Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam-Zuidoost verdeeld zijn.

1. Ik heb een zeer slechte ervaring met Wenbo, niet voor niets is het er rustig vergeleken met alle andere eethuizen in de buurt.

Ze leveren verkeerde bestelling af en doen er niks aan het probleem op te lossen. Ik had ook nog drinken besteld, wat ze NIET geleverd hadden en ze me asociaal uitlegden dat ik het moest betalen omdat ze het hadden opgeschreven. Wat ze opschrijven vind ik niet mijn probleem, als ik iets niet gekregen heb betaal ik er niet voor. Maar dan gaan ze schreeuwen. Wat mij betreft zeer slechte tent, die jullie beter kunnen mijden.

2. Jan

Een mindere McDonalds, druk maar het winkelcentrum is vaak ook druk. Het personeel is niet al te gemotiveerd en ben vanwege dat druk ook al twee keer weggelopen. Het baliegedeelte is te klein, de zitruimte is overigens wel goed.

3. Ersan Relampago

Na jaren hier gegeten te hebben, ben ik er vandaag achter gekomen, dat ik hier nooit meer zal komen. Vanochtend 1 soep en 2 bara's besteld. Ik hou van pittig dus een bara zonder peper is een boterham zonder beleg. Ik moest letterlijk 3 keer om peper vragen en iedere keer gooide de verkoper er maar eentje in de tas. Na de derde keer zei hij letterlijk: "Dit is je laatste". Alsof ik een bedelaar ben. Nooit meer dus.

6,3
  4. Tania Hanif

Eten was lekker! Snelle top service! zou 21:00u aankomen, maar kwam eerder. Zeker wel een aanrader!

5. Sjahnaaz abdul

Heb al een paar keer bij Naz Food I gegeten en vandaag voor het eerst besteld. Top service! De hotwings waren iets kleiner dan normaal, dus heeft het restaurant extra kip gestuurd om het te compenseren. Daarnaast ook een hele snelle service en eten was warm bij ontvangst. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!!

6. Lange wachtijd. Ik heb totaal 50 min gewacht voor 2 pizza. Ze dragen ook geen handschoenen bij het bereiden van de pizza, en gaan ze weer achter de kassa staan zonder hun handen te wassen. Deeg was taai, niet lekker. Ik ga nooit meer naar daar!

3,3
  7. Jayda Brouwer

Heel erg lekker eten! De porties zijn heel erg groot. Ook de chinese thee is lekker!

8. Antilliaanse lady

Ik was jaren lang fan van Lucky King Amsterdam Oost. Ben overgestapt naar Lucky King Zuid Oost. Eerste indruk... niet zo lekker dus ik bleef bij één gerecht, maar elke keer werd de smaak minder. Vandaag een ander gerecht geprobeerd en het was niet te eten.

1,2
  9. Willeke

Wij als niet golfers met zn 4en heerlijk middag op terras gezeten. Prachtig uitzicht. Super vriendelijke mannen in de bedienig. Ook blijven avondeten. Was heerlijk en enorme porties voor goede prijs. Aanrader!

10. Posto favoloso!! Ero in hotel li vicino e non credo di aver mai mangiato cosi tanto e cosi bene a prezzi cosi bassi! il signore che cucinava era inoltre molto gentile e disponibile! Fuori sono presenti tavolini (con ombrellone) e tutto è molto pulito. Tornerei ad Amsterdam solo per mangiare di nuovo da lui!! Menu con hamburger, bibita in lattina e un quintale di patatine a 6 euro!

Vrije vertaling Eet.nu

Wat een geweldige plek! We verbleven in een hotel in de buurt en hebben hier vaak, goed en veel gegeten voor een goede prijs.
    De dames van de keuken waren heel aardig en behulpzaam! Buiten stonden tafeltjes met parasols en alles was zeer schoon. Alleen al voor het eten hier, zouden we terugkeren naar Amsterdam. We hadden een menu met een hamburger, een blikje drinken en een berg patat voor 6 euro.

11. Dit mag zich geen snackbar noemen, verkoopt pizza's, shoarma enz enz enz. Ze gebruiken oud frituurvet, kon je ook duidelijk proeven.

Zekers geen aanrader.

1,6
  12. Zeer goede friet, voor een zeer goede prijs. Ook zijn de kaas en groente kroketten een aanbeveling.

13. Ik bestel altijd dezelfde pizza, dit keer via thuisbezorgd gedaan, dus als opmerking erbij gezet graag hetzelfde als vorige keer met extra paprika dus. Staat ef duidelijk en ze kunnen zien dat ik altijd hetzelfde bestel. Ik ben vaste klant en was hier niet van gediend; de pizza kwam zonder paprika, en ze wilde geen nieuwe brengen! Geld kreeg ik ook niet terug! Schandalig, ik zet het er nog wel bij bij de bestelling en dan zo omgaan met vaste klanten. Bah waar ik kan zal ik een slechte recensie schrijven!

14. Heb hier meerdere keren gegeten, de gerechten waren niet gaar, eten was smakeloos en het vlees was te zacht. Wanneer je er iets van zegt spreken ze geen Nederlands en de service is ver te zoeken

15. Voor ons concert van de Foo Fighters in de Ziggo dome zijn we hier neergestreken om een hapje te eten. Het is een zogenaamde Surinees: Een door Chinezen gerund Surinaams eethuis(je).
    De inrichting is wat spartaans, maar doeltreffend. De telo pinda welke ik had besteld viel erg tegen. Het was erg weinig en de Telo was klef. De pindasaus was wel lekker. Verder had ik een Tjauw Min met extra vlees besteld. Deze was erg lekker, goed van smaak en niet te zout. Ook het vlees was erg mals. Mijn vrouw had Tjauw Min met Kerrie kip genomen. Lekker pittig en goed van smaak.
    Met een drankje er bij slechts 21,50 kwijt, dus... We komen zeker nog een keertje terug, maar laten dan wel de telo links liggen.

16. Wij eten daar of halen regelmatig af. We werden zo onbeschoft behandeld achter de afhaal vandaag, daarom nooit meer!

17. Gisteren dacht ik lekker met mijn familie bij Antilliaans chinees Restaurant Lucky King in Amsterdam zuidoost te eten. Het was een verontwaardiging gebleken. Wat doet men daar? Bij het controleren van de rekening constateerde ik dat ze allerlei extra kosten in rekening brengen zoals €2,50 voor extra bami (niet gevraagd), hogere bedrag voor de bestelde maaltijd (nasigoreng) enz. Had ik de rekening niet gecontroleerd, dan had ik dingen betaald die ik niet besteld had. Ik diende meteen een klacht in en meneer haalde gewoonweg onze maaltijden van tafel en bracht kleinere porties met de mededeling deze niet meer te wijzigen. Nou, was wel jammer dat we al betaald hadden, want bij Lucky King moet je eerst betalen, dan mag je eten. Dat is ook te begrijpen als men zelf wil bepalen wat jij moet betalen en eten. Tip: ga je daar eten? Eet eerst en betaal achteraf en voorkom grootte verontwaardiging. En controleer je rekening!

18. patricia

Heerlijk eten, vers en smaakvol maar niet te, zeker een aanrader!!!

19. Kom hier bijna iedere vrijdag met een paar collega's en het is altijd een genot om er te eten. Hele aardige bediening, heerlijk eten, eten snel op tafel, grote maaltijden en voor weinig geld. Echt een aanrader om eens te proberen!

20. Ik kwam hier gezellig met een goede vriendin een hapje eten. We wilden naast onze hoofdgerechten ook saté erbij. Toen we onze saté proefden schrokken we van het zoutgehalte van de saté. We riepen toen de manager en gaven aan dat we het niet door onze keel kregen. Vervolgens kregen we de reactie: 'Nee, dat kan niet. Onze saté is niet zout.' waarop wij antwoorden: 'Meneer het is echt te zout, proeft u zelf maar.' reactie: 'Nee, het is niet zout. We verkopen er meer dan 200 op een dag, dus het kan niet zout zijn.' Waarop wij weer als antwoord gaven dat wij het niet wilden hebben. Toen liep hij weg. Vervolgens probeerden wij een medewerker hierop aan te spreken. Die probeerde met hem te praten en gaf haar hetzelfde antwoord. Wij zijn erg verontwaardigd over dit voorval en vinden dit niet kunnen. Deze man is totaal niet klantvriendelijk en weigerde naar ons verhaal te luisteren of überhaupt naar een oplossing te zoeken. Deze plek raden wij niemand aan.

21. Een prima ophaal zaakje. De gerechten zijn vers, goed en lekker. De mensen zijn erg aardig. Top.

22. Ze zijn al die jaren heerlijk eten blijven verkopen, alleen zijn ze wat duurder geworden maar sowieso zijn ze wel de moeite waard!!

23. Geweldig gegeten! Fantastische eerste indruk. Wat een service! Alles kan. T- Bone en Mosselen gegeten, buitengewoon lekker, echt een aanrader! We zijn geen golfers, en toch die extra aandacht!! Chapeau!

24. Gisteren met vrienden en dochterlief naar het concert van One Direction. We zijn bij deze "Surinees" beland omdat de vrienden waarmee we gingen er al eens eerder zijn geweest. Van binnen doet het aan als een cafetaria en ze konden het duidelijk niet echt bijhouden qua drukte want een aantal tafeltjes was niet afgeruimd. Het leuke is wel dat je de keuken in kan kijken. Dat zie je niet vaak bij dit soort tenten.
    Ik zelf ben aan de Szechuan Beef gegaan welke lekker pittig was. De biefstuk lekker mals met lekkere groente er bij. Dochterlief zat aan de Peking eend met ananas in een zoetzure saus welke ook prima smaakte.
    Onze tafelgenoten zaten aan de Surinaamse bami met kip en hadden daar nog sate bijgenomen. Ook dit was allemaal goedgekeurd.
    Geen hoogstaand eten, maar wel voor een leuke prijs een goede hap. We waren incl. drinken 53 euro kwijt en zaten allemaal goed vol.
    Je kan er afhalen, maar er is ook een groot zitgedeelte aanwezig.

25. Leuke bediening, variatie eten zoals Surinaams broodje probeer eens. Diverse koffie en dranken. Bent u eens in Amsterdam zuid oost, bezoek het.

26. theodorus

27. schrijver

28. Heerlijk eten voor weinig geld.

29. Mijn crispy nuggets werden gister koud bezorgd!! En er zaten verbrande kruimels bij. Had veel beter verwacht. Het knoflookbroodje was echt lekker warm en eetbaar. Die crispy nuggets hadden niet koud moeten zijn.

30. n. van der Steen

Vanavond gegeten. Hadden twee salades met warme geitenkaas besteld. Er zat zand in de sla in beide salades!. Volgens hoofd bediening/manager was dit niet zo en wilde er verder niets over horen. Geen excuses. Konden wel nog wat anders bestellen. Heeeeel klantvriendelijk dus.

3,7