Op dit adres zit nu: Pina's Grill

Eten aan de Dijk in Amsterdam

Vrij patkeren

Eind halte lijn 35

1425451980 82

1. Voor dit restaurant gekozen op basis van alle goede recensies maar wat een teleurstelling. Voorgerecht was minimaal en ganzenborst filet was droog en taai. Toetje fantasieloos. Sfeer is wel prettig en de bediening vriendelijk maar onervaren. Wij komen hier niet meer.

2. Familie Janssen

Leuk restaurant, goed bereikbaar met een leuke eigenaar met hart voor de zaak.
    En nog een stukje ouderwetse aandacht voor de gasten.
    Het was lekker!

3. Eind november hier op een donderdag een heerlijk wildmenu gegeten. Het was jammer dat er weinig mensen waren.
    Het ziet er heel gezellig uit en de mensen die er werken zijn heel erg aardig, galant en hebben verstand van zaken.
    Het eten was verrukkelijk en ook werd alles met zorg opgemaakt zoals kleur en op een bijzonder aantrekkelijke manier dat uitnodigt tot smakelijk eten.
    Dank voor alle lekkers en zeker tot een volgende keer.

4. Hennie Wallroth

Ofschoon geheel volgeboekt werd er toch nog een tafeltje bijgezet voor twee personen. Eten was uitstekend. Vanuit de half open keuken had de kok steeds zicht op de zaak en kwam regelmatig zelf informeren of alles goed was. Daarnaast was de verdere bediening vooral prettig en huiselijk.
    Zeker een aanrader om nog eens langs te gaan voor een heerlijk diner.

5. Samen met Rob heerlijk wezen eten op een bijzondere plek. Biefstuk is van top kwaliteit en de zalm met asperges waren ook heerlijk. Het is een echte aanrader om te eten aan de dijk in Amsterdam. De eigenaar vertelde ons dat met het EK hij een tent heeft gehuurd met een LED TV zo'n hele grote. Lijkt mij gezellig met de buurt voetbal kijken.

6. Leuk resto, goede sfeer zeker op donderdag met "live" music.
    Mosselen zijn top! Wijnkaart ontbreekt helaas en een stukje stokbrood (met boter) hoor je niet op de rekening te zetten.
    Komen nog wel een keertje terug!

7. René en Tineke

Bij binnenkomst valt het op dat het restaurant gezellig en geheel op kleur is afgestemd, komt zeer goed over. De kaart biedt genoeg variatie aan dus keuze genoeg voor iedereen. Het eten was zeer smakelijk en leuk opgediend. Daarbij was de bediening vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

8. Gisteren hier gegeten, eten was erg goed, bediening ook erg goed. Gezellig ingericht. Komen zeker hier nog terug.

9. Fam Rozendaal

We hebben vanavond hier voor het eerst gegeten en zeker niet voor het laatst. Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk. De sfeer is gezellig.
    Een aanwinst in tuindorp oostzaan.

10. Heel klantgericht en vriendelijk ontvangst. Niets was teveel en er werd alles aan gedaan om het naar je zin te maken.
    Je merkt dat er hart voor de zaak is.
    Kok/eigenaar werkt erg hard. Meisje in de bediening is lerend, maar doet echt haar best.

11. Wij hebben met onze loopgroep hier op 13 oktober gegeten. Het restaurant waar we eerst zouden eten had afgebeld ivm een storing dus moesten we op zeer korte termijn iets anders vinden voor 14 personen en dat was hier gelukkig geen probleem. Het eten was uitstekend, een gezellige sfeer en de mensen zijn allemaal heel erg vriendelijk, zoals het hoort! Ik ga er zeker nog een keertje eten!
    Alleen de patatjes konden wat langer gebakken worden, die waren niet lekker knapperig!

Tip voor Ramy: Kindermenu ontbreekt op de kaart maar als je meer gezinnen wilt ontvangen zou dit een aanrader zijn!

12. Eten aan de dijk is een geweldige tent, zalig gegeten, sfeer is uniek. Eten aan de dijk heeft een oude sfeer maar is in een nieuw jasje gestoken. Terras buiten is zo rustgevend, je zit aan het water en een leuk plekje. De service is perfect en communicatie tussen de keuken(koks) en de bediening is perfect , dit alles maakt Eten Aan De Dijk zeker een aanrader voor de mensen en ik ga er zeker vaker eten. Een geweldige aanwinst voor Amsterdam-Noord.

13. Eten aan de Dijk, zeer goed eten, er wordt een perfecte service geboden door de gastheer Ramy. Dit geldt voor zowel voor het diner als voor de lunch.

14. Ik had zin om mijn verjaardag te vieren met een paar vrienden uit Amsterdam die vast nog niet eerder op een plek in landelijk noord hadden gegeten. Dat bleek juist en een goede keus. Eerst op het mooie terras in de zon een drankje en daarna binnen in het sfeervol ingerichte restaurant ons diner.

Mooi opgemaakte borden, de parelhoen, de biefstuk, de sliptong en de entrecote allen supersmakelijk, evenals onze voorgerechtjes. Als verrassing een gezamenlijke schotel nagerecht met sterretjes voor de jarige was top.

Als je dat niet wilt moet je echt niet tegen de eigenaar zeggen dat je een verjaarsdineetje komt doen. Hij is een perfecte gastheer die ook zeker wil weten of het smaakt.

Ook eens gaan genieten daar zou ik zeggen.

15. Een heel lekker en klein restaurant aan de dijk in Landsmeer.

Aan de sfeer valt niet te twisten en de bediening is uitmuntend :p.

Het eten is erg lekker niet te grote porties en precies genoeg om je buikje van vol te krijgen, daarna een lekker toetje met koffie!

Doordat het restaurant op de dijk gelegen is krijg je gevoel alsof je bij ze thuis op visite bent heerlijk!

Zeker waard om te gaan en thumbs up!

16. familie maatjes

Lekker gegeten en zeer goede sfeer! Prijs /kwaliteit verhouding oke. Fijne persoonlijke benadering.

17. Leuk nieuw adres in Amsterdam-noord!

Prima service en fris ingericht.

Kan nog groeien met de kaart.

18. Piet & Paula

Prima initiatief van een durfal die erg goed koken kan.

Een plek die node werd gemist in dit deel van Amsterdam en een verrijking voor de buurt. De welgevulde kaart geeft veel variatie, we komen zeker terug.

En de stapelaar moet blijven!

19. Heb er 2 x gegeten en vonden het erg goed.

Zeker een aanwinst voor de buurt!

De eigenaar is was erg aardig hij kwam aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was.

Waar komen ze nog vandaag de dag dat doen?

En ach, de bediening?.......Iedereen moet het toch leren?

Daar zit ik niet mee hoor.

Ga er zeker terug om een hapje te eten of op terras te zitten.

20. Eindelijk is er een ondernemer op deze plek gaan zitten met een goed idee en een juiste instelling. Er is hier en daar wat geklust en het ziet er meteen een stuk uitnodigender en knusser uit.

Ik vond de bediening traag (misschien werkte het meisje nog niet zo lang) en niet vooruitdenkend. Er werd bijvoorbeeld niet meteen een menukaart gepresenteerd bij het eerste drankje, er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken als onze glazen leeg waren, indekken gebeurde pas toen onze gerechten er al stonden en afruimen van het voorgerecht gebeurde al helemaal niet (druk was het niet).

Ik vond het eten lekker maar de porties klein. Het mandje stokbrood bijvoorbeeld bestond maar uit vier sneetjes, maar het brood was wel erg knapperig en lekker. Ook vond ik de saté erg summier. Er had iets meer vlees en friet bij gekund. Gelukkig had ik al een voorgerecht op, anders had ik zeker nog wat besteld.

Maar zoals de vorige recensies al aangeven is het zeker een aanwinst voor de buurt.

21. Marianne Mouton

Wij hebben hier nu 2x heerlijk gegeten.

Heel gezellig en supersnelle en vriendelijke bediening.

Een aanwinst voor de buurt.

22. Tineke Spaan

Wij hebben gisteravond met ongeveer 20 pers. Gegeten, het is in een woord fantastisch.

Heerlijk eten, en hele lieve mensen. Een aanrader!

Tineke Spaan.

23. Gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijke kaart met een leuke prijs.

De bediening is erg vriendelijk.

Ook kun je heerlijk in de zon zitten op het gezellige terras.

Dit is echt een aanwinst voor de buurt!

Tot snel weer.

24. Tanja en Daniëlle

Hebben hier net voor het eerst gegeten. Leuk en gezellig restaurantje met hele lekkere biefstuk!

25. stephanie

We hebben hier nu 4 keer gegeten, echt een aanrader! Heel gezellig, vooral de biefstuk met geitenkaas en honing is super lekker!

26. de braij

Dit restaurant was echt nodig in de buurt. Prijs/kwaliteit goed. De sfeer erg gezellig.