ma 13:00 - 00:00

ma 13:00 - 00:00
di 13:00 - 00:00

1642190484 87
1704591965 73

1. Wij komen er vaker en het blijft altijd goed als altijd. Heerlijk eten en de eigenaar is gewoon een topper.

2. Heerlijk gegeten super royaal en de eigenaar is super vrolijk en grappig en gul.

3. Hilda Rosman

4. De Opschepper

5. Martin

6. Jack Custers

7. Theo

8. Weer heerlijk gegeten gelachen en gedronken bij El Vino
    Zeer leuke eigenaar en ontzettend goede kwaliteit van het eten
    Komen hier zeker weer terug

9. Via vakantieveilingen kon ik gaan eten bij El Vino in Amsterdam. Ik ben een midweekje weg met mn zusje en als afsluiter van de leuke week gingen ik en mijn zusje bij El Vino eten. Tijdens het lopen langs de restaurantjes stond er een man ( geen flauw idee wat zijn functie is) voor het restaurant en riep naar mn zusje of ze een hapje kwam eten. Mijn zusje reageerde er niet op en liep door. We hadden om 18:00 gereseveerd maar omdat we om 15:45 alles hadden bezocht en gezien zijn we eerder naar het restaurant gegaan om te vragen of we 2 uur eerder konden aanschuiven. Er was niemand in het restaurant qua klanten dus was het geen probleem om 2uur eerder aan te schuiven. Dit vondt ik erg vriendelijk en we gingen met een goede instelling aan een tafeltje zitten. We zaten buiten op het terras. Binnen 5 minuten veranderde onze goede instelling. Er kwam een andere man aan( in vrijetijdskleding, geen werkkleding of een shirt met de naam van t restaurant erop)bij de tafel om de kaart uit te leggen aangezien we een arrangement hadden van een 3 keuze menu. Dus we konden maar beperkt kiezen uit het menu. De man begon gelijk al dat we 3 dagen langs moesten komen om te komen eten. Ik gaf aan dat we morgen weggaan uit Amsterdam en dat het een 3-gangen menu is waar we voor kwamen. De desbetreffende man werdt geïrriteerd en gaf aan dat het voor deze ene keer niet erg is... dit vonden we al erg apart. Vervolgens legde de man ( heeeel gebrekkig nederlands) uit waaruit we konden kiezen. Hij nam onze bestelling op en wij bestelde o.a. kipsalade en burrito's. Hij vroeg of we de burrito's pittig, medium pittig of exteeem pittig wilde. Ik verstond de man in de eerste instantie niet en daarnaast begreep ik dat hij iets vertelde i.p.v. iets vroeg en zei ja en begon te glimlachen. De man werdt nog geirriteerde en zei; mevrouw, wat ja? u geeft geen antwoord op mijn vraag. Mijn stemming werdt hierdoor erg geirriteerd en gefrustreerd. Als nagerecht noemde ik wat hij wilde en hij zei al gelijk; u kunt kiezen uit koffie, thee en nog iets... Dit vondt ik zo raar, dit stond niet op de menukaart.

Buiten begon het flink te plenzen dus zijn we naar binnen gegaan. Bij binnenkomst merkte ik al dat het daarbinnen erg stonk naar vieze muffigheid.

We kregen onze kipsalade, en de kip hoort warm te zijn. Dit was niet het geval, want de kip was lauw en de salade erom heen was niet te eten. Tijdens t eten zat er een vlieg op mn eten. Heel vies. Ik heb t alsnog opgegeten met het idee dat het aan mij lag. Mijn zusje vondt t immers wel lekker, dus het zou wel aan mij liggen dacht ik.

Na het voorgerecht wachtte we op het hoofdgerecht. Tijdens het wachten op mn hoofdgerecht viel mij op dat we zo de keuken in konden kijken. Het was er erg smerig en ik zag van alles. Emmers, moppen, bezems die overal stonden en niet opgeruimd was. De 2 mannen die daar werken hingen buiten tegen de muur aan, heel onproffessioneel. De We kregen het hoofdgerecht en ik proefde de burrito en het was echt heel smerig. Ontzettend vet en het smaakte nergens naar. Ik liet het hoofdgerecht WEL staan. Mijn zusje vondt t wel redelijk en at haar hoofdgerecht op. Terwijl mn zusje at zag ik een meisje die daar werkte naar buiten lopen om te roken. Ze ging bij de ingang staan om te roken. Ik en mn zusje zaten bij de ingang en de rook van de sigaret waaide zo onze kant op. Erg smerig!!!

De man die onze bestelling opnam en het eten kwam brengen kwam langs om te vragen of alles naar wens was. Ik luchtte mijn hart en gaf aan dat ik een burrito beter heb gesmaakt en dat ik het veel te vet vond. Hij reageerde erg gefrustreerd met; wat is er precies mee en ' ja wij maken het eenmaal zo' vervolgens bood hij aan of de kok iets anders kom maken maar daar had ik geen zin meer in. Eenmaal me zusje haar eten op had ben ik opgestaan om de rekening te betalen. Tijdens het betalen wilde de man mij overhalen om koffie/thee te nemen terwijl ik 3x hen gezegd dat we terug gaan naar ons hotel. Ik had de rekening betaald. Het betreft de drankjes want deze waren niet inbegrepen in het arrangement. Op het bonnetje stond 2 cola ipv 1 cola en 1 ijs thee. Ik wilde t nog aangeven maar eenmaal ik betaald had liep de man al weg.

Ofterwijl, heel asociaal en ik raad het niemand, maar dan ook niemand aan om daar heen te gaan!

10. Eten erg lekker en ruim voldoende. Bediening heel attend.
    Een aanrader

11. Julia Mickey

Het eten was echt van hoge kwaliteit en medewerkers zeer klantgericht en vriendelijk! Echt klasse!

12. Weer heerlijk genoten! Wij waren vandaag bij El vino voor lunch en hebben een fajita met kip en vlees gegeten. Het eten was lekker vers en zorgvuldig klaargemaakt. De fajitas met kip en vlees waren mals en zeer goed gekruid. De service was hartelijk, snel en beleefd.
    Wij en veel andere vaste klanten en zeker onze vrienden en familie blijven komen en geloven in dit restaurant, in de eigenaar en zijn leuke team.

13. Hoe erg kan het zijn! Zelf hebben wij een horecazaak en dit is hetgeen je zeker niet wenst te eten. Vis wordt gefrituurd en druipt van het vet. Gehakt rook en proefde absoluut niet vers. De presentatie van de gerechten is ouderwets. Nacho's boordevol saus zodat ze oneetbaar waren. Zelf niet gratis aan te raden. Het dessert hebben we ook maar niet genomen!

1,4
  14. Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Klein restaurant, daardoor zeer persoonlijk en geen poespas.

15. Slotboom

Vandaag hier gegeten, goede bediening en zeer goed eten!! Erg gezellige tent, zeker een aanrader!

16. herma van der Roest

We hebben hier al zo vaak gegeten en altijd was het allemaal even lekker en gezellig. Van ons krijgen jullie een dikke 10.

17. Jannie Kuiper

Hadden betaald voor 3 gangen menu inclusief drankje. Wij wilden geen voorgerecht maar wel brood met kruidenboter. Hoofdgerecht was een prima biefstuk! Over nagerecht werd niet meer gesproken en werd ons ook niets meer gevraagd. Ben maar zelf om de rekening gaan vragen, werd allemaal gerekend inclusief brood en sausje en drinken enz. Vroeg waarom niemand kwam met nagerecht. "Ja sorry hebben we niet!" Drankje kunt u nu dan wel krijgen... nou dat hoeft nu niet meer. Schaamde me dood voor de mensen die ik mee had genomen. Schande mensen, zo ga je niet met klanten om!!!

3,6
  18. Wij hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Was voor ons niet voor herhaling vatbaar. We hadden tortilla's vooraf met kip en gehakt, het bord was warm maar de tortilla's niet.

1,7
  19. Mijn vriendin was gisteren (20-12-2014) jarig. Als verrassing had ik een Groupon gekocht en vorige week op 14-12-2014 gereserveerd via het bookingsysteem. Ik kreeg netjes bevestiging van de reservering voor 20:00 op 20-12-2014.

Dus gisteren was het zover, ik vertelde mijn vriendin over de verrassing en wij vertrokken richting El Vino. Afgezien van het feit dat ik bijna mijn enkel brak voor de deur; er ligt een losse plank over een gat direct tegen de deur aan, stonden wij binnen om 19:55. Het viel mij op dat het vrij druk was, maar geen probleem dacht ik, want ik had ruim op tijd gereserveerd.

Aangekomen bij de bar gaf ik aan dat ik gereserveerd had voor 2 personen. Het meisje keek mij een beetje moeilijk aan en na 5 minuten overleggen met een medewerker kwam ze weer naar me toe met de volgende mededelingen:

'Wij zitten vol op het moment"
    - Maar ik heb gereserveerd en betaald
    "Sorry, sommige mensen reserveren en komen dan niet opdagen'
    "Ga maar even 15 minuten buiten wandelen en probeer het nog eens"

U begrijpt dat ik niet zo blij was. Ik had netjes gereserveerd en betaald. Dat sommige mensen dan niet komen heb ik niets mee te maken. Ik sta daar in het restaurant als verrassing voor mijn vriendin en wordt dan naar buiten gestuurd (nee het was geen prettig weer buiten). Maar goed, ik had nog hoop dat het goed zou komen na 15 minuten in de regen en kou wandelen.

Zo gezegd zo gedaan, na 15 minuten stap ik samen met mijn vriendin het restaurant in (wist nu de plank te vermijden). Helaas kreeg ik weer te horen dat er geen ruimte is. Ook konden ze me niet vertellen hoe lang het ging duren. Ze gaven aan dat ze wel even konden vragen of wij bij andere (vreemde) mensen aan tafel konden aanschuiven (?!). Vriendelijk bedankt, ik vroeg of zij dit zelf fijn zou vinden en ze gaf toe dat dit inderdaad niet erg fijn is. In de tussentijd sprak ik met wat andere gasten en ook zij hadden ondanks reserveren een lange tijd moeten wachten voordat zij plaats konden nemen. Wij waren dus niet de enige.

De medewerker van het restaurant gaf als enige optie dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik gaf aan dat dat het minste is.

Dus na 10 minuten discussiëren sta ik samen met mijn vriendin buiten in de regen met een plakkerige 25,- in mijn hand (ik had 25,- vooraf betaald). U begrijpt dat de verrassing ook in het water is gevallen. Om deze toch nog te redden ben ik op zoek gegaan naar een ander restaurant in de buurt. Helaas kon ik niet aankomen met een McDonalds of pizza. Hierdoor ben ik genoodzaakt geweest om met mijn vriendin naar een restaurant in de buurt te gaan. Heerlijk gegeten daar, echter kostte deze wel 100,- i.p.v. 25,- wat ik als het niet zo breed hebbende student eigenlijk niet kan betalen. Dit had voorkomen kunnen worden als het restaurant netjes met mijn reservering om gegaan zou zijn. Of mijn reservering tijdig had geannuleerd zodat ik nog iets anders kon regelen.

Pas op met dit restaurant!

20. van Blokland

Wij moesten bijna een uur wachten op ons voorgerecht, daarna een half uur op onze gerechten die echt heel simpel waren. Deze bleken ook niet te kloppen. Burrito's met vlees i.p.v. kip. Hier ga ik nooit meer eten!

3,7
  21. Zou een goed adres zijn. Hebben anderhalf uur moeten wachten op hoofdgerecht! Door de verkeerde plek meer portier lopen spelen dan aan tafel kunnen zitten door de slecht sluitende deur. Kwaliteit van het eten is niet slecht, maar door de lange wachttijd was de fun er al vanaf.

22. Marissa

Het eten was lekker en de bediening was vooral erg aardig, goede service! Grappige foto in Mexicaans tenue aan overgehouden.