles perfect wil ga dan naar een duurder restaurant.

124. Het personeel is goed maar er zit meer in.. Laat zien dat je blij bent met je gasten ook al heb je het druk..

125. De pannekoeken van de Landbouw zijn al jaren de lekkerste van Nederland en wij kunnen het weten, want we hebben er al heel wat geprobeerd!

126. A. van Zuilen

Bestelling opgenomen door vriendelijk meisje.
    Bestelling geserveerd door chagrijnige blonde dame.
    Lachen kost te veel moeite of doet kennelijk pijn.
    Jammer maar deze dame is al jaren zo.
    Schijnt dochter van de eigenaresse te zijn.

127. voor mij kan geen enkel restaurant tegen de landbou w op.
    wel heel erg jammer dat pudding van het menu is gehaald.
    mede hiervoor kwam ik speciaal naar de landbouw.ik vond hem voortreffelijk lekker...
    en carpaccio was laatste keer beetje smaakloos.groente is heel erg lekker.
    niets anders dan lof voor de rest

128. leuke tent waar je goedkoop terecht kan. Bediening snel maar vreselijk ongeintreseerd en chagarijnig (10x geweest dit jaar, elke keer dezelfde ervaring ermee)

129. onvriendelijk en chagerijnig persooneel. Karig belegde sandwich.

130. goedkoop, heerlijk eten

131. Prijs/kwaliteit is met elkaar in overeenstemming, vewacht hier geen culinaire hoogstandjes. Heel vlotte bediening, die wel iets vriendelijker mag. Enorme keuze. Heel geschikt voor de snelle hap.

132. nergens eet ik zo lekker als in dit restaurant....
    lekker variatie in groente,heerlijke pudding!!!
    en niet duur!
    een aanrader!!!

133. zeer goede hollandse keuken, vlotte bediening, prima ambiance, en prijstechnisch zeer aantrekkelijk