Bistro De Struisvogel in Amsterdam

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Bistro De Struisvogel!

• ma lunch tot 17:30
  • di lunch tot 17:30
  • wo lunch tot 17:30
  • do lunch tot 17:30
  • vr lunch tot 17:30
  • za lunch tot 17:00
  • zo lunch tot 17:30

Recht tegenover het Amsterdam Museum aan de Nieuwezijds Voorburgwal 306 vind je sinds augustus 2017 Bistro De Struisvogel. In dit gezellige restaurant kan je losse gerechten van de kaart bestellen maar je kan ook van een heerlijk drie-, vier of zelfs vijfgangenmenu genieten. Voorheen was in de sfeervolle kelder van dit 17e eeuwse pakhuis, het bekende restaurant Le Petit Latin gevestigd

Wij werken zoveel mogelijk met biologische, seizoens- en streekproducten en maken bijna alles in huis zelf klaar. Bistro De Struisvogel is uitstekend geschikt voor partijen, besloten brunch, lunch, diner of borrel.

Diëten Vegetarisch, veganistisch, suikervrij, lactosevrij, glutenvrij en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Bistro De Struisvogel in AmsterdamFoto van Bistro De Struisvogel in AmsterdamFoto van Bistro De Struisvogel in AmsterdamFoto van Bistro De Struisvogel in AmsterdamFoto van Bistro De Struisvogel in AmsterdamFoto van Bistro De Struisvogel in Amsterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, nostalgisch, luxe, klassiek, huiselijk, hip, gezellig en budget
35 zitplaatsen en maximaal 35 personen in één groep
Personeel