Everything on a Stick in Amsterdam

Binnen een straal van 100 meter zijn er vele parkeerplekken en parkeergarages te vinden.

Met het openbaar vervoer zijn we erg goed bereikbaar. Vanaf het Leidseplein is het 3 minuten lopen naar ons restaurant. Alle trams dit naar het Leidseplein gaan kunt u nemen.

• Buffet: € 24,50
  • All-inclusive

4. Betalen pin Visa Master Card

1. Hier een keer gedineerd. De inrichting is modern al wel een beetje kaal.

Het is een "all you can eat" concept. Maar laat je niet bedriegen, dit is nep. Je moet perse een bijgerecht bij je gerechten nemen. Anders mag je niet bestellen. En je kan het wel raden, de bijgerechten zijn saai en veel te groot; zo kan je een bijgerecht tomaten met basilicum nemen. Dit zijn meer dan 10 tomaten. Dat was een hele tros, en dat voor 1 persoon!

Sommige gerechten smaakten goed, maar er zaten ook veel droge en niet goed smakende gerechten tussen. De Ceaser salade vonden we erg slecht; een groot lomp stuk sla met wat dressing. De "in chocolade gedipte aardbeien", was 1 aardbei...

Het duurde ook allemaal erg lang voordat je eten had. Soms 3 kwartier wachten, terwijl er weinig mensen aanwezig waren. Ook was het personeel niet in een goede bui.

2. Van buiten is het restaurant niet al te boeiend. Van buiten lijkt het niet op een restaurant. Toen we binnen waren, leek het een niet al te groot restaurant. Dat gaf wel weer zijn voordelen, want het was zo ingericht dat het wel sfeervol en knus aanvoelde. Het leek gezellig en ook leuk. Alles was zeer stijlvol en mooi. De menukaart bood meer aan dan we ten eerste dachten bij een dergelijk restaurant. Voor ieders wil is er wel wat: groot, klein, veel, weinig, vis, vlees, groente etc. Service was niet al te vlot, maar ze boden wel een oplossing aan voor het probleem dat de keuken bijna zou sluiten. Dat was zeker een plus punt. Medewerkers waren aardig en toonden interesse, wat voor een leuke sfeer zorgde. De gerechten waren zeer netjes opgezet en geserveerd. Ze waren net zo lekker zoals ze eruit zagen, heerlijk! Ze waren allemaal goed bereid. De desserts viel wel een beetje tegen. Ze waren wel lekker, maar toch een beetje weinig. Dus voor de prijs van 26,00 euro in het weekend, kreeg je voor een all-you-can-eat restaurant heel wat waard en kwaliteit voor terug!