Cedars in Amsterdam

Cedars Libanees Restaurant-Bar-Lounge-Terras

Deal Libanese proeverij voor 2-8 personen bij Cedars Amsterdam. Nu met 54% korting!

Dit Libanese restaurant aan de Westlandgracht in Amsterdam heeft een prachtig rond terras op het water, waar de bediening je graag gastvrij ontvangt. De strakke inrichting maakt de uitstraling fris en gezellig. In het restaurant kan je terecht voor een uitgebreid traditioneel diner. Daarna kan je gezellig verkassen naar het loungegedeelte, waar de cocktailbar te vinden is.

Reserveer nu de bijzondere Libanese proeverij van Cedars voor 2 tot 8 personen met 54% korting!

De proeverij bestaat uit:
Tabouleh salade
5 koude mazza: Hommus Jalopenos, Mouhamara, Keshkeh, Moutabal en Mousaka
Hoofdgerecht to share: Vlees van de houtskool grill: kip, lamshaas en kebab
Dessert
Cedars

Kies uit 4 opties
€ 34,99 voor een Libanese proeverij voor 2 personen (waarde € 76,50)
€ 69,99 voor een Libanese proeverij voor 4 personen (waarde € 153)
€ 104,99 voor een Libanese proeverij voor 6 personen (waarde € 229,50)
€ 138,99 voor een Libanese proeverij voor 8 personen (waarde € 306)

76,50 34,99 -54%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2018

Gratis parkeren voor restaurantgasten

Vanaf Amsterdam Centraal Station tramlijn 2, uitstappen bij halte Westlandgracht. Het restaurant ligt meteen naast de halte aan het water.

Goed eten en drinken geniet je niet in je eentje. Tenminste, niet in Libanon. Je deelt het met elkaar: of het nu met familie, met vrienden of met zakenrelaties is. Ook bij Cedars staat delen centraal. daarom koesteren we de traditionele Libanese keuken. Met oog voor schoonheid en detail.

Dineren bij Cedars is samen genieten van de traditionele Libanese keuken. Vrij letterlijk, want Libanezen zijn gewend om tijdens het diner een volle tafel met Mazza te delen.

‘Mazza’ stamt af van het Arabische werkwoord ‘Maz Maz’, dat zich als genieten laat vertalen.

Ook op onze menukaart staan Mazza centraal. We serveren diverse kleine hapjes, zowel warm als koud, met veel keus uit groenten, lamsvlees, vis en nog veel meer. In onze klassieke gerechten spelen basisingrediënten als olijfolie, citroen, knoflook, munt en platte peterselie dikwijls de hoofdrol. Simpele maar krachtige ingrediënten, die onze gerechten hun uitgesproken smaak meegeven.

Met onze verbouwing in de zomer van 2016, waardoor Cedars nu ook een cocktailbar en nieuwe loungegedeelte rijk is, hopen we al onze gasten een nog mooiere ervaring te kunnen bieden. Daarnaast biedt het vernieuwde Cedars een mooie mogelijkheid voor oude en nieuwe gasten om kennis te maken met onze gastvrijheid en zich alzo een middag, avond of nacht in bruisend Beiroet te wanen.

• Veganistisch
  • All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin

1492043686 91
1508361951 91
1519240794 89

1. Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant! Bediening is erg vriendelijk en prijs/kwaliteit is heel goed.

2. Hadden de aanbieding van het tasting menu. Het was echt heerlijk. Fijne sfeer in het restaurant, ruim opgezet en we konden goed een gesprek voeren.

3. Gisteren met 4 man gegeten,
    We hebben gekozen voor de Cedars menu voor 55€, koude mazza prima.
    Warme mazza was niet veel aan,
    Hoofdgericht weing variaties!
    Dessert kregen we een fruit schaal en niks bizonder, we kregen te horen dat de kaas op was vandaar geen Libanese specialiteiten als dessert. Service: we waren bezig met voorgerecht en kwamen ze met hoofdgerecht aan!
    Kortom veel geld voor niks bijzonders!

4. Hanneke van Meel

Op 23 augustus hier gegeten, echt heerlijk! Hele goede aanbieding van Groupon, hier komen we zeker terug.
    Veel variatie in de mezzes en alles in overvloed. En ook nog erg leuk buiten gezeten, op het terras met uitzicht over het water. Prima sfeer, hele aardige bediening.

5. Pim Hollander

Het eten was gewoonweg top! De bediening, prijs (met groupon bon) en sfeer zeker ook heel goed.
    Zal er ooit nog een keer komen en anderen aanraden.

6. Restaurant Cedars

7. Yvonne Bruns

Zaterdag (5 augustus) heerlijk gegeten.
    We hadden een tafel met uitzicht op het water en het prachtige terras.
    De bediening onder leiding van de heer Nimo is voortreffelijk.
    We hebben genoten van de heerlijke smaken, o.a. de koude mazza's.
    Dit was een avond om gauw weer over té doen.

8. arjaan bolt / jeroen buisman

Wij hebben echt heerlijk genoten en gegeten bij dit restaurant buiten op het terras. Omdat ik niet volgens de regels van Groupon had gereserveerd kwamen we door mijn schuld een avond voor niets. Dit werd goedgemaakt met een gratis heerlijk glas wijn en houmous. Ik raad iedereen dit restaurant aan.

9. Mooi gelegen restaurant met lekker authentiek Libanees eten.
    Personeel is vriendelijk en behulpzaam en geeft je het gevoel welkom te zijn.
    Tip voor restaurant: modern Arabische liedjes op laag volume zou sfeer nog verder verhogen.

10. Superlekker gegeten, ik ben dol op Libanees eten en de smaken kwamen heel mooi bij elkaar. Super!
    Hele mooie locatie, aan het water, maar ik vond het binnen wel wat kaal en de ruimte erg open, tafels dicht bij elkaar waardoor er niet veel intimiteit was. Erg vriendelijk personeel, soms wat lastig te verstaan (beperkt engels) maar niet storend. Prijs/kwaliteit extra goed vanwege groupon deal. Parkeren gratis op eigen terrein is zeker een voordeel van dit resatuarant. Een aanrader!

11. Gerson Wilsterman

Top locatie, prima sfeer. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. En het eten is echt heerlijk!

12. De zaak is mooi gelegen aan de waterkant en heeft een eigen gratis parkeerplaats.
    Waar vind je dat nu nog in de stad
    Je kunt zowel buiten op het terras aan het water zitten als binnen.
    De zaak is redelijk groot maar dusdanig ingericht dat je voldoende ruimte hebt om te lekker zitten en waarbij je niet het gevoel hebt dat het te massaal is.
    De voorgerechten zijn gevarieerd zowel warm als koud met combinaties van zoet en zacht tot pittig erg lekker.
    Hoofdgerecht is een schotel met diverse soorten vlees smakelijk dat wel maar niet onderscheidend genoeg van andere keukens uit de regio.
    Het personeel is vriendelijk en attent.
    Samenvattend zeker een bezoekje waard

13. Heerlijke ervaring; goede kwaliteit van zowel eten als bediening. Ik heb vijf koude en vijf warme Mazza genomen, een meer dan vullend programma!

14. Heerlijke proeverij van allerlei Libanese gerechten en leuke locatie aan het water. De keuken is open tot 11. 00 Uur.

15. fatoumata

16. y. muus-engel

Een geweldige locatie aan het water, zowel binnen als buiten heb je een mooi uitzicht over het water, terwijl je zit te genieten van de overheerlijke libanees gerechten.
    Heerlijk gegeten, en de service is Top!
    Naar dit restaurant moet u zeker gaan, u krijgt er zeker geen spijt van 😀👍

17. Met 4 personen heerlijk gegeten op het buitenterras aan het water.
    Prima plek, goede sfeer en attente bediening

18. Annemiek

Heerijk gegeten. Gevarieerd. Goed verzorgd... Prachtig terras (in zonnetje). Vriendelijke bediening. Aanrader

19. Marloes van Ingen

Ik ben onlangs met mijn tante uit eten geweest bij Cedars. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het eten wordt snel geserveerd en is uitstekend bereid. Zeker een aanrader!

20. Jase 5 punten

Heerlijk eten, prachtige locatie, mooi terras in de zon, bijzonder vriendelijke bediening en een zeer attente bedrijfsleider! Helemaal top, aanrader!

21. Lea Gerner

Heerlijk gegeten bij Cedars. Het is zeker een aanrader!

22. Leuk restaurant op een verrassende mooie plek net binnen de ring. We hebben buiten op het terras kunnen zitten want het was schitterend weer. Goede en relaxte sfeer, Service was uiterst prettig en klantgericht, men deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hadden een 5 gangen menu en dat was zeer royaal. Van de Mezzes hapjes hebben we genoten.
    Je kan er goed en onbetaald parkeren, ook niet onbelangrijk als je van buiten Amsterdam komt.

23. Een goed bereikbare en mooie locatie aan het water met veel (gratis) parkeergelegenheid.
    Vriendelijke bediening.
    Het eten is voortreffelijk, veel variatie en alles even lekker.
    We hadden Libanese proeverij en het smaakt zeker naar meer !
    Dit is absoluut een restaurant waar we vaker gaan komen.

24. Heerlijk gegeten, alles was vers, veel variatie en porties, precies goed. Vriendelijk personeel en prachtige ligging en aankleding. Aanrader!

25. Hanneke van Mierlo

Bij Cedars eten is altijd weer een feestje. Alles is vers, smaakvol en gewoon erg lekker. De bediening is top, het restaurant mooi. Ik kan niet wachten op de zomer, want dan kun je heerlijk buiten eten aan de Westlandgracht.
    1 klein minpuntje....hoge hakken en de parkeerplaats...voorzichtig lopen.

26. Wij hebben in Cedars heerlijk gegeten. De Libanese proeverij was bijzonder: nieuwe smaakjes, die verrassend lekker waren. De service was uitstekend. Er was een groot feest gaande, toen wij in Cedars hebben gegeten, maar daar waren we van op de hoogte gebracht. Wij hadden de keuze om onze reservering intact te laten of uit te wijken naar een ander moment. Het Turkse verlovingsfeest was leuk om mee te maken op afstand.
    Cedars is een aanrader!

27. Ellen + vrienden

Heerlijk gegeten. We hadden een Groupon deal en dat was een heerlijke proeverij. Heerlijke humus, gegrilde groenten, lamsvlees en lekkere wijnen! Ontzettend fijne services, de gastheren leggen alles rustig uit en zorgen goed voor je. Kan me voorstellen dat het terras in de zomer helemaal heerlijk is!

28. Geweldig restaurant, voor zowel lunch als diner. Het eten is heerlijk en alles is mogelijk; ook veel keuze voor vegetariërs.

Zeer vriendelijke bediening, niets is te gek. Je kunt hier heel goed zowel zakelijk als met kleine kinderen eten. En in de zomer een prachtig terras aan het water.

Zijn heel lief voor kinderen. Onze twee dochters komen hier heel graag, want (bijna) alles mag en kan!

Makkelijk (gratis!) parkeren en ook per fiets goed te bereiken.

Kortom een echte aanrader!

29. Heerlijk gegeten, prima service, zeer attente bedrijfsleider. Er heerste een prettige, rustige sfeer. Ik ga hier zeker terugkomen!

30. Martin Hartman

31. Heerlijk gegeten op dit terras aan het water, erg netjes en correcte bediening, veel verschillende gerechtjes voor een prima prijs. Drankjes zijn iets duurder maar de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is super! Ook wordt er niet moeilijk gedaan over bepaalde dieetwensen. Met de fiets makkelijk te bereiken (westkant van Amsterdam) en met de auto zelfs gratis parkeren.

32. Wij hebben hier gegeten met 2 kleine kinderen, wij vonden de bediening erg vriendelijk, alleen jammer dat de gevraagde kinderstoel nooit gekomen is. Het eten was heerlijk, alles smaakte puur en eerlijk. Ook heel aardig dat er voor onze zoon iets aparts werd gebracht. Hij vond het eten ook erg lekker. Alleen erg jammer dat je je nagerecht niet mag nuttigen op de lounge banken. Verder een mooi restaurant, alleen het drinken was erg duur, 6,50 voor een glas wijn noemen wij aardig overdreven.

33. Voor het eerst mazza gehad.
    Het zijn tapas, maar dan op de Libanese wijze. Vooral de hete pepers en de aubergines vonden wij lekker.

Het hoofdgerecht bestond uit piezen met kebab en kip, waarbij je de smaak van een echte houtskool proeft.

Mooi uitzicht, aan het water gelegen en vrij parkeren maken dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar.

34. Uitstekend en met stijl. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening en geen moeite was teveel. Alles was degelijk, zuiver en netjes verzorgd met een snufje extra!

35. renata zwart

36. Bart 219 punten

Ziet er strak uit, lekker zitten lunchen, Mezze besteld. Enige opmerking; zorg dat je zakenrelatie hetzelfde bestelt want de knoflookwalm achtervolgt je tot de volgende dag. Zeker een aanrader. Ga beslist nog een keer.

37. Met mijn moeder wezen eten. We waren allebei benieuwd naar de Libanese keuken en de ambiance die hierbij komt kijken. We waren aangenaam verrast door de gasten die er kwamen, dames keurig gekleed en mannen in pak. Heel erg leuk, het geeft meteen een stukje sfeer. Bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk. Met uitzicht op het water hebben wij een heerlijke avond gehad...

38. Supper, klasse, het beste restaurant ooit. Ga zo door!