Op dit adres zit nu: Cannibale Royale

1576811949 88
1619411938 88
1662011928 88
1704611918 88

1. Het kan daar helaas niet meer stuk. Maar toch. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Heel heel jammer dat je er uit stapt Hugo. Maar dat is misschien wel het beste voor jou en de jongens. Heel veel geluk gewenst in de buurt van Landsmeer en je vakantie. Hou je haaks en misschien wel tot de 27ste aug.

2. Nicolette Roelofs

Zoals gewoonlijk weer een heerlijke avond gehad bij Bistro Noord. De bediening is uitstekend, het restaurant zelf is heel bijzonder en Hugo en Evert en hun team wisten ons wederom te verrassen met hun lekkere en mooi opgemaakte gerechten.
    Het is zo jammer dat een van de leukste restaurants van Amsterdam (Noord) de deuren gaat sluiten. Heel hartelijk bedankt voor het culinaire plezier dat jullie ons de afgelopen jaren bezorgd hebben!

3. Super eten, jammer dat ze gaan sluiten.

4. Nog een paar dagen kunnen we genieten van Bistro Noord en dan is het over en uit. Heel, heel jammer dat Hugo en zijn team stoppen. Een zaak als dit op deze locatie zou in 010 niet misstaan!

5. Heerlijk gegeten 4 gangen met bijpassende wijnen! Vriendelijke bediening. Echt jammer dat ze gaan sluiten

6. Tineke Schipper

super lekker gegeten! gerechten waren goed op elkaar af gestemd. bediening prima!

7. N. Spaargaren

Voortreffelijk gegeten, fijne wijnen en een prima bediening. Zijn voor de tweede keer geweest en zeker
    niet voor het laatst

1,6
  8. Stephanie

Zaterdagavond echt heel erg lekker gegeten en gedronken bij bistro noord. Lees ik net dat ze gaan sluiten. heel erg jammer. Ik vond vooral het pre desert gebakken foie gras met chorizocreme) heel erg lekker. Goede wijnen en bediening. Heel erg jammer.

9. Anne M Deckmyn

Zondagavond 4 juni: heerlijk getafeld op deze plek. Bediening vriendelijk en zonder poeha. Alles vers, perfecte harmonie in originele combinaties. Ook de sommelier was top. Wij namen een wijnarrangement: zeer aan te bevelen!

10. Marjolein

We hebben ons gister laten verrassen door de onconventionele omgeving in combinatie met het heerlijke menu geserveerd op mooi opgemaakte borden!

11. Peter van Arkel

We hebben geweldig goed gegeten.
    Goeie wijn, compacte kaart met prima gerechten.
    Je zit er lekker ruim in een verdraaid leuke omgeving. En wat zeer verrassend is, is de loop naar het restaurant toe. Je denkt: wat kan hier nu zijn en dan zie je opeens een heel leuk restaurant.
    Alles overziend: heel verrassend.

12. Nel van Rootzelaar

Wederom heerlijk gegeten in dit restaurant. Aparte combinaties die allemaal even smakelijk zijn, borden leuk opgemaakt. Keer op keer eten we hier heerlijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geen luide muziek, wat een genot! Dit restaurant is een aanwinst voor Amsteram Noord. Kom hier graag.

13. Olga Fischer

we hebben met een grote groep gegeten, en iedereen was het erover eens dat het eten heel goed was, zeer smaakvol ook voor het oog, en het personeel bijzonder vriendelijk en attent. De akoestiek was ook heel goed en dat is prettig als je met een groep bent en met elkaar wilt kunnen spreken.

14. Simone Witte

Wij hebben heerlijk gegeten en bijpassend wijnarrangement maakte het helemaal af! Goede bediening, hartelijke gastheer met verstand van wijnen! Aanrader! Wij komen zeker terug!

15. Tweede keer dat we hier gingen eten en het staat garant voor een leuke avond uit. Eerst even met het pontje over en als je dat niet elke dag hoeft te doen is dat best leuk :-) persoonlijke bediening en gastvrijheid staat daar hoog in het vaandel. Een prima menukaart en heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer. Absoluut een aanrader!

16. Jeroen Böggemann

Eten was voortreffelijk! Service helemaal goed! Niet te stijf en met goede wijn adviezen. Al met een hele geslaagde avond met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom Bistro Noord is een aanrader!

17. Eten was goed verzorgd en erg lekker. Ik ben niet erg gek op toetjes, maar deze van Bistro Noord was een streling voor de tong. Het is de vijfde keer dat ik hier eet en snap niet waarom zo weinig mensen hier komen. Een echte aanrader en niet prijzig.

18. Slotboom

Wat een fijne plek om te eten!

19. s.h.rummens

Uitstekende avond gehad, heerlijk gegeten en fantastische wijn in prima omgeving. Bediening was top!

20. Heerlijk gegeten met goed vakkundig personeel.

21. Gertrude de Smalen

Heerlijk gegeten! Gerechten worden prachtig opgedient.
    Vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

22. Nicole Bakker

Bistro Noord is een fantastische culinaire ervaring. Spannende smaak sensaties en met zorg bereidde gerechten. De attente bediening geeft precies de aandacht die je wilt. Best bewaarde geheim in Amsterdam Noord.

23. Met een vriend gegeten. De tartaar als voorgerecht was heerlijk. De rib uit de smoker was heerlijk mals, maar wel aan de hartige kant. We hadden een wijnarrangement dat werkelijk uitstekend was. Prettige bediening van zowel de eigenaar als de serveerster. Aanwinst voor Noord.

24. Ik heb heerlijk gegeten. Aardige, kundige bediening ook en hele lekkere wijn. Zeer goede kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Heel gek en jammer vind ik het dat de groentegerechten op een speciale kaart staan, een menukaart die je alleen onder ogen krijgt als je speciaal vraagt om vegetarische gerechten. Op de hoofdkaart staat alleen vlees en vis. Het lijkt een soort ontmoedigingsbeleid om geen groenten te eten, terwijl het vegetarische voorgerecht - pastinaak met room en truffel - het goddelijkste was van alle gangen die ik gegeten heb, lekkerder nog dan mijn hoofdgerecht met kabeljauw en pancetta...

Dus mijn tip aan Bistro Noord: doe niet zo ouderwets en zet die vegetarische gerechten gewoon op de hoofdkaart. Jullie hebben prachtige groentegerechten, en het is toch niet meer van deze tijd dat je daar speciaal naar moet vragen!?!?

25. Julian Suurmeijer

Zeer lekker gegeten, prettige atmosfeer, kleine kaart, prima gerechten, interessante wijnkaart. Absoluut voor herhaling vatbaar. Goede aanwinst, ookal is Bistro Noord al 2,5 jaar actief op het NDSM terrein.

26. Charlotte

Nu voor de derde keer bij Bistro Noord en het was weer onovertroffen. Leuke kaart met verassende gerechten. Prijs-kwaliteitverhouding vind ik heel goed, je betaalt misschien iets meer dan in het gemiddelde restaurant, maar het eten is echt van een veel hogere kwaliteit. Deze keer ook een wijnarrangement genomen, heerlijk en heel leuk wat de bediening daar allemaal over kon vertellen. De bediening is heel kundig en voorkomend. Kortom, in alle opzichten perfect!

27. Overtocht met de pont meer dan waard! Heerlijke gerechten en wijnen en zeer fijne bediening.

28. In 2014 voor het eerst een kerst diner gegeten bij Bistro Noord, de wauw factor was ruim aanwezig. In 2015 nogmaals gedaan, toen was het wat minder, maar nu in 2016 hebben de mensen van Bistro Noord zichzelf weer overtroffen, dubbele WAUW factor wat mij betreft, zelfs zo lekker dat we het tussengerecht en dessert nogmaals hebben besteld.

29. Vincent Bos

Goed bereikbaar vanaf centraal station met pont. Kerstdiner hier gegeten. Hoge kwaliteit eten, goede ongedwongen bediening. Ruim restaurant in industrieel pand.

30. Doddy van Leeuwen-Assink

Zoals altijd bijzonder verzorgd. En zeer smaakvol. Je kunt er niet allen heerlijk eten je voelt je er welkom en kan ook nog een gesprek voeren omdat het niet lawaaiig is.

31. Bistro Noord onderscheidt zich van andere restaurants door goed eten, bijzondere wijnen en bediening met verstand van zaken. Het blijft een aanwinst voor Noord.

32. Het eten was lekker maar wel erg karig een stukje eendeborst als hoofdgerecht en als voorgerecht sashimi van makreel ook wel erg weinig op je bord. Van nature ben ik geen grote eter maar iets meer is geen overbodige luxe. Wij hadden voor- en hoofdgerecht a la carte, dan verwacht ik wel een grotere portie, ik kan me voorstellen dat je met een 5 of 7 gangen menu kleinere porties serveerd maar dit was echt te weinig voor a la carte. Daarna nog een nagerecht besteld, mijn voorkeur ging uit naar kaas maar dat was kennelijk ook op geen keus en maar 3 stukjes, toen maar een ander toetje uitgezocht en dat was lekker.

Al met al viel het ons tegen wat jammer was, want de keren ervoor heb ik prima gegeten. Kwaliteit van het eten was goed.

6,1
  33. Harrie Elzinga

Erg gezellig. Lekker gegeten. Ondanks dat we wat aan de late kant waren was de service prima.

34. Zalig gegeten! Verrassende gerechten en mooie wijnen!

35. Lekker gegeten. Alles klopte. Bediening was goed.

36. We hebben weer heerlijk gegeten. De een het weekmenu en de ander à la carte. Fijne smaken, zo lekker puur. Met een heerlijke wijn erbij. De bediening is zeer attent en vriendelijk... Ondanks de drukte werden de gangen met pasende tussenpozen geserveerd. Deze bistro is een bezoek meer dan waard.

37. Erg lekker gegeten en zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

38. We hebben gisteren erg lekker bij Bistro Noord gegeten.
    Leuke plek, attente bediening, echt een aanrader.

39. Wijn was super, eten top, sfeer was goed en bieding prima.

40. Excellente keuken. Een weekmenu is altijd een publiekstrekker!
    We kozen voor het laatste. De snoekbaars als tussengerecht was van een uitzonderlijke kwaliteit. Daarbij kozen we voor het bijpassende (BOB) wijnarrangement. Alles was in harmonie.

41. Annemiek Plaisier-Hoogland

Wij zijn hier toevallig terecht gekomen, omdat wij in de buurt in een hotel zaten. Wij hebben hier echt geweldig goed gegeten. Wij waren zeer verrast! Wij komen zeker terug!

42. Nu voor de derde keer heerlijk gegeten en goede sfeer. Vriendelijke eigenaren, gastheer en bediening. Wat het een tien maakt is dat er echt over de wijn is nagedacht in combinatie met het eten. Het was heerlijk (wijnarrangement met 4-gangenmenu). Wij komen zeker weer terug!

43. We hebben gisteren erg lekker gegeten bij Bistro Noord. Het is een leuk restaurant op een fantastische plek. De bediening is prima en de rode huiswijn is een aanrader!

44. Het eten was heerlijk, de service helemaal top.

45. Melle Wickel

Echt een aanrader! Hier weten ze wat lekker eten en drinken is.

46. We hebben prima gegeten.

47. Erik van der Kooij

Heerlijk gegeten. Te lang hier niet geweest. Wijnkeuze was ook erg goed. Wij zaten aan een ronde tafel. Beetje aan de zijkant. Prima plek.

48. Frank Hendriks

Smaak van het eten was niet bijzonder; weinig verrassend. Groente was niet gaar of ieder geval niet gaar genoeg (beetgaar). Vlees en wijn waren wel van goede kwaliteit. Bijzondere (industriele) sfeer; moet je wel van houden. Voor iemand van buiten Amsterdam niet een restaurant waar je snel naar terugkeert.

5,9
  49. Rene de Vries

Door de naam en aanblik van het gebouw aan de buitenkant verwacht je niet dat het eten van zo'n hoog culinair niveau is, heerlijk! Binnen is het mooi, hoog plafond en goeie sfeer(verlichting).
    Aanrader voor romantisch- of zakelijk diner.

50. Ronald Toet

Super gegeten, vriendelijke bediening en heerlijke wijnen.

51. H. van Lubeck

De hoge cijfers spreken voor zich! Als Noorderling heb ik in dit stadsdeel al flink wat restaurants mogen bezoeken, Bistro Noord hoort m.i. zonder meer in de Top 3. Originele recepten, terwijl ook aan de details zeer veel aandacht is geschonken.
    Het cijfer voor 'Sfeer' verdient enige toelichting. Ons bezoek was op een zondagavond en het was onbegrijpelijk stil. Dit is uiteraard kok en bediening niet aan te rekenen...

52. Bistro Noord is zeker een nieuwe aanwinst, men moet bij reservering wel vermelden dat het moeilijk te bereiken is in de bouwput van NDSM terrein, de navigatie werd er dol van, alles is afgesloten er gaan vele wegen naar Leiden, maar niet naar Bistro Noord dan.
    Eten is terug bij het vroegere Nouveau Cuisine, ober waar is mijn vlees/vis, onder de erwt mijnheer.
    Met doet heel veel moeite om het bord er mooi uit te laten zien, dat is ze zeker gelukt. Wat er ligt is goed, maar voldaan ging ik er niet weg. De amuse was een lachertje, een piep, piep, piep klein blokje zalm in een piepklein bakje met wat saus. Vergrootglas ontbrak. Groenten doen zij niet echt aan en wat er was, was beetgaar, niet doorheen te komen.
    Het was vrij koud in de loods. Sfeer was aardig, bij lange na niet gevuld op vrijdagavond, maar dat zal nog moeten groeien. En jammer dat de gemeente de melkkoe in deze bouwput gebruikt om parkeergeld te heffen.
    Het was aardig, maar ..... erg snel ga ik er niet weer heen, er moet daar nog veel gebeuren.

53. Leuk en goed restaurant op NDSM-werf. Gezellige, loodsachtige ruimte. Tafeltjes ver genoeg uit elkaar. We aten allemaal het 4-gangen dagmenu, dat heerlijk was. De tonijn waar we mee begonnen was misschien wat vlak van smaak, maar de daarop volgende dorade was een plaatje en heerlijk. Het rundvlees in het hoofdgerecht was echt heerlijk. Heel zacht en precies rood genoeg. De mannen in het gezelschap vonden de porties van voor- en tussengerecht wat klein, maar zelf vind ik dat juist prettig. De bediening was perfect: zeer geduldig (een van ons was erg laat), vriendelijk en deskundig.

54. Wanneer kunnen we weer? Heerlijk gegeten en nu al zin om andere gerechten van de kaart te proeven!
    Verrassende wijnkaart met volop keuze. Alles top? Nou als ik dan iets moet noemen viel het glas Zuid Afrikaanse huiswijn mij tegen (misschien druist bij vermelden?). Ik raad iedereen aan hier te gaan eten!

55. Voor de 5de keer bij Bistro Noord geweest en ik moet zeggen dat ik dit keer niet zo tevreden was als de afgelopen keren.

- we moesten erg lang wachten. Gemiddeld 30 minuten per gang terwijl er maar 5 tafels bezet waren.

- de gnocci was erg taai, en niet goed in verhouding met de rest van het bord.

- de eendenborst was vrij taai en het hele gerecht kwam over als een wintergerecht door de smaken en niet als een zomer gerecht.

- het koekbakje van de lemon curd was keihard en amper breekbaar. Er moest echt geweld gebruikt worden om hem te kunnen breken. De blauwe bessen die erbij lagen vonden we niet erg Bistro Noord waardig qua bijzonderheid.

We kregen het idee dat er wellicht een andere chef was dan normaal.

De service is als altijd erg goed en de meiden zijn heel vriendelijk en serveren echt als een pro.
    De aankleding was prima. We zaten voor de keuken en hadden vooral zicht op de afwasser, wat wat minder was.

Al met al blijft Bistro Noord voor ons een blijvertje en we komen zeker weer terug.

56. Heerlijk gegeten, origineel menu en super sfeer. Zit goed in elkaar en personeel is vriendelijk. Wij hadden een heerlijk 3 gangen menu. Een verbetering: we moesten wel net iets te lang wachten tussen de gangen... Komen zeker nog een keer terug!

57. Wij hebben genoten van een heerlijk ongedwongen avondje uit met heerlijk eten en uitstekende service. Vanwege een verjaardag hadden we ons beweeglijke zoontje bij ons van bijna twee. Toen ik vroeg om een plek waar we niemand tot last zouden zijn, kreeg ik meteen te horen. "Je kunt overal zitten, je bent niemand tot last!" En we werden pal naast een geweldige speelhoek gezet.

We kregen veel persoonlijke aandacht. Aanpassingen in het menu, ook voor ons zoontje waren geen enkel probleem. Het eten is van hoge kwaliteit en met veel zorg bereid. Maar het gevoel dat je ergens echt welkom bent, maakt de avond helemaal. Bedankt!

58. Anke Kaatee

Het was weer heerlijk. Een lekker drie gangen menu. Goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening is ook erg goed. Ontspannen en vriendelijk. Heerlijke wijnen. We komen zeker een keer terug.

59. Wat een heerlijke ontspannen en rustige plek om te eten. Fijn dat het niet zo'n prestigieuze zaak is waar Amsterdam in grossiert. We kozen voor drie gangen menu. Heel goed en prijs kwsliiteit zo niet beter. En veel lekkere wijzen per glas! Hier gaan we zeker terugkomen.

60. Cyp 11 punten

Vanaf moment dat je binnenkomt voel je je welkom en relaxed. Tasting menu genomen met heerlijke originele gerechten, wat dacht je van tempura dutch shrimps, gewoon naast een heerlijk bereide makreel of een heerlijke door monikken gevoerd varken, zeer mals en smaakvol en daar is dan ook nog een lekker worstje van gemaakt. Ook hebben ze de perfecte wijnen uitgekozen voor bij het eten. Leuk met het pontje naar Noord!

61. Walter Wuis

We hebben weer heerlijk gegeten uit de Texas Smoker. Wat een heerlijke en bijzondere smaak krijgt het vlees daarmee. Verder heerlijke bijpassende wijnen, rode gekoeld, top idee en weer fijn geadviseerd door de vriendelijke bediening die je uitstekend adviseren. Wij komen weer graag terug!

62. Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen gedronken. En je wordt echt goed verzorgd, attent, vriendelijk maar casual.

63. Dit restaurant wordt gerund door twee broers die eerder het restaurant Te Pas hadden op de Lijnbaansgracht. De bediening is informeel maar zeer vakkundig en vriendelijk. Echt een restaurant waar wij graag terugkomen.

64. Bart Hamstra

Fijn restaurant met persoonlijke bediening die je altijd op je gemak stelt. Verrassend goed niveau qua keuken in mooie porties. Het 3- of 4-gangen menu is absoluut een aanrader.

65. Dan Kamminga