Bezorgrestaurants in de buurt van Burger Bar

3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1. Mijn ervaring met de Burger Bar in Amsterdam was helemaal top! Heerlijke burgers! Ik heb zelf een heerlijke Black Angus burger gegeten, maar er zijn meerdere mogelijkheden qua vlees en verdere ingrediënten.

Een heel leuk concept met hele lekkere burgers, een veel keuze. Het personeel spreekt alleen engels, wat het voor sommige mensen misschien iets lastiger maakt om te bestellen, maar het geeft wel een internationale sfeer.

2. Tom-Eric 2573 punten

Het restaurant doet zijn naam eer aan. Je kan hier de lekkerste hamburgers van Nederland krijgen.

Het restaurant is erg klein. Er staan een paar kleine tafels en één lange tafel. Zitruimte was een schaars goed en je kon amper door het restaurant lopen. Ik denk dat het op rustige tijden beter te doen is, maar het restaurant moet het niet van z'n gezelligheid hebben.

Helaas is de bediening ondermaats. Ondanks dat ik Nederlands praatte werd alles in het Engels beantwoord. Je moest je naam geven en als je bestelling klaar is word deze door het restaurant geschreeuwd.

Ik had niet door dat mijn naam geroepen werd en nadat ik dat doorhad en ik deze ging halen, werd ik begroet met een "hehe, eindelijk". Het was wel heel erg druk, maar dat vind ik geen excuus.

De hamburger was geweldig. Textuur perfect, broodje perfect, smaak perfect. Top! Ook de frieten die erbij geserveerd werden waren heerlijk. Wel is de prijs aan de hoge kant.

Het is een beetje een ervaring. Ondanks de hoge prijs en ondermaatse bediening zou ik hier toch graag terugkomen en dat is volledig te danken aan de geweldige hamburgers. Ik wil iedereen dan ook aanraden om deze minstens één keer te proberen en de poespas eromheen te vergeten.