Langs de grachten volgens Amsterdamse tarieven.

Vanaf Amsterdam Centraal met de Tram 2 richting Nieuw Sloten / Tram 12 richting Amstelstation / Tram 11 richting Surinameplein.
    Uitstappen bij Tramhalte Spui en vervolgens vijf minuten lopen richting de Herengracht.

**English Below**

Welkom bij Brasserie Ambassade

Geniet van een uitgebreid ontbijt, een lekkere lunch of een geheel verzorgd diner in onze prachtige brasserie, omringd door kleurrijke schilderijen van bekende CoBrA schilders.

De klassieke Franse keuken wordt gecombineerd met sublieme wijnen door professionele, maar vooral vriendelijke bediening. Dat is wat je mag verwachten tijdens een bezoek aan Brasserie Ambassade in het hartje van Amsterdam.

We doen er alles aan om u een Frans / Amsterdam-geïnspireerde joie-de-vivre-ervaring te bieden.

Bienvenue!

**English**
Welcome to Brasserie Ambassade

Enjoy breakfast, lunch and dinner in a beautiful brasserie, surrounded by colourful paintings from famous CoBrA artists.

Classic French cuisine in combination with fine wines served by professional and, above all, friendly staff. That is what you may expect at Brasserie Ambassade in the heart of Amsterdam.

We do all we can to provide you with a French/Amsterdam-inspired joie-de-vivre experience.

Bienvenue!

5. Omgeving
    • Aan het water
    • In het centrum
  7. Betalen American Express Master Card Visa pin

1. Heerlijk gegeten bij Brasserie Ambassade! Was voor mij enigszins een lastige keuze, aangezien er enorm veel goede, klassieke gerechten op de kaart staan. Uiteindelijk heb ik mij toch laten verleiden door de Steak Tartare, die enorm lekker was. Heerlijk met een mooie, droge witte wijn om het af te maken.

2. Enorm lekker geluncht bij Brasserie Ambassade! Het was moeilijk kiezen tussen de gerechten, maar uiteindelijk koos ik voor de vegan salade met quinoa en Granny Smith appel. Smaakte erg goed! Bediening was vriendelijk en correct, maar niet opdringerig. Een echte aanrader in hartje Amsterdam!