Foodbar 63 Graden in Amsterdam

Een huiselijk gevoel in een ontspannen sfeer

Foodbar 63° staat voor een huiselijk gevoel en een ontspannen sfeer met lekker eten en drankjes. Wij zijn de foodbar begonnen met liefde voor puur eten, kunst, verse producten, cocktails en vooral voor lekker lang en gezellig tafelen. Ook hebben we de zaak ingericht met oog voor hergebruik en duurzaamheid; de grote ‘dinner tafel’ in het midden, gemaakt van de oude achterdeur van mijn vaders huis is hiervan een opvallend voorbeeld. We proberen zo een plek te creëren ‘tussen café en restaurant’ in met een gevoel van thuis waar je extra wordt verwend.

We koken met liefde voor de Italiaanse keuken en gebruiken dagverse producten.Trefwoorden zijn: vers, duurzaam, bewust, (waar mogelijk) biologisch en met aandacht voor dierenwelzijn. Elke vier weken veranderen we het menu. Zo kunnen we inspelen op het aanbod van producten die op dat moment het lekkerst zijn en om het voor onze gasten én voor ons zelf spannend te houden. De bar staat altijd vol met lekkere drankjes; verse thee, heerlijke wijnen en een lekkere G&T. Uiteraard biedt de cocktailkaart nog meer lekkers.

We zien je graag bij Foodbar 63°.