Cedars in Amsterdam

• 2de Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
Gesloten
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Goed eten en drinken geniet je niet in je eentje. Tenminste, niet in Libanon. Je deelt het met elkaar: of het nu met familie, met vrienden of met zakenrelaties is. Ook bij Cedars staat delen centraal. daarom koesteren we de traditionele Libanese keuken. Met oog voor schoonheid en detail.

Dineren bij Cedars is samen genieten van de traditionele Libanese keuken. Vrij letterlijk, want Libanezen zijn gewend om tijdens het diner een volle tafel met Mazza te delen.

‘Mazza’ stamt af van het Arabische werkwoord ‘Maz Maz’, dat zich als genieten laat vertalen.

Ook op onze menukaart staan Mazza centraal. We serveren diverse kleine hapjes, zowel warm als koud, met veel keus uit groenten, lamsvlees, vis en nog veel meer. In onze klassieke gerechten spelen basisingrediënten als olijfolie, citroen, knoflook, munt en platte peterselie dikwijls de hoofdrol. Simpele maar krachtige ingrediënten, die onze gerechten hun uitgesproken smaak meegeven.

Met onze verbouwing in de zomer van 2016, waardoor Cedars nu ook een cocktailbar en nieuwe loungegedeelte rijk is, hopen we al onze gasten een nog mooiere ervaring te kunnen bieden. Daarnaast biedt het vernieuwde Cedars een mooie mogelijkheid voor oude en nieuwe gasten om kennis te maken met onze gastvrijheid en zich alzo een middag, avond of nacht in bruisend Beiroet te wanen.

Diëten Veganistisch, vegetarisch, glutenvrij en halal
Bekijk onze menukaarten
Foto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in AmsterdamFoto van Cedars in Amsterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en aan de snelweg
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Hip, kindvriendelijk, luxe, romantisch, rustig, zakelijk, gezellig en klassiek
Voorzieningen
Bezorgen, catering, terras, Wi-Fi, rookruimte, afhalen en all-inclusive
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen en maximaal 120 personen in één groep
Betalen