Granada in Amsterdam

• do 16:00 - 01:00
  • vr 16:00 - 03:00
  • za 12:00 - 03:00
  • zo 12:00 - 01:00

Restaurant GRANADA is een traditioneel en sfeervol Spaans restaurant met een uitgebreid assortiment aan in eigen keuken gemaakte Tapas

Geniet voor 19,50 van onbeperkt tapas eten naar keuze ,we hebben ook een ALL-IN arrangement, onbeperkt tapas +drinken (Hollandse bar)voor 33.50P.P.

Naast het gewone menu waar u uit 40 tapas a la carte kunt uit kiezen hebben we ook een ALL YOU CAN EAT OF EEN ALL IN arrangement waar u twee of drie huur lang kunt genieten van tapas naar KEUZE!!!

ALL YOU CAN EAT TAPAS MENU

Geniet voor 19,50 Bij Granada van onbeperkt én zonder tijdslimiet van onze uitgebreide tapas menu,gambas al ajillo, mejillones, tortilla, pinchos morunos, pollo al ajillo, albondigas, jamon serrano, chorizo al vino, boquerones, esparragos... etc.

Heeft u diverse wensen zoals vegetarisch of glutevrij, dan houden wij daar uiteraard rekening mee.
ALL-IN TAPAS & DRANKJES

We hebben we ook een ALL-IN arrangement, onbeperkt tapas eten en drinken Hollandse bar (Sangria, wijn, bier, frisdrank en waters)voor 33.50 p.p. (TWEE UUR LANG) !

We hebben we ook een ALL-IN arrangement, onbeperkt tapas eten en drinken Hollandse bar (Sangria, wijn, bier, frisdrank en waters)voor 38.50 p.p. (DRIE UUR LANG) !

ALL-IN TAPAS & FRISDRANK
We hebben ook een ALL-IN arrangement onbeperkt tapas en frisdrank a 29.50 p.p

Vanaf vier personen bij het tonen van legitimatie bewijs krijgt de jarige het eten (zonder drank) gratis .

Voor groepen van vrijgezellen avonden vanaf 10 personen geldt als regel dat "de vrijgezel" het tapas-menu zonder drank gratis krijgt.(wel vermelden bij het reserveren!!!)

VAN WOENSDAG T/M ZONDAG LIVE MUZIEK

Muchas gracias

Diëten Glutenvrij, halal, lactosevrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in AmsterdamFoto van Granada in Amsterdam

Overnachten
Rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig en romantisch
Voorzieningen
Afhalen, catering, terras, all you can eat, Wi-Fi, all-inclusive en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen en maximaal 120 personen in één groep
Betalen