Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam-Zuidoost verdeeld zijn.

1. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Lange rij om naar binnen te kunnen. Eenmaal binnen loopt alles op rolletjes. Erg vriendelijk personeel, heerlijk eten en snel. Fijne prijzen.

2. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Gisteravond gegeten bij jinso, met een vriend, druk druk hele tent vol bij het buffet, want simply red was in de ziggo dome. Mooi plaatsje gekregen in een nisje.
    Het eten was zeer goed, lams, steak, en het buffet met al wat erbij hoort, was erg tevreden gaan nog eens daar.
    Groet sonya.

Anita Wijnhard

4. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

peggy van berkum

We vinden het steeds weer een goede prijs / kwaliteits verhouding. Ondanks de gezellige drukte geen lange wachttijden.

Jan

Een mindere McDonalds, druk maar het winkelcentrum is vaak ook druk. Het personeel is niet al te gemotiveerd en ben vanwege dat druk ook al twee keer weggelopen. Het baliegedeelte is te klein, de zitruimte is overigens wel goed.

Wat een enorm slechte tent.!! Ga hier niet heen! Ondanks de vele goede recensies op TripAdvisor. Kwamen hier op donderdagmiddag met 4 personen en wilden wat drinken en eten. We kwamen dus af op de goede recensies op Tripadvisor.

De drankjes werden snel besteld en de kaart kregen we snel. Maar daar bleef het ook bij. Mensen die na ons kwamen kregen binnen 10 minuten hun drankjes. Wij kregen na een half uur nog helemaal niks!!! Toen we aan de bediening vroegen waarom het zo lang duurde werden we gewoon afgesnauwd. Of we wel konden zien dat het heel druk was. Denk dat er op het hele terras maar 40 man zaten, dus zo druk was het nu ook weer niet. Kwestie van perceptie?

We zijn daarop meteen vertrokken. Wat een arrogante mensen die daar werken. Ga hier niet heen tenzij je als een stuk oud vuil behandelt wilt worden.

Ersan Relampago

Na jaren hier gegeten te hebben, ben ik er vandaag achter gekomen, dat ik hier nooit meer zal komen. Vanochtend 1 soep en 2 bara's besteld. Ik hou van pittig dus een bara zonder peper is een boterham zonder beleg. Ik moest letterlijk 3 keer om peper vragen en iedere keer gooide de verkoper er maar eentje in de tas. Na de derde keer zei hij letterlijk: "Dit is je laatste". Alsof ik een bedelaar ben. Nooit meer dus.

Tania Hanif

Eten was lekker! Snelle top service! zou 21:00u aankomen, maar kwam eerder. Zeker wel een aanrader!

Sjahnaaz abdul

Heb al een paar keer bij Naz Food I gegeten en vandaag voor het eerst besteld. Top service! De hotwings waren iets kleiner dan normaal, dus heeft het restaurant extra kip gestuurd om het te compenseren. Daarnaast ook een hele snelle service en eten was warm bij ontvangst. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!!

10. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Karin Vis

11. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

JinSo is een keurige zaak met een prettige en ongedwongen sfeer. De medewerkers waren vriendelijk en hadden een gastvrije uitstraling. Ik vond het wel aan de donkere en koude kant in de zaak. De ossenhaas teppanyaki was erg smakelijk, net als de chow mein die ook goed smaakte. Wij zullen zeker terugkomen!

Lange wachtijd. Ik heb totaal 50 min gewacht voor 2 pizza. Ze dragen ook geen handschoenen bij het bereiden van de pizza, en gaan ze weer achter de kassa staan zonder hun handen te wassen. Deeg was taai, niet lekker. Ik ga nooit meer naar daar!

Onno Plantinga

Voorafgaand aan het concert van Alter Bridge gegeten bij First in de HMH. Het eten was prima, de wijn goed en de bediening supervriendelijk! Je krijgt een vast menu dat regelmatig wisselt. Ga je naar een concert in de HMH dan is eten bij First een aanrader, ook omdat je niet in de rij hoeft te staan. Je gaat via de VIP ingang naar binnen en vanuit het restaurant loop je zo de zaal in. Perfect geregeld allemaal!! Ik ga het zeker vaker doen.

Jayda Brouwer

Heel erg lekker eten! De porties zijn heel erg groot. Ook de chinese thee is lekker!

Antilliaanse lady

Ik was jaren lang fan van Lucky King Amsterdam Oost. Ben overgestapt naar Lucky King Zuid Oost. Eerste indruk... niet zo lekker dus ik bleef bij één gerecht, maar elke keer werd de smaak minder. Vandaag een ander gerecht geprobeerd en het was niet te eten.

Willeke

Wij als niet golfers met zn 4en heerlijk middag op terras gezeten. Prachtig uitzicht. Super vriendelijke mannen in de bedienig. Ook blijven avondeten. Was heerlijk en enorme porties voor goede prijs. Aanrader!

17. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Françoise

Gisteren, voorafgaand aan Don Henley in HMH, van het buffet gegeten bij JinSo. We waren wat aan de vroege kant (tafel gereserveerd om 17.30u) maar we werden met open armen ontvangen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We kregen vooraf een kleine rondleiding het buffet. Alles werd netjes uitgelegd. Drankjes stonden echt binnen 5 minuten op tafel, met een glas water erbij (kraanwater, gewoon voor niks). Omdat het tafeltje wat plakkerig aanvoelde werd er direct actie ondernomen om eea schoon te poetsen. Het eten was uitstekend, verser dan vers. De biefstuk werd op de plaat gebakken en keurig aan tafel geserveerd. En er is verschillende keren gevraagd of alles naar wens was en er werden ook direct vuile borden van de tafel opgehaald. Alle mensen die JinSo hebben "afgebrand" krijgen van ons een dikke foei!! Het was echt uitstekend en zeker een herhaling waard. En nog een kleine kanttekening voor alle kritikasters: "wat je uitstraalt, krijg je terug". Van ons drieën Dikke duimen omhoog voor JinSo én al het personeel!!!

Posto favoloso!! Ero in hotel li vicino e non credo di aver mai mangiato cosi tanto e cosi bene a prezzi cosi bassi! il signore che cucinava era inoltre molto gentile e disponibile! Fuori sono presenti tavolini (con ombrellone) e tutto è molto pulito. Tornerei ad Amsterdam solo per mangiare di nuovo da lui!! Menu con hamburger, bibita in lattina e un quintale di patatine a 6 euro!

Vrije vertaling Eet.nu

Wat een geweldige plek! We verbleven in een hotel in de buurt en hebben hier vaak, goed en veel gegeten voor een goede prijs.
    De dames van de keuken waren heel aardig en behulpzaam! Buiten stonden tafeltjes met parasols en alles was zeer schoon. Alleen al voor het eten hier, zouden we terugkeren naar Amsterdam. We hadden een menu met een hamburger, een blikje drinken en een berg patat voor 6 euro.

19. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

TD

Pfff... Gereserveerd eten voor het concert van Adele. Ze weten dat het druk gaat worden... zet dan extra personeel in. Onduidelijk waar we mogen gaan zitten. Duurt even voordat de bestelling opgenomen gaat worden. Saté, salade met frites besteld. Heb de salade moeten zoeken!! Duurt lang voordat ober zich laat zien. Er valt daar zoveel meer te verdienen wanneer ober vaker komt vragen of alles naar wens is. Is helemaal geen 1 keer komen vragen. Wel bijna 20 minuten op cappuccino moeten wachten... Ja het is druk... nee voor ons nooit meer.

Mijn spareribs waren heerlijk warm, maar de friet is altijd te weinig naar verhouding en bovendien koud.

21. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Joanne de winter

Slecht eten, vieze tafels, personeel zie je zo nu en dan voorbijwandelen zonder even te vragen of alles naar wens is. Prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht, eten staat binnen 5 minuten smakeloos op tafel. De borden-opmaak gebeurt denk ik al bij de opening van de tent, de komkommer was zo uitgedroogd dat de glans er vanaf was en dit was om 18u.

Oftewel geen aanrader, slechte tent, meubilair dat stuk was. Conclusie absoluut geen aanrader en zonde van het geld.

Dit mag zich geen snackbar noemen, verkoopt pizza's, shoarma enz enz enz. Ze gebruiken oud frituurvet, kon je ook duidelijk proeven.

Zekers geen aanrader.

23. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

steenhuis

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk en goede service. Zeker een aanrader, gaan er binnenkort weer heen. Top.

Zeer goede friet, voor een zeer goede prijs. Ook zijn de kaas en groente kroketten een aanbeveling.

Ik bestel altijd dezelfde pizza, dit keer via thuisbezorgd gedaan, dus als opmerking erbij gezet graag hetzelfde als vorige keer met extra paprika dus. Staat ef duidelijk en ze kunnen zien dat ik altijd hetzelfde bestel. Ik ben vaste klant en was hier niet van gediend; de pizza kwam zonder paprika, en ze wilde geen nieuwe brengen! Geld kreeg ik ook niet terug! Schandalig, ik zet het er nog wel bij bij de bestelling en dan zo omgaan met vaste klanten. Bah waar ik kan zal ik een slechte recensie schrijven!

Heb hier meerdere keren gegeten, de gerechten waren niet gaar, eten was smakeloos en het vlees was te zacht. Wanneer je er iets van zegt spreken ze geen Nederlands en de service is ver te zoeken

Wij eten daar of halen regelmatig af. We werden zo onbeschoft behandeld achter de afhaal vandaag, daarom nooit meer!

Samen met een vriendin een high tea gedaan, wat een super zaak! De koude sfeer die de ruimte met zich mee brengt hebben ze huiselijker en warmer gemaakt met een grote houten balie, houten kasten, tafels, en andere leuke details. Het eten is allemaal biologisch en heerlijk. Je hebt onbeperkt heerlijke thee die je zelf allemaal mag uitkiezen en de bediening is zo vriendelijk en leuk! Echt een aanrader! En de prijzen voor een lekker broodje zijn ook echt heel redelijk, zeker niet wat je verwacht als je 'biologisch' hoort. Zou er zeker nog een keer heen gaan.

30. Internationaal Amsterdam-Zuidoost

Gisteren voor het eerst hier geweest. Er kwam pas na een kwartier iemand onze bestelling opnemen, het excuus dat het zo lang duurde was dat het net wisseling van de wacht was. Beetje een raar excuus aangezien er een leger aan personeel was en het helemaal niet druk was. Het eten was er heel snel, een beetje te snel naar mijn mening. De friet was wel oké. Maar de saté was niet echt bijzonder, en de saus zag eruit als diarree. Het meisje dat onze bestelling opnam had trouwens weinig plezier in haar werk en had een vrij arrogante houding. Ik kom hier dus niet meer terug!