OVER ONS

Café Schaper is al meer dan 30 jaar een begrip in de Westerparkbuurt. Na een ingrijpende verbouwing hebben wij Schaper heropent onder de naam de Oude Schaeper. Zoals jullie al kunnen zien is de naam ietwat veranderd; Oude verwijst naar ouderwetse gastvrijheid en gezelligheid en de "ae" in Schaeper als verwijzing naar onze eerste kroeg saampjes De Compaenen.

Voor de inrichting hebben wij gekozen voor Nieuw Bruin. Een mix tussen Oud bruin en industriële elementen. Wij willen vooral warmte, huiselijkheid en gastvrijheid uitstralen. Waar je na een dag werken of gewoon helemaal niks, je lekker kan ontspannen met een biertje of een goed glas wijn. Op de achtergrond hoort je diverse muziek: van top-40 tot aan de Hollandse meezingers. Naast gewone kroegavonden hebben wij ook het voornemen eens in de zoveel tijd allerlei activiteiten te organiseren van live muziek tot thema-avonden. En natuurlijk mag hier een popquiz niet ontbreken. Daarnaast zenden wij alle wedstrijden van Ajax live uit. En als straks het mooie weer toeslaat hebben wij een schitterend terras waren u lekker kunt plaatsnemen.

Als huisbier schenken wij Amstel bier, daarnaast schenken wij ook speciaalbieren van de tap uit binnen- en buitenland. Tevens hebben wij een gevarieerde en uitdagende wijnkaart. Naast onze bier en wijnsoorten serveren wij ook diverse exclusieve binnen- en buitenlands gedistilleerd. Onze locatie leent zich prima voor feesten en partijen, eventueel inclusief buffet tot maximaal 125 personen.

OPENINGSTIJDEN

gesloten.